PM-Girl, nee was dus eenmalig. Gelukkig maar. Niks verkeerds te constateren bij de vk.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef PM-girl het volgende:
Fijn Suzanna!Gewoon een strak shirt aantrekken
oYo, hoe is het met je vriendin? Nog bloedverlies gehad?
damn waarom heb ik niet van die bonnen!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:54 schreef Neuk het volgende:
xxxkarinxxx: sommige drukkerijen geven tot 25% korting op geboortekaarten. Ik had een bon in een pakket zitten dat ik kreeg van de vk maar zag ook wel aanbiedingen in commeciele boekjes staan (kwam er alleen zelf veel te laat achter helaas pindapoepkaas). Misschien toch nog es nakijken wat je in huis hebt liggen?![]()
we hebben al een kaartje gevonden dat naar onze smaak is, en betaalbaar ook!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:23 schreef oYo het volgende:
Wij kijken voor kaartjes op www.poobies.com en www.geboortepost.nl . Betaalbaar en mogelijkheden voor eigen ontwerpen.
PMgirl, Suzanna loopt te rommelen.....quote:Op woensdag 29 november 2006 16:30 schreef PM-girl het volgende:
oYo, gelukkig maar.
Zeg, wanneer komt er weer een baby hier??
Daarom vroeg ik het ook, Nune is toch al weer bijna een week oudquote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
PMgirl, Suzanna loopt te rommelen.....
Wie weet is zij de volgende!
Trouwens de laatste is nog maar pas geleden geboren! Nune....
Ik ben nu 12 weken preciesquote:Op woensdag 29 november 2006 20:29 schreef marit1978 het volgende:
suzanna.. super !!!
mooie echo ook Beaker!
dat beentje !! Hoe ver ben jij nu ook al weer ?
Het is wel mogelijk alleen zou snachts een probleem zijn. Maar ik ben inderdaad wel van plan om deze week een belletje te doen naar beide ziekenhuizen.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef poemojn het volgende:
Volgens Kindenziekenhuis.nl is epidurale pijnstilling in het UMCG wel steeds mogelijk
http://www.kindenziekenhuis.nl/ziekenhuizen_tonen.asp?id=62&view=1
Bel ze anders eens op Nikky
32cm is waarschijnlijk idd de fundushoogte, dus van schaambot tot bovenkant baarmoeder. Is precies goed voor jouw termijn(ik zit nu op 33 cm maar loop steeds wat achter met die meetmethode).
Fijn voor jullie dat het draaien goed is gegaan Suzanna!
Engefeliciteerd met Jesse-Simon
!
Frummel hier daalt niet in nog. Het mag van mij wel zodat ik wat meer lucht heb.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef E.T. het volgende:
RealFalcon gefeliciteerd! Heerlijk die kleine, verse frummels
Mijn buik wordt trouwens nooit gemeten bij de vk. Maar ze zeggen dan toch altijd dat 't aantal cm's overeenkomt met het aantal weken zwangerschap?
En ze groeien steeds in spurtjes, nikky.. Hier ook de afgelopen dagen weer een spurtje gehad; was ik door het indalen een week of twee van 't maagzuur af, vannacht in bed was 't er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |