Ja, ik vorig jaarquote:Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef Luchtbel het volgende:
Is er weleens iemand echt met de kerstdagen, dus eerste of tweede kerstdag in de Efteling geweest?
Ow, dat lijkt me echt super romantisch!quote:Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef Luchtbel het volgende:
Is er weleens iemand echt met de kerstdagen, dus eerste of tweede kerstdag in de Efteling geweest?
Was het druk? En ben je in het hotel blijven slapen? Was het anders dan 'gewoon' de Winterefteling?quote:
OEPSquote:Op maandag 27 november 2006 10:54 schreef Sugar het volgende:
oH JAWEL, JE HEBT GEedit, zie ik nu.
Wij willen dit jaar ook 1e of 2e kerstdag naar de winterefteling gaan. Maar ik heb ook geen zin om in de mega-drukte te lopen dus ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet wel dat de kinderen die je op tv ziet niet altijd hele ernstige gevallen zijn maar ik heb zelf een tijdje bij een tv-programma stage gelopen en ik weet hoe ze dingen kunnen verdraaien. Misschien is het gewoon mijn eigen achterdochtige ik die in dat soort situaties allemaal beren op de weg ziet. Ik hoop dat hij jullie verder kan helpen en dat het niet als een soort sensatie-iets wordt neergezet. Het blijft RTL natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2006 10:55 schreef Anitra het volgende:
Het is dus niet altijd voor probleem kinderen zoals je die op tv ziet, maar ook voor de wat mindere en als kom ik op tv dat maakt me geen bal uit als ik maar weet waarom Djulian zoveel moeite heeft met vast voedsel.
ik kom 'm dus niet vinden ...quote:Op maandag 27 november 2006 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Op de site van de Efteling kun je zien wat de verwachting is qua drukte. Even zoeken...
Ja dat hoort misschien wel bij de leeftijd, maar Djulian heeft met moeite met eten omdat hij eten ascioseerd met pijn. En wij kunnen er niet achter komen wat er nu wel en niet mag met zijn eten want de uitslagen was zodaning dat hij dus overal allergisch voor kan zijn, maar ook nergens voor en als Derek het kan uit vogelen voor ons dan ben ik blij!, dat is ons doel!quote:Op maandag 27 november 2006 11:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de kinderen die je op tv ziet niet altijd hele ernstige gevallen zijn maar ik heb zelf een tijdje bij een tv-programma stage gelopen en ik weet hoe ze dingen kunnen verdraaien. Misschien is het gewoon mijn eigen achterdochtige ik die in dat soort situaties allemaal beren op de weg ziet. Ik hoop dat hij jullie verder kan helpen en dat het niet als een soort sensatie-iets wordt neergezet. Het blijft RTL natuurlijk![]()
Als ik het zo lees eet Kai net zo weinig als Djulian. Ik ben al blij als er één sperzieboon naar binnen gaat 's avonds. Ik snap dat er bij Djulian natuurlijk ook die allergiën spelen maar is het niet gewoon iets wat bij de leeftijd hoort?
Nietus! Ik dacht, LB heeft vast specifieke vragen, dus ik wacht even met mijn verhaal neerpennenquote:Op maandag 27 november 2006 10:55 schreef snoopy het volgende:
Yoni, dat is hetzelfde als wanneer iemand vraagt: Weet je hoe laat het is? En jij zegt alleen: ja!
quote:Op maandag 27 november 2006 12:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nietus! Ik dacht, LB heeft vast specifieke vragen, dus ik wacht even met mijn verhaal neerpennen![]()
en ik moest even werken
Ik hoop het ook. Ik heb hem niet erg lang gezien zondag en er was visite, dus ik kan niet goed inschatten wat er geestelijk nog aan de hand is.quote:Op maandag 27 november 2006 12:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jeetje wat een schrik Syrena! Hopen dat het meevalt!
Ik vond het niet heel druk. Er waren wel veel mensen, maar het was niet superdruk met rijen van een uur zoals je wel eens in de zomer ziet. Verder vond ik het een stuk relaxder dan in de zomer. Mensen genoten meer van de sfeer en alles erom heen en waren minder bezig met zo snel mogelijk alle attracties bezoeken. De lampjes en de versiering maken het echt super sfeervol en overal staan grote kampvuren met bandjes die kerstmuziek maken.quote:Op maandag 27 november 2006 11:02 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was het druk? En ben je in het hotel blijven slapen? Was het anders dan 'gewoon' de Winterefteling?
Ik wil alleen met Jolie gaan en we hebben tweede kerstdag een ding in Breda. Ik moet echt iets met zulke dagen.
En we zijn van de zomer geweest en nu ziet ze overal decemberversieringlichtjes enzo en vraagt of we in Efteling zijn.
Ik ook al wel een beetje toen ik het opschreef hoorquote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef snoopy het volgende:
[..]was maar een grapje. Maar ik moest daaraan denken toen ik je antwoord zag
Nee. Woensdag had ie pijn in zijn arm. Mijn moeder meende een "speerwerpersarm" dat is haar standaard antwoord bij zere arm omdat ze dat zelf heeft gehad. Mijn vader heeft daarop wat Diclofenac ingenomen, mijn moeder had dat toen gekregen voor die arm. Daarop werd ie misselijk en niet goed, maar dacht dat het aan de tabletten lag.quote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef livelink het volgende:
Syrena, wat een rotidee. Hopelijk kunnen ze nu met medicijnen of zoiets een herhaling voorkomen.
Zijn ze woensdag zelf dan niet naar het ziekenhuis geweest?
Het was multiple choice en gedeeltelijk open vragen, maar je kunt er bij ons echt geen puntjes bijpraten.quote:Op maandag 27 november 2006 13:01 schreef livelink het volgende:
Och jee, p_iglet. Vloek maar raak. Kun je niet proberen er nog een paar puntjes bij te praten, of was het een multiple-choice tentamen?
Oh sorry, ik heb het niet geleze denk ik. Ja die is weggehaald, al in september. Alles is goed gegaan, wel zielig natuurlijk maar afgezien van een heel blauw oog en een flinke snee in haar ooglid heeft ze er niets aan overgehouden.quote:Op maandag 27 november 2006 11:29 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vroeg laatst of de cyste van je dochter al weggehaald is? Is dat goed gegaan? Ik weet niet of je het niet gelezen hebt of dat je het niet wil bespreken. Ik hoop gewoon dat het oke ging.
Maakt niet uit. Vroeg het me alleen af omdat ik het zo sneu vond. Fijn dat het goed en netjes is gedaan. Scheelt toch weer!quote:Op maandag 27 november 2006 13:24 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb het niet geleze denk ik. Ja die is weggehaald, al in september. Alles is goed gegaan, wel zielig natuurlijk maar afgezien van een heel blauw oog en een flinke snee in haar ooglid heeft ze er niets aan overgehouden.
Daar zie je nu trouwens bijna niets meer van, het is echt heel netjes gedaan. Lief dat je 't vraagt.
Yoni!!!quote:Op maandag 27 november 2006 13:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ook al wel een beetje toen ik het opschreef hoor![]()
![]()
Tnx meissie! Ja ik hoop ook dat ie gewoon weer aan het werk kan enzoquote:Op maandag 27 november 2006 14:34 schreef Troel het volgende:
Syrena, mijn schoonmoeder heeft een aantal jaar ook een tia gehad, wat ze daar nu nog van merkt zijn eigenlijk enkel de medicijnen die ze elke dag slikt en het om de zoveel tijd bloedprikken. Ik hoop dat je vader er ook zo weinig (liefst nog minder!) aan overhoudt!
Nou ja, ik had ook wel een beetje het idee dat het héél rustig zou zijn, maar dat was het toch niet. Maar het was echt heel leuk! En die lichtjes 's avonds.. echt zoo mooiquote:Op maandag 27 november 2006 13:49 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks Yoni. Er moeten ook wel wat mensen zijn, anders is het heel raar natuurlijk eigenlijk. Ik ga er een nachtje over slapen maar ik denk eigenlijk dat we het gewoon maar gaan doen.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 27 november 2006 14:20 schreef dutchie het volgende:
[..]
Yoni!!!Ik heb 'm!
De camera, bedoel ik.
Ik ben echt superblij. Kinderen zien inmiddels scheel van al het geflits op hun koppies.
(o nee, Cas kijkt scheel omdat ie ziek is...)
Voelde me zaterdag net een kind na Sinterklaas toen we de winkel uitstapte.
daar ben ik dus ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 27 november 2006 15:24 schreef Sugar het volgende:
Yoni, Yoni, hoe doe je dat dan? Elke keer als ik de camera (ja, vast niet zo'n mooie goeie als die van jullie) gebruik zonder flits, zijn de foto's zeeeeeeeeer onscherp.
ja zoiets was ik ook al aan het bedenken :quote:Op maandag 27 november 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het slot dan maar helemaal kapot maken, LadySEn dan zet je voor jullie zelf gewoon ergens heel hoog aan het kozijn een haakje, zodat de deur nog wel op slot kan, maar niet meer door de jongedame
Het duurde even, maar nu snap ik de dubbele boodschap...quote:Op maandag 27 november 2006 12:09 schreef Noli. het volgende:
Zitten we op station DelftHebben ze op stations ook speeltuinbankjes dan? Wist ik niet..
Staat er misschien neit duidelijk.quote:Op maandag 27 november 2006 18:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zal wel verkeerd lezen, zo goed als verkocht en dan later lezen dat je er een bepaald bedrag voor kunnen krijgen.... is de deal nu niet doorgegaan of weten jullie het niet....
in elk geval s6 ermee
Sterkte ermee!quote:Op maandag 27 november 2006 18:38 schreef Syrena het volgende:
Pap en zus zijn terug uit het ziekenhuisTis dus geen TIA (maar dat wisten we al). Hij krijgt volgende week maandag pas alle tests omdat de HA vergeten was een fax te sturen
EN hij had 'm een veel te lage dosering meegegeven van de bloedverdunners
Ik hoefde de man al niet meer te zien, maar nu dus helemaal niet meer
Pap heeft nu dus een hoge dosering bloedverdunners, een rijverbod van auto en motor van drie maanden en wellicht langer (dat vond ie echt heel erg). Hij krijgt ergotherapie en fysio voor zijn been en arm en oefening met z'n spreken bij een CVA-verpleegkundige. Hij mag na volgende week wel weer gaan werken. Alleen wordt het vervoer een beetje een probleem... Mijn oom (broer van m'n moeder) heeft namelijk kleine infarctjes in zijn ogen gehad en kan dus maar beperkt zien en mag dus eigenlijk ook geen auto rijden..... maar goed, dat lost zich wel op.
Ik vind het ergste nog dat het zomaar weer zou kunnen gebeuren. En ik vind het ook echt niet tof dat ze volgende week pas de scan en de testen enzo gaan doen. Maar ja. Het had ook meteen veel erger kunnen zijn.
Ja in FOT kun je natuurlijk ook terechtquote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Githa het volgende:
Yoni![]()
Ik weet wel wie ik ga PM-en binnenkort over wat lens vraagjes![]()
![]()
Canon Eos 350Dquote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor camera heb je, Githa?
Ik heb een 300D en een handig linkje in mijn sigquote:Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef Githa het volgende:
Canon Eos 350D
Yep, daar zat ze in. Een deel van het bericht klopt niet: ergens vannacht zijn alle passagiers toch maar in een hotel gestald. Vanmiddag om 3 uur gaan ze nog maar eens proberen te vertrekken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:16 schreef Sugar het volgende:
Euh, Bix? KLM-vliegtuig keert terug naar Schiphol
Hoop het niet hoor, maar schrok ineens van dit berichtje.
Ik denk dat je niet zo denkt als je in die situatie zit. Het was niet 'sorry dames en heren, morgenmiddag proberen we het weer'. Eerst zouden ze net na twaalven weer starten, vervolgens werd het nog 45 minuten later, en ergens daarna hebben ze het maar afgeblazen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:17 schreef jessie het volgende:
Ik kan me zelfs voorstellen zodra je geland ben dat je dan lekker naar huis gaat en denk bekijk t maar met dat congres![]()
Hahaha geweldig. Arme kind meteen een trauma van die cameraquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:29 schreef dutchie het volgende:
Yoni, ik was het een en ander aan het uitproberen. Dan weer met dan weer zonder flits. Léon zei gister ineens: "Mama nou ophouden met foto's maken."
Dank je... En nee, bij mij komt het van de Clomid. Casje gebruikt dat niet geloof ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:02 schreef dutchie het volgende:
Lishe beterschap trouwens. Wel toevallig, Cas is ook ziek sinds gister.Toch niet elkaar aangestoken toch?
Ja, alweer een tijdjequote:Op dinsdag 28 november 2006 11:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk Gao! Woon je in Bangkok nu dan?
Hee, dat wist ik ook nietquote:
wij hebben zo'n geintje gehad met de retourvlucht vanuit turkije. dat was ook zo'n gedoe. en ik verzeker je, je zit niet lekker in je vliegtuigstoel. en ik heb absoluut geen vliegangst.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:26 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo denkt als je in die situatie zit. Het was niet 'sorry dames en heren, morgenmiddag proberen we het weer'. Eerst zouden ze net na twaalven weer starten, vervolgens werd het nog 45 minuten later, en ergens daarna hebben ze het maar afgeblazen.
Ze zal wel goed gaar zijn; als ik het goed berekend heb, komt ze morgenochtend rond achten aan in Bangkok. Dan heeft ze dus twee gebroken nachten achter de rug, en moet meteen beginnen met het congres![]()
Wat leuk! Heel anders lijkt me dat. Ik vond het een erg leuke stad, maar wel verschrikkelijk groot en druk. En geen orkanen toch?quote:
Och toch...quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:05 schreef Lishe het volgende:
[..]
Dank je... En nee, bij mij komt het van de Clomid. Casje gebruikt dat niet geloof ik.![]()
Beterschap voor hem!
en je hebt hem nog nooit de vraag gesteld hoe laat het er *nu* is?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:26 schreef lady-wrb het volgende:
hoe zit het met het tijdsverschil gaoxing?
ik msn vaak met mijn vriend in shanghai, maar die ligt op dit uur van de dag te pitten.
nee die vraag stel ik nooit, want ik heb hier zo'n wereldklok met 9 tijden en daar staatie bij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:00 schreef melonovy het volgende:
[..]
en je hebt hem nog nooit de vraag gesteld hoe laat het er *nu* is?![]()
Maar daar begint morgen over een uurtje
Niet echt het is eerder ook een soort opluchting voor mequote:Op dinsdag 28 november 2006 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Bar, is het niet vreemd dat je nu weg bent maw dat het de laatste dag was?
Ow des te beter... gelukkig maar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Niet echt het is eerder ook een soort opluchting voor me
er staat een stukje in het engeltjes topic het waaromquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow des te beter... gelukkig maar.
ben niet helemaal van het hele verhaal op de hoogte, vandaar ook mn vraag![]()
gelezen en duidelijk... ik volg dat topic wel, maar dat stukje had ik nog niet gelezen Ik vind het erg goed en knap dat je zo van je afschrijftquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
er staat een stukje in het engeltjes topic het waarom
En terecht dat je je daar vreselijk pissig over maakt. Doe ik ook. Het is te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Grrrrrr ik kan me om zulke dingen zo vreselijk pissed over maken
Vrouw doodt baby in magnetron
Ik ben langsgeweestquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:37 schreef melonovy het volgende:
Spuuglokje, kijk hier eens: Brickadoo
Zie je er erg tegenop, Bar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb werkelijk geen zin in de hele maand december persoonlijk maar goed...
Yep enorm, niet alleen omdat het de feestdagen zijn, maar ook omdat het hier helemaal niet goed looptquote:
hmmm misshien moet ik maar een eigen broodjes zaak op gaan starten en overal aan de deuren broodjes gaan verkopen enzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef Lishe het volgende:
Bar, ik lees dat je je laatste werkdag hebt gehad. Nu even bijtanken, gij broodjesmaakster.![]()
En wat kan het een rotmaand zijn, december. Ik hoop dat jullie af en toe wel fijne dingen gaan doen.
Ik zit momenteel in Dalian en lig 8 uur voor?? denk ik?? Op Ierland. Mijn man was speciaal vannacht (of gisternacht???) lang opgebleven zodat we eindelijk eens een keertje konden bellen na elkaar al 5 dagen niet gesproken te hebben!!quote:Op woensdag 29 november 2006 04:30 schreef Gaoxing het volgende:
Lady-wrb, die vriend van jou is wel een slaapkop!Ik ben eerlijk gezegd al een paar weken de tel kwijt, maar ik geloof dat we op het moment 6 uur op jullie voorliggen, en dus een uur achter op Shanghai.
Nee, nee, ik hoef nog maar 4 dagen gelukkig. Kan niet wachten!!! Ik vind er echt niets aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 05:45 schreef Gaoxing het volgende:
Dan klopt het dus ER: 6 uur tussen NL en Bangkok, 7 uur tussen NL en Shanghai, en dan nog een uurtje extra voor Ierland.
En ja, China ruikt nogal sterk. Het voordeel is dat het went, maar het is natuurlijk de vraag of je er lang genoeg bent om te wennen.
En dames..... Bix is aangekomen hoor. Een beetje gaar maar erg vrolijk. Ze gaan nu lekker de stad in, en komt morgen eten. Kliekjes, denk ik maar
Ik had al wel een beetje een vermoeden dat dit meer een damesslowchat wasquote:
Neejanee, zo bedoelde ik het ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat overigens niet betekent dat mannen niet welkom zijn hoor
Ja, de dames houden het hier doorgaans langer vol dan de heren.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik had al wel een beetje een vermoeden dat dit meer een damesslowchat was
ja dat weet ik, maar het is alweer een tijd geleden dat ik r heb zien posten. en vorige keer toen ze ineens een tijdje wegwas, was ze opgenomen geweest. dus ik vroeg me af of iemand weet hoe het met haar is.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:34 schreef Rewimo het volgende:
Ze zou geloof ik gaan verhuizen toch? Ze was er niet helemaal blij mee meen ik me te herinneren
quote:
sssstquote:Op woensdag 29 november 2006 15:07 schreef Syrena het volgende:
Ff gespiekt, wat leuk!Rooie laarzen gespot
Moest ff twee keer kijken.
Je hebt het wel netjes zegEn een molen in de straat
![]()
ik verzamel nogal fanatiek m&m'squote:Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef Noli. het volgende:
Ik zie ook allemaal van die M&M's poppetjes. Is dat rose van Tienerdochter's kamer?
Luca's kamer is trouwens gaaf geworden!
Trouwens maandag komt de makelaar hier foto's maken
is het niks voor jou bar?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
leuk huissie Lady-wrb, dat het maar snel verkocht mag zijn
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:02 schreef lady-wrb het volgende:
de snoepjes die er altijd bijzitten, geef ik altijd weg, want die lust ik niet
Hier ben ikquote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef lady-wrb het volgende:ik heb oxymoron al een tijdje niet meer voorbij zien komen.
weet iemand of het goed met haar gaat?
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:33 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Hier ben ik![]()
Ik was vorige week op vakantie naar Lanzarote. Maar ik durf niet meer te posten in het autisme topic na dat er een ruzie was over wie er moest posten op welke plek.
Oh Oxy! Dat is nooit de bedoeling geweest hoor! Gewoon lekker posten waar je wil!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:33 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Hier ben ik![]()
Ik was vorige week op vakantie naar Lanzarote. Maar ik durf niet meer te posten in het autisme topic na dat er een ruzie was over wie er moest posten op welke plek.
Maar het gaat goed met me. Ik ben nog niet verhuisd, dat is pas ongeveer over 5 maanden.
Dag!![]()
Helaas was Morris er niet, maar je kan ook niet alles hebben. Klein joh zo'n babietje! Dat vergeet je echt heel snel.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:45 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha rijstebuiltje![]()
Lois wat sneu weer voor Eva!
Maar wat super dat je Lis hebt gezien. Was Morris er ook bij?
Ik vind Lis echt een prachtje![]()
Oh en Morris is juist zo leukquote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Helaas was Morris er niet, maar je kan ook niet alles hebben. Klein joh zo'n babietje! Dat vergeet je echt heel snel.
Goed, bedtijd hier weer, voor het luchtalarm weer af gaat. Tot morgen
Wow hartstikke leuke filmquote:Op woensdag 29 november 2006 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Even overal dwars tussendoor met een filmtip.
Althans... sommige mensen vind het niks, maar ik jank bij wijze van spreken nu al en we zijn alleen nog maar bezig met het intro.
Love Actually op Rtl 5
Oh, en janken van vreugde en liefde en weetikveelmeer!
Haken!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh en Morris is juist zo leukSucces vannacht! Hier was het vanmorgen weer eens kwart over 5
![]()
Vanaf vrijdag hebben we een paar dagen geen internet. Ik zie er nu al tegenop. Hoe bedoel je verslaafdIk heb in ieder geval een excuus minder om niet aan school te hoeven werken.
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ook hoor Diaan!![]()
Ik kan hem dromen, maar hij is zo leuk!
Lanzarote klinkt goed Oxy!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef Oxymoron het volgende:
Lanzarote was ook heel leuk als ik weer bij de foto's kan (die staan op een andere computer).. dan plaats ik er wel een aantal.
Het was daar lekker weer. 25-29 graden Celsius. En veel wind.
En vandaag heb ik een Nintendo DS gekocht van mijn spaargeld. Ik moest alle kleingeld muntjes tellen voor de meneer in de winkel omdat hij daar zelf geen behoefte aan had. Maar geld is toch geld en nu heb ik ook nog korting gekregen omdat ze mij zo aardig vonden. Lekker op de Nintendo DS spelen vanavond. Er is alleen geen goede picto van te vinden!! Ook niet bij Sclera. Dus doe ik het maar met een foto'tje.
Ik heb nu het spel van Harry Potter en de Vuurbeker en een spel over Mijn Dierenkliniek.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:25 schreef Nijna het volgende:
Wat speel je op de nintendo DS? Veel plezier ermee in elk gevall!
Nog meer hakenquote:
Kan je dat dan even aan Kai doorgevenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:00 schreef snoopy het volgende:
M@x, dan kan je die slaap inhalen!
Krijg ik het als sinterklaas kadootje van je danquote:
heb jij zulke grote schoenenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Krijg ik het als sinterklaas kadootje van je dan
ik heb de 7mijls laarzen staanquote:
Om je naaimachine er tentoon te stellen?!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:33 schreef jessie het volgende:
O lekker luxe hoor!!! En een eigen hobbyruimte lijkt me heerlijk!
nou nee, die draait overuren eerlijk gezegd. ik zou m best wel eens tentoon willen stellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Om je naaimachine er tentoon te stellen?!
I'm coming, I'm coming, I'm coming.... oh neequote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef Vicky het volgende:Ik krijg visite vandaag.... reese.com komt langs
Vast iets als...with red boots?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef PM-girl het volgende:
Lady-wrb, ik bedacht me ineens waarom je naam lady-wrb is!
quote:
johquote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef PM-girl het volgende:
Lady-wrb, ik bedacht me ineens waarom je naam lady-wrb is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |