abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 14:04:57 #101
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43990471
Suzanna
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 29 november 2006 @ 14:20:47 #102
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_43991111
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef PM-girl het volgende:
Fijn Suzanna!Gewoon een strak shirt aantrekken

oYo, hoe is het met je vriendin? Nog bloedverlies gehad?
PM-Girl, nee was dus eenmalig. Gelukkig maar. Niks verkeerds te constateren bij de vk.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:21:05 #103
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_43991121
Gaat allemaal hard... hier ook.
pi_43991705
Suzanna, wat fijn dat het draaien goed gelukt is
Nu idd maar hopen dat het eigenwijze meisje blijft liggen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43992934
Super Suzanna dat het is gelukt! Hopelijk blijft jullie eigenwijsje wel zo liggen voorlopig!

Oyo, mooi dat alles goed is!!

Jee wist niet dat er nog zoveel prijsverschil zat tussen drukkerijen!
Even gekeken bij een ander, zelfde kaartje, maar de drukkosten schelen wel 50 euro!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 29 november 2006 @ 15:54:07 #106
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43993993
xxxkarinxxx: sommige drukkerijen geven tot 25% korting op geboortekaarten. Ik had een bon in een pakket zitten dat ik kreeg van de vk maar zag ook wel aanbiedingen in commeciele boekjes staan (kwam er alleen zelf veel te laat achter helaas pindapoepkaas). Misschien toch nog es nakijken wat je in huis hebt liggen?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43994565
Bedankt voor jullie reacties! Echt hartverwarmend...en ik heb me weer voor niets (hopelijk) zorgen gemaakt. Ik mag zelfs thuisbevallen weer!!
Ben nu dan ook heel hard bezig met dingen klaarzetten en de kamer netjes maken voor de bevalling. Heb het idee dat het heel snel gaat gebeuren, het rommelt nog steeds. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet (k hoop er wel een beetje op, dat wel).
  woensdag 29 november 2006 @ 16:23:11 #108
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_43995121
Wij kijeken voor kaartjes op www.poobies.com en www.geboortepost.nl . Betaalbaar en mogelijkheden voor eigen ontwerpen.
  woensdag 29 november 2006 @ 16:30:11 #109
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43995344
oYo, gelukkig maar.

Zeg, wanneer komt er weer een baby hier??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43996998
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:54 schreef Neuk het volgende:
xxxkarinxxx: sommige drukkerijen geven tot 25% korting op geboortekaarten. Ik had een bon in een pakket zitten dat ik kreeg van de vk maar zag ook wel aanbiedingen in commeciele boekjes staan (kwam er alleen zelf veel te laat achter helaas pindapoepkaas). Misschien toch nog es nakijken wat je in huis hebt liggen?
damn waarom heb ik niet van die bonnen!
Ik zag hier wel dat je bij eentje een cadeaubon kreeg van Duimeland, en bij een ander weer een jaar lang 10% korting op babyartikelen...

In ieder geval de moeite waard om even verder te kijken dan mijn neus lang is dus!
pi_43997077
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:23 schreef oYo het volgende:
Wij kijken voor kaartjes op www.poobies.com en www.geboortepost.nl . Betaalbaar en mogelijkheden voor eigen ontwerpen.
we hebben al een kaartje gevonden dat naar onze smaak is, en betaalbaar ook!
Dus dat is al fijn....
Wordt erg mooi, met een fotootje van onze pasgeboren baby aan de binnenkant!
pi_43997116
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:30 schreef PM-girl het volgende:
oYo, gelukkig maar.

Zeg, wanneer komt er weer een baby hier??
PMgirl, Suzanna loopt te rommelen.....
Wie weet is zij de volgende!
Trouwens de laatste is nog maar pas geleden geboren! Nune....
pi_43997600
Suzanna wat fijn dat het gelukt is

Kijk hier, ons frummeltje

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_43997815
Wat zie ik hier twee prachtige echo's van twee frummeltjes voorbij komen. En zo duidelijk de contouren van kindjes ook!

Suzanna wat fijn dat het gelukt is! Nu hopen dat ukkie lekker zo blijft liggen.
Syllables govern the world
pi_43998660
suzanna wat fijn dat het goed is gegaan.
mama van 3 kids!
  woensdag 29 november 2006 @ 18:55:50 #116
94046 PM-girl
pi_43999902
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

PMgirl, Suzanna loopt te rommelen.....
Wie weet is zij de volgende!
Trouwens de laatste is nog maar pas geleden geboren! Nune....
Daarom vroeg ik het ook, Nune is toch al weer bijna een week oud
*
pi_44000259
Mooie echo's dames Waarom zie ik alleen de laatste tijd zoveel namen van een ander half door de foto's heen staan
Suus,krijg je dan niet een soort band om je buik heen,om de kleine op z'n plek te houden?Hopenlijk blijft ze mooi nog zo zitten en komt ze zeer vlot

Hier was de echo goed vanmorgen.
Het hartje zag er prima uit,je kon ook heel duidelijk de interval tussen de hartslagen zien op het scherm.Volgens de gyn kwam het heel vaak voor en was er verder niets om ons zorgen over te maken.Het kon verdwijnen naarmate de bevalling dichterbij komt,maar het kan ook tot het eind blijven zo.En dan krijg ik nog een gesprek en word het een bevalling met medische indicatie.Maar voor nu zijn de zorgen dus weer van de baan....pffff,gelukkig maar.

Groetjes,Minoes
  woensdag 29 november 2006 @ 19:11:22 #118
94046 PM-girl
pi_44000493
O Minoes, wat fijn zeg, dat je je zorgen weg hebt kunen schuiven!
*
  woensdag 29 november 2006 @ 19:49:11 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_44001806
suzanna wat fijn! goed nieuws!!

minoes, ook fijn dat jouw zorgen weg genomen zijn!

beaker wat een mooie echo
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 november 2006 @ 19:59:21 #120
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44002209
Wat een lieve echo's...
Het blijft toch een Godswonder he, zo'n hummeltje in je buik....

En Suzanna aan het rommelen...?
Zet hem op dame!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44002403
beaker wat een mooie echo
minoes wat fijn dat je zorgen nu van de baan zijn.
offtopic minoes sorry heb het niet kunnen redden vandaag(veel voorweeen) morgen gaat het echt weg
mama van 3 kids!
pi_44003274
suzanna.. super !!!

mooie echo ook Beaker!
dat beentje !! Hoe ver ben jij nu ook al weer ?
pi_44003603
Minoes, dat doen ze niet meer (vroeger deden ze dan een sluitlaken om) maar lijkt me ook niet fijn hoor.
Het is wel een superbeweeglijk kindje (heeft blijkbaar nog behoorlijk de ruimte bij mij!) en ik voel vanalles uitsteken als ik rustig zit. Hopelijk zijn het nu de billetjes en voetjes... (dat hoofdje voelde wel lief hoor, maar ja, toch niet de bedoeling!)

Moonah, het ligt een beetje stil... maar ja, ik ben ook nog niet zo heel ver dus da's niet erg eigenlijk. Ben het wel zat, maar ja, dat telt niet echt he ...

Beaker, wat een lieve echo... ik vind hem best duidelijk eigenlijk!
  woensdag 29 november 2006 @ 20:44:02 #124
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44003877
Lieve mooie echo's en verse zwangerschappen!

En Suzanna, wat fijn dat je meisje is gedraaid !
Dat is voor jou een enorme opluchting!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 29 november 2006 @ 20:56:17 #125
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_44004363
Zo ben ik ook weer eventjes, tussen het klussen door...

Mwanatabu van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meisje!!!

Mooie echo's heb ik ook weer gezien!! Super!!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_44004425
Hierbij kan ik jullie mededelen dat er op 28 november 04.27 j.l. de kleine Falcon is geboren. We hebben hem Jesse-Simon genoemd:

Lekker slapen!

Eerste keer in bad!

Wij zijn er heel erg blij mee!!!!
pi_44004520
Aaah die eerste foto.......wat een lieffie! Gefeliciteerd!
  woensdag 29 november 2006 @ 21:03:54 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44004656
Wow! Wat blijft dat toch mooi, zo'n heel vers frummeltje!
pi_44004754
Gefeliciteerd met Jesse-Simon!

Suzanna, wat goed dat ze weer goed ligt

Beaker, wat een lief frummeltje.

En Minoes, fijn dat het allemaal goed komt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44004814
wat een mooi frummeltje. gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  woensdag 29 november 2006 @ 21:11:19 #131
103793 kozakken
Living the life
pi_44004895
Gefeliciteerd met Jesse-Simon!
pi_44005170
Dank jullie wel!
  Milf woensdag 29 november 2006 @ 21:40:42 #133
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44005881
Welkom Sidn3y

En ssus! Geweldig dat het draaien is gelukt!!

Gefeliciteerd TheRealFalcon. Een mooi jochie hoor.

Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest. Drie weken geleden kreeg ik te horen dat frummel klein zou zijn.
Maar vandaag heeft frummel een groeispurt gehad. Ik draag ook erg hoog en heb ook weinig lucht over. De verloskundige wil dat ze over twee weken nog weer beter gaan kijken hoe groot frummel dan is. Want het was volgens haar een "beste".
En bedankt . Ik zie al enorm op tegen de bevalling. Ik heb zelfs gevraagd welke van de twee ziekenhuizen in Groningen een anestist snachts hebben en die hebben beide geen aanwezig. . Lekker dan. Hopen dat ik overdag moet bevallen aangezien de verlos al zei dat het afhangt van welke anestist er dienst heeft. De één wil wel komen de ander zegt bekijk het maar.
En ik weet nu al dat ik een ruggeprik wil . Noem me een mietje, een klein kind, kleinzerig maar ik snap het idee van pijn lijden in dit soort tijden niet zo.

Maar goed. Hopen dat het een tijdelijke groeispurt is geweest. Ik ben namelijk ook sinds twee weken thuis aangezien ik niet meer mag werken. En die twee weken rust heeft frummel erg goed gedaan merk ik al wel .

Ze had het over 32 centimeter. Is dat dan de grootte van schaambot tot bovenkant baarmoeder? Of kind? Wat is het eigenlijk? Bloeddruk was goed 120/50.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44006526
Volgens Kindenziekenhuis.nl is epidurale pijnstilling in het UMCG wel steeds mogelijk
http://www.kindenziekenhuis.nl/ziekenhuizen_tonen.asp?id=62&view=1
Bel ze anders eens op Nikky
32cm is waarschijnlijk idd de fundushoogte, dus van schaambot tot bovenkant baarmoeder. Is precies goed voor jouw termijn (ik zit nu op 33 cm maar loop steeds wat achter met die meetmethode).

Fijn voor jullie dat het draaien goed is gegaan Suzanna!

En gefeliciteerd met Jesse-Simon !
  woensdag 29 november 2006 @ 22:06:12 #135
94046 PM-girl
pi_44006892
Realfalcon, gefeliciteerd!!

Enne, leuke naam
*
pi_44007457
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:29 schreef marit1978 het volgende:
suzanna.. super !!!

mooie echo ook Beaker!
dat beentje !! Hoe ver ben jij nu ook al weer ?
Ik ben nu 12 weken precies

Baby was erg bewegelijk en druk lijkt nu al op zijn moeder Toen ie het helemaal zat was al dat gedruk op mijn buik is hij omgedraaid met zijn kont onze kant op om niet meer terug te draaien

Jesse-Simon
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 29 november 2006 @ 22:21:39 #137
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44007577
RealFalcon gefeliciteerd! Heerlijk die kleine, verse frummels

Mijn buik wordt trouwens nooit gemeten bij de vk. Maar ze zeggen dan toch altijd dat 't aantal cm's overeenkomt met het aantal weken zwangerschap?
En ze groeien steeds in spurtjes, nikky.. Hier ook de afgelopen dagen weer een spurtje gehad; was ik door het indalen een week of twee van 't maagzuur af, vannacht in bed was 't er weer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Milf woensdag 29 november 2006 @ 22:28:29 #138
16000 nikky
pi_44007855
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef poemojn het volgende:
Volgens Kindenziekenhuis.nl is epidurale pijnstilling in het UMCG wel steeds mogelijk
http://www.kindenziekenhuis.nl/ziekenhuizen_tonen.asp?id=62&view=1
Bel ze anders eens op Nikky
32cm is waarschijnlijk idd de fundushoogte, dus van schaambot tot bovenkant baarmoeder. Is precies goed voor jouw termijn (ik zit nu op 33 cm maar loop steeds wat achter met die meetmethode).

Fijn voor jullie dat het draaien goed is gegaan Suzanna!

En gefeliciteerd met Jesse-Simon !
Het is wel mogelijk alleen zou snachts een probleem zijn. Maar ik ben inderdaad wel van plan om deze week een belletje te doen naar beide ziekenhuizen.
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef E.T. het volgende:
RealFalcon gefeliciteerd! Heerlijk die kleine, verse frummels

Mijn buik wordt trouwens nooit gemeten bij de vk. Maar ze zeggen dan toch altijd dat 't aantal cm's overeenkomt met het aantal weken zwangerschap?
En ze groeien steeds in spurtjes, nikky.. Hier ook de afgelopen dagen weer een spurtje gehad; was ik door het indalen een week of twee van 't maagzuur af, vannacht in bed was 't er weer
Frummel hier daalt niet in nog. Het mag van mij wel zodat ik wat meer lucht heb. . Maagzuur heb ik echt met ups en downs.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 29 november 2006 @ 23:07:30 #139
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44009333
Realfalcon gefeliciteerd!!
pi_44014079
Het meisje in m'n buik was érg beweeglijk vannacht... op een gegeven moment voelde ik aan beide kanten mijn buik uitsteken dus ik ben bang dat ze weer gedraaid is. Maar goed, we zien het wel, ik ga straks even de vk bellen of het dringend is (voorweeën helemaal gestopt, baby is natuurlijk ook niet meer ingedaald nu, uit het bekken 'gewipt' ... ) dat er even naar gekeken wordt of dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Raar hoor, als je buik 'anders' voelt dan anders. Ik voelde ook onderin m'n buik weer plopjes en dat lijikt me niet te horen als de baby met het hoofdje beneden ligt. Maar echt wijs word ik er niet uit... hopelijk vergis ik me. We'll see.
(zit me nu toch weer zorgen te maken ... wat irritant is dit zeg)

E.T. Mijn buik wordt wel altijd opgemeten... maar heb geen idee van 'aantal centimeters is aantal weken zwangerschap' o.i.d., lijkt me niet heel betrouwbaar als je dat aanhoudt? Iedereen heeft weer een andere bouw (en dikkere / dunnere buik van zichzelf?) en de groei moeten ze wel in de gaten houden lijkt me.
pi_44014142
Beaker mooie echo joh

Poemojn hoest bij jou eik? Rommelt er al wat? Of stilte voor de storm??
Hier trouwens niks, behalve gevoelloze vingers en dikke enkels... bleeeh

Ow en die kleine Falcon
pi_44015497
goedemorgen..

Suzanna, zo vreemd lijkt me dat !
Je gaat uiteraard helemaal de bewegingen analyseren om maar vooral nog te merken dat het goed ligt! Ik ben erg benieuwd...

Dat van de cm's meten ; het gaat om de afstand schaambot-fundus (baarmoedertop)
hiermee kunnen ze inschatten of dit overeen komt met de zw.schapsduur.
  donderdag 30 november 2006 @ 09:33:00 #143
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44015499
Bij ons wordt de buik nooit gemeten. Gewoon gekeken of alles goed aanvoelt.
De VK schatte deze week wel dat het gewicht van ons meissie 3700 gr of zo zal zijn. Groter dan ze eerst dachten. Ze hielden de hele tijd vol dat het een kleintje zou zijn, ook omdat mijn vriendin niet zo groot is.
Bij ons is de kleine nog heel beweeglijk en lijkt nog ruimte te hebben. Nog geen tekenen dat het gaat beginnen.
pi_44015956
nou suzanna hopelijk ligt ze met het hoofdje beneden en als je niet vertrouw altijd de vlos bellen.

bij mij word de buik altijd gemeten. wel raar dat ze het bij de ene vlos wel doen en bij de ander niet.
oyo heeft je vriendin geen last voorweeen?
hier is de kleine ook heel bewegelijk maar ik heb heel veel last van voorweeen dus ik hoop als ik maandag weer voor de apk moet dat ze is ingedaald anders is het niet leuk meer.
mama van 3 kids!
pi_44016088
dat zou erg jammer zijn Suzanna, als het weer gedraaid is...maar je zei al dat het eigenwijsje was toch? Wat dat betreft doet ze haar karaktertje dan wel eer aan!
Ik heb weleens aan 2 kanten tegelijk geschop gevoeld....vaag! Volgens mij is die hier af en toe gewoon aan het headbangen ofzo
Gister kwam mijn moeder nog ff langs, met zo'n lief setje kleertjes!!!
(pa: "uh, is dat niet handiger als het kindje geboren is?") En als dank liet de baby zich eindelijk voelen door oma!!! Echt leuk!
pi_44016303
Wat leuk karin. haha dat voelen door oma dat vond de kleine hier ook niet leuk. dan was ze meteen stil. maar laatst zat ik bij mijn moeder en toevallig dat ze haar bips draaide en mijn moeder voelde het. Ze heeft alles bijelkaar geschreeuwd zo leuk vond ze het.
mama van 3 kids!
pi_44017241
Hihi,leuk hé?Als anderen het ook kunnen voelen.Mijn dochters stonden gisteravond beiden met hun handen op mijn buik,maar hij hield zich meteen muisstil En dat ze de trap opliepen begon ie weer Hij dacht zeker:ik kan nog lang genoeg genieten van die draken,haha

Heb vanmorgen van 8 tot 10 uur me het rotje staan te poetsen hier in huis We hadden van de week allemaal van die kleine vliegjes in huis,ben ze gister zelfs tijdens het eten koken met de stofzuiger te lijf gegaan En er kruipen de laatste paar dagen van die naaktslakken door de keuken Getsie......
Dus ik heb nu alles gepoetst en gedweild,bijkeuken,keuken,wc,gang,kamer,deuren.....pffff......nu maar hopen dat alle beesten wegblijven.Oh ja,de vliegjes bleken uit de viskoffer van mijn hubbie te komen,beschimmeld brood en maïs,ieuw....wat een wonder.........

Groetjes,Minoes
pi_44017492
oke, ik heb ook allemaal van die vliegjes sinds een week. Maar ik kan dus echt niets vinden waar ze vandaan komen. Ik word er debiel van.

Maar goed.. had hier mijn echo's nog niet laten zien geloof ik.

Deze echo zegt 7 weken en 1 dag....
Tussen de rode dingen ligt ons pindaatje

Het overzicht, hier zie je 7 weken en 5 dagen staan, 7 weken en 7 weken en 3 dagen.
Dus wij zaten nog niet zo verkeerd met onze berekening van 7 juli, hier verwachten ze pindaatje op 10 juli

Tussen de rode dingetjes de hartslag van pindaatje. 154 bpm

Zo vaag dat deze vlek met hart een mensje is....
  Milf donderdag 30 november 2006 @ 11:36:32 #149
16000 nikky
pi_44018367
Bijzonder he kleintje
Vooral ook omdat je het niet kan voelen nog, en die echo bevestigd in feite dat er echt wat zit en groeit enzo.

En ik ben godzijdank van die kolere vliegjes af Tiefusbeesten.
pi_44018700
Mensen vriendelijk bedankt. Om jullie nog extra te bedanken even nog een keer een foto van vanochtend

pi_44018888
wat een vreselijk mooi en lief hummeltje. Gefeliciteerd!!!!
  Milf donderdag 30 november 2006 @ 11:52:20 #152
16000 nikky
pi_44018890
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef TheRealFalcon het volgende:
Mensen vriendelijk bedankt. Om jullie nog extra te bedanken even nog een keer een foto van vanochtend

[afbeelding]
Aaaahwwwww Wat een koppie . Echt van, "kijk mij nouhou verwend worden"
pi_44018932
Zucht... wat een ontzettend mooie mannetje zeg!!
en ze rammelen weer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44019058
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef minoes_ het volgende:
Mooie echo's dames Waarom zie ik alleen de laatste tijd zoveel namen van een ander half door de foto's heen staan
Dat probleem heb ik dus ook al een poosje! Ik dacht dat ik de enige was omdat ik er ook helemaal nergens niet niemand wat over zag zeggen.
The waves you made will always be
  donderdag 30 november 2006 @ 11:59:29 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44019138
Hier staat er wat meer over te lezen: [FO][TPL] Balkjes over images
Het is bekend dat het een probleem is, alleen nog niet precies hoe en wat. Men is er druk mee bezig dus hopelijk is het snel weer over.
pi_44019145
Suzanna, wat rot dat ze misschien weer terug gedraaid is. Wel een flink eigen willetje hoor!

Gefeliciteerd TheRealFalcon met dit mooie tevreden hummeltje

Over het meten van je buik en het aantal cm, vorige keer liep ik voor op schema en nu afgelopen keer (4 weken later) was het weer bijgetrokken maar ze hadden wel een cm minder gemeten. Ik vond het nogal raar (of is dat niet raar?), zeker omdat m'n buik echt wel groter was geworden. Het lijkt mij dus al snel goed te zijn. Maar misschien worden de cm's belangrijker als je verder in je zwangerschap bent?
  Milf donderdag 30 november 2006 @ 11:59:43 #157
16000 nikky
pi_44019150
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:57 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik dus ook al een poosje! Ik dacht dat ik de enige was omdat ik er ook helemaal nergens niet niemand wat over zag zeggen.
Iedereen heeft er last van. Bugje.

[FO][TPL] Balkjes over images

Slarioux is al heel hard bezig dit op te lossen
pi_44019168
Wat een schatje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Milf donderdag 30 november 2006 @ 12:01:31 #159
16000 nikky
pi_44019218
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef Sidn3y het volgende:
Suzanna, wat rot dat ze misschien weer terug gedraaid is. Wel een flink eigen willetje hoor!

Gefeliciteerd TheRealFalcon met dit mooie tevreden hummeltje

Over het meten van je buik en het aantal cm, vorige keer liep ik voor op schema en nu afgelopen keer (4 weken later) was het weer bijgetrokken maar ze hadden wel een cm minder gemeten. Ik vond het nogal raar (of is dat niet raar?), zeker omdat m'n buik echt wel groter was geworden. Het lijkt mij dus al snel goed te zijn. Maar misschien worden de cm's belangrijker als je verder in je zwangerschap bent?
Echt geen idee met dat meten. Maar ik zie al zo tegen de bevalling op. Men zei aldoor dat dat wel bijtrekt hoe verder je in de zwangerschap komt. Maar ik ga er steeds meer tegenop zien. Vooral ook omdat ik weet dat het eruit moet .
En dan ook zeggen dat de baby wel erg groot is.

Dank je Ik hoef die info niet.
pi_44019837
Het kan ook meevallen nikky. Het hoeft geen horrorbevalling te worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Milf donderdag 30 november 2006 @ 12:22:00 #161
16000 nikky
pi_44019847
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:21 schreef YPPY het volgende:
Het kan ook meevallen nikky. Het hoeft geen horrorbevalling te worden.
Dat weet ik. Maar ik schijt hem al voor de tandarts
pi_44019945
ow, dat klinkt bekend, ik ben ook als de dood voor de tandarts. Maar volgens mij ben ik op dit moment banger dat dit ellendige gevoel nog jaren aanhoudt, dus laat die bevalling over 7,5 maand maar komen

Boekje van Kluun is binnen, veilig zwanger nog niet. Dus ben maar begonnen in Kluun en het is echt heel leuk om te lezen!
  Milf donderdag 30 november 2006 @ 12:27:54 #163
16000 nikky
pi_44019997
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:26 schreef Kleintje het volgende:
ow, dat klinkt bekend, ik ben ook als de dood voor de tandarts. Maar volgens mij ben ik op dit moment banger dat dit ellendige gevoel nog jaren aanhoudt, dus laat die bevalling over 7,5 maand maar komen

Boekje van Kluun is binnen, veilig zwanger nog niet. Dus ben maar begonnen in Kluun en het is echt heel leuk om te lezen!
Kluun is inderdaad erg leuk.
pi_44020864
Realfalcon, gefeliciteerd met jullie zoon!
Wat kijkt hij tevreden.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 13:05:57 #165
81992 Githa
pi_44021120
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:22 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar ik schijt hem al voor de tandarts
Oooohw, maar ik wil liever nóg een bevalling als naar de tandarts hoor dus not to worry!
De bevalling viel mij alles mee. ja, de weeen deden zeer, maar ik had het gevoel dat ik de controle had. Je kan gaan staan, liggen springen, wat jij wil om ze op te vangen en bij de tandarts lig je daar en moet je het maar laten gebeuren.

nee, echt! geef mij nog maar een bevalling.
pi_44021157
Echt rommelen nog niet gelukkig, ik geniet van de rust nog. Maar de gordijnen hangen in de kamer waar nu een bed op klossen staat dus we zijn er ein-de-lijk wat meer klaar voor.
Verder gaat 't wel goed hier, gaan vanavond naar de film (nu kan het nog ) en ik voel me wel goed. 'k Hoop alleen dat de vk volgende week met grote stelligheid kan zeggen dat de baby nu goed ligt, anders wil ik echt een liggingsecho.. de vk maandag klonk toch weer wat aarzelend nl over wat wat was, en vroeg of de baby nog veel draait (nee) dus vandaar.
pi_44021480
Mijn moeder zegt ook altijd dat ze liever een bevalling heeft dan dat ze naar de tandarts gaat.

Bah, ik heb even geen zin meer om zwanger te zijn.
Ik heb het gevoel alsof er echt geen ruimte meer in mijn buik is voor de baby om te groeien.
Hij zit nu tot vlak onder mijn borsten en erg hoog voor mijn gevoel. Aangezien ik nogal klein ben heb je dat vrij snel.
Al dagen misselijk en minder lucht dan normaal, moet regelmatig echt heel diep zuchten anders is het net of ik het benauwd heb. Af en toe weet ik even niet hoe ik nou moet gaan staan zitten of liggen.
  Milf donderdag 30 november 2006 @ 13:22:09 #168
16000 nikky
pi_44021585
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:19 schreef appelsap het volgende:
Mijn moeder zegt ook altijd dat ze liever een bevalling heeft dan dat ze naar de tandarts gaat.

Bah, ik heb even geen zin meer om zwanger te zijn.
Ik heb het gevoel alsof er echt geen ruimte meer in mijn buik is voor de baby om te groeien.
Hij zit nu tot vlak onder mijn borsten en erg hoog voor mijn gevoel. Aangezien ik nogal klein ben heb je dat vrij snel.
Al dagen misselijk en minder lucht dan normaal, moet regelmatig echt heel diep zuchten anders is het net of ik het benauwd heb. Af en toe weet ik even niet hoe ik nou moet gaan staan zitten of liggen.
Ik heb hetzelfde Appelsap. Ik heb ook geen lucht meer en als ik eet heb ik nog minder lucht. Beep zit erg hoog. Achter de pjoeter zitten is ook lastig. Het mag van mij wel een beetje gaan indalen

Dus ga ik nu lekker met de benen omhoog en zometeen even shoppen
  donderdag 30 november 2006 @ 13:28:01 #169
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44021760
Dat wordt nog wat als jullie een wk of 36-38 zijn... Dan zit ie pas hoog!
En met shoppen heb je er nooit last van, gelukkig
Iedere golf van de zee,
pi_44021817
Realfalcon, gefeliciteerd met jullie zoon! wat een lieverd!

Hier viel de bevalling ook mee. Tjonge, ik leek wel gek. Na de bevalling kreeg ik een verdoving ivm een knip, toen zei ik keihard AUW! En ik zei daarvoor steeds van, nee, nee, nee, ik wil niet! ze keek me aan en zei: je hebt net een kind eruit geperst, en nu zeur je over een prikje?? haha

en ik mis het zwanger zijn zo erg, ik wil nog een keer! maar als ik dit dan weer lees denk ik, nee nog maar ff niet!
mijn dochter zat ook al weken erg hoog, vooral het schoppen tegen mijn ribben. auw!. en dan de maagzuur... pfff... Zelfs de laatste dag had ik er nog veel last van..

toch wil ik zeggen, geniet ervan!!! je vergeet alles weer
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_44021968
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:07 schreef poemojn het volgende:
Echt rommelen nog niet gelukkig, ik geniet van de rust nog. Maar de gordijnen hangen in de kamer waar nu een bed op klossen staat dus we zijn er ein-de-lijk wat meer klaar voor.
Verder gaat 't wel goed hier, gaan vanavond naar de film (nu kan het nog ) en ik voel me wel goed. 'k Hoop alleen dat de vk volgende week met grote stelligheid kan zeggen dat de baby nu goed ligt, anders wil ik echt een liggingsecho.. de vk maandag klonk toch weer wat aarzelend nl over wat wat was, en vroeg of de baby nog veel draait (nee) dus vandaar.
Ik geniet ook van de rust. Dus jij hebt waarschijnlijk ook niet zo een haast
Veel plezier bij de film vanaaf!
  donderdag 30 november 2006 @ 13:44:14 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44022206
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde Appelsap. Ik heb ook geen lucht meer en als ik eet heb ik nog minder lucht. Beep zit erg hoog. Achter de pjoeter zitten is ook lastig. Het mag van mij wel een beetje gaan indalen

Dus ga ik nu lekker met de benen omhoog en zometeen even shoppen
*meld ook!

Als ik in bed lig met 2 kussentjes onder m'n hoofd, filmpje kijken oid, dan stik ik bijna en komt er van alles naar boven
Ook extreme last van kortademigheid en benauwdheid, en snurken dus he
Met lopen is het ook erg vervelend, als ik hier de winkelstraat even afga om er eventjes uit te zijn moet ik om de 10 meter stil staan wegens harde buiken en benauwdheid

Oh en Nikky, ik zie ook niet echt reikhalzend uit naar de bevalling hoor, wel naar de minuten erna! Ha. Ha.
Spuit mij maar plat!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44025652
Ik ben weer gerustgesteld!! De vk is langsgekomen en heeft gevoeld...vannacht heeft ze in ieder geval een tijdje dwarsgelegen, dat heb ik duidelijk gevoeld, maar gelukkig is ze 'goed' teruggedraaid! Ze ligt volgens mij zelfs beter dan eerst, ruggetje links. Ben weer helemaal blij ... (hmmm... is ook niet veel voor nodig om mij te laten twijfelen ... )

Heb even geen puf om op de rest te reageren, want érrrrrrrrg moe. Sorry..
pi_44025716
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:28 schreef Neuk het volgende:
Dat wordt nog wat als jullie een wk of 36-38 zijn... Dan zit ie pas hoog!
En met shoppen heb je er nooit last van, gelukkig
ja gekneusde ribben hou je er lekker van over dat doet pas lekker pijn als je moet ademen, hik,lachen enz.
mama van 3 kids!
pi_44026482
Ik ben gelukkig niet bang voor de tandarts, maar de bevalling heb ik in het geheel ook geen zin in. Ik ben er ook nog niet uit of ik juist wel of niet hoop of een bevalling overeen komt met die van je eigen moeder.... maar ik heb nog een tijdje om aan het bevallingsidee te gaan wennen.

Suzanna wat fijn dat ze nog (weer) gewoon goed ligt!
  donderdag 30 november 2006 @ 16:17:48 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44026627
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Sidn3y het volgende:
Ik ben gelukkig niet bang voor de tandarts, maar de bevalling heb ik in het geheel ook geen zin in. Ik ben er ook nog niet uit of ik juist wel of niet hoop of een bevalling overeen komt met die van je eigen moeder....
dat schijnt iig niet zo te zijn..
  donderdag 30 november 2006 @ 16:18:12 #177
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44026641
Ik ben blij dat ik het achter de rug heb (4 wk vandaag al weer) en ik kan niet zeggen dat ik het ooit weer wil proberen. Dat bevallen beviel me niet zo...
Iedere golf van de zee,
  donderdag 30 november 2006 @ 16:20:04 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44026715
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:18 schreef Neuk het volgende:
Ik ben blij dat ik het achter de rug heb (4 wk vandaag al weer) en ik kan niet zeggen dat ik het ooit weer wil proberen. Dat bevallen beviel me niet zo...
Genoeg info Neuk!!! * Vivi stopt 4 vingers in d'r oren en zingt LALALAAAAAHHHH
  donderdag 30 november 2006 @ 16:31:41 #179
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44027105
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Genoeg info Neuk!!! * Vivi stopt 4 vingers in d'r oren en zingt LALALAAAAAHHHH
'Tis er met plezier ingekomme en zal der ook wal met plezier weer uut komme'

Dat zei een wijs iemand een tijdje terug en tis niet voor het eerst dat ik em quote, mijn papa en die kan het weten natuurlijk
Iedere golf van de zee,
pi_44027227
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee dat had ik ook gelezen, al zijn er verloskundigen die daar anders over denken.
Toch zijn er nu nog genoeg vrouwen die meerdere kinderen krijgen, dus ook die bevalling komen we wel weer door denk ik dan.
pi_44027312
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Bij ons in de familie wel
Allemaal kleine edoch complete mensjes die vlot komen, 1 op de 3 is groot. Per 3 één jankbaby, ook.
Mijn quotum klopt dus als een bus.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 30 november 2006 @ 16:41:19 #182
94046 PM-girl
pi_44027391
Hier klopt het niet, moeder heeft 3 keizersnedes gehad, ik niet.
Vivi, je kunt je nog zo voorbereiden/bangmaken/etc etc,het komt toch zoals het komt. Ik zeg niet dat het lichamelijk nu zo fijn was, maar het is wel een hele bijzondere dag geworden, heel speciaal. Iets wat ik niet had willen missen. Dus.

Suzanna, fijn dat je meisje weer goed is gaan liggen, misschien heeft ze het licht gezien!

[ Bericht 23% gewijzigd door PM-girl op 30-11-2006 16:49:41 ]
*
pi_44029034
Is hier al iemand geweest die na zes weken weer zwanger was?
  donderdag 30 november 2006 @ 17:35:33 #184
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44029116
uhm, ik denk nu wel B-M!

*fluit*
Iedere golf van de zee,
pi_44029142
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:35 schreef Neuk het volgende:
uhm, ik denk nu wel B-M!

*fluit*
Neuk!!!
  donderdag 30 november 2006 @ 17:37:25 #186
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44029182
fonske en franske
Iedere golf van de zee,
  donderdag 30 november 2006 @ 17:42:54 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44029356
Bass-Miss? Echt?

Dan heb je Suzanna's record verbroken! Die is iig wel van de vlotte opvolgingen.
pi_44029445
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
Bass-Miss? Echt?

Dan heb je Suzanna's record verbroken! Die is iig wel van de vlotte opvolgingen.
Neenee!
Allez, ik hoop van niet. Maar mijn lief ( en nu ook Neuk! ) zijn me bang aan het maken...
  donderdag 30 november 2006 @ 17:47:54 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44029518
Maar waarom dan?
pi_44029589
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
Maar waarom dan?
Euhm, tja, omdat de condooms te ver lagen zeker?
pi_44029619
BM, het is mogelijk hoor...

Maar doe je toch voor de zekerheid een testje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 november 2006 @ 17:51:15 #192
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44029640
Hey, ik was er niet bij!
Iedere golf van de zee,
  donderdag 30 november 2006 @ 17:52:49 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44029694
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:49 schreef Bass-Miss het volgende:
Euhm, tja, omdat de condooms te ver lagen zeker?
*tussen tanden fluit*
pi_44029701
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:50 schreef Vicky het volgende:
BM, het is mogelijk hoor...

Maar doe je toch voor de zekerheid een testje...
Als ik rugpijn krijg weet ik hoe laat het is. Nu lijkt het me te vroeg om te testen, niet?
pi_44029759
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*tussen tanden fluit*
Eigenlijk zag ik het niet zitten ook, lijkt me zo stroef en dan die hechting en zo... Beetje eng...
pi_44029761
ben je al ongi geweest??

Ik denk dat je een weekje of 2 moet wachten voordat je kan testen.. stel dat nu je eisprong geweest zou zijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44029823
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef Vicky het volgende:
ben je al ongi geweest??
Nee, het vloeien was net helemaal over. Dus ik heb echt niet het gevoel dat het zou kunnen hoor. Maar ja.. alles kan he.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:02:56 #198
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44029939
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Eigenlijk zag ik het niet zitten ook, lijkt me zo stroef en dan die hechting en zo... Beetje eng...
Het is in elk geval dus niet jouw schuld!
Iedere golf van de zee,
  donderdag 30 november 2006 @ 18:04:06 #199
94046 PM-girl
pi_44029974
Bass Miss! Ik hoop voor je dat je toch nog even publiek hier mag blijven in plaats van artiest!
*
  donderdag 30 november 2006 @ 18:13:33 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44030235
Jeetje hee..wat zou je er van vinden als het zo was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')