quote:Op maandag 27 november 2006 18:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tina Von Plaatjeraden (sorry, erg slecht)
quote:Op maandag 27 november 2006 18:18 schreef Neuroscience het volgende:
The Doors! Lekker trippen!
quote:
Vanuit het Frans Jay?quote:Op maandag 27 november 2006 18:18 schreef Jayhawk het volgende:
die laatste hint deed het m
Stukje songtekst vertaald
Laten wij ons nu verheugen
Zolang wij jong zijn;
Na een aangename jeugd,
Na een onaangename oude dag,
Zal de aarde ons bergen.
Hoe heet dit nummer?
Vind ik ook! Afgelopen vrijdag nog aciiiid voor de tweede keer!quote:Op maandag 27 november 2006 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is er met een goede trip niets mis
Heb alleen paddo's gedaan een paar keer. Vind ik prima zoquote:Op maandag 27 november 2006 18:21 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Vind ik ook! Afgelopen vrijdag nog aciiiid voor de tweede keer!![]()
Ik volg je even niet, volgens mij staat carmina burana er helemaal los van en je komt ineens met het halve goede antwoord :Squote:Op maandag 27 november 2006 18:24 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Aha!
Dan ist van de Carmina Burana, waarschijnlijk.
De titel is... Gaudeamus?
Uit Benediktbeuren geloof ik, daar zijn de originele liedteksten gevonden in een abdij.quote:Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef wyccie het volgende:
Carmina Burana zijn meerdere liedjes. Het betekent Liederen uit Beieren.
En dat drinklied van jou hoort daar ook bij.
wist ik niet!quote:Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef wyccie het volgende:
Carmina Burana zijn meerdere liedjes. Het betekent Liederen uit Beieren.
En dat drinklied van jou hoort daar ook bij.
Ik weet niet hoe ik 'nu' moet vertalen, volgens mij naar een woord van drie lettergrepen...quote:Op maandag 27 november 2006 18:27 schreef Jayhawk het volgende:
vertaal de eerste zin van het eerst couplet in bold naar het latijn en je hebt het antwoord
Dat zou trouwens best kunnen. Ik zag het woord 'studenten' staan en dacht gelijk dat het het drinklied was uit de CB.quote:Op maandag 27 november 2006 18:29 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij hoort dit niet bij de Carmina Burana.
O fortunaquote:Op maandag 27 november 2006 18:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het dan gewoon "O Fortuna"?
Ik zag op een site staan dat het IN TABERNA QUANDO SUMUS heet.quote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef EdwardJobHopper het volgende:
@ wyccie: het drinklied is 'in trutina', denk ik, met de eindeloze coupletten:
waterquote:Op maandag 27 november 2006 18:37 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Voor Homdeck
Wat betekent 'wodka' eigenlijk?
Dat is inderdaad, nu je het zegt.quote:Op maandag 27 november 2006 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag op een site staan dat het IN TABERNA QUANDO SUMUS heet.
quote:Op maandag 27 november 2006 18:48 schreef seekfaM het volgende:
Vul de blender met de Malibu, de Aardbeienlikeur, de banaan en de Blue Curacao. Voeg ongeveer 3 ijsblokjes toe en blend tot de cocktail romig is.
quote:Op maandag 27 november 2006 18:48 schreef seekfaM het volgende:
Vul de blender met de Google, de Wikipedia, de Ilse en de MSN Search. Voeg ongeveer 3 ijsblokjes toe en blend tot de cocktail romig is.
En van welke site heb je dit geknipt en geplakt?quote:Op maandag 27 november 2006 18:48 schreef seekfaM het volgende:
Vul de blender met de Malibu, de Aardbeienlikeur, de banaan en de Blue Curacao. Voeg ongeveer 3 ijsblokjes toe en blend tot de cocktail romig is.
30 ml Malibu
15 ml Aardbeienlikeur
15 ml Blue Curacao
1/4 bananen
ijsblokjes
Ik zweer het je! Mensen zijn écht verschrikkelijk blindquote:
http://www.cocktailz.nl/cocktails.php?cocktailId=79quote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En van welke site heb je dit geknipt en geplakt?
ons-mam.nl waarschijnlijk...quote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En van welke site heb je dit geknipt en geplakt?
Apology acceptedquote:Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef seekfaM het volgende:
* schaamt zich, dat hij Op niet heeft gelezen *![]()
![]()
![]()
![]()
nou go-on en mijn exuus![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik nieuwsvragen van dezelfde dag altijd een beetje suf
Nieuwsvragen van de volgende dag zijn zo moeilijk om punten voor toe te kennen...quote:Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik nieuwsvragen van dezelfde dag altijd een beetje suf
omdat mijn eten bijna klaar is en ik dacht dat deze vraag snel beantwoord zou worden.quote:
-insert crickets.wav-quote:Op maandag 27 november 2006 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nieuwsvragen van de volgende dag zijn zo moeilijk om punten voor toe te kennen...
Hoewel ik me nog een toekomstvraag kan herinneren tijdens een hardloopwedstrijd.
Fatma Koser Kaya maar mijn eten is nu echt klaar dus ik reken het goedquote:Op maandag 27 november 2006 18:56 schreef Jayhawk het volgende:
Kaya
touchéquote:Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het zijn toch twee plaatjes van cricket. Dus cricketS![]()
Eerst is goed, maar tweede is reciprook altruismequote:Op maandag 27 november 2006 19:02 schreef wyccie het volgende:
Jezelf 'opofferen' voor een ander, of iets voor een ander doen zonder er zelf beter van te worden.
Vleermuizen.
jahquote:Op maandag 27 november 2006 19:03 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelde toch wel welk diersoort, hè?
Dolfijnen wellicht?quote:Op maandag 27 november 2006 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
tenzij je natuurlijk daadwerkelijke zelfopoffering dood (letterlijk, fysiek doodgaan om een ander te redden)
je zelf opofferen komt ook voor bij deze soortquote:Op maandag 27 november 2006 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
tenzij je natuurlijk daadwerkelijke zelfopoffering dood (letterlijk, fysiek doodgaan om een ander te redden)
Mensen zijn heel sterk altruistisch, heb mn scriptie er nog over gedaanquote:Op maandag 27 november 2006 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
mensen helemaaal niet. Bijen wel...
6 miljoen joden vergassenquote:Op maandag 27 november 2006 19:06 schreef Jayhawk het volgende:
Geld doneren aan goede dieren
Zwervers geld geven
Als er iemand in nood is helpen, zelf als dat je eigen leven kan kosten
Je ontwijkt mijn vraag: bijen zijn het dus niet?quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Mensen zijn heel sterk altruistisch, heb mn scriptie er nog over gedaan
Bijen is kin selectionquote:Op maandag 27 november 2006 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
mensen helemaaal niet. Bijen wel...
ja om hun eigen genen te beschermen, die van de koningin!quote:Op maandag 27 november 2006 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
6 miljoen joden vergassen
15 miljoen russen de dood injagen
Talloze hutus of tutsis afslachten vanwege een domme indeelactie.
Het is maar waar je voor kiest.
Bijen offeren zichzelf voor de groep op. Die brengen het ultieme offer: de dood.
Misschien moet je deze link even lezen: http://staff.science.uva.nl/~dcslob/lesbrieven/so/so.htm#ALTRUquote:
Pcies..de ultieme van van onbaatzuchtigheid. Dus...voldoet dat aan je vraag? Ja.quote:Op maandag 27 november 2006 19:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ja om hun eigen genen te beschermen, die van de koningin!
Is juist niet onbaatzuchtig. Als een bij haar leven geeft voor andere bijen geeft ze haar leven voor broertjes en zusjes en dus voor een groot deel voor dezelfde genen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies..de ultieme van van onbaatzuchtigheid. Dus...voldoet dat aan je vraag? Ja.
.
oei wat slecht geschreven. Alle voorbeelden zijn ontzettend achterhaald, het meeste kan je verkaren met de kin selectie en reciprook altruism theoryquote:Op maandag 27 november 2006 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je deze link even lezen: http://staff.science.uva.nl/~dcslob/lesbrieven/so/so.htm#ALTRU
kin selectie, je eigen genen beschermen dusquote:Op maandag 27 november 2006 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies..de ultieme van van onbaatzuchtigheid. Dus...voldoet dat aan je vraag? Ja.
.
dit is ook dus duidelijk kin selectie, ik ben geneigd om de UVA te mailenquote:Toch verspreidt ook de altruïstische vogel zijn DNA, zij het op een indirecte manier.
Dat is bij het turnenquote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef Homdeck het volgende:
flikflak?
Wellicht moet je dat maar even doenquote:Op maandag 27 november 2006 19:16 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
dit is ook dus duidelijk kin selectie, ik ben geneigd om de UVA te mailen
De Sjoukje Dijkstra?quote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Kom op mensen, jullie kennen geen kunstschaatssprongen meer?
ja hoor ik ken er nog tientallen, maar ik kan niet kiezenquote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Ik ken enkel de Siberische Dribbelpas. Zoals heel lang geleden door "Tim en Tina Daktegel" uitgevoerd.quote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Dat is echt een compliment.quote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Nee, ook geen flip.quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Cherryflip?
Ja, dat ook.quote:Op maandag 27 november 2006 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Boefjes misschien ook nog?
Waarom denk je dat ik dat zoutvaatje postte? Kun je de aap wat minder flauw maken voordat je z'n schedel opent en de lekkernij eruit eet...quote:
Dat is ook een turnsprong!quote:Op maandag 27 november 2006 19:32 schreef Homdeck het volgende:
goed ik heb een keuze gemaakt. het wordt de arabier.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Blijft fascinerend, dat Temple of Doom
Ik ook.... Mooie muziek kwam daaruit.quote:Op maandag 27 november 2006 19:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik kon vroeger een arabier
De nostalgie
neeee!! ik ga afwassenquote:Op maandag 27 november 2006 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is ook een turnsprong!
Jij mag een nieuwe vraag verzinnen
Bij een arabier land je met beide voeten tegelijk en bij een radslag nietquote:Op maandag 27 november 2006 19:37 schreef wyccie het volgende:
Om maar van de vraag af te zijn, een makkelijke:
wat is het grootste verschil tussen een radslag en een arabier?
(Lutz is fout)
Maar dat was natuurlijk in scene gezet....quote:Op maandag 27 november 2006 19:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat zoutvaatje postte? Kun je de aap wat minder flauw maken voordat je z'n schedel opent en de lekkernij eruit eet...
Blijft fascinerend, dat Faces of Death
ChrisJX +1quote:Op maandag 27 november 2006 19:37 schreef ChrisJX het volgende:
Bij een arabier land je met beide voeten tegelijk en bij een radslag niet
...als je geluk hebt. Anders is het allebei pijnlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 19:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bij een arabier land je met beide voeten tegelijk en bij een radslag niet
Ohja, deze moet ff snel vol dus.quote:Op maandag 27 november 2006 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
hmmmmmm
bijna dubbele punten topic!
Tssk, dat heeft een naamquote:Op maandag 27 november 2006 19:42 schreef seekfaM het volgende:
zo'n stokje, die je op van die kinder speeltuinen vind
Rekstok, dat wilde ik horenquote:Op maandag 27 november 2006 19:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Een rekstokdraai dus, de benen zitten rondom de rekstok.
Ja sorry hoorquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 19:46 schreef seekfaM het volgende:
Ja sorry hoor![]()
ik ben ook maar jong, en probeer een beetje algemene kennis bij te spijkeren. ik weet ook nog niet alles. dus wees blij dat ik een poging doe![]()
quote:![]()
is losjes gebaseerd op het boek Heart of Darkness van de Pools/Britse schrijver Joseph Conrad, maar speelt zich af in Vietnam en Cambodja ten tijde van de Vietnamoorlog. Hij is echter opgenomen op de Filipijnen.
ben benieuwdquote:Op maandag 27 november 2006 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ik ga de dodendraai painten, kan wel even duren.
erkel +1quote:Op maandag 27 november 2006 19:53 schreef erkel het volgende:
Apocolypse Now?
Ik ben nog nooit gevallen met de molendraaiquote:Op maandag 27 november 2006 19:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Vreselijk vind ik dat. Mijn meiden plegen dit ook te doen en ik ben altijd bang dat ze loslaten en heel hard vallen. Kijk ik liever niet naar.![]()
Ik ben ook nooit gevallen. Maar de dodenzwaai heb ik me toch niet aan gewaard hoor. Het was bij ons ook verboden (en terecht).quote:Op maandag 27 november 2006 19:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gevallen met de molendraaiKan ook haast niet. Als je het goed doet is er sprake van de middelpuntvliedende kracht en als je het fout doet heb je met je handen nog altijd de rekstok vast.
Ik ken een record (niet van mezelf) dat op 160 achter elkaar staat ofzoquote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef seekfaM het volgende:
Ik kwam nooit verder dan dat men hoofd beneden bleef hangenach je kan het, of je kan het niet
Heeft die gene ook zijn middag eten binnen gehoudenquote:Op maandag 27 november 2006 19:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ken een record (niet van mezelf) dat op 160 achter elkaar staat ofzoMisschien wel meer, weet het niet meer precies.
De kleine pauze om 10 uur volstaatquote:Op maandag 27 november 2006 20:00 schreef seekfaM het volgende:
Heeft die gene ook zijn middag eten binnen gehouden![]()
Dat is bovenop de rekstok zitten, je naar achter laten zwaaien (ZONDER je handen vast te houden) om je vervolgens je benen los te laten vlak voordat je weer rechtop bent.quote:Op maandag 27 november 2006 19:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ken een record (niet van mezelf) dat op 160 achter elkaar staat ofzoMisschien wel meer, weet het niet meer precies.
Ik ben nu wel benieuwd wat die dodenzwaai is.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is bovenop de rekstok zitten, je naar achter laten zwaaien (ZONDER je handen vast te houden) om je vervolgens je benen los te laten vlak voordat je weer rechtop bent.
Godsamme, ik heb dat net met veel bloed, zweet en tranen zitten painten, jah!quote:Op maandag 27 november 2006 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is bovenop de rekstok zitten, je naar achter laten zwaaien (ZONDER je handen vast te houden) om je vervolgens je benen los te laten vlak voordat je weer rechtop bent.
Zo land je dus op beide benen.
Jaah!! en wat is die ranzig zegquote:Op maandag 27 november 2006 20:03 schreef Homdeck het volgende:
salt & vinegar?
Ik wist dat ik die blauwe niet lekker vond, daarom gokte ik yoghurtquote:Op maandag 27 november 2006 20:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Jaah!! en wat is die ranzig zegÉén chipje geprobeerd en gelijk daarna hele blik weggeflikkerd
![]()
Homdeck +1![]()
En dat heb ik dus een keer fout zien gaanquote:
Het enige ongeluk op school dat ik me kan herinneren is een jongetje dat op het dak van het speelhuisje was geklommen en eraf mieterdequote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
En dat heb ik dus een keer fout zien gaan
Zijn daar geen filmpjes van? Mislukte pogingenquote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat heb ik dus een keer fout zien gaan
maar jij eet alles wat los en vast zitquote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Salt & Vinegar wel lekker, mmmmmmm.
Jij snapt het helemaalquote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef Homdeck het volgende:
salt & vinegar is inderdaad te ranzig voor woorden
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef Soempie het volgende:
maar jij eet alles wat los en vast zit![]()
Youtube kent het nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Zijn daar geen filmpjes van? Mislukte pogingen![]()
Its-Jojo-4you +1quote:Op maandag 27 november 2006 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
REM Automatic for the people
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zonder die smiley was je eerder geweest
Dat heet pokon..quote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ofwel (heel lomp gezegd) kasplantjesvoeding?
Ik bedoel dus voor menselijke "kasplantjes" Van die patiënten die als het ware in coma liggen maar toch voeding moeten krijgen.quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik bedoel dus voor menselijke "kasplantjes" Van die patiënten die als het ware in coma liggen maar toch voeding moeten krijgen.
Ja. Zoals ik al schreef vallen de meeste "modellen" daar ook onder. Hersenactiviteit is bij die "dames" ook nul.quote:
Hmm, moet terug komen op mijn opmerking.quote:Op maandag 27 november 2006 20:15 schreef macondo het volgende:
Voeding via een sonde?
Ik bedoelde wel gewoon in de maag heurquote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef macondo het volgende:
Dan zeg ik direct in de darmen wordt gevoerd via de buik?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
kleertjes...
Inderdaad, voornamelijk Kruidvat. Daarnaast was supermarktketen Groenewoudt ook van hen lees ik net.quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef seekfaM het volgende:
Toch van een drogist, kruitvat toch?
Jaquote:Op maandag 27 november 2006 20:32 schreef macondo het volgende:
[..]
(Deel ik nu je eerste puntje uit?)
[..]
Trekpleister valt inderdaad ook onder de Kruidvat holding, net als ICI Paris XL. Inmiddels is het hele setje verpatst aan een Chinees bedrijf.quote:Op maandag 27 november 2006 20:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Trekpleister en Curio Cave toch ook?
haha, ik heb al jaren een knopje "Prt Sc"quote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef seekfaM het volgende:
haha, jullie *windows gebruikers* moeten alt+F4 doen, wat moet je doen, op een OSX (mac dus)
Ja die heb je dus niet op de macquote:Op maandag 27 november 2006 20:40 schreef macondo het volgende:
[..]
haha, ik heb al jaren een knopje "Prt Sc"
Ja, volgens mij wel, ach, ik ben geen windows gebruikerquote:Op maandag 27 november 2006 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alt+F4 is toch afsluiten?
Ja, flauw he?quote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
Laat je ons nou opzoeken?!?!
quote:Op maandag 27 november 2006 21:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben E. King?
Die was het inderdaad nietquote:Op maandag 27 november 2006 21:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niet de Commodore 64, toch?
Nembrionic +1 Die wel.quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
MSX dan?
Spectrum, die ook niet.quote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef macondo het volgende:
Sinclair nogwat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |