Ik ken iemand die dat overkomen is jaquote:Op donderdag 30 november 2006 17:32 schreef Bass-Miss het volgende:
Is hier al iemand geweest die na zes weken weer zwanger was?
Ben echt blij voor jullie.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben weer gerustgesteld!! De vk is langsgekomen en heeft gevoeld...vannacht heeft ze in ieder geval een tijdje dwarsgelegen, dat heb ik duidelijk gevoeld, maar gelukkig is ze 'goed' teruggedraaid! Ze ligt volgens mij zelfs beter dan eerst, ruggetje links. Ben weer helemaal blij... (hmmm... is ook niet veel voor nodig om mij te laten twijfelen ...
![]()
)
Heb even geen puf om op de rest te reageren, want érrrrrrrrg moe. Sorry..
Wel, een tweede kindje zou ik op zich niet zo erg vinden. Maar dat zwanger zijn en bevallen he...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:13 schreef Vivi het volgende:
Jeetje hee..wat zou je er van vinden als het zo was?
Lijkt me wel zwaar ja, 18 maanden zwanger zijn achter elkaar! maar hey, als Britney het kon...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wel, een tweede kindje zou ik op zich niet zo erg vinden. Maar dat zwanger zijn en bevallen he...
Ja B-M, geef het nu maar gewoon toe, erkenning is de eerste stap naar genezing!quote:
Och, beter dan al die zwangere vrouwen die nooit meer zin hebben, he!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja B-M, geef het nu maar gewoon toe, erkenning is de eerste stap naar genezing! [afbeelding]
Die ken ik niet hoor!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Och, beter dan al die zwangere vrouwen die nooit meer zin hebben, he!![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:20 schreef Vivi het volgende:
Maar heb jij nog zin nu, nu je zwanger bent?
Als ik binnenkort weer hele dagen moet kotsen, vast niet meer, nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die ken ik niet hoor!
Maar heb jij nog zin nu, nu je zwanger bent?
Eerlijkheid is het grootste goed in een relatiequote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Als ik binnenkort weer hele dagen moet kotsen, vast niet meer, nee.
Ik moest al kotsen toen mn lief me een kusje gaf toen. Tactvol, he.
Hij was wel gekrenkt, ja!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eerlijkheid is het grootste goed in een relatie![]()
De kans is toch klein hoor. Fons drinkt nog veel te veel bij mij denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:47 schreef Lois het volgende:
BM ik zou toch aardig witjes rond mijn neus rondlopen om het zachtjes uit te drukken![]()
![]()
![]()
Mijn schoonmams scheelt exact negen maanden en tien dagen met haar broertje én zusje. Jawel, een tweeling, ook nog, en voor zover ik weet niet eens erg te vroeg ter wereld gekomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ken iemand die dat overkomen is ja
Mijn oma is er eens in geslaagd 2 binnen 1 jaar te werpen ook.
Ik welquote:Op donderdag 30 november 2006 20:09 schreef Bass-Miss het volgende:
Gelooft niemand hier dan in die LAM methode?
Dat is de LMA methode: Leave Me Alone!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik welen zeker de eerste 2 maanden ongeveer.
Oftewel: kssssstttt... wegwezen jij hier![]()
Fijn dat de kleine weer goed ligt, Suzanna![]()
Hehe, ervoor ook wel hoor. Anders had ik het risico niet genomen denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:23 schreef poemojn het volgende:
Vandaar die belangstelling voor LAM Bass-MissDe kans is niet groot, maar je weet maar nooit, natuurlijk.
Ik zat ook nog achter de pc hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:31 schreef Popples het volgende:
Ik zit nog achter de pc dus echte weeen zijn het nog niet![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:32 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik zat ook nog achter de pc hoor.
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:57 schreef Neuk het volgende:
Ik zat achter de pc. Eerst heel gniffelend zo van 'hihi het is begonnen!' en later zat ik echt zo te vloeken, ik zou zelfs een zeeman kunnen laten blozen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |