Ik zag op een site staan dat het IN TABERNA QUANDO SUMUS heet.quote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef EdwardJobHopper het volgende:
@ wyccie: het drinklied is 'in trutina', denk ik, met de eindeloze coupletten:
waterquote:Op maandag 27 november 2006 18:37 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Voor Homdeckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat betekent 'wodka' eigenlijk?
Dat is inderdaad, nu je het zegt.quote:Op maandag 27 november 2006 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag op een site staan dat het IN TABERNA QUANDO SUMUS heet.
quote:Op maandag 27 november 2006 18:48 schreef seekfaM het volgende:
Vul de blender met de Malibu, de Aardbeienlikeur, de banaan en de Blue Curacao. Voeg ongeveer 3 ijsblokjes toe en blend tot de cocktail romig is.
quote:Op maandag 27 november 2006 18:48 schreef seekfaM het volgende:
Vul de blender met de Google, de Wikipedia, de Ilse en de MSN Search. Voeg ongeveer 3 ijsblokjes toe en blend tot de cocktail romig is.
quote:Op maandag 27 november 2006 18:04 schreef wyccie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En van welke site heb je dit geknipt en geplakt?quote:Op maandag 27 november 2006 18:48 schreef seekfaM het volgende:
Vul de blender met de Malibu, de Aardbeienlikeur, de banaan en de Blue Curacao. Voeg ongeveer 3 ijsblokjes toe en blend tot de cocktail romig is.
30 ml Malibu
15 ml Aardbeienlikeur
15 ml Blue Curacao
1/4 bananen
ijsblokjes
Ik zweer het je! Mensen zijn écht verschrikkelijk blindquote:
http://www.cocktailz.nl/cocktails.php?cocktailId=79quote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En van welke site heb je dit geknipt en geplakt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ons-mam.nl waarschijnlijk...quote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En van welke site heb je dit geknipt en geplakt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Apology acceptedquote:Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef seekfaM het volgende:
* schaamt zich, dat hij Op niet heeft gelezen *om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou go-on en mijn exuusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ookquote:Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik nieuwsvragen van dezelfde dag altijd een beetje sufom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom stel je 'm dan?quote:
Nieuwsvragen van de volgende dag zijn zo moeilijk om punten voor toe te kennen...quote:Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik nieuwsvragen van dezelfde dag altijd een beetje sufom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omdat mijn eten bijna klaar is en ik dacht dat deze vraag snel beantwoord zou worden.quote:Op maandag 27 november 2006 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom stel je 'm dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-insert crickets.wav-quote:Op maandag 27 november 2006 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nieuwsvragen van de volgende dag zijn zo moeilijk om punten voor toe te kennen...
Hoewel ik me nog een toekomstvraag kan herinneren tijdens een hardloopwedstrijd.
quote:Op maandag 27 november 2006 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-insert crickets.wav-om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fatma Koser Kaya maar mijn eten is nu echt klaar dus ik reken het goedquote:Op maandag 27 november 2006 18:56 schreef Jayhawk het volgende:
Kaya
cricketS...niet cricketquote:Op maandag 27 november 2006 18:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zijn toch twee plaatjes van cricket. Dus cricketSquote:Op maandag 27 november 2006 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
cricketS...niet cricketom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
touchéquote:Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het zijn toch twee plaatjes van cricket. Dus cricketSom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop