Hoe oprecht, jij hormonster...quote:
Je kent me hequote:
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 27 november 2006 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
De Wiki is afgeschaft.![]()
Het kwam er op neer dat we alles dubbel moesten gaan checken, veel te veel werk. Er is geen man over boord als er eens een dag geen linkjes in de OP staan.![]()
Die post uit dat ene topic wat oyo aan haalt moet dus ook even weg.
Ik zal eerst de OP even fixen en dan het wiki spul uit dat topic halen.
En dan ga ik Vivi leren tellen!
o dat hebben we hier met psv.....we hebben hier dus ook een psv-speentje liggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:06 schreef Kleintje het volgende:
Fijn Suzanna, dat het toch geen flinke griep is. Succes strakjes.
Overigens... verjaardag van het vriendje dit weekend...
Hij heeft een speen gekregen met het feyenoord logo en een flesje met het feyenoord logo.
Daarnaast hadden ze vast een naam verzonnen voor een eventuele dochter. Die moet maar Feya Noortje gaan heten.
En zijn achternaam begint met een F. Dus ze hebben voor een zoon verzonnen dat ie 2 voornamen krijgt. En de initialen moeten S. C. zijn. Dan krijg je S.C.F.
Pfff, wat moet je toch met al deze Feyenoord Hooly's
Zullen we gewoon weigeren?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:07 schreef appelsap het volgende:
De bevallingsverhalen vind ik ook niet zo prettig om te lezen, maargoed zal toch ooit moeten gaan bevallen.![]()
ja oke ter voorbereiding maar elke bevalling loopt anders.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:37 schreef appelsap het volgende:
Ik lees wel alle bevallingsverhalen hoor, ter voorbereiding en informatie.
Ik vind ze vaak wel heel mooi en heel speciaal, maar sommige dingen die ik lees maken me dan toch wel een beetje 'bang'. In die zin vind ik het niet zo prettig.
Maar waarom moet het perse zoveel groeien als het erin is gekomen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef Popples het volgende:
[..]
ja oke ter voorbereiding maar elke bevalling loopt anders.
dat 'bang' ja dat snap ik heel goed.
ik begin hem sinds gister na het bel praatje van de vlos te knijpen hoor.
vivi helaas wat er in komt, moet er ook uit![]()
Soms doet het dat niet, maar zo'n kouwe klodder langs je dijbeen is toch ook niet allesquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Maar waarom moet het perse zoveel groeien als het erin is gekomen?![]()
![]()
Koud? In zo'n geval heeft die 'kouwe' klodder volgens mij nog steeds een temperatuur van circa 37 graden, het komt immers direct uit je lichaam...quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Soms doet het dat niet, maar zo'n kouwe klodder langs je dijbeen is toch ook niet alles![]()
Sowwy.. hij lag er té mooi voor![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 04:19 schreef Stiekemurd het volgende:
Als je maar niet straks gaat posten dat je een stuitbevalling samen met je man gedaan hebt!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:04 schreef _evenstar_ het volgende:
suzanne als het goed is krijg je wee-enremmers tijdens de versie.
Neem voor de zekerheid wel je koffertje mee.
Veel sterkte en succes!
Duik in je weeën vond ik ook wel een informatief boek.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Kleintje het volgende:
Laat maar, heb een oud topic gevonden van Catootje. Heb gekozen voor Veilig zwanger en voor Jerry 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun.
PM-Girl, nee was dus eenmalig. Gelukkig maar. Niks verkeerds te constateren bij de vk.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef PM-girl het volgende:
Fijn Suzanna!Gewoon een strak shirt aantrekken
oYo, hoe is het met je vriendin? Nog bloedverlies gehad?
damn waarom heb ik niet van die bonnen!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:54 schreef Neuk het volgende:
xxxkarinxxx: sommige drukkerijen geven tot 25% korting op geboortekaarten. Ik had een bon in een pakket zitten dat ik kreeg van de vk maar zag ook wel aanbiedingen in commeciele boekjes staan (kwam er alleen zelf veel te laat achter helaas pindapoepkaas). Misschien toch nog es nakijken wat je in huis hebt liggen?![]()
we hebben al een kaartje gevonden dat naar onze smaak is, en betaalbaar ook!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:23 schreef oYo het volgende:
Wij kijken voor kaartjes op www.poobies.com en www.geboortepost.nl . Betaalbaar en mogelijkheden voor eigen ontwerpen.
PMgirl, Suzanna loopt te rommelen.....quote:Op woensdag 29 november 2006 16:30 schreef PM-girl het volgende:
oYo, gelukkig maar.
Zeg, wanneer komt er weer een baby hier??
Daarom vroeg ik het ook, Nune is toch al weer bijna een week oudquote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
PMgirl, Suzanna loopt te rommelen.....
Wie weet is zij de volgende!
Trouwens de laatste is nog maar pas geleden geboren! Nune....
Ik ben nu 12 weken preciesquote:Op woensdag 29 november 2006 20:29 schreef marit1978 het volgende:
suzanna.. super !!!
mooie echo ook Beaker!
dat beentje !! Hoe ver ben jij nu ook al weer ?
Het is wel mogelijk alleen zou snachts een probleem zijn. Maar ik ben inderdaad wel van plan om deze week een belletje te doen naar beide ziekenhuizen.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef poemojn het volgende:
Volgens Kindenziekenhuis.nl is epidurale pijnstilling in het UMCG wel steeds mogelijk
http://www.kindenziekenhuis.nl/ziekenhuizen_tonen.asp?id=62&view=1
Bel ze anders eens op Nikky
32cm is waarschijnlijk idd de fundushoogte, dus van schaambot tot bovenkant baarmoeder. Is precies goed voor jouw termijn(ik zit nu op 33 cm maar loop steeds wat achter met die meetmethode).
Fijn voor jullie dat het draaien goed is gegaan Suzanna!
Engefeliciteerd met Jesse-Simon
!
Frummel hier daalt niet in nog. Het mag van mij wel zodat ik wat meer lucht heb.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef E.T. het volgende:
RealFalcon gefeliciteerd! Heerlijk die kleine, verse frummels
Mijn buik wordt trouwens nooit gemeten bij de vk. Maar ze zeggen dan toch altijd dat 't aantal cm's overeenkomt met het aantal weken zwangerschap?
En ze groeien steeds in spurtjes, nikky.. Hier ook de afgelopen dagen weer een spurtje gehad; was ik door het indalen een week of twee van 't maagzuur af, vannacht in bed was 't er weer
Aaaahwwwwwquote:Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef TheRealFalcon het volgende:
Mensen vriendelijk bedankt. Om jullie nog extra te bedanken even nog een keer een foto van vanochtend
[afbeelding]
Dat probleem heb ik dus ook al een poosje! Ik dacht dat ik de enige was omdat ik er ook helemaal nergens niet niemand wat over zag zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef minoes_ het volgende:
Mooie echo's damesWaarom zie ik alleen de laatste tijd zoveel namen van een ander half door de foto's heen staan
![]()
Iedereen heeft er last van. Bugje.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:57 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook al een poosje! Ik dacht dat ik de enige was omdat ik er ook helemaal nergens niet niemand wat over zag zeggen.![]()
Echt geen idee met dat meten. Maar ik zie al zo tegen de bevalling op. Men zei aldoor dat dat wel bijtrekt hoe verder je in de zwangerschap komt. Maar ik ga er steeds meer tegenop zien. Vooral ook omdat ik weet dat het eruit moetquote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef Sidn3y het volgende:
Suzanna, wat rot dat ze misschien weer terug gedraaid is. Wel een flink eigen willetje hoor!![]()
Gefeliciteerd TheRealFalcon met dit mooie tevreden hummeltje![]()
Over het meten van je buik en het aantal cm, vorige keer liep ik voor op schema en nu afgelopen keer (4 weken later) was het weer bijgetrokken maar ze hadden wel een cm minder gemeten. Ik vond het nogal raar (of is dat niet raar?), zeker omdat m'n buik echt wel groter was geworden. Het lijkt mij dus al snel goed te zijn. Maar misschien worden de cm's belangrijker als je verder in je zwangerschap bent?
Dat weet ik. Maar ik schijt hem al voor de tandartsquote:Op donderdag 30 november 2006 12:21 schreef YPPY het volgende:
Het kan ook meevallen nikky. Het hoeft geen horrorbevalling te worden.
Kluun is inderdaad erg leuk.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:26 schreef Kleintje het volgende:
ow, dat klinkt bekend, ik ben ook als de dood voor de tandarts. Maar volgens mij ben ik op dit moment banger dat dit ellendige gevoel nog jaren aanhoudt, dus laat die bevalling over 7,5 maand maar komen
Boekje van Kluun is binnen, veilig zwanger nog niet. Dus ben maar begonnen in Kluun en het is echt heel leuk om te lezen!
Oooohw, maar ik wil liever nóg een bevalling als naar de tandarts hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 12:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik schijt hem al voor de tandarts![]()
![]()
![]()
Ik heb hetzelfde Appelsap. Ik heb ook geen lucht meer en als ik eet heb ik nog minder lucht. Beep zit erg hoog. Achter de pjoeter zitten is ook lastig. Het mag van mij wel een beetje gaan indalenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:19 schreef appelsap het volgende:
Mijn moeder zegt ook altijd dat ze liever een bevalling heeft dan dat ze naar de tandarts gaat.
Bah, ik heb even geen zin meer om zwanger te zijn.
Ik heb het gevoel alsof er echt geen ruimte meer in mijn buik is voor de baby om te groeien.
Hij zit nu tot vlak onder mijn borsten en erg hoog voor mijn gevoel. Aangezien ik nogal klein ben heb je dat vrij snel.
Al dagen misselijk en minder lucht dan normaal, moet regelmatig echt heel diep zuchten anders is het net of ik het benauwd heb. Af en toe weet ik even niet hoe ik nou moet gaan staan zitten of liggen.
Ik geniet ook van de rust. Dus jij hebt waarschijnlijk ook niet zo een haastquote:Op donderdag 30 november 2006 13:07 schreef poemojn het volgende:
Echt rommelen nog niet gelukkig, ik geniet van de rust nog.Maar de gordijnen hangen in de kamer waar nu een bed op klossen staat
dus we zijn er ein-de-lijk wat meer klaar voor.
Verder gaat 't wel goed hier, gaan vanavond naar de film (nu kan het nog) en ik voel me wel goed. 'k Hoop alleen dat de vk volgende week met grote stelligheid kan zeggen dat de baby nu goed ligt, anders wil ik echt een liggingsecho.. de vk maandag klonk toch weer wat aarzelend nl over wat wat was, en vroeg of de baby nog veel draait (nee) dus vandaar.
*meld ook!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde Appelsap. Ik heb ook geen lucht meer en als ik eet heb ik nog minder lucht. Beep zit erg hoog. Achter de pjoeter zitten is ook lastig. Het mag van mij wel een beetje gaan indalen
Dus ga ik nu lekker met de benen omhoog en zometeen even shoppen
ja gekneusde ribben hou je er lekker van overquote:Op donderdag 30 november 2006 13:28 schreef Neuk het volgende:
Dat wordt nog wat als jullie een wk of 36-38 zijn... Dan zit ie pas hoog!
En met shoppen heb je er nooit last van, gelukkig
dat schijnt iig niet zo te zijn..quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Sidn3y het volgende:
Ik ben gelukkig niet bang voor de tandarts, maar de bevalling heb ik in het geheel ook geen zin in. Ik ben er ook nog niet uit of ik juist wel of niet hoop of een bevalling overeen komt met die van je eigen moeder....
Genoeg info Neuk!!! * Vivi stopt 4 vingers in d'r oren en zingt LALALAAAAAHHHHquote:Op donderdag 30 november 2006 16:18 schreef Neuk het volgende:
Ik ben blij dat ik het achter de rug heb (4 wk vandaag al weer) en ik kan niet zeggen dat ik het ooit weer wil proberen. Dat bevallen beviel me niet zo...
'Tis er met plezier ingekomme en zal der ook wal met plezier weer uut komme'quote:Op donderdag 30 november 2006 16:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Genoeg info Neuk!!! * Vivi stopt 4 vingers in d'r oren en zingt LALALAAAAAHHHH
Nee dat had ik ook gelezen, al zijn er verloskundigen die daar anders over denken.quote:
Bij ons in de familie welquote:
Neenee!quote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
Bass-Miss?Echt?
Dan heb je Suzanna's record verbroken! Die is iig wel van de vlotte opvolgingen.
Euhm, tja, omdat de condooms te ver lagen zeker?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
Maar waarom dan?
*tussen tanden fluit*quote:Op donderdag 30 november 2006 17:49 schreef Bass-Miss het volgende:
Euhm, tja, omdat de condooms te ver lagen zeker?![]()
Als ik rugpijn krijg weet ik hoe laat het is. Nu lijkt het me te vroeg om te testen, niet?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:50 schreef Vicky het volgende:
BM, het is mogelijk hoor...
Maar doe je toch voor de zekerheid een testje...
Eigenlijk zag ik het niet zitten ook, lijkt me zo stroef en dan die hechting en zo... Beetje eng...quote:
Nee, het vloeien was net helemaal over. Dus ik heb echt niet het gevoel dat het zou kunnen hoor. Maar ja.. alles kan he.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef Vicky het volgende:
ben je al ongi geweest??
Het is in elk geval dus niet jouw schuld!quote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eigenlijk zag ik het niet zitten ook, lijkt me zo stroef en dan die hechting en zo... Beetje eng...![]()
Ik ken iemand die dat overkomen is jaquote:Op donderdag 30 november 2006 17:32 schreef Bass-Miss het volgende:
Is hier al iemand geweest die na zes weken weer zwanger was?
Ben echt blij voor jullie.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben weer gerustgesteld!! De vk is langsgekomen en heeft gevoeld...vannacht heeft ze in ieder geval een tijdje dwarsgelegen, dat heb ik duidelijk gevoeld, maar gelukkig is ze 'goed' teruggedraaid! Ze ligt volgens mij zelfs beter dan eerst, ruggetje links. Ben weer helemaal blij... (hmmm... is ook niet veel voor nodig om mij te laten twijfelen ...
![]()
)
Heb even geen puf om op de rest te reageren, want érrrrrrrrg moe. Sorry..
Wel, een tweede kindje zou ik op zich niet zo erg vinden. Maar dat zwanger zijn en bevallen he...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:13 schreef Vivi het volgende:
Jeetje hee..wat zou je er van vinden als het zo was?
Lijkt me wel zwaar ja, 18 maanden zwanger zijn achter elkaar! maar hey, als Britney het kon...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wel, een tweede kindje zou ik op zich niet zo erg vinden. Maar dat zwanger zijn en bevallen he...
Ja B-M, geef het nu maar gewoon toe, erkenning is de eerste stap naar genezing!quote:
Och, beter dan al die zwangere vrouwen die nooit meer zin hebben, he!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja B-M, geef het nu maar gewoon toe, erkenning is de eerste stap naar genezing! [afbeelding]
Die ken ik niet hoor!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Och, beter dan al die zwangere vrouwen die nooit meer zin hebben, he!![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:20 schreef Vivi het volgende:
Maar heb jij nog zin nu, nu je zwanger bent?
Als ik binnenkort weer hele dagen moet kotsen, vast niet meer, nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die ken ik niet hoor!
Maar heb jij nog zin nu, nu je zwanger bent?
Eerlijkheid is het grootste goed in een relatiequote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Als ik binnenkort weer hele dagen moet kotsen, vast niet meer, nee.
Ik moest al kotsen toen mn lief me een kusje gaf toen. Tactvol, he.
Hij was wel gekrenkt, ja!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eerlijkheid is het grootste goed in een relatie![]()
De kans is toch klein hoor. Fons drinkt nog veel te veel bij mij denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:47 schreef Lois het volgende:
BM ik zou toch aardig witjes rond mijn neus rondlopen om het zachtjes uit te drukken![]()
![]()
![]()
Mijn schoonmams scheelt exact negen maanden en tien dagen met haar broertje én zusje. Jawel, een tweeling, ook nog, en voor zover ik weet niet eens erg te vroeg ter wereld gekomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ken iemand die dat overkomen is ja
Mijn oma is er eens in geslaagd 2 binnen 1 jaar te werpen ook.
Ik welquote:Op donderdag 30 november 2006 20:09 schreef Bass-Miss het volgende:
Gelooft niemand hier dan in die LAM methode?
Dat is de LMA methode: Leave Me Alone!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik welen zeker de eerste 2 maanden ongeveer.
Oftewel: kssssstttt... wegwezen jij hier![]()
Fijn dat de kleine weer goed ligt, Suzanna![]()
Hehe, ervoor ook wel hoor. Anders had ik het risico niet genomen denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:23 schreef poemojn het volgende:
Vandaar die belangstelling voor LAM Bass-MissDe kans is niet groot, maar je weet maar nooit, natuurlijk.
Ik zat ook nog achter de pc hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:31 schreef Popples het volgende:
Ik zit nog achter de pc dus echte weeen zijn het nog niet![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:32 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik zat ook nog achter de pc hoor.
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:57 schreef Neuk het volgende:
Ik zat achter de pc. Eerst heel gniffelend zo van 'hihi het is begonnen!' en later zat ik echt zo te vloeken, ik zou zelfs een zeeman kunnen laten blozen!
Hehe, onze dochter is gepland op 30-12 en die wordt ook heel lief.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:24 schreef _evenstar_ het volgende:
stiekemerd 30 december is een kei mooie datum hoor, worden mooie lieve meisjes geboren![]()
Hier ook nog twee verjaardagen in december, beide eind december (20 en 23), als onze dochter dan er ook nog bijkomt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 08:46 schreef Suzanna het volgende:
Stiekemurd, gelukkig is alles goed!
Ik verbaas me er elke keer ook over hoe snel de tijd gaat...de week is alweer voorbij eigenlijk!
Vandaag gaan we mijn verjaardag en die van Noa (4 en 6 december eigenlijk) maar vieren, wie weet zijn we anders te laat...![]()
oYo, waarom een buitenlandse nationaliteit? heb jij de Franse nationaliteit dan ofzo? Of je vriendin?(als ik wat heb gemist: sorry
)
Nou idd, ben benieuwd wat het resultaat zal zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:29 schreef oYo het volgende:
[..]
Hier ook nog twee verjaardagen in december, beide eind december (20 en 23), als onze dochter dan er ook nog bijkomt.Dit jaar geen groot verjaarsfeest voor ons.
Ja ik heb de franse nationalaiteit van mijn vader gekregen (moeder is indonesisch).Mijn vriendin heeft nu ook de franse nationaliteit maar komt oorspronkelijk uit het midden-oosten. We leerden elkaar ooit 15 jaar geleden kennen tijdens onze studie in Amsterdam. Zijn dan blijven plakken, hebben nederlands geleerd (praten we ook thuis) enz. Naturaliseren heeft geen zin. EU is 1 geheel met zelfde rechten.
Je hebt wein ig gemist, alleen niemand vroeg er ooit naar. Wij gaan een mooi mixje aflevern. :![]()
Ik ben erg benieuwd naar jullie mixje!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:29 schreef oYo het volgende:
Hier ook nog twee verjaardagen in december, beide eind december (20 en 23), als onze dochter dan er ook nog bijkomt.Dit jaar geen groot verjaarsfeest voor ons.
Ja ik heb de franse nationalaiteit van mijn vader gekregen (moeder is indonesisch).Mijn vriendin heeft nu ook de franse nationaliteit maar komt oorspronkelijk uit het midden-oosten. We leerden elkaar ooit 15 jaar geleden kennen tijdens onze studie in Amsterdam. Zijn dan blijven plakken, hebben nederlands geleerd (praten we ook thuis) enz. Naturaliseren heeft geen zin. EU is 1 geheel met zelfde rechten.
Je hebt wein ig gemist, alleen niemand vroeg er ooit naar. Wij gaan een mooi mixje aflevern. :![]()
Wij ook hierquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar jullie mixje!!Zal vast een heel mooi kindje worden
ik ben dol op donkere haartjes
...
(edit: Stiekemurd was net ietsje eerder, maar met dezelfde gedachte... grappig! ik had natuurlijk niet ge-f5't )
ik denk dat elke zwangere dit wel herkent.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:33 schreef Beaker het volgende:
Wie herkend dit?
De Zwitsalflesjes staan al klaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wij ook hierHelemaal als ze naar Zwitsal/melkie ruiken
![]()
Enne, nog heul ff he, maak dr maar geen kerstkindje van he![]()
Hahaha, de vorige keer heb ik je vader niet tegengesprokenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:31 schreef Neuk het volgende:
[..]
'Tis er met plezier ingekomme en zal der ook wal met plezier weer uut komme'
Dat zei een wijs iemand een tijdje terug en tis niet voor het eerst dat ik em quote, mijn papaen die kan het weten natuurlijk
![]()
zoooo herkenbaar....wat bij mij goed helpt is slapen en eten of eerst eten en dan slapen. Of een soort van tegelijkertijd....Inderdaad goed naar je eigen lichaam luisteren en daar aan toegeven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:33 schreef Beaker het volgende:
Wie herkend dit?
Ik ben echt zo ontzettend moe dat ik me daardoor niet lekker voelHet liefst zou ik in bed stappen en er niet meer uitkomen! Op mijn werk is het erg druk, zeker nu de kerstperiode eraan komt en nou verwachten ze min of meer dat ik 6 (??) dagen kom werken de komende tijd, maar dat kan ik echt niet
ik wil wel als het zou kunnen .......
Ik slik Gravitamon en eet behoorlijk wat fruit op een dag en ik ga vroeg naar bed, iemand nog tips voor mij?
Ik heb nog wel een tip voor alle misselijken onder ons, jasmijn-thee drinken werkt erg goed![]()
Nu nog een zwangerschapsdingquote:Op zondag 3 december 2006 08:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
goejesmorgens ! Heb een vraagje : hoe gaan jullie om met het onzekere gevoel? Vragen zoals "gaat het nog wel goed met de baby's etc?" spoken vaak door mijn hoofd. Is dit een zwangerschapsding ?
heb inderdaad as donderdag een echo!quote:Op zondag 3 december 2006 09:15 schreef Stiekemurd het volgende:
*meld*
Nothing on the hand hiero.
K_P: ja het is een zwangerschapsding. Heel ellendig allemaal.... Je hebt toch binnenkort een echo of verwar ik me weer eens?
Suus hoe is het bij jou? Leuke verjaardagen gehad? Alvast gefeliciteerd trouwens
Oh! Oke sorry, dat zal dan wel ja!quote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef Jelief het volgende:
Vivi, gravitamon is speciaal voor zwangere en borstvoedende vrouwen. Ik denk dat je in de wat bent met Davitamon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |