Godsamme, ik heb dat net met veel bloed, zweet en tranen zitten painten, jah!quote:Op maandag 27 november 2006 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is bovenop de rekstok zitten, je naar achter laten zwaaien (ZONDER je handen vast te houden) om je vervolgens je benen los te laten vlak voordat je weer rechtop bent.
Zo land je dus op beide benen.
Jaah!! en wat is die ranzig zegquote:Op maandag 27 november 2006 20:03 schreef Homdeck het volgende:
salt & vinegar?
Ik wist dat ik die blauwe niet lekker vond, daarom gokte ik yoghurtquote:Op maandag 27 november 2006 20:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Jaah!! en wat is die ranzig zegÉén chipje geprobeerd en gelijk daarna hele blik weggeflikkerd
![]()
Homdeck +1![]()
En dat heb ik dus een keer fout zien gaanquote:
Het enige ongeluk op school dat ik me kan herinneren is een jongetje dat op het dak van het speelhuisje was geklommen en eraf mieterdequote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
En dat heb ik dus een keer fout zien gaan
Zijn daar geen filmpjes van? Mislukte pogingenquote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat heb ik dus een keer fout zien gaan
maar jij eet alles wat los en vast zitquote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Salt & Vinegar wel lekker, mmmmmmm.
Jij snapt het helemaalquote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef Homdeck het volgende:
salt & vinegar is inderdaad te ranzig voor woorden
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef Soempie het volgende:
maar jij eet alles wat los en vast zit![]()
Youtube kent het nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Zijn daar geen filmpjes van? Mislukte pogingen![]()
Its-Jojo-4you +1quote:Op maandag 27 november 2006 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
REM Automatic for the people
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zonder die smiley was je eerder geweest
Dat heet pokon..quote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ofwel (heel lomp gezegd) kasplantjesvoeding?
Ik bedoel dus voor menselijke "kasplantjes" Van die patiënten die als het ware in coma liggen maar toch voeding moeten krijgen.quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik bedoel dus voor menselijke "kasplantjes" Van die patiënten die als het ware in coma liggen maar toch voeding moeten krijgen.
Ja. Zoals ik al schreef vallen de meeste "modellen" daar ook onder. Hersenactiviteit is bij die "dames" ook nul.quote:
Hmm, moet terug komen op mijn opmerking.quote:Op maandag 27 november 2006 20:15 schreef macondo het volgende:
Voeding via een sonde?
Ik bedoelde wel gewoon in de maag heurquote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef macondo het volgende:
Dan zeg ik direct in de darmen wordt gevoerd via de buik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |