abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43922340
En zelf heb ik er geen :'(
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 10:16:01 #2
81992 Githa
pi_43922463
Nou je het zegt Mel, ik had haar ook wel verwacht gisteravond, heb ook niks gehoord en had haar ook een Pm gestuurd.
Ireth, doe is melden als je wil.... hopelijk is alles goed

Livelink, ik heb gister ook nog eens gekeken en vergeleken met de eerste aflevering ging dit er nog rustig aan toe hoor. Ik weet ook niet goed wat ik er van moet vinden Ik zou Jordy iig niet graag voor hem neerzetten met zijn 'drukke' gedrag zo zal ik het maar noemen maar ik kan me wel voorstellen dat wanneer je problemen hebt met je kindje en je er niet uitkomt je natuurlijk alles aanneemt wat zou kunnen helpen.
pi_43922533
O en hier ook nog even een dikke sterktekus voor Sugar!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 10:24:43 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43922606
Ik vind het een wonderlijk verhaal, Anitra, fascinerend wel Lijkt me echt heel vreemd dat iemand zomaar al die dingen uit jouw leven zit te vertellen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43922684
Leuk zo'n delftsblauw bankje .
Fake it till you make it...
  maandag 27 november 2006 @ 10:29:30 #6
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43922688
Ik ben nooit zo van die dingen, zoals de babyfluisteraar. Ik ben te sceptisch ervoor. En wat jij zegt, githa, dat was dus ook mijn eerste gedachte: daar wil je je kindje toch helemaal niet zo mee in aanraking laten komen?

Mijn moeder komt toch pas vanmiddag, maar een beetje kromlopend red ik me er wel uit deze halve dag. En livelink, een bad, oh ja had ik dat maar!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 27 november 2006 @ 10:32:00 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43922726
Oh ja, als ik groentesoep ga maken maken van groentesoepblokjes, groentesoepgroente en soepballetjes, hoe lang kan ik dat dan nog bewaren (eenmaal gemaakt dus)? En op welke manier?
Ik denk dat we hier vertrut genoeg zijn om mij antwoord te geven, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 27 november 2006 @ 10:39:16 #8
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43922880
Oh nee Sugar, wat een misère joh, die rug! Kus erop!!!
En groentesoep kun je wel een paar dagen bewaren hoor, in de koelkast dan. Zeker drie. Hoe veel langer durf ik niet te zeggen, daar ben ik niet vertrut genoeg voor.

Bix: naar Bangkok?! Leuk!!! Bangkok rules! Veel plezier! En eh, oh ja, succes ook met het vliegen en dat congres enzo. Maar toch vooral plezier!
  maandag 27 november 2006 @ 10:39:42 #9
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43922887
Ik heb de babyfluisteraar nog nooit gezien en ik weet ook niet of ik het moet geloven of niet maar als ik Anitra's verhaal zo lees dan doet die man toch iets bijzonders. Ik weet niet of ik zelf aan zoiets mee zou doen. Niet alleen vanwege de drukte want dat alleen zou al een reden zijn om het niet te doen maar ook omdat ik mijn kind niet als 'probleemkind' neer zou willen zetten op tv. Begrijp me niet verkeerd, ieder zijn ding maar ik vind het zoiets persoonlijks en privé.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 27 november 2006 @ 10:41:33 #10
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43922920
Je kunt soep ook invriezen. Maar als je vermicelli door de soep doet, kan het papperig worden bij opnieuw opwarmen. Heb ik gelezen op internet, ik doe zelf nooit vermicelli door de soep.
pi_43922971
Oh Suiker, zielig, wat een pech

Ik heb elders gelezen dat Ireth momenteel geen internetverbinding heeft. Dus geen zorgen.
pi_43923033
Is er weleens iemand echt met de kerstdagen, dus eerste of tweede kerstdag in de Efteling geweest?
pi_43923037
Sugar, heb je geen Ibuprofen in huis?
Sterkte

Enne, ik maak nooit soep eigenlijk. Nog niet erg vertrut dus

Bix, goeie reis naar Bangkok
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_43923058
pi_43923076
Ik kan er ook geen oordeel over vellen, ik heb die babyfluisteraar nooit geien, ik vind je verhaal wel heel indrukwekkend. Is zijn gedrag nu ook anders?

Fijn luchtbel, weten we dat ook weer. Dan zien we Ireth vanzelf wel weer online komen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 27 november 2006 @ 10:50:44 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43923120
Ja hee, snoop. Daar staat dus niet hoelang, he?
Maar 3 dagen is wel oké, denk ik. Bedankt.
  maandag 27 november 2006 @ 10:52:47 #17
3142 m@x
pi_43923156
Soep met vermicelli Ik zou het niet weten Sugar, ik kook (bijna) nooit.
pi_43923175
Jawel man! 2 dagen in de koelkast, 3 maanden in de vriezer!
  maandag 27 november 2006 @ 10:54:23 #19
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43923207
oH JAWEL, JE HEBT GEedit, zie ik nu.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 10:54:23 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43923208
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef Luchtbel het volgende:
Is er weleens iemand echt met de kerstdagen, dus eerste of tweede kerstdag in de Efteling geweest?
Ja, ik vorig jaar
pi_43923234
Yoni, dat is hetzelfde als wanneer iemand vraagt: Weet je hoe laat het is? En jij zegt alleen: ja!
pi_43923237
Sugar, klote van je rug

Ik riep ook altijd daar doe ik niet aan mee. Ik zie hem al staan hier in de huiskamer.
Maar toen ik het zag bij Paul de Leeuw (dat emailadres dus) moest ik mailen. Ik weet niet waar het vandaan komt maar iets in me zei dat ik moest man.

Djulian is geen probleem kind, hij is een kind met problemen met zijn eten. Wat hij mag vind hij niet lekker en weigert dingen te eten, maar dingen die hij niet mag en hem dus buikpijn bezorgen wil hij graag hebben. Krijgt hij dat niet dat is er dus een boze bui met hoofd bonken op de vloer. Het heke gezin eet wat Djulian mag hebben en de dingen die hij niet mag komen savonds uit de kast.

De laatste keer dat Djulian nagekeken is op zijn allergieen was ook heel raar gegaan en ik ben daar behoorlijk boos over geweest (ook hier toen ) De dokter had letterlijk gezegd: zoek het maar uit dan merk je vanzelf wel wat hij kan hebben. En dat id de reden waarom ik Djulian wil helpen, hij heeft pijn, eten doet hem zeer, maar wat precies kan hij niet vertellen daar is hij nog te jong voor. Ik wil hem zo snel mogelijk van die pijn af helpen alleen weet ik niet hoe en dus zo.

Het is dus niet altijd voor probleem kinderen zoals je die op tv ziet, maar ook voor de wat mindere en als kom ik op tv dat maakt me geen bal uit als ik maar weet waarom Djulian zoveel moeite heeft met vast voedsel.
pi_43923261
quote:
Ow, dat lijkt me echt super romantisch!
Ik ben niet zo romantisch aangelegd, maar de Efteling+Kerst lijkt me echt een heerlijke combi!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43923416
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:54 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ja, ik vorig jaar
Was het druk? En ben je in het hotel blijven slapen? Was het anders dan 'gewoon' de Winterefteling?
Ik wil alleen met Jolie gaan en we hebben tweede kerstdag een ding in Breda. Ik moet echt iets met zulke dagen.
En we zijn van de zomer geweest en nu ziet ze overal decemberversieringlichtjes enzo en vraagt of we in Efteling zijn.
  maandag 27 november 2006 @ 11:04:50 #25
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_43923470
Even snel een"ben aan het werktvp". Ik heb nog steeds niet gestreken. Wel de was opgevouwen. Kon me er gisteren niet toebrengen en heb lekker op de bankgehangen en tv gekeken. Vanavond dus maar een moet-aan-de-strijk avond.

Ow ja Peaceman en ik hadden ook het top40 bordspel gekocht en gisteren een keer gespeeld. Hartstikke leuk spel.

[ Bericht 90% gewijzigd door Diaan73 op 27-11-2006 11:12:30 ]
Make love, not war ☮
  maandag 27 november 2006 @ 11:11:41 #26
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43923625
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:54 schreef Sugar het volgende:
oH JAWEL, JE HEBT GEedit, zie ik nu.
OEPS
  maandag 27 november 2006 @ 11:13:57 #27
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43923683
Ik denk dat het met de Kerstdagen zelf juist minder druk is in de Efteling. Zeker op 1e Kerstdag, maar ik ben er zelf nog nooit geweest met de Kerstdagen. Wel een keer naar de dierentuin op 1e Kerstdag (met sneeuw ). En oh, wat was het heerlijk rustig. Ik heb de dieren nog nooit zo relaxed gezien als toen.

Het lijkt me echt een leuk idee, om met de Kerst naar de Efteling te gaan.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_43923755
quote:
Wij willen dit jaar ook 1e of 2e kerstdag naar de winterefteling gaan. Maar ik heb ook geen zin om in de mega-drukte te lopen dus ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar.

Ik bedoel, de efteling is altijd wel druk enzo, maar of het echt uitzonderlijk druk is. Dan gaan we wel een week later...

Ik heb weleens in het efteling hotel overnacht, maar dat was niet met kerst. Ik vond het wel supertof trouwens. Wij sliepen toen in de 60's (of 50's in ieder geval die met die cadillac erin) kamer.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_43923797
Kerst in de Efteling, lijkt me wel bijzonder, graag dan ook nog wat sneeuw erbij voor het extra kerst-idee.
pi_43924022
Ja dat bedoel ik ook Igraine. Een beetje druk hoort ook wel maar te druk vind ik niet fijn. Ik vroeg laatst of de cyste van je dochter al weggehaald is? Is dat goed gegaan? Ik weet niet of je het niet gelezen hebt of dat je het niet wil bespreken. Ik hoop gewoon dat het oke ging.

Ik merk gewoon dat het echt belangrijk is als ik zulke dingen nu gewoon maar even doe met Jolie, voor ons alletwee. Helemaal andere dingen en dit lijkt me echt geweldig met haar. Ben zelfs op het punt beland waar ik denk; kan me niet schelen wat het kost en daar heb ik niet zo snel last van.
Dus Yoni, hoe druk was het?
  maandag 27 november 2006 @ 11:32:47 #31
3142 m@x
pi_43924080
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:55 schreef Anitra het volgende:
Het is dus niet altijd voor probleem kinderen zoals je die op tv ziet, maar ook voor de wat mindere en als kom ik op tv dat maakt me geen bal uit als ik maar weet waarom Djulian zoveel moeite heeft met vast voedsel.
Ik weet wel dat de kinderen die je op tv ziet niet altijd hele ernstige gevallen zijn maar ik heb zelf een tijdje bij een tv-programma stage gelopen en ik weet hoe ze dingen kunnen verdraaien. Misschien is het gewoon mijn eigen achterdochtige ik die in dat soort situaties allemaal beren op de weg ziet. Ik hoop dat hij jullie verder kan helpen en dat het niet als een soort sensatie-iets wordt neergezet. Het blijft RTL natuurlijk

Als ik het zo lees eet Kai net zo weinig als Djulian. Ik ben al blij als er één sperzieboon naar binnen gaat 's avonds. Ik snap dat er bij Djulian natuurlijk ook die allergiën spelen maar is het niet gewoon iets wat bij de leeftijd hoort?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 11:40:03 #32
13151 crew  Rewimo
pi_43924256
Op de site van de Efteling kun je zien wat de verwachting is qua drukte. Even zoeken...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43924373
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Op de site van de Efteling kun je zien wat de verwachting is qua drukte. Even zoeken...
ik kom 'm dus niet vinden ...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 11:45:22 #34
13151 crew  Rewimo
pi_43924403
Nee, ik ook niet
pi_43924469
Ik ben vorig jaar met kerst naar Disneyland Paris geweest en daar viel het op 1e kerstdag heel erg mee. Gewoon normaal druk, niet extreem terwijl dat de dag daarvoor nog wel het geval was.
Is wel geen Efteling maar is wel vaak vergelijkbaar qua drukte denk ik.
Syllables govern the world
pi_43924494
Nee ik ook niet. Volgens mij staat het er alleen op in het gewone seizoen.
Misschien moet ik het gewoon maar doen, eigenlijk. Kan mij het ook schelen.
  maandag 27 november 2006 @ 11:50:31 #37
3142 m@x
pi_43924531
Wij moeten ook nog met Kai naar de Efteling. Lijkt me helemaal geweldig maar omdat ie nu nog niet loopt stellen we het nog even uit. Anders had het inderdaad een mooi uitstapje voor de feestdagen geweest. Nu moeten we nog iets anders weten te verzinnen. Twee dagen familie ga ik namelijk niet volhouden.
  maandag 27 november 2006 @ 12:09:54 #38
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_43924994
Goedemiddag

Zitten we op station Delft Hebben ze op stations ook speeltuinbankjes dan? Wist ik niet..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_43925034
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:32 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik weet wel dat de kinderen die je op tv ziet niet altijd hele ernstige gevallen zijn maar ik heb zelf een tijdje bij een tv-programma stage gelopen en ik weet hoe ze dingen kunnen verdraaien. Misschien is het gewoon mijn eigen achterdochtige ik die in dat soort situaties allemaal beren op de weg ziet. Ik hoop dat hij jullie verder kan helpen en dat het niet als een soort sensatie-iets wordt neergezet. Het blijft RTL natuurlijk

Als ik het zo lees eet Kai net zo weinig als Djulian. Ik ben al blij als er één sperzieboon naar binnen gaat 's avonds. Ik snap dat er bij Djulian natuurlijk ook die allergiën spelen maar is het niet gewoon iets wat bij de leeftijd hoort?
Ja dat hoort misschien wel bij de leeftijd, maar Djulian heeft met moeite met eten omdat hij eten ascioseerd met pijn. En wij kunnen er niet achter komen wat er nu wel en niet mag met zijn eten want de uitslagen was zodaning dat hij dus overal allergisch voor kan zijn, maar ook nergens voor en als Derek het kan uit vogelen voor ons dan ben ik blij!, dat is ons doel!
  maandag 27 november 2006 @ 12:11:35 #40
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_43925040
Efteling stellen wij nog even uit..
Daar willen we heen als Hanne een jaar of drie is. Of in ieder geval iets ouder, ik heb begrepen dat het voor haar dan ook wat leuker is.
Maxi, Midi & Mini
pi_43925776
Efteling lijkt me erg leuk met kerst LB, al ben ik er zelf nooit geweest tijdens zulke dagen. Toch lijkt het me wel wat hebben een keertje!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_43925968
Ik kom ook weer even langsgewaaid

M'n vader heeft afgelopen week een TIA/CVA-iets gehad Z'n linkerkant wil nu niet meer zo goed, last van z'n linkerbeen met lopen, krachtverlies in linkerhand, licht hangende mondhoek en aangetaste spraak.

Het was al van woensdag en m'n moeder vertelde het zondag pas "Ja we wilden jullie niet ongerust maken!". Zus met vliegende vaart naar Limburg vanuit Utrecht en vriend en ik ook in volle galop naar m'n ouders. Beneden zat visite (mam was jarig) en ik vond m'n vader achter de pc, al scheldend omdat het niet lukte om XP illegaal te installeren .

Vanmiddag moet ie naar het ziekenhuis om te achterhalen wat er nou gebeurt is Het zit in de familie aan zijn kant enzo, maar ik vind 55 jaar toch echt wel veuls te jong hiervoor. Ik hoop echt dat ze een grote hersenbloeding kunnen voorkomen.

Hij belde net naar m'n werk. Ik: "Ohohohohho watwashetnougeweest enbenjealweerthuishoefdejenietteblijven?!?!?!?!"
Hij: "Ik moet vanmiddag pas. Ik bel voor die versie van XP die je via je werk kan krijgen....dat zei je toch gister?"

Daar zit je dan met een halve hartverzakking aan de telefoon
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43926003
Oh, wat is er eigenlijk allemaal open met Kerst in de Efteling?

Hier ook twee dagen familiebezoek.....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43926092
Syrene, dat staat allemaal op de website van de efteling. Er zijn nl wel wat dingen gesloten. Je kan evt ook nog naar de musical Annie
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_43926133
Jeetje wat een schrik Syrena! Hopen dat het meevalt!
♫ Saartje ♫
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 12:55:31 #46
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43926190
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:55 schreef snoopy het volgende:
Yoni, dat is hetzelfde als wanneer iemand vraagt: Weet je hoe laat het is? En jij zegt alleen: ja!
Nietus! Ik dacht, LB heeft vast specifieke vragen, dus ik wacht even met mijn verhaal neerpennen

en ik moest even werken
pi_43926216
Oei Syrena, dat klinkt niet zo fijn. Hopelijk valt het allemaal mee. Sterkte!
  maandag 27 november 2006 @ 12:57:00 #48
37150 livelink
pi_43926237
Syrena, wat een rotidee. Hopelijk kunnen ze nu met medicijnen of zoiets een herhaling voorkomen.
Zijn ze woensdag zelf dan niet naar het ziekenhuis geweest?
pi_43926249
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:55 schreef Yoni het volgende:

[..]

Nietus! Ik dacht, LB heeft vast specifieke vragen, dus ik wacht even met mijn verhaal neerpennen

en ik moest even werken
was maar een grapje. Maar ik moest daaraan denken toen ik je antwoord zag
pi_43926298
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jeetje wat een schrik Syrena! Hopen dat het meevalt!
Ik hoop het ook. Ik heb hem niet erg lang gezien zondag en er was visite, dus ik kan niet goed inschatten wat er geestelijk nog aan de hand is.

Hij is de hele donderdag en vrijdagmorgen nog gaan werken en dus vrijdagmiddag pas naar de dokter geweest. En toen heeft m'n moeder 'm verboden om weer terug naar z'n werk te gaan, want dat was ie dus van plan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 12:59:44 #51
13151 crew  Rewimo
pi_43926314
Syrena, dat is schrikken Gezien zijn XP-acties lijkt het mee te vallen

Sterkte!

Ik vind de Winterefteling sowieso erg leuk! En met kerst is het vast nóg leuker Echt druk zal het niet zijn, half Nederland zit dan toch thuis of bij familie lijkt me.
pi_43926318
GRRRRRRRR Mag ik even heeeeeeeel hard vloeken hier??

@!Q&^@&**$%$#^$@^$@**!&Q!$#% ik heb een 5,2 gehaald voor mijn tentamen....
dus het tentamen NIET gehaald, 7 december gesprek met studieadviseur hoe nu verder...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 13:00:20 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43926335
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:02 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Was het druk? En ben je in het hotel blijven slapen? Was het anders dan 'gewoon' de Winterefteling?
Ik wil alleen met Jolie gaan en we hebben tweede kerstdag een ding in Breda. Ik moet echt iets met zulke dagen.
En we zijn van de zomer geweest en nu ziet ze overal decemberversieringlichtjes enzo en vraagt of we in Efteling zijn.
Ik vond het niet heel druk. Er waren wel veel mensen, maar het was niet superdruk met rijen van een uur zoals je wel eens in de zomer ziet. Verder vond ik het een stuk relaxder dan in de zomer. Mensen genoten meer van de sfeer en alles erom heen en waren minder bezig met zo snel mogelijk alle attracties bezoeken. De lampjes en de versiering maken het echt super sfeervol en overal staan grote kampvuren met bandjes die kerstmuziek maken.

Ik weet niet of het anders is dan de 'gewone' Winterefteling, want dit was mijn eerste keer Winterefteling Ik vond het in ieder geval persoonlijk wel een superleuke besteding van een kerstdag en hoop dit jaar weer te gaan

Hier: http://flickr.com/photos/chell/sets/1665339/ staan wat foto's. Niet allemaal even interessant (mijn zusje, vader en broertje zijn niet zo boeiend voor jullie natuurlijk ), maar het geeft misschien een heel klein beetje een beeld van de sfeer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 13:01:05 #54
13151 crew  Rewimo
pi_43926354
Kan ik mijn handen alweer van mijn oren halen, p_iglet?

Balen voor je zeg 5,2 is echt op het randje, wat zonde...
  maandag 27 november 2006 @ 13:01:25 #55
37150 livelink
pi_43926362
Och jee, p_iglet. Vloek maar raak. Kun je niet proberen er nog een paar puntjes bij te praten, of was het een multiple-choice tentamen?
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 13:02:45 #56
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43926393
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef snoopy het volgende:

[..]

was maar een grapje. Maar ik moest daaraan denken toen ik je antwoord zag
Ik ook al wel een beetje toen ik het opschreef hoor
pi_43926463
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef livelink het volgende:
Syrena, wat een rotidee. Hopelijk kunnen ze nu met medicijnen of zoiets een herhaling voorkomen.
Zijn ze woensdag zelf dan niet naar het ziekenhuis geweest?
Nee. Woensdag had ie pijn in zijn arm. Mijn moeder meende een "speerwerpersarm" dat is haar standaard antwoord bij zere arm omdat ze dat zelf heeft gehad. Mijn vader heeft daarop wat Diclofenac ingenomen, mijn moeder had dat toen gekregen voor die arm. Daarop werd ie misselijk en niet goed, maar dacht dat het aan de tabletten lag.

Toevallig belde mijn zus nog, die is apotheker, mijn vader z'n verhaal gedaan van misselijk enzo, en die zei dat het niet aan die tabletten kon liggen. In de loop van donderdag kwamen arm en been en rare spraak er nog bij.

Ik heb donderdag nog met mijn moeder gebeld, en die deed raar aan de telefoon, maar goed, moeders dus ik stond er niet echt lang bij stil. Vrijdagmorgen is hij dan maar naar de dokter gegaan omdat ie zelf was gaan Googlen en dus bij TIA etc. uitkwam. Vervolgens vond de huisarts het eerst aanstel pap aandringen, de testjes gedaan en toen was de HA toch wel ongerust. Om 'm dan met bloedverdunners en een afspraak in het zkhuis op maandag!! het weekend in te sturen.

Zondag belde ik mam weer, omdat die me zaterdag zou bellen voor d'r verjaardag en dat niet had gedaan. Na enig aandringen ( "Er is visite! Ik kan niks zeggen!!") kwam dan het verhaal eruit.

Als ik nog thuis gewoond had was hij echt woensdagavond nog op de EHBO geland hoor
pi_43926551
syrena, wat een schrik en naar voor je vader. sterkte!

sugar, heel veel beterschap voor je rug gewenst!

allemaal bedankt voor de goedereis-wensen, ik zal alle groetjes en overbrengen. melonovy, dit is de site van 't congres. en ja, ik moet er iets presenteren maar 't is een beetje een lastig verhaal want er kwam weinig uit de analyses. maarja. livelink (wat goed dat je eraan dacht!) ja, mijn contract is weer verlengd
pi_43926738
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:01 schreef livelink het volgende:
Och jee, p_iglet. Vloek maar raak. Kun je niet proberen er nog een paar puntjes bij te praten, of was het een multiple-choice tentamen?
Het was multiple choice en gedeeltelijk open vragen, maar je kunt er bij ons echt geen puntjes bijpraten.
GRRRRR ik haaaaat tentamens net niet halen.
Want dit is dus de 6de keer dat ik tussen de 5,1 en 5,4 scoor voor dit tentamen.

Naja het is niet anders, 7 december maar afwachten.
Maar het is wel even KUT, want met een beetje pech betekend het dat ik niet verder kan met mijn studie, en ik dus na 5 jaar studie wat nieuws moet verzinnen.
pi_43926819
P_iglet dit is ongelovelijk k*t! Hoop dat het gesprek wat opleverd hele dikke knuffel van ons allemaal
pi_43926936
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:29 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vroeg laatst of de cyste van je dochter al weggehaald is? Is dat goed gegaan? Ik weet niet of je het niet gelezen hebt of dat je het niet wil bespreken. Ik hoop gewoon dat het oke ging.
Oh sorry, ik heb het niet geleze denk ik. Ja die is weggehaald, al in september. Alles is goed gegaan, wel zielig natuurlijk maar afgezien van een heel blauw oog en een flinke snee in haar ooglid heeft ze er niets aan overgehouden.
Daar zie je nu trouwens bijna niets meer van, het is echt heel netjes gedaan. Lief dat je 't vraagt.
  maandag 27 november 2006 @ 13:36:08 #62
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_43927236
Sugar, heb je al zo'n creme/zalf geprobeerd die je op je rug smeert? Ben de naam even kwijt, van VSM, daar heb ik al heel veel goede dingen over gehoord. Beterschapjes!

Syrena, wat een schrik. Mijn schoonvader heeft het op een soortgelijke manier gehad. Ik ga er niet te veel op in, maar zorg a.u.b. dat hij zich goed laat informeren, ook over de mogelijke gevolgen die je nu (nog?) niet ziet !!

Bix, ik heb al de hele tijd "one night in Bangkok" in mijn hoofd nu.
Goede reis, goede zaken en behouden thuiskomst!
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 27 november 2006 @ 13:38:41 #63
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43927308
Sorry dames, even inbreken...

BIX!!!!! Je hebt (enigszins dringende) mail!!!!!
pi_43927399
Ziet er interessant uit hoor Bix, dat congres. Wel een boeiend onderwerp op zich iig.

Nog een vraag over de efteling trouwens, waar kunnen die kleintjes allemaal al in? Mogen/Kunnen ze in droomvlucht?

Ik ben zelf al jaren niet meer naar de efteling geweest dus kan het me ook niet meer zo goed herinneren of ik daar nou kleine kindjes gezien heb.
pi_43927477
Igraine, op de efteling site kun je bij de attractie pagina kijken welke geschikt zijn voor het hele gezin maar droomvlucht kan/mag iedereen in hoor. Je ziet ook baby's meegaan enzo. Er is naar mijn mening genoeg voor kleintjes trouwens.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 13:49:01 #66
13151 crew  Rewimo
pi_43927576
Droomvlucht, Carnaval Festival, allemaal heel erg leuk voor kleintjes
pi_43927603
Thanks Yoni. Er moeten ook wel wat mensen zijn, anders is het heel raar natuurlijk eigenlijk. Ik ga er een nachtje over slapen maar ik denk eigenlijk dat we het gewoon maar gaan doen.
pi_43927630
Oh ok, dat is eigenlijk het enige waar ik per sé in wil. Nou ja en het sprookjesbos natuurlijk.
Ik hou zelf niet van achtbanen (mijn man ook niet gelukkig) en die kleine is daar so wie so nog te klein voor.

Ik heb er nu al zin in. Nu alleen nog kijken welke kerstdag, ik denk 1e. Mijn broer gaat met zijn gezin naar Disney on ice en dat is volgens mij ook 1e kerstdag, dus doen we die dag geen familiedingen. Mijn schoonouders zitten bij vrienden geloof ik. Mooi. Geregeld.
pi_43927633
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:24 schreef Igraine het volgende:

[..]

Oh sorry, ik heb het niet geleze denk ik. Ja die is weggehaald, al in september. Alles is goed gegaan, wel zielig natuurlijk maar afgezien van een heel blauw oog en een flinke snee in haar ooglid heeft ze er niets aan overgehouden.
Daar zie je nu trouwens bijna niets meer van, het is echt heel netjes gedaan. Lief dat je 't vraagt.
Maakt niet uit. Vroeg het me alleen af omdat ik het zo sneu vond. Fijn dat het goed en netjes is gedaan. Scheelt toch weer!

Syrena, rot sterkte.
  maandag 27 november 2006 @ 14:20:54 #70
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43928517
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:02 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik ook al wel een beetje toen ik het opschreef hoor
Yoni!!! Ik heb 'm! De camera, bedoel ik.
Ik ben echt superblij. Kinderen zien inmiddels scheel van al het geflits op hun koppies.
(o nee, Cas kijkt scheel omdat ie ziek is...)
Voelde me zaterdag net een kind na Sinterklaas toen we de winkel uitstapte.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43928579
Tnx voor de sterktewensen allemaal!
pi_43928862
gao, je hebt antwoord hoor.
  maandag 27 november 2006 @ 14:32:15 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43928894
O Siereen, ik zie het nu pas. Denderde er net iets te hard over heen. Sterkte met je paps.
  Redactie Frontpage maandag 27 november 2006 @ 14:34:38 #74
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_43928965
Syrena, mijn schoonmoeder heeft een aantal jaar ook een tia gehad, wat ze daar nu nog van merkt zijn eigenlijk enkel de medicijnen die ze elke dag slikt en het om de zoveel tijd bloedprikken. Ik hoop dat je vader er ook zo weinig (liefst nog minder!) aan overhoudt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 november 2006 @ 14:36:07 #75
108648 cattie
lieve moeder
pi_43929004
Dit is de eerste keer in mijn fokcarriere dat ik deze smilie in een post gebruik, en dan ook heel erg vaak.

In Ive's kamer hing sinds 2 dagen een naar geurtje, vanochtend heb ik alles wat verdacht was weg gehaald (kleed, wat kleertjes, een spuuglapje die ik bij het voeden gebruikt had). Zo net kreeg ik een ingeving en keek ik in het hoekje achte mijn "voedingsstoel" en daar lag hij, de dode muis.
Ik ging bijna over mijn nek. Dode muizen heb ik al heel veel gezien (tja, een leven lang katten om je heen..), maar geen stonk zo erg als deze. Ik heb hem zonet met blik en tuinharkje verwijderd en de vloer goed schoon gemaakt. Als mijn man thuis is, gaan we de hele kamer van Ive (als hij weer uit bed is) schoonmaken.
Gadverdamme wat goor. Mijn katten hadden hem denk ik vermoord, maar waarom eten ze hem dan niet fatsoenlijk op?
  maandag 27 november 2006 @ 14:36:39 #76
108648 cattie
lieve moeder
pi_43929024
Syrena, veel sterkte met je vader!
pi_43929597
Oh getver Cattie!

Dat is het probleem met katten vaak, ze doden zo'n beest en spelen er volgens alleen maar mee. Hoewel die van ons de vissen die ze ergens uit een vijver hengelt ook daadwerkelijk opeet.
pi_43929627
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:34 schreef Troel het volgende:
Syrena, mijn schoonmoeder heeft een aantal jaar ook een tia gehad, wat ze daar nu nog van merkt zijn eigenlijk enkel de medicijnen die ze elke dag slikt en het om de zoveel tijd bloedprikken. Ik hoop dat je vader er ook zo weinig (liefst nog minder!) aan overhoudt!
Tnx meissie! Ja ik hoop ook dat ie gewoon weer aan het werk kan enzo Om 15.00 uur moet hij in het ziekenhuis zijn.

Ik ga volgende week bij de huisarts informeren of mijn zus en ik ook onderzocht kunnen worden op eventuele erfelijke factoren (hoge bloeddruk, hoog cholesterol enzo). En ik wil graag weten waar de familie al op is onderzocht (er is jaren geleden een onderzoek gedaan omdat een neef en een nicht van mijn vader op jonge leeftijd trombose hebben gehad) of dat inderdaad Factor V-Leiden is (stollingsstoornis).

Zoooo en nu weer Speeltuinbankjesonderwerpen hoor!

Cattie> Huuuuuuhhrrgghh...dooie muis..jakkie! Ik vroeg me al af hoe die daar kwam maar las toen "katten" Onze hond neemt tot nu toe alleen dooie takken mee naar binnen
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 15:02:33 #79
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43929739
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:49 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks Yoni. Er moeten ook wel wat mensen zijn, anders is het heel raar natuurlijk eigenlijk. Ik ga er een nachtje over slapen maar ik denk eigenlijk dat we het gewoon maar gaan doen.
Nou ja, ik had ook wel een beetje het idee dat het héél rustig zou zijn, maar dat was het toch niet. Maar het was echt heel leuk! En die lichtjes 's avonds.. echt zoo mooi Krijg er alweer helemaal zin in Ik heb net meteen mijn beste vriendinnetje gemaild of ze wil. Maar die zal wel al vol zitten nu ze weer aan de man is
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 15:04:06 #80
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43929774
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:20 schreef dutchie het volgende:

[..]

Yoni!!! Ik heb 'm! De camera, bedoel ik.
Ik ben echt superblij. Kinderen zien inmiddels scheel van al het geflits op hun koppies.
(o nee, Cas kijkt scheel omdat ie ziek is...)
Voelde me zaterdag net een kind na Sinterklaas toen we de winkel uitstapte.
Gefeliciteerd!! Snap je 'm al een beetje?

Ennuh geflits! Foei Zonder flits is vaak veeeeel mooier hoor
  maandag 27 november 2006 @ 15:24:22 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43930307
Yoni, Yoni, hoe doe je dat dan? Elke keer als ik de camera (ja, vast niet zo'n mooie goeie als die van jullie) gebruik zonder flits, zijn de foto's zeeeeeeeeer onscherp.

Syrena, wat naar van je vader. Veel sterkte voor jullie allemaal.
  maandag 27 november 2006 @ 15:31:20 #82
110645 Sirre
Nobody but me
pi_43930492
Syrena, wat schrikken van je vader zeg!

Mijn vader heeft het een aantal jaar geleden ook gehad en ik heb van de arts begrepen dat de verschijnselen bij een Tia binnen 24-26 uur weer weg moeten zijn, zoniet dan is het automatisch een CVA.

Ik hoop dat je vader snel weer op knapt. Het feit dat hij is blijven werken klinkt mij gunstig in mijn oren. Mijn vader is toen echt een paar dagen verlamd geweest aan zijn linkerkant. Inmiddels loopt hij gelukkig weer.

Boven alles is dit een fikse waarschuwing en hopelijk kunnen ze vinden waar het vandaan gekomen is zodat een erger voorkomen kan worden.

Sterkte!
The only way to be
pi_43930585
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:24 schreef Sugar het volgende:
Yoni, Yoni, hoe doe je dat dan? Elke keer als ik de camera (ja, vast niet zo'n mooie goeie als die van jullie) gebruik zonder flits, zijn de foto's zeeeeeeeeer onscherp.
daar ben ik dus ook wel benieuwd naar

Amber heeft zichzelf vanmorgen opgesloten in de badkamer Ze was me net voor... Ze kan hem alleen niet meer van het slot krijgen en dat dingetje aan de buitenkant van de deur waar je normaal een schroevedraaier in kan steken en hem dan als nog opendraaien, was al helemaal kapot. Ik Peter gebeld, die kwam meteen uit zijn werk, (is 25 minuten rijden ) Hij heeft de deur open gekregen gelukkig. Normaal staat het raam in de badkamer open als iedereen gedouched heeft om alle vocht weg te krijgen, maar nu godzijdnak niet, dan had ik echt doodsangsten uitgestaan daar op de gang Of anders had ik natuurlijk met een ladder op het afdakje kunnen klimmen, maar dan had ik ook doodsangsten uitgestaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 15:36:50 #84
13151 crew  Rewimo
pi_43930675
Ik zou het slot dan maar helemaal kapot maken, LadyS En dan zet je voor jullie zelf gewoon ergens heel hoog aan het kozijn een haakje, zodat de deur nog wel op slot kan, maar niet meer door de jongedame
pi_43931009
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het slot dan maar helemaal kapot maken, LadyS En dan zet je voor jullie zelf gewoon ergens heel hoog aan het kozijn een haakje, zodat de deur nog wel op slot kan, maar niet meer door de jongedame
ja zoiets was ik ook al aan het bedenken :

mama door de deur:
"Amber... wat ben je aan het doen?
"belleblaase"

20 sec. later:
"Amber... wat ben je aan het doen?
"belleblaasse"

"Amber?"
"ja?"
"wat ben je aan het doen?"
"Belleblaass " zo van: zeur toch niet zo, dit is nu al de 3e keer dat je het vraagt

Tijdje later:
"Amber, doe je?"
"opruimen"
" "

"Amber, wat ben je nu aan het doen?"
"<iets onverstaanbaars>"
"Haal je speen uit je mond, als je praat"
"Ik heeft speen uit mond 'haald" (overduidelijk ineens )

Afijn, papa had de deur open:
Vuilniszakje uit pedaalemmertje gehaald ("opruimen"), flosdraad een flink aantal meters van de rol getrokken , wc rolletje leeg, en dus een hele berg papier op de grond, pedaalemmertje onder het raam geschoven om te kijken of papa er al aankwam... (maar goed dus dat het raam dicht was )
  maandag 27 november 2006 @ 15:56:14 #86
37150 livelink
pi_43931252
Syrena, ik hoop dat jullie snel goed nieuws zullen hebben. Je zult wel vreselijk in de zenuwen zitten op dit moment.

Bixister, wat fijn dat je contract is verlengd
Het lijkt me echt zo'n leuke baan die jij hebt. En als ze daar ooit nog meer mensen zoeken, laat het me weten.
En je bent nu waarschijnlijk al bijna onderweg naar Schiphol. Heel veel succes en plezier en een hele goede heen- en terugreis gewenst.

p_iglet, ik wil gewoon niet geloven dat je nu 5 jaar studie weg moet gooien. Hopelijk denkt je studieadviseur heel goed met je mee en zijn er nog mogelijkheden. Maar oh, wat een rotnieuws zeg. Sterkte vanavond en ik ga nu alvast duimen voor je gesprek deze week.
  maandag 27 november 2006 @ 15:59:27 #87
37150 livelink
pi_43931343
Amber , gelukkig dat ze zelf niet in paniek is geraakt. Kon ze zelf de deur niet meer openkrijgen? Katja doet ook altijd in badkamers en wc's de deur op slot, maar met enige verbale begeleiding lukt het me ook altijd dat ze zelf ook weer open doet. Katja doet dat al vanaf haar 3e jaar. Het zit er echt in en ik krijg het er ook niet uit.
pi_43931437
Als ik haar ging vertellen wat ze moest doen, dan ging ze huilen dat het zo moeilijk was terwijl ze aan het slot zat te rommelen Dus dat heb ik maar opgegeven na een tijdje.
Gelukkig was niet in paniek nee, als was ze het wel zat na een tijdje....
  maandag 27 november 2006 @ 17:06:22 #89
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_43933381
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:09 schreef Noli. het volgende:

Zitten we op station Delft Hebben ze op stations ook speeltuinbankjes dan? Wist ik niet..
Het duurde even, maar nu snap ik de dubbele boodschap...
Ja Delft had ik wel gelijk door, maar dat station dat viel me nu pas op *wijst naar topictitel*
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 27 november 2006 @ 17:09:09 #90
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_43933473
Oef Amber, wat eng zo de deur op slot
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_43935389
nog maar 1 dagje morgen en dan weg uit het ziekenhuis is het al bijna 16.15 uur?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43935443
Wat eng, opgesloten Ambertje.

Grrrrr, we hadden de auto zo goed als verkocht. Dan konden we wat dingen afbetalen etc. En dan zou ik een moederfiets krijgen. Maar natuurlijk ging het niet door. Baal er erg van. We hebben hem een half jaar, hij is van 1998. We kunnen er 2800,- voor kriijgen. Hij moet nog gekeurd worden.
Vinden we wel weinig. en nu zitten we te piekeren wat we moeten doen.
pi_43935548
ik zal wel verkeerd lezen, zo goed als verkocht en dan later lezen dat je er een bepaald bedrag voor kunnen krijgen.... is de deal nu niet doorgegaan of weten jullie het niet....

in elk geval s6 ermee
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_43935902
Balen Ingrid!

Suug, sterkte met je rug!!

Syrena, wat klote van je vader.. Hoop dat hij er snel bovenop komt!

Cattie, gadverdamme... dode muizen zijn vies!

Oeh, dat was vast wel ff schrikken LadyS... een opgesloten Ambertje

Ik kreeg van de week een vervelend telefoontje. Een ex-collega zijn vriendin was zwanger. Hij was bij ons op de zaak en vertelde helemaal trots dat hij pappa werd. Alleen is zijn vriendin afgelopen dinsdag bevallen van een dood kindje. Ze was een maand of 6 zwanger
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43936012
Pap en zus zijn terug uit het ziekenhuis Tis dus geen TIA (maar dat wisten we al). Hij krijgt volgende week maandag pas alle tests omdat de HA vergeten was een fax te sturen EN hij had 'm een veel te lage dosering meegegeven van de bloedverdunners Ik hoefde de man al niet meer te zien, maar nu dus helemaal niet meer

Pap heeft nu dus een hoge dosering bloedverdunners, een rijverbod van auto en motor van drie maanden en wellicht langer (dat vond ie echt heel erg). Hij krijgt ergotherapie en fysio voor zijn been en arm en oefening met z'n spreken bij een CVA-verpleegkundige. Hij mag na volgende week wel weer gaan werken. Alleen wordt het vervoer een beetje een probleem... Mijn oom (broer van m'n moeder) heeft namelijk kleine infarctjes in zijn ogen gehad en kan dus maar beperkt zien en mag dus eigenlijk ook geen auto rijden..... maar goed, dat lost zich wel op.

Ik vind het ergste nog dat het zomaar weer zou kunnen gebeuren. En ik vind het ook echt niet tof dat ze volgende week pas de scan en de testen enzo gaan doen. Maar ja. Het had ook meteen veel erger kunnen zijn.
pi_43936547
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zal wel verkeerd lezen, zo goed als verkocht en dan later lezen dat je er een bepaald bedrag voor kunnen krijgen.... is de deal nu niet doorgegaan of weten jullie het niet....

in elk geval s6 ermee
Staat er misschien neit duidelijk.
De deal is niet door gegaan.
Via Djeez werk konden we hem zo goed als zeker verkopen. Maar toen bleek er allemaal vage dingen aan de hand te zijn. En toen hebben die mensen een andere auto verkocht.
We konden er 3500,- voor krijgen.
Dan ga je het in je hoofd al uitgeven. Ik een moederfiets. En rekeningen (af)betalen.
Schuld stukje aflossen etc.

Dus iemand nog een auto nodig?
pi_43936626
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:38 schreef Syrena het volgende:
Pap en zus zijn terug uit het ziekenhuis Tis dus geen TIA (maar dat wisten we al). Hij krijgt volgende week maandag pas alle tests omdat de HA vergeten was een fax te sturen EN hij had 'm een veel te lage dosering meegegeven van de bloedverdunners Ik hoefde de man al niet meer te zien, maar nu dus helemaal niet meer

Pap heeft nu dus een hoge dosering bloedverdunners, een rijverbod van auto en motor van drie maanden en wellicht langer (dat vond ie echt heel erg). Hij krijgt ergotherapie en fysio voor zijn been en arm en oefening met z'n spreken bij een CVA-verpleegkundige. Hij mag na volgende week wel weer gaan werken. Alleen wordt het vervoer een beetje een probleem... Mijn oom (broer van m'n moeder) heeft namelijk kleine infarctjes in zijn ogen gehad en kan dus maar beperkt zien en mag dus eigenlijk ook geen auto rijden..... maar goed, dat lost zich wel op.

Ik vind het ergste nog dat het zomaar weer zou kunnen gebeuren. En ik vind het ook echt niet tof dat ze volgende week pas de scan en de testen enzo gaan doen. Maar ja. Het had ook meteen veel erger kunnen zijn.
Sterkte ermee!
Mijn vader heeft ook iets soortgelijks gehad. En hij mocht ook een aantal maanden niet autorijden. Hij heeft zn rijbewijs nog maar een paar jaar. En was er juist zo trots op en gewend aan de auto.
Kan me goed voorstellen dat je vader dat heel erg vind.
Ik hoop dat hij snel opknapt.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 19:59:31 #98
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43939079
Fotograferen zonder flits:
Het probleem bij fotograferen zonder flits is dat de sluiter van de camera langere tijd open moet blijven staan om voldoende licht op de sensor (of op de film) te laten vallen om een goede foto te krijgen. Zonder statief of een hele vaste hand, krijg je dan dus bewogen foto's.
Nou kan ik hier een hele verhandeling gaan geven over diafragma en sluitertijden, maar ik denk dat dat wat te technisch wordt. Daarnaast zijn dat soort instellingen niet altijd handmatig aan te passen.

Wat bij de meeste digitale compactcamera's wél kan is het aanpassen van de ISO waarde. En dit kan al een stuk schelen. De ISO (vaak beter bekend als ASA) waarde zegt iets over de lichtgevoeligheid van de film (en nu dus van de sensor). Hoe hoger, hoe minder licht er nodig is (en hoe korter de sluiter dus open hoeft te blijven). Wellicht herinner je nog wel dat je vroeger voor binnenfoto's ook een 400 ASA rolletje gebruikte.

Voor buiten met zonlicht kun je prima met ISO 100 uit de voeten, terwijl je overdag binnen wellicht al naar de 400 moet gaan kijken.

Nadeel van het aanpassen van de ISO waarde is overigens wel dat je meer ruis in je foto's krijgt. Afhankelijk van de camera kan dit nauwelijks zichtbaar aanwezig tot zéér storend aanwezig zijn. Kwestie van uitproberen dus!
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 20:22:08 #99
81992 Githa
pi_43940097
Yoni
Ik weet wel wie ik ga PM-en binnenkort over wat lens vraagjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 20:24:36 #100
13151 crew  Rewimo
pi_43940209
Wat voor camera heb je, Githa?
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_43940573
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Githa het volgende:
Yoni
Ik weet wel wie ik ga PM-en binnenkort over wat lens vraagjes
Ja in FOT kun je natuurlijk ook terecht of ergens bij een van de linkjes van Rewimo

Syrena, sterkte joh met je vader, wat een toestand, echt vervelend allemaal, dikke kus hoor!

En Noli, dat is op zn frans, Chat de Slow
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 20:36:54 #102
81992 Githa
pi_43940768
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor camera heb je, Githa?
Canon Eos 350D

mel, ik heb al wel eens in Fot vraagjes gesteld, maar daar lopen de adviezen zo uiteen liever doe ik het persoonlijk aan mensen waarvan ík denk dat ze er verstand van hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 21:05:35 #103
13151 crew  Rewimo
pi_43942291
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef Githa het volgende:
Canon Eos 350D
Ik heb een 300D en een handig linkje in mijn sig
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_43942628
Die camera heb ik ook! Das echt een goeie! In het boekje staan ook vrij duidelijke instructies hoor, over sluitertijden enzo. Maar dat is echt theorie, ik pas het ook nog veel te weinig toe in de praktijk, mis daarvoor ook nog het toepassingsvermogen. Maar goed hier en daar laat ik me wel inspireren en als ik er wat meer tijd en rust voor heb, komt het wel goed
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43944044
Ik heb ook net een nieuwe camera (Canon S3 IS) en ik was ook al benieuwd hoe ik nou van die fraaie foto's van mijn kinderen kan maken. Ik heb een boek besteld want ik heb er ook geen verstand van. Wel de klok horen luiden (over sluitertijden etc.), maar niet weten waar de klepel etc....

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 27-11-2006 22:04:30 ]
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 22:03:41 #106
81992 Githa
pi_43945369
Mel, dat boekje moet ik nog eens goed bekijken Ik ben compleet newbie hoor, maar vind het wel ontzettend leuk, dus wie weet leer ik nog wat

* Githa gaat met Snoopy de klepel zoeken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 22:11:50 #107
13151 crew  Rewimo
pi_43945809
Kom allemaal gezellig langs in mijn linkje, daar kun je al je vragen kwijt

Ja, ik stop al met spammen
pi_43946131
Misschien zal ik er eens op klikken Rewimo
Want ik wil echt wel het een en ander weten.
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 22:28:17 #109
81992 Githa
pi_43946655
Ik ben al aan het lezen geslagen, maar zie allerlei vragen over opties waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden, dus misschien eerst maar eens het boekje lezen, met rewimo meeten en dan vragen gaan stellen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 22:35:02 #110
13151 crew  Rewimo
pi_43946956
Meeten

Dat moet makkelijk kunnen als ik bij Frank ben
pi_43947246
Met een paar basis dingen kan je al snel hele mooie foto's maken van je kinderen.
Wat je ook uit moet zoeken wat jou "manier" van fotograferen is. Wat vind jij mooie foto's, dichtbij enzo.
Dan is Rewimo d'r linkje altijd handig om aan info te komen want ze geven daar advies waar je wat aan hebt.

Succes met de nieuwe fototoestellen!! Het is zo leuk om te fotograferen en mooie foto's te maken van alles wat je lief is!
pi_43947558
Ik ben ook al aan het lezen geslagen! Leuke info allemaal
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 22:50:36 #113
81992 Githa
pi_43947678
Dichtbij is mooier daar was ik al uit vandaar ook even wat vragen gesteld over een andere lens Hey! ik heb toch al iets geleerd
Maar er zijn zoveel topics daar zie door de bomen het bos niet meer...stap voor stap

en snoopy, al een beetje wijzer ? ...tell me ...tell me
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 22:51:52 #114
13151 crew  Rewimo
pi_43947741
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn

En vragen kun je ook altijd rechtstreeks bij mij kwijt hoor
pi_43947884
gewoon zelf er mee spelen Githa en snoopy leuk op alle knopjes drukken uitproberen, het handige aan digitaal vind ik dan maar je kunt ze er zo weer vanaf gooien.
(herrinerd mij dat wij ook nog steeds foto''s van Jordy hebben staan)
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 22:55:15 #116
81992 Githa
pi_43947897
een Forum op Rewimo's msn

Ja, die plop foto's Bar ik ben wel benieuwd maar niet haasten hoor, ze lopen niet weg
pi_43948007
Nee joh, ik ben nog aan het lezen en moet morgen eens gaan oefenen

En nu naar bed. trusten allemaal.
pi_43948098
Ik gebruik eigenlijk ook altijd de standaard instellingen op me fototoestel, daarom krijg ik ook nooit zo'n mooi waas (dof toch ) achter een portretje denk ik.

Jans ging zingen tijdens het schoenzetten.

Sinterklaas ging uit fietsen,
toen klapte (op dat moment klapt ze in haar handjes) haar band
Toen kon ze weer lopen
met haar fiets aande kant.

Ik moest zo lachen, het was echt te schattig. Het was me al opgevallen dat ze alle zwarte pieten sinterklaas noemt en dat ze ook nog allemaal vrouwelijk zijn. Maar dat ze dan ook nog dr fiets aan de kant zet is wel erg
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43948443
Wat schetig zeg!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 23:10:03 #120
81992 Githa
pi_43948527
Janneke... geweldig die eigen parodieën
  dinsdag 28 november 2006 @ 07:16:00 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43952489
Euh, Bix? KLM-vliegtuig keert terug naar Schiphol
Hoop het niet hoor, maar schrok ineens van dit berichtje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 07:20:47 #122
13151 crew  Rewimo
pi_43952514
Ojee...
pi_43952603
Van dat soort berichten krijg ik toch altijd een beetje de kriebels. Ik zou geloof ik compleet in de stress schieten en als ik er eenmaal uit ben ook niet meer het vliegtuig in durven .

* Nijna is held op sokken...

Goeiemorgen trouwens allemaal
  dinsdag 28 november 2006 @ 07:47:00 #124
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43952613
Oei... Ik weet niet hoevaak er gevlogen word op Bangkok, maar hopelijk is Bix gewoon veilig over. He bah!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:09:12 #125
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43952747
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 07:16 schreef Sugar het volgende:
Euh, Bix? KLM-vliegtuig keert terug naar Schiphol
Hoop het niet hoor, maar schrok ineens van dit berichtje.
Yep, daar zat ze in. Een deel van het bericht klopt niet: ergens vannacht zijn alle passagiers toch maar in een hotel gestald. Vanmiddag om 3 uur gaan ze nog maar eens proberen te vertrekken.

Gelukkig had ze de kinderen niet bij zich
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 08:16:18 #126
13151 crew  Rewimo
pi_43952822
Je moet er wat voor over hebben om onder die presentatie uit te komen, hè Bix?
pi_43952837
Thx voor het berichtje Gaoxing. Gatsie wat zal ze geschrokken zijn zeg. Ze had al zo'n angst om te vliegen.Gelukkig niks ernstigs gebeurd, maar ik kan me zo voorstellen dat je je helemaal rot schrikt!. Ik kan me zelfs voorstellen zodra je geland ben dat je dan lekker naar huis gaat en denk bekijk t maar met dat congres
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43953049
Ik las het ook van dat vliegtuig
Arme Bix.
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:42:23 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43953056
Oh echt, Gao!

Ja, jessie, zo dacht ik ook een beetje. Gewoon het idee dat zoiets kan, een deur die niet oké is, maakt het even heel, heel eng. Maaaarrrrrr het is natuurlijk gewoon ontdekt en hup, ze zijn teruggekeerd. Hoop dat Bix het een beetje kan loslaten als ze vanmiddag weer in het vliegtuig stapt.

Moest je aan ons (fok!kers) denken, Bix? Toen je hoorde dat het op het nieuws kwam?
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:09:43 #130
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43953378
Ik zag het op teletekst straks, moest meteen aan Bix denken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:12:43 #131
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43953423
Jessie, ik zou ook niet zomaar weer instappen inderdaad. Maar hopelijk is Bix iets stoerder dan wij zijn.
Ik heb me ziek gemeld en duik zo weer m'n bed in. (Ik heb daar zo'n hekel aan, ziek thuisblijven van werk. Dan voelt het als spijbelen.)
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:26:55 #132
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43953659
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:17 schreef jessie het volgende:
Ik kan me zelfs voorstellen zodra je geland ben dat je dan lekker naar huis gaat en denk bekijk t maar met dat congres
Ik denk dat je niet zo denkt als je in die situatie zit. Het was niet 'sorry dames en heren, morgenmiddag proberen we het weer'. Eerst zouden ze net na twaalven weer starten, vervolgens werd het nog 45 minuten later, en ergens daarna hebben ze het maar afgeblazen.

Ze zal wel goed gaar zijn; als ik het goed berekend heb, komt ze morgenochtend rond achten aan in Bangkok. Dan heeft ze dus twee gebroken nachten achter de rug, en moet meteen beginnen met het congres
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:29:59 #133
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43953710
Dames kijk anders hier eens: Beginnende hobbyfotograaf
Of hier: [FOT Feedback 2] over pixels en andere klachten
En deze is ook handig: Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert(s) deel2
En anders is Yoni een hele prettige geduldige vraagbaak.

Och Bix... En ze had al zo zitten dubben of ze zomaar weg kon.

Yoni, ik was het een en ander aan het uitproberen. Dan weer met dan weer zonder flits. Léon zei gister ineens: "Mama nou ophouden met foto's maken."
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 10:13:17 #134
43556 miss_dynastie
pi_43954548
Arme bix, twee nachten niet/nauwelijks slapen
pi_43955153
Iieieieheieh....dat bericht...

Ik zou ook wel gedacht hebben van "Bekijk het zeg"....maar dan toch maar weer meegaan. Ik hoop dat ze wat heeft kunnen slapen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:54:39 #136
94046 PM-girl
pi_43955478
Komt ze nog wel bij jou langs Goaxing, of moet ze nu alle dagen werken om de schade in te halen?
*
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:06:03 #137
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43955757
We zouden toch elkaar twee keer zien, dus dat zal wel lukken PM-girl.

Leuk hoor, kan ik ook met Bix klieken
pi_43956392
Dat is leuk Gao! Woon je in Bangkok nu dan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:09:34 #139
105888 renzell
pi_43957184
Jeetje, wat bizar dat Bix net in dat vliegtuig zat!
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:02:33 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43958428
Lishe beterschap trouwens. Wel toevallig, Cas is ook ziek sinds gister. Toch niet elkaar aangestoken toch?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 28 november 2006 @ 13:04:46 #141
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43958505
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:29 schreef dutchie het volgende:
Yoni, ik was het een en ander aan het uitproberen. Dan weer met dan weer zonder flits. Léon zei gister ineens: "Mama nou ophouden met foto's maken."
Hahaha geweldig. Arme kind meteen een trauma van die camera Da's wel het voordeel van katten: die zeuren nooit. Hoewel ze wel gewoon weglopen. Of juist de camera kopjes komen geven

Ennuh, inderdaad, vragen zijn welkom (PM, mail, MSN kan ook maar dat adres staat niet in m'n profiel)
pi_43959338
Tijdje niet meer in het speeltuin bankje geweest .....

moet die [CS] in de tt niet [SC] zijn????????

we hebben er NOG een kat bij we hebben sinds een maand of 4 nu twee cypersjes... Quick en Silver (katers... nog wel ) en het zijn twee (b)engeltjes en we waren al twee weken verliefd op een rood/wit katertje bij de rentenaar hier in ut dorp.... en vorige week had vriendlief gezegd dat als ie er deze week nog zou zitten dat we hem mee zouden nemen
Nieuwe aanwinst dus!!!! Hij heeft Bullit en is twee maanden jonger dan Quick en Silver.
Met zijn drieen bij elkaar is het nu Quick-Silver-Bullit hihihihi
HEt gaat goed... gisteren was Silver nog wel van het blazen enzo maar meer niet en vandaag zijn ze lekker met zijn drieen aan het ravotten.
De kids vinden het geweldig
Damien zeurt al maanden over een huisdier en heeft er nu dus drie
Soms dan kunnen de kids nog weleens gemeen zijn maar dat wordt ook meteen afgestraft... niet door mij maar door de katten zelf want die pakken ze een half uurtje later gewoon terug... Even in de tenen gebeten worden enzo... zodat de kids ff schrikken en dan gaat het weer een hele tijd goed.
We hebben de kids ook "aangeleerd" (moet regelmatig nog verteld worden) dat ze best met de poesjes mogen spelen maar als de poes wegloopt dat het dan ook over is. Ook NIET de poezen optillen omte kroelen maar gewoon rustig gaan zitten en dan komen ze vanzelf bij je zitten. Dat klopt ook wel want zodra je ook maar enigzins met je gat een stoel of bank hebt geraakt zit je nu dus met DRIE katten op schoot.....
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:05:08 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43960148
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:02 schreef dutchie het volgende:
Lishe beterschap trouwens. Wel toevallig, Cas is ook ziek sinds gister. Toch niet elkaar aangestoken toch?
Dank je... En nee, bij mij komt het van de Clomid. Casje gebruikt dat niet geloof ik. Beterschap voor hem!
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:16:07 #144
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43960495
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk Gao! Woon je in Bangkok nu dan?
Ja, alweer een tijdje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 14:19:15 #145
13151 crew  Rewimo
pi_43960593
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:16 schreef Gaoxing het volgende:
Ja, alweer een tijdje
Hee, dat wist ik ook niet Christan slaapt nog steeds met de vis in zijn bed
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 14:20:46 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43960646
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:26 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet zo denkt als je in die situatie zit. Het was niet 'sorry dames en heren, morgenmiddag proberen we het weer'. Eerst zouden ze net na twaalven weer starten, vervolgens werd het nog 45 minuten later, en ergens daarna hebben ze het maar afgeblazen.

Ze zal wel goed gaar zijn; als ik het goed berekend heb, komt ze morgenochtend rond achten aan in Bangkok. Dan heeft ze dus twee gebroken nachten achter de rug, en moet meteen beginnen met het congres
wij hebben zo'n geintje gehad met de retourvlucht vanuit turkije. dat was ook zo'n gedoe. en ik verzeker je, je zit niet lekker in je vliegtuigstoel. en ik heb absoluut geen vliegangst.

wat wordt het trouwens donker hier zeg.... ik moet gewoon de lamp aan doen.
het moet natuurlijk wel droogblijven want mijn was hangt buiten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 14:24:50 #147
13151 crew  Rewimo
pi_43960763
Hier schemert het ook al
pi_43960784
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:16 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ja, alweer een tijdje
Wat leuk! Heel anders lijkt me dat. Ik vond het een erg leuke stad, maar wel verschrikkelijk groot en druk. En geen orkanen toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 15:02:04 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43961857
mededeling voor land- en tuinbouw en een ieder met wasgoed buiten: in de zaanstreek regent het
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:05:42 #150
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43961972
Nee, geen orkanen (naja, hooguit zo af en toe een staartje als er eentje Vietnam aandoet), geen harde aardbevingen, alleen maar een militaire coup zo nu en dan En verder inderdaad groot, druk, vervuild, uhh....... ik ben aan vakantie toe geloof ik

En Christan nog steeds met vis.... jee, dat is komende maand alweer vier jaar.....

Yp, ik hou je wel in de gaten hoor, ook al post ik zelden.... Doe je wel een beetje voorzichtig? BV is hartstikke belangrijk, maar niet ten koste van jou he....
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:06:10 #151
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43961994
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:05 schreef Lishe het volgende:

[..]

Dank je... En nee, bij mij komt het van de Clomid. Casje gebruikt dat niet geloof ik. Beterschap voor hem!
Och toch...
pi_43962056
Wat een saai weer dan. Kan me voorstellen dat je aan vakantie toe bent.

Het gaat over een tijdje wel weer beter Gao. Ik ken mezelf. Als ik niet doorzet en om deze flutreden (vind ik het voor mezelf, ik heb vier maanden zo weinig geslapen) dan ga ik me mijn hele leven schuldig voelen en bij elk probleempje denken 'had ik maar'. Doorzetten dus.
*OUD heilige*
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:14:11 #153
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43962269
Ik kom wel even naar het bv topic springen YP
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 15:26:01 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43962667
hoe zit het met het tijdsverschil gaoxing?
ik msn vaak met mijn vriend in shanghai, maar die ligt op dit uur van de dag te pitten.
pi_43964020
Sugar, hoe is het met je rug?
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:12:00 #156
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43964124
Wat beter al dan gisteren, Snoop. Gelukkig. Ik voel het nog wel best goed, maar toch is het iets beter.
pi_43964541
Pijn aan je rug is ook zo rot. Nu maar hopen dat je er snel vanaf bent
pi_43965784
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:26 schreef lady-wrb het volgende:
hoe zit het met het tijdsverschil gaoxing?
ik msn vaak met mijn vriend in shanghai, maar die ligt op dit uur van de dag te pitten.
en je hebt hem nog nooit de vraag gesteld hoe laat het er *nu* is?
Maar daar begint morgen over een uurtje
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 17:07:14 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43966007
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:00 schreef melonovy het volgende:

[..]

en je hebt hem nog nooit de vraag gesteld hoe laat het er *nu* is?
Maar daar begint morgen over een uurtje
nee die vraag stel ik nooit, want ik heb hier zo'n wereldklok met 9 tijden en daar staatie bij.
maar ik vroeg me gewoon af of zij in dezelfde tijdsdinges zit als die vriend van me.
pi_43967782
laatste werkdag achter de rug, wat wel een giga hectische dag, veel zieke, erg druk, en ineens een kleine "receptie"tussen door die ik even mocht doen.
Maar affijn het zit erop.

Ben moe, heb het gehad met vandaag op naar morgen.

Sugar sterkte met je rug en sterkte met Sebas zijn enkel

Bix hopelijk ben je nu veilig onderweg naar Bangkok
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 18:27:09 #161
13151 crew  Rewimo
pi_43968530
Bar, dat zal je hopelijk wat rust geven, dat je er weg bent
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 19:09:07 #162
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43969907
hebben ze nog wat tegen je gezegd bar?

of wat ik eigenlijk bedoel: ben je dr een beetje "leuk" weggegaan?
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 19:21:22 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43970367
die tegeltjes zijn trouwens erg geinig.
pi_43970615
Ja ik heb nog een grote bos bloemen gekregen, langer pauze gekregen
een leuke kaart van leidinggevende, en hij moest toch nog even kwijt dat hij me best wel missen gaat.

Nee ik ben leuk weggegaan met opgeheven schouders en met een goed gevoel.
Okay ik had liever een rustiger dagje gehad maar that's life
pi_43970930
Spuuglokje, kijk hier eens: Brickadoo
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:02:02 #166
114177 Diaan73
pi_43971661
Bix wat een verhaal zeg... hopelijk ben je (bijna) veilig over in Bangkok.

Bar, is het niet vreemd dat je nu weg bent maw dat het de laatste dag was?

@Anitra er stond vandaag een interview met de babyfluisteraar in de Metro. Best interessant stuk. Als je het wilt hebben, ik heb deze Metro thuis.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 20:12:01 #167
81992 Githa
pi_43972005
Bar, wat fijn!
Fijn omdat je hebt laten zien wat je waard bent, fijn dat je met opgeheven hoofd kan weglopen en fijn dat je nu kunt gaan kijken naar iets wat je echt graag doet.... en even rust, tijd voor jezelf
pi_43972168
Mis je nederland niet gigantisch Gaoxing?

En lekker Mar, goed gedaan joh

Ik ben vandaag heerlijk wezen shoppen en heb allemaal leuke kleren gekocht

Hier een filmpje met het liedje zoals Jans zwarte piet ging uit fietsen zingt zoals ik gisteren zei

http://home.orange.nl/bojanneke/pepernoot.avi
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43972411
Bar dat klinkt heel goed! Nu ff aan jezelf denken!

Rick gaat morgen afscheid nemen op zijn werk en dan gaat hij met overhemd en cobert en nette broek aan, zijn oud collega's gaan schrikken want die kennen hem alleen in spijkerbroek en tshirt, maar hij heeft gelijk na het afscheid een intake gesprek bij een klant van zijn nieuwe baas en dus op zijn paas best daar naar toe.

Ik heb vandaag geshopt en heb eindelijk een broek die weer past schrok me alleen kapot van de maat, was die vorig jaar nog maat 38 nu is het 48/50
pi_43972582
Anitra die maat valt gewoon anders joh
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43972620
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Bar, is het niet vreemd dat je nu weg bent maw dat het de laatste dag was?
Niet echt het is eerder ook een soort opluchting voor me
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:43:05 #172
114177 Diaan73
pi_43973103
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Niet echt het is eerder ook een soort opluchting voor me
Ow des te beter... gelukkig maar.

ben niet helemaal van het hele verhaal op de hoogte, vandaar ook mn vraag
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 20:46:34 #173
13151 crew  Rewimo
pi_43973193
Jessie, wat schattig dat filmpje En wat wordt ze al groot!
pi_43973827
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow des te beter... gelukkig maar.

ben niet helemaal van het hele verhaal op de hoogte, vandaar ook mn vraag
er staat een stukje in het engeltjes topic het waarom
pi_43973962
Grrrrrr ik kan me om zulke dingen zo vreselijk pissed over maken
Vrouw doodt baby in magnetron
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:20:19 #176
114177 Diaan73
pi_43974309
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

er staat een stukje in het engeltjes topic het waarom
gelezen en duidelijk... ik volg dat topic wel, maar dat stukje had ik nog niet gelezen Ik vind het erg goed en knap dat je zo van je afschrijft en wat zal deze Sinterklaasperiode een rotperiode voor juliie zijn. Dikke knuffel van mij
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Grrrrrr ik kan me om zulke dingen zo vreselijk pissed over maken
Vrouw doodt baby in magnetron
En terecht dat je je daar vreselijk pissig over maakt. Doe ik ook. Het is te belachelijk voor woorden.
Make love, not war ☮
pi_43974509
ik heb werkelijk geen zin in de hele maand december persoonlijk maar goed...
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 21:25:29 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43974532
wie vroeg er nou laatst om een link voor babyschoentjes?
ik vond deze http://www.plutosport.nl/(...)0f20675/Catalog/1383
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:53:45 #179
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43975719
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:37 schreef melonovy het volgende:
Spuuglokje, kijk hier eens: Brickadoo
Ik ben langsgeweest
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 22:00:59 #180
13151 crew  Rewimo
pi_43976012
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb werkelijk geen zin in de hele maand december persoonlijk maar goed...
Zie je er erg tegenop, Bar?

dinsdag 28 november 2006 @ 22:04:30 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43976166
Bar, ik lees dat je je laatste werkdag hebt gehad. Nu even bijtanken, gij broodjesmaakster.
En wat kan het een rotmaand zijn, december. Ik hoop dat jullie af en toe wel fijne dingen gaan doen.
pi_43976334
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zie je er erg tegenop, Bar?

Yep enorm, niet alleen omdat het de feestdagen zijn, maar ook omdat het hier helemaal niet goed loopt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 22:10:32 #183
13151 crew  Rewimo
pi_43976362
Ach meid...
pi_43976411
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef Lishe het volgende:
Bar, ik lees dat je je laatste werkdag hebt gehad. Nu even bijtanken, gij broodjesmaakster.
En wat kan het een rotmaand zijn, december. Ik hoop dat jullie af en toe wel fijne dingen gaan doen.
hmmm misshien moet ik maar een eigen broodjes zaak op gaan starten en overal aan de deuren broodjes gaan verkopen enzo
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:14:07 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43976486
Ja, lunch verzorgen voor bedrijven. Ik las laatst ook iemand die een overblijf-service had opgezet. Die maakte soep en broodjes voor de kindjes op een basisschool. Nam ze mooie tafelkleden mee, en gezellige dingen. (Je weet wel, servies enzo) Zoiets. Gewoon dromen, wie weet, ooit.
pi_43976539
mijn droom ja die heb ik al even ja, is een restaurantje beginnen wat helemaal in het teken staat voor kinderen, dus lage tafeltjes, leuke gezonde verantwoorde kindergerechten maar ook lekker ongezonde dingetjes, leuke bediening enzo
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:18:18 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43976628
Oei, dan zouden wij eens komen eten. Dat zou wat zijn, als je zoiets op kunt zetten! Zou je zoiets niet vanuit huis kunnen doen? Of misschien bij een restaurant in de buurt, op woensdagmiddag? Misschien mag je, om te oefenen wel een kinderkookcafe in het buurthuis doen. Dat zou op mijn werk zo mogen!
Soms stroom ik over. En draaf ik door. Wat ik bedoel.... Leuk!!!!!!
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:20:14 #188
37150 livelink
pi_43976695
Wat een leuk idee, Bar. Ik weet niet of er in Zeeland al veel kindgerichte restaurants zijn, maar volgens mij is daar echt een goede markt voor. Ik heb altijd zo'n bewondering voor mensen die het aandurven om een eigen zaak te beginnen. Wie weet kan het CWI je helpen met het uitwerken van dit idee.

ik weet het, ik draaf door En verder hoop ik dat december onverwacht toch een betere maand voor je zal worden dan het nu lijkt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:21:31 #189
37150 livelink
pi_43976728
Lishe we draven samen door!
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:23:40 #190
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43976792
Hahaha, Livelink, misschien heeft Bar nog personeel nodig.
pi_43976862
Bar wat rot dat het tussen jullie niet loopt zoals je het wilt zien. Het lijkt me ook ontzettend moeilijk om beide met je eigen verdriet daar samen een weg in te vinden enzo. En ik hoop (en ik draaf lekker met livelink en lishe mee) dat je de decembermaand toch op een fijne manier samen door kan komen lieve meid
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43976998
ik vind niet dat jullie door draven hoor meiden !!!

Met dat idee loop ik werkelijk al jaren mee in mijn hoofd, heb ook de benodigde papieren om het daadwerkelijk op te kunnen en mogen zetten...
Maar dat startkapitaal he dat is het grote probleem...
Hier in zeeland durf ik dat niet aan, heb er aardig wat failliet zien gaan helaas
en nee echt op kindgericht is er bar weinig en zoiezo in nederland valt het best wel tegen.
drom wie weet ooit, maar nu blijft het voorlopig bij dromen.

en het restaurantje heb ik ook al in mijn hoofd zitten, een paddestoelen en bomen vorm...
Tafeltjes van kleine paddestoelen, nootjes en noem het maar op...

Jessie, het is dat ik er hier niet verder over uitwijk, het is iets persoonlijks, maar het komt wel goed met de decembermaand desnoods ga ik die ene speciale boom wel maken...
Of sla ik het gewoon allemaal lekker over
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:29:50 #193
19529 Fendy
True Spirit
pi_43977003

Volgens kozakken was het hier gezellig, dus als gezellige UVT-er kom ik als aanstaande pappie natuurlijk even melden enzo

Hoi dus...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:37:02 #194
37150 livelink
pi_43977259
Fendy. Leuk dat je je hier meldt.

Wat gek dat het niet loopt Bar, maar wat Lishe zegt klopt wel. Scholen moeten in 2007 zelf de voorschoolse en naschoolse opvang regelen en ook het overblijven. Dus wie weet zit er in die overblijfbusiness wel een soort van markt. Maar je moet het natuurlijk allemaal in je eigen tempo blijven doen. En ik lul wel makkelijk, maar durf zelf helemaal niks wat dat betreft.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 november 2006 @ 22:53:16 #195
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_43977830
Bar, als je het hier in de buurt komt doen heb je een hulp voor twee dagen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43978262
wowie ik heb al personeel

ook al klanten natuurlijk al jullie lieve kindjes komen eten

nu nog een ruimte

dit werklose meiske gaat es slapen meiden tot snelll
  woensdag 29 november 2006 @ 04:30:04 #197
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43982100
Jee, dat klinkt leuk Bar. En dan speciale verjaardagsfeestaktiviteiten (daar willen ouders volgens mij best veel voor betalen ); thema's; taarten.... Ik zie het ook al helemaal zitten

Jessie, over een maand zijn we al 8 jaar weg uit Nederland (eigenlijk in april al 9, maar dat eerste jaar zat hub in China, en ik in Frankrijk), dus nee, ik mis Nederland niet meer. Het is helemaal mijn land niet meer, ik herken op tv niemand (behalve Sinterklaas ), ken de muziek niet, snap soms woorden niet (Lonsdalers?), kan politieke partijen niet uit elkaar houden en snap vaak ook de mentaliteit niet meer.

Lady-wrb, die vriend van jou is wel een slaapkop! Ik ben eerlijk gezegd al een paar weken de tel kwijt, maar ik geloof dat we op het moment 6 uur op jullie voorliggen, en dus een uur achter op Shanghai.
  woensdag 29 november 2006 @ 04:36:52 #198
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43982130
quote:
Op woensdag 29 november 2006 04:30 schreef Gaoxing het volgende:

Lady-wrb, die vriend van jou is wel een slaapkop! Ik ben eerlijk gezegd al een paar weken de tel kwijt, maar ik geloof dat we op het moment 6 uur op jullie voorliggen, en dus een uur achter op Shanghai.
Ik zit momenteel in Dalian en lig 8 uur voor?? denk ik?? Op Ierland. Mijn man was speciaal vannacht (of gisternacht???) lang opgebleven zodat we eindelijk eens een keertje konden bellen na elkaar al 5 dagen niet gesproken te hebben!!

Pffff, China vind ik maar stinken Gaotje. Zal wel aan mij liggen hoor. Maar hier op kantoor komen alle etensgeuren van de kantine naar boven en iedereen heeft zo'n stoomapparaat op zjn buro staan, die dingen blazen de hele dag, en dan allemaal met een geurtje naar wens van de eigenaar. Het is hier een bedompte, smerige lucht
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 29 november 2006 @ 05:45:49 #199
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43982388
Dan klopt het dus ER: 6 uur tussen NL en Bangkok, 7 uur tussen NL en Shanghai, en dan nog een uurtje extra voor Ierland.

En ja, China ruikt nogal sterk. Het voordeel is dat het went, maar het is natuurlijk de vraag of je er lang genoeg bent om te wennen.

En dames..... Bix is aangekomen hoor. Een beetje gaar maar erg vrolijk. Ze gaan nu lekker de stad in, en komt morgen eten. Kliekjes, denk ik maar
  woensdag 29 november 2006 @ 05:49:58 #200
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43982391
quote:
Op woensdag 29 november 2006 05:45 schreef Gaoxing het volgende:
Dan klopt het dus ER: 6 uur tussen NL en Bangkok, 7 uur tussen NL en Shanghai, en dan nog een uurtje extra voor Ierland.

En ja, China ruikt nogal sterk. Het voordeel is dat het went, maar het is natuurlijk de vraag of je er lang genoeg bent om te wennen.

En dames..... Bix is aangekomen hoor. Een beetje gaar maar erg vrolijk. Ze gaan nu lekker de stad in, en komt morgen eten. Kliekjes, denk ik maar
Nee, nee, ik hoef nog maar 4 dagen gelukkig. Kan niet wachten!!! Ik vind er echt niets aan.

Veel plezier met de Bix delegatie!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 07:09:50 #201
13151 crew  Rewimo
pi_43982535
Hee Elisabeth Jou kom ik ook nog eens ergens tegen
pi_43982871
De groeten aan Bix
Fijn dat zer er heelhuids is
pi_43984309
Wat leuk, even zwaien naar de andere kant van de wereld

En dan nu even klagen, ik heb echt een vreselijke ordinaire PMS! Ik kom net bij de dokter weg met 2 zieke kinderen, bij de een wordt alles te veel en de andere is hyper en mij mag je zowat in de kerstboom schieten.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 29 november 2006 @ 09:57:57 #204
19529 Fendy
True Spirit
pi_43984358
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef melonovy het volgende:

PMS!
Ik had al wel een beetje een vermoeden dat dit meer een damesslowchat was
Je hebt gelijk Fen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 10:00:56 #205
13151 crew  Rewimo
pi_43984423
Wat overigens niet betekent dat mannen niet welkom zijn hoor
  woensdag 29 november 2006 @ 10:02:26 #206
19529 Fendy
True Spirit
pi_43984454
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat overigens niet betekent dat mannen niet welkom zijn hoor
Neejanee, zo bedoelde ik het ook niet
Je hebt gelijk Fen.
pi_43984479
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:57 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ik had al wel een beetje een vermoeden dat dit meer een damesslowchat was
Ja, de dames houden het hier doorgaans langer vol dan de heren.
Neemt niet weg dat het hier af en toe ook gezellig voor mannen kan zijn hoor
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 29 november 2006 @ 10:15:17 #208
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_43984735
* Sjeekie_Beekie gaat zo eens op het schoolplein ons Menneke uitzwaaien...
...die wordt zodadelijk opgehaald door de Wegwijspiet om met de bus naar het Pietenbal te gaan in het Dolfinarium...
...En komt op z'n vroegst pas om 18h weer terug in het dorp, dus die zal vanavond wel helemaal uitgeteld zijn...
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_43985423
Ik kom even zwaaien! Zie mensjes uit allerlei verre landen Hoi jullie daar.
Fijn dat Bix goed is aangekomen!
pi_43989994
Goed om te lezen dat Bix goed is aangekomen .

En ik wilde gewoon ff zeggen dat ik helemaal tevreden ben met het weer deze week, gewoon al 2 keer droog heen en terug kunnen fietsen naar mn werk! Het lijkt wel lente.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 14:31:53 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43991497
ik heb oxymoron al een tijdje niet meer voorbij zien komen.
weet iemand of het goed met haar gaat?
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 14:34:27 #212
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 14:34:52 #213
13151 crew  Rewimo
pi_43991577
Ze zou geloof ik gaan verhuizen toch? Ze was er niet helemaal blij mee meen ik me te herinneren
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 14:37:02 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43991658
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:34 schreef Rewimo het volgende:
Ze zou geloof ik gaan verhuizen toch? Ze was er niet helemaal blij mee meen ik me te herinneren
ja dat weet ik, maar het is alweer een tijd geleden dat ik r heb zien posten. en vorige keer toen ze ineens een tijdje wegwas, was ze opgenomen geweest. dus ik vroeg me af of iemand weet hoe het met haar is.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:45:51 #215
114177 Diaan73
pi_43991943
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:34 schreef lady-wrb het volgende:
mijn laarzen staan op funda
Je huis dus ook linkje?
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 14:52:53 #216
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43992140
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Je huis dus ook linkje?

ik was zonet op zolder aan het werk en ik hoorde gestommel beneden en dacht een mannenstem te horen.
argwanend als ik ben ging ik eens kijken wat er allemaal aan de hand was.
vervolgens kom ik halverwege de trap luca tegen die een levensgroot "te koop" bord meezeult. met een enthousiast : mama kijk eens wat ik gekregen heb
blijkt dat hij de deur opengedaan heeft, het bord aangepakt, en terwijl de makelaar de rest uit de auto haalt, de deur gewoon dichtgeknald heeft.
dus vervolgens komt er zo'n snelle jongen met een bord-in-onderdelen-voor-in -de-tuin. dat gaat makkelijk.
vervolgens probeert snelmans het bord op de eerste etage al uit het raam hangend tegen het glas te hangen.
nadat hij tot drie keer toe bijna met bord en al het raam uit kukelt, heb ik hem kunnen overtuigen dat mijn teerbeminde het er waarschijnlijk beter vanaf gaat brengen en vertrekt hij weer.

dus vanaf dit moment heb ik vanaf mijn plekkie voor de pc voluit zicht op HET BORD.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:59:16 #217
114177 Diaan73
pi_43992334
wat een verhaal.... hopelijk krijgen jullie snel kijkers en daadwerkelijke kopers. Mn broertje heeft zn huis al ruim een jaar te koop staan... helaas voor hem. Al hoorde ik mn vriendin zeggen dat ze hun huis al binnen 3 maanden had verkocht. En het huis van mn broertje is veel mooier en mooiere straat... maar ja gelukkig smaken verschillen.

Ik kijk uit naar het kopen van een huis... alleen Peaceman nog even uitzicht krijgen op een vast contract. Hopelijk kunnen wij over een half jaartje actief op zoek. Ik kijk nu ook weleens, maar Peaceman vindt het zonde van mijn tijd.. we "kunnen" nu toch niet kopen. Mannen....
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 15:00:51 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43992369
edit: link weg
dit issum wassum.

[ Bericht 45% gewijzigd door lady-wrb op 29-11-2006 20:00:21 ]
  woensdag 29 november 2006 @ 15:07:21 #219
114177 Diaan73
pi_43992543
Ik krijg alleen de hoofdsite van Funda te zien.... Al gelukt.....

Ziet er leuk uit hoor en ik heb de laarzen ook gespot.

Je mag hem wat mij betreft verwijderen.
Make love, not war ☮
pi_43992551
Ff gespiekt, wat leuk! Rooie laarzen gespot Moest ff twee keer kijken.

Je hebt het wel netjes zeg En een molen in de straat
pi_43992562
Ik zie de laarzen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 15:10:31 #222
13151 crew  Rewimo
pi_43992638
Oja, staat het linkje hier. En ik maar zoeken op Funda. Ik rijd er blindelings heen maar wat je adres nou is

† In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 15:11:19 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43992664
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:07 schreef Syrena het volgende:
Ff gespiekt, wat leuk! Rooie laarzen gespot Moest ff twee keer kijken.

Je hebt het wel netjes zeg En een molen in de straat
sssst dat was alleen voor de foto. na de foto mochten we weer bewegen
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 15:12:47 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43992710
en onze mustang staat er ook op
maar die is gisteren verkocht
pi_43992821
Ik ben woningen aan het bekijken in Roermond.... *kwijl*... allemaal mooie panden... (en duur ) Ooooooohhh...zeg dat ik moet gaan werken en Funda wegklikken (nog ff op pagina twee kijken...)
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 15:19:12 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43992874
ksssst syrena, ga eens aan je werk
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 16:07:02 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_43994523
Ik zie de red boots op de vensterbank
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 29 november 2006 @ 16:20:07 #228
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_43995028
Ik zie ook allemaal van die M&M's poppetjes. Is dat rose van Tienerdochter's kamer?
Luca's kamer is trouwens gaaf geworden!

Trouwens maandag komt de makelaar hier foto's maken
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 29 november 2006 @ 18:49:14 #229
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43999683
Lady wrb, veel succes met de verkoop!!
pi_44002227
leuk huissie Lady-wrb, dat het maar snel verkocht mag zijn
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 20:02:03 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44002301
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef Noli. het volgende:
Ik zie ook allemaal van die M&M's poppetjes. Is dat rose van Tienerdochter's kamer?
Luca's kamer is trouwens gaaf geworden!

Trouwens maandag komt de makelaar hier foto's maken
ik verzamel nogal fanatiek m&m's ik ben van de m&m-maffia
de snoepjes die er altijd bijzitten, geef ik altijd weg, want die lust ik niet
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 20:02:40 #232
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44002329
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
leuk huissie Lady-wrb, dat het maar snel verkocht mag zijn
is het niks voor jou bar?
  woensdag 29 november 2006 @ 20:14:59 #233
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44002715
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:02 schreef lady-wrb het volgende:
de snoepjes die er altijd bijzitten, geef ik altijd weg, want die lust ik niet
aan mij aan mij aan mij aan mij aan mij please
als het tenminste de gele zakjes zijn

ahum, nu weer serieus. Succes met het huis. Op 3 januari is onze tweede overdracht binnen 3 maanden. Ik kan geen makelaar of notaris meer zien : Goed dat je op Funda staat, dat helpt
... ♥ ik mis je ♥
pi_44002731
Ik wil ook een link lady wrb (aagje is) en ik duim voor je dat t snel verkocht is.

Gaoxing fijn dat Bix er is en leuk dat je ons op de hoogte houd! Doe Bix een kus en veel plezier op de momentjes samen!

Ik ben vandaag met Bo wezen shoopen voor kleertjes voor dr verjaardag. Bij h en m best wel leuk geslaagd met een hello kitty setje Rokje en shirtje van van dat t shirten spul Rode maillot eronder en felrode suede laarsjes (met borduursel) Verder nog een paar laarsjes en nog een paar lakschoentjes Bij de schoenenreus 1 paar 25 procent korting, 2e paar halve prijs. Ze heeft nu 3 paar voor 40 euro en ze zijn super. Een week of 4 terug waren we het hele zuidplein afgeweest en niks paste wat ze leuk vond, en nu ineens hier in overvloed.
En bij de hema nog een leuk rokje met shirtje met een soort bolerotje eraan vast in dezelfde stof als t rokje. Echt superschattig.
En natuurlijk weer een vooraad speltjes bij de h en m. Bo zei nog : Mam we eten ze echt niet op hoor ook al denk jij dat, mag ik er weer een paar uitkiezen "
Daarna een drankje en Bo een bosche bol (voor de helft) bij de hema gegeten. Was erg gezellig. Jammer genoeg is ze gaanderweg meer gaan hoesten en ligt nu met koorts op bed.
En Jans met buikkrampen die had bij oma iets te veel pepernoten en chocola op

Mel sterkte jij met alles, enne ik zie je best zitten hoor zo boven in die kerstboom, best appart
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44003254
Kep em ook gezien Lady wrb.... gelukkig wist ik nog waar je woonde
Ziet er leuk uit.... al is de woonkamer sindsdien wel veranderd
pi_44003310
Klinkt gezellig, heerlijk shoppen met je dochter

Hier gaat het wel wat beter met mij, mijn shotje vit. B6 is weer binnen (helpt hier uitstekend tegen de PMS) Yoram had vannacht pseudo kroep en Chiara hoest al een week 's nachts, dus tja, een echte offday. Althans vanochtend.
Vanmiddag was ik naar het winkelcentrum geweest, bij de Appie konden ze hun schoentje weer ophalen, Sinterklaas was er zelf ook, en niet 1 Sint maar er liepen er 2 door het winkelcentrum, 1 vanuit het WC zelf, de andere van de AH. MAF! Chiara en Yoram hadden het allemaal niet door, en genoten van de pepernootjes, de tractatie van de AH en de suikerspinnenpiet kwamen we ook nog tegen Wie lekker is krijgt zoet!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 29 november 2006 @ 20:33:31 #237
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_44003470
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb oxymoron al een tijdje niet meer voorbij zien komen.
weet iemand of het goed met haar gaat?
Hier ben ik
Ik was vorige week op vakantie naar Lanzarote. Maar ik durf niet meer te posten in het autisme topic na dat er een ruzie was over wie er moest posten op welke plek.
Maar het gaat goed met me. Ik ben nog niet verhuisd, dat is pas ongeveer over 5 maanden.

Dag!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 29 november 2006 @ 20:36:01 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44003568
Even overal dwars tussendoor met een filmtip.
Althans... sommige mensen vind het niks, maar ik jank bij wijze van spreken nu al en we zijn alleen nog maar bezig met het intro.

Love Actually op Rtl 5

Oh, en janken van vreugde en liefde en weetikveelmeer!
pi_44003596
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:33 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Hier ben ik
Ik was vorige week op vakantie naar Lanzarote. Maar ik durf niet meer te posten in het autisme topic na dat er een ruzie was over wie er moest posten op welke plek.

Nou is toch ook niet leuk, en dan je onderschrift erbij, maakt het helemaal een beetje triestig...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44003613
Lanzarote lekker Oxy!!!!

O ja ik kreeg vandaag de babybornpoppen voor sinterklaas binnen van bart smit. Ze waren daar maar 20 euro Er zit dan aleen een engelse beschrijving bij, maar alsof dat wat uitmaakt. Ze gaan zo blij zijn met die poppen, ik wou dat het al 5 dec was, ik heb er zo'n zin in.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 november 2006 @ 20:38:27 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44003656
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:33 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Hier ben ik
Maar het gaat goed met me. Ik ben nog niet verhuisd, dat is pas ongeveer over 5 maanden.

Dag!
Oh Oxy! Dat is nooit de bedoeling geweest hoor! Gewoon lekker posten waar je wil!

Lanzarote klinkt goed trouwens!
  Jubileum moderator woensdag 29 november 2006 @ 20:40:38 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44003733
Ik zeil ook even binnen en ben ik bijna gelijk weer weg. We zitten al heel wat nachten op met een vrij benauwde Eva dus ik lig er al een paar dagen extra vroeg in omdat ik anders overdag door mijn hoefjes zak.

Ik wilde even dit zeggen:

Ik heb vandaag de eer gehad om Lis te ontmoeten en ik ben hopeloos Ik mocht haar ook nog eventjes vasthouden en ze lag lekker op mijn arm te murmelen.
Ik heb nog nooit zo'n leuke lunchpauze gehad
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 november 2006 @ 20:41:44 #243
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44003771
Oxymoron,

Je bent gewoon een lieverd!, en ik vind het leuk zo je posts te lezen in het AutismeTopic!
Kom je snel weer posten daar? Trek je van de rest maar even niets aan, je bent er tenslotte om JOU verhaaltje daar te doen!

Aangepast Lois!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_44003928
Hahahahahaha rijstebuiltje

Lois wat sneu weer voor Eva!
Maar wat super dat je Lis hebt gezien. Was Morris er ook bij?
Ik vind Lis echt een prachtje
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 29 november 2006 @ 20:46:37 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44003984
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:45 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha rijstebuiltje

Lois wat sneu weer voor Eva!
Maar wat super dat je Lis hebt gezien. Was Morris er ook bij?
Ik vind Lis echt een prachtje
Helaas was Morris er niet, maar je kan ook niet alles hebben. Klein joh zo'n babietje! Dat vergeet je echt heel snel.

Goed, bedtijd hier weer, voor het luchtalarm weer af gaat. Tot morgen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 november 2006 @ 20:47:38 #246
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44004021
Ja, typisch ik weer!
Actie van een muts ofsow !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_44004040
Lis vond het ook wel een gezellige lunch volgens mij

trusten Lois
  woensdag 29 november 2006 @ 20:50:43 #248
3142 m@x
pi_44004137
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef Lois het volgende:

[..]

Helaas was Morris er niet, maar je kan ook niet alles hebben. Klein joh zo'n babietje! Dat vergeet je echt heel snel.

Goed, bedtijd hier weer, voor het luchtalarm weer af gaat. Tot morgen
Oh en Morris is juist zo leuk Succes vannacht! Hier was het vanmorgen weer eens kwart over 5

Vanaf vrijdag hebben we een paar dagen geen internet. Ik zie er nu al tegenop. Hoe bedoel je verslaafd Ik heb in ieder geval een excuus minder om niet aan school te hoeven werken.
  woensdag 29 november 2006 @ 20:52:17 #249
114177 Diaan73
pi_44004200
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Even overal dwars tussendoor met een filmtip.
Althans... sommige mensen vind het niks, maar ik jank bij wijze van spreken nu al en we zijn alleen nog maar bezig met het intro.

Love Actually op Rtl 5

Oh, en janken van vreugde en liefde en weetikveelmeer!
Wow hartstikke leuke film ik heb hem er ook opgezet. Ik heb hem met mn collega's in de bios gezien.. hartstikke leuk.

we hebben hem ook op DVD en ik zit nu tv te kijken met reclame
Make love, not war ☮
  woensdag 29 november 2006 @ 20:54:40 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44004300
Ik ook hoor Diaan! Ik kan hem dromen, maar hij is zo leuk!
  woensdag 29 november 2006 @ 20:55:08 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44004317
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:50 schreef m@x het volgende:

[..]

Oh en Morris is juist zo leuk Succes vannacht! Hier was het vanmorgen weer eens kwart over 5

Vanaf vrijdag hebben we een paar dagen geen internet. Ik zie er nu al tegenop. Hoe bedoel je verslaafd Ik heb in ieder geval een excuus minder om niet aan school te hoeven werken.
Haken!
pi_44004534
M@x, dan kan je die slaap inhalen!
  woensdag 29 november 2006 @ 21:02:03 #253
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_44004588
Lanzarote was ook heel leuk als ik weer bij de foto's kan (die staan op een andere computer).. dan plaats ik er wel een aantal.
Het was daar lekker weer. 25-29 graden Celsius. En veel wind.

En vandaag heb ik een Nintendo DS gekocht van mijn spaargeld. Ik moest alle kleingeld muntjes tellen voor de meneer in de winkel omdat hij daar zelf geen behoefte aan had. Maar geld is toch geld en nu heb ik ook nog korting gekregen omdat ze mij zo aardig vonden. Lekker op de Nintendo DS spelen vanavond. Er is alleen geen goede picto van te vinden!! Ook niet bij Sclera. Dus doe ik het maar met een foto'tje.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_44004761
O lekker warm klinkt goed, net een lekkere temperatuur!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 21:08:54 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44004807
speciaal voor jessie gooi ik m dr nog even in dan.

edit: en nu istie weg

[ Bericht 72% gewijzigd door lady-wrb op 30-11-2006 06:13:59 ]
  woensdag 29 november 2006 @ 21:08:57 #256
114177 Diaan73
pi_44004809
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ook hoor Diaan! Ik kan hem dromen, maar hij is zo leuk!
hij is geweldig, maar ik vind Hugh Grant films zoiezo erg leuk, lekkere feelgood movies. Zit nu ook lekker voor de tv met laptop op schoot, kop thee en stuk chocoladeletter erbij. Mjammie.

@M@x: pfff kwart over 5 is ook geen, Twan was maar 10 minuutjes later en ik moest vandaag ook nog werken... pfff. Ben wel moe nu. Morgen gelukkig "vrij". HEt zal wel weer vroeg worden, watn Twan mocht vanavond de schoen opzetten.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage woensdag 29 november 2006 @ 21:12:14 #257
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_44004922
Ik dacht eerst dat Love Actually vrijdag zou komen, dus zaterdag op de dvd gekeken Toen bleek dat ie pas vandaag zou zijn. Maarja, ik kijk die film gewoon zo vaak
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 november 2006 @ 21:12:32 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44004937
En die Karl!
En Colin!

En Hugh zelf idd! Die ene scene met dat liedje!

Zoooo, uitgezwijmeld.
  Redactie Frontpage woensdag 29 november 2006 @ 21:13:22 #259
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_44004967
Jump

Does Nathalie live here?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 november 2006 @ 21:15:28 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44005025
Dit! Nu!

pi_44005329
Love Actually
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_44005352
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef Oxymoron het volgende:
Lanzarote was ook heel leuk als ik weer bij de foto's kan (die staan op een andere computer).. dan plaats ik er wel een aantal.
Het was daar lekker weer. 25-29 graden Celsius. En veel wind.

En vandaag heb ik een Nintendo DS gekocht van mijn spaargeld. Ik moest alle kleingeld muntjes tellen voor de meneer in de winkel omdat hij daar zelf geen behoefte aan had. Maar geld is toch geld en nu heb ik ook nog korting gekregen omdat ze mij zo aardig vonden. Lekker op de Nintendo DS spelen vanavond. Er is alleen geen goede picto van te vinden!! Ook niet bij Sclera. Dus doe ik het maar met een foto'tje.
Lanzarote klinkt goed Oxy!
Wat speel je op de nintendo DS? Veel plezier ermee in elk geval l!
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 21:27:03 #263
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44005406
fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad oxy!
ik ben blij dat het goed met je gaat. ik zag je niet meer en maakte me een beetje ongerust.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:27:26 #264
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_44005416
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:25 schreef Nijna het volgende:
Wat speel je op de nintendo DS? Veel plezier ermee in elk geval l!
Ik heb nu het spel van Harry Potter en de Vuurbeker en een spel over Mijn Dierenkliniek.
pi_44005447
Leuk huisje hoor Lady wrb! Waarom wil je er eigenlijk weg?
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 november 2006 @ 21:30:47 #266
3142 m@x
pi_44005508
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Haken!
Nog meer haken heb er net twee bollen wol doorheen gehaakt voor een sjaal.
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:00 schreef snoopy het volgende:
M@x, dan kan je die slaap inhalen!
Kan je dat dan even aan Kai doorgeven
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 21:31:15 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44005524
we gaan groter wonen
niet omdat ik het niet naar mijn zin heb hoor.
maar we hebben allebei hobbies die een beetje veel ruimte innemen.
in het nieuwe huis krijg ik een eigen werkruimte. dat is hard nodig, want nu zit ik met mijn hele machinerie in de slaapkamer.
mijn heeft als hobbie brommers restaureren en die heeft aan de hele schuur nog niet genoeg.
pi_44005596
O lekker luxe hoor!!! En een eigen hobbyruimte lijkt me heerlijk!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44005694
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:02 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is het niks voor jou bar?
Krijg ik het als sinterklaas kadootje van je dan
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 21:37:30 #270
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44005768
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Krijg ik het als sinterklaas kadootje van je dan
heb jij zulke grote schoenen
pi_44005857
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

heb jij zulke grote schoenen
ik heb de 7mijls laarzen staan

ga 6 december mijn/Thijs zijn beer tattoo laten zeten op mijn lichaam, om 19.00 uur gaan ze eraan beginnen
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 21:41:17 #272
7074 moussy
kuttekop
pi_44005907
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:33 schreef jessie het volgende:
O lekker luxe hoor!!! En een eigen hobbyruimte lijkt me heerlijk!
Om je naaimachine er tentoon te stellen?!

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 21:42:21 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44005947
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:41 schreef moussy het volgende:

[..]

Om je naaimachine er tentoon te stellen?!

nou nee, die draait overuren eerlijk gezegd. ik zou m best wel eens tentoon willen stellen.
wordt een beetje kriegel van al die rondslingerende spelden/draadjes, stukken stof .
pi_44005992
leuk huis lady-wrb!!

Bar, ben heel benieuwd naar het resultaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44006018
ik ook... de tekening is in elk geval echt heel mooi
pi_44014407
Lol Moussy. Lady wrb ze bedoelde die van mij, die staat te verstoffen
Hij staat op zolder met wat onafgemaakte dingen en een tas vol met mooie stofjes.

Mij lijkt zo''n ruimte dan weer heerlijk om er met de kinderen in te knoeien enzo.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 november 2006 @ 08:06:19 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_44014434
hee jessie, hoe is het met je? ik ben niet zoveel hier momenteel namelijk. gaat het goed?
stormy waters...
sailin'
pi_44014475
Ja, je bent er inderdaad weinig. Druk? En hoe bevalt je keuken?

Ja eigenlijk heel goed. nu. Alleen 2 littekens doen nog wat zeer. (1 onder me bh band is gewoon een rotplek) En die bij me navel die is erg lelijk gehecht en staat nog wat open. Me broeken die doen daar zeer. Dus ik loop een beetje in elastiekbroeken nu enzo
7 dec moet ik terug voor de hechtingen en hoor ik hoe alles eruit zag tijdens de operatie.
Maar inmiddels ben ik niet meer vergeetachtig (was ik erg door de narcose) niet meer zo moe en bukken gaat ook steeds beter. Lief dat je er naar vraagt
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 november 2006 @ 09:15:58 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_44015215
het is toch een zware operatie zoiets, gaat je niet in je kouwe kleren zitten. fijn dat het goed gaat. Ik hoop dat het met de littekens goed komt!

Tja, ik ben druk ofzo denk ik niks bijzonders aan de hand hoor. 3 dagen werken, 2 dagen thuis en weekend met zijn allen, alles zit vaak vol gepland. 's avonds zit ik momenteel meer ontspanning voor de buis te zoeken. Heb ff niet de energie en de zin om alles te lezen en te volgen hier. dat komt wel weer. Op de dagen dat ik vrij ben (dinsdag en donderdag) ben ik vaak druk in huis, met boodschapjes, met kindjes, de tijd vliegt gewoon voorbij momenteel. Ezra is ongemerkt alweer 4,5 maand bijvoorbeeld...
stormy waters...
sailin'
pi_44015312
Ik krijg visite vandaag.... reese.com komt langs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44015445
hoi, een groetje uit 't hete Bangkok. wat lief en grappig dat jullie zo meegeleefd hebben met die toestand van ons vliegtuig. (ja sugar, ik vroeg me wel af of het jullie ter ore/oge zou komen en jawel dus! ) het was niet echt eng hoor, maar wel bizar en hartstikke balen dat we zo ongeveer een hele dag vertraging opliepen zo. je wordt echt zo gaar van al dat wachten, wachten en nog eens wachten. we hebben desondanks ontzettende lol gehad met een paar mensen die we anders nooit zouden hebben leren kennen, dat was wel grappig. en ik was natuurlijk wel reuze opgelucht toen we dan EINDELIJK voet op thaise grond zetten gisterochtend. maar sjongejonge wat een vervreemdend effect om zo plots in zo'n ontzettend ander land te zijn, echt alles is hier anders, ik zou echt heel wat tijd nodig hebben om hier te wennen denk ik als ik hier zou gaan wonen. ik ga zo proberen naar GaoXing te gaan, per sky-train, spannend. ben zo benieuwd, ook naar haar kinderen. morgen moet ik m'n praatje houden, duim maar even voor me want ik vind 't maar een lastig onderwerp om iets over te vertellen (omdat de resultaten niet zo eenduidig zijn). het hotel waar ik verblijf is wel superdeluxe en zeer aangepast aan ons, verwende westerlingen. maar ik geniet er maar lekker ongeneerd van.

als m'n terugreis wel soepel verloopt ben ik zondag alweer thuis. tot ergens daarna dan!
pi_44015484
Veel plezier Bix!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44015612
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef Vicky het volgende:
Ik krijg visite vandaag.... reese.com komt langs
I'm coming, I'm coming, I'm coming.... oh nee .... beetje vroeg

Bix veel plezier in Bangkok!
  donderdag 30 november 2006 @ 09:52:02 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44015834
Bix, welk hotel zit je?
Beroepsdeformatie, wij hebben ons congress daar ook gehad, ben gewoon even nieuwsgierig waar je zit.
  donderdag 30 november 2006 @ 09:52:16 #285
114177 Diaan73
pi_44015839
Veel plezier Bix in Bangkok. Enne Vicky en reese.com... ook veel plezier vandaag!
Make love, not war ☮
pi_44015885
BE, het congres is in het sofitel central plaza hotel.
  donderdag 30 november 2006 @ 09:57:37 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44015935
Ah, die zegt me dan weer niks. Stond wel op onze lijst. Wij hadden het congress in het conference center (BITEC).
Have fun en doe Gao de groeten!
pi_44016305
Veel plezier daar Bix, succes met je praatje en alvast een voorspoedige terugreis gewenst!
pi_44016494
Kan me voorstellen dat het een hele overgang is Bix. Bangkok is ook vreselijk heet een hectisch. Succes met je presentatie en veel plezier daar
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 10:27:01 #290
13151 crew  Rewimo
pi_44016572
Bix, veel succes met je presentatie en groetjes aan Gao
pi_44016885
Wel een avontuur Bix. Succes met de presentatie en groetjes aan Gao en de kids (ik krijg spontaan RATM hallucinaties nu ze hier ineens zoveel is).
*OUD heilige*
  donderdag 30 november 2006 @ 10:43:30 #292
105888 renzell
pi_44017036
Leuk dat je je even komt 'melden' Bix. Geniet ervan in die (veel te) hete joekel van een stad! Oeh, ik ben jaloers op je!!! En heel veel succes natuurlijk!!!
  donderdag 30 november 2006 @ 10:44:39 #293
105888 renzell
pi_44017074
Hi hi, ik dacht steeds dat Gao een man was..... weet ook niet waarom.
pi_44017276
Bix wat leuk dat je ff wat laat horen. Geniet maar lekker hoor en ik duim morgen heel hard voor je. En het gaat jou allemaal best lukken
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 30 november 2006 @ 11:53:24 #295
94046 PM-girl
pi_44018931
Lady-wrb, ik bedacht me ineens waarom je naam lady-wrb is!
*
  donderdag 30 november 2006 @ 11:59:02 #296
19529 Fendy
True Spirit
pi_44019115
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef PM-girl het volgende:
Vast iets als...with red boots?
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 30 november 2006 @ 12:03:46 #297
94046 PM-girl
pi_44019287
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef Fendy het volgende:

[..]

Vast iets als...with red boots?
*
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:34:06 #298
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44020154
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef PM-girl het volgende:
joh

ja dus. alleen waren de originele rode laarzen heel gangbaar en normaal van model.
deze heb ik gekregen vanwege de naam (ze lopen overigens voor geen meter, dus ze zijn alleen voor de sier)

het staat overigens gewoon in mijn profiel (het is ook mijn emailadres namelijk)
  donderdag 30 november 2006 @ 12:42:20 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_44020377
bix veel plezier daar! gelukkig is alles goed gekomen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 november 2006 @ 13:10:56 #300
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44021249
Joehoe!

Internet thuis is foetsie, computer is kapot, dus ben niet meer online

Zit nu ff bij mijn ouders om naar jullie te zwaaien! Hoop er volgende week weer te zijn!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 13:12:41 #301
13151 crew  Rewimo
pi_44021292
Ireth
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')