abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:20:19 #176
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_43974309
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

er staat een stukje in het engeltjes topic het waarom
gelezen en duidelijk... ik volg dat topic wel, maar dat stukje had ik nog niet gelezen Ik vind het erg goed en knap dat je zo van je afschrijft en wat zal deze Sinterklaasperiode een rotperiode voor juliie zijn. Dikke knuffel van mij
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Grrrrrr ik kan me om zulke dingen zo vreselijk pissed over maken
Vrouw doodt baby in magnetron
En terecht dat je je daar vreselijk pissig over maakt. Doe ik ook. Het is te belachelijk voor woorden.
Make love, not war ☮
pi_43974509
ik heb werkelijk geen zin in de hele maand december persoonlijk maar goed...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 21:25:29 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43974532
wie vroeg er nou laatst om een link voor babyschoentjes?
ik vond deze http://www.plutosport.nl/(...)0f20675/Catalog/1383
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:53:45 #179
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43975719
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:37 schreef melonovy het volgende:
Spuuglokje, kijk hier eens: Brickadoo
Ik ben langsgeweest
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 22:00:59 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43976012
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb werkelijk geen zin in de hele maand december persoonlijk maar goed...
Zie je er erg tegenop, Bar?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:04:30 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43976166
Bar, ik lees dat je je laatste werkdag hebt gehad. Nu even bijtanken, gij broodjesmaakster.
En wat kan het een rotmaand zijn, december. Ik hoop dat jullie af en toe wel fijne dingen gaan doen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_43976334
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zie je er erg tegenop, Bar?

Yep enorm, niet alleen omdat het de feestdagen zijn, maar ook omdat het hier helemaal niet goed loopt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 22:10:32 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43976362
Ach meid...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43976411
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef Lishe het volgende:
Bar, ik lees dat je je laatste werkdag hebt gehad. Nu even bijtanken, gij broodjesmaakster.
En wat kan het een rotmaand zijn, december. Ik hoop dat jullie af en toe wel fijne dingen gaan doen.
hmmm misshien moet ik maar een eigen broodjes zaak op gaan starten en overal aan de deuren broodjes gaan verkopen enzo
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:14:07 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43976486
Ja, lunch verzorgen voor bedrijven. Ik las laatst ook iemand die een overblijf-service had opgezet. Die maakte soep en broodjes voor de kindjes op een basisschool. Nam ze mooie tafelkleden mee, en gezellige dingen. (Je weet wel, servies enzo) Zoiets. Gewoon dromen, wie weet, ooit.
pi_43976539
mijn droom ja die heb ik al even ja, is een restaurantje beginnen wat helemaal in het teken staat voor kinderen, dus lage tafeltjes, leuke gezonde verantwoorde kindergerechten maar ook lekker ongezonde dingetjes, leuke bediening enzo
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:18:18 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43976628
Oei, dan zouden wij eens komen eten. Dat zou wat zijn, als je zoiets op kunt zetten! Zou je zoiets niet vanuit huis kunnen doen? Of misschien bij een restaurant in de buurt, op woensdagmiddag? Misschien mag je, om te oefenen wel een kinderkookcafe in het buurthuis doen. Dat zou op mijn werk zo mogen!
Soms stroom ik over. En draaf ik door. Wat ik bedoel.... Leuk!!!!!!
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:20:14 #188
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43976695
Wat een leuk idee, Bar. Ik weet niet of er in Zeeland al veel kindgerichte restaurants zijn, maar volgens mij is daar echt een goede markt voor. Ik heb altijd zo'n bewondering voor mensen die het aandurven om een eigen zaak te beginnen. Wie weet kan het CWI je helpen met het uitwerken van dit idee.

ik weet het, ik draaf door En verder hoop ik dat december onverwacht toch een betere maand voor je zal worden dan het nu lijkt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:21:31 #189
37150 livelink
pi_43976728
Lishe we draven samen door!
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:23:40 #190
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43976792
Hahaha, Livelink, misschien heeft Bar nog personeel nodig.
pi_43976862
Bar wat rot dat het tussen jullie niet loopt zoals je het wilt zien. Het lijkt me ook ontzettend moeilijk om beide met je eigen verdriet daar samen een weg in te vinden enzo. En ik hoop (en ik draaf lekker met livelink en lishe mee) dat je de decembermaand toch op een fijne manier samen door kan komen lieve meid
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43976998
ik vind niet dat jullie door draven hoor meiden !!!

Met dat idee loop ik werkelijk al jaren mee in mijn hoofd, heb ook de benodigde papieren om het daadwerkelijk op te kunnen en mogen zetten...
Maar dat startkapitaal he dat is het grote probleem...
Hier in zeeland durf ik dat niet aan, heb er aardig wat failliet zien gaan helaas
en nee echt op kindgericht is er bar weinig en zoiezo in nederland valt het best wel tegen.
drom wie weet ooit, maar nu blijft het voorlopig bij dromen.

en het restaurantje heb ik ook al in mijn hoofd zitten, een paddestoelen en bomen vorm...
Tafeltjes van kleine paddestoelen, nootjes en noem het maar op...

Jessie, het is dat ik er hier niet verder over uitwijk, het is iets persoonlijks, maar het komt wel goed met de decembermaand desnoods ga ik die ene speciale boom wel maken...
Of sla ik het gewoon allemaal lekker over
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:29:50 #193
19529 Fendy
True Spirit
pi_43977003

Volgens kozakken was het hier gezellig, dus als gezellige UVT-er kom ik als aanstaande pappie natuurlijk even melden enzo

Hoi dus...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:37:02 #194
37150 livelink
pi_43977259
Fendy. Leuk dat je je hier meldt.

Wat gek dat het niet loopt Bar, maar wat Lishe zegt klopt wel. Scholen moeten in 2007 zelf de voorschoolse en naschoolse opvang regelen en ook het overblijven. Dus wie weet zit er in die overblijfbusiness wel een soort van markt. Maar je moet het natuurlijk allemaal in je eigen tempo blijven doen. En ik lul wel makkelijk, maar durf zelf helemaal niks wat dat betreft.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 november 2006 @ 22:53:16 #195
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_43977830
Bar, als je het hier in de buurt komt doen heb je een hulp voor twee dagen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43978262
wowie ik heb al personeel

ook al klanten natuurlijk al jullie lieve kindjes komen eten

nu nog een ruimte

dit werklose meiske gaat es slapen meiden tot snelll
  woensdag 29 november 2006 @ 04:30:04 #197
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43982100
Jee, dat klinkt leuk Bar. En dan speciale verjaardagsfeestaktiviteiten (daar willen ouders volgens mij best veel voor betalen ); thema's; taarten.... Ik zie het ook al helemaal zitten

Jessie, over een maand zijn we al 8 jaar weg uit Nederland (eigenlijk in april al 9, maar dat eerste jaar zat hub in China, en ik in Frankrijk), dus nee, ik mis Nederland niet meer. Het is helemaal mijn land niet meer, ik herken op tv niemand (behalve Sinterklaas ), ken de muziek niet, snap soms woorden niet (Lonsdalers?), kan politieke partijen niet uit elkaar houden en snap vaak ook de mentaliteit niet meer.

Lady-wrb, die vriend van jou is wel een slaapkop! Ik ben eerlijk gezegd al een paar weken de tel kwijt, maar ik geloof dat we op het moment 6 uur op jullie voorliggen, en dus een uur achter op Shanghai.
  woensdag 29 november 2006 @ 04:36:52 #198
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43982130
quote:
Op woensdag 29 november 2006 04:30 schreef Gaoxing het volgende:

Lady-wrb, die vriend van jou is wel een slaapkop! Ik ben eerlijk gezegd al een paar weken de tel kwijt, maar ik geloof dat we op het moment 6 uur op jullie voorliggen, en dus een uur achter op Shanghai.
Ik zit momenteel in Dalian en lig 8 uur voor?? denk ik?? Op Ierland. Mijn man was speciaal vannacht (of gisternacht???) lang opgebleven zodat we eindelijk eens een keertje konden bellen na elkaar al 5 dagen niet gesproken te hebben!!

Pffff, China vind ik maar stinken Gaotje. Zal wel aan mij liggen hoor. Maar hier op kantoor komen alle etensgeuren van de kantine naar boven en iedereen heeft zo'n stoomapparaat op zjn buro staan, die dingen blazen de hele dag, en dan allemaal met een geurtje naar wens van de eigenaar. Het is hier een bedompte, smerige lucht
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 29 november 2006 @ 05:45:49 #199
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43982388
Dan klopt het dus ER: 6 uur tussen NL en Bangkok, 7 uur tussen NL en Shanghai, en dan nog een uurtje extra voor Ierland.

En ja, China ruikt nogal sterk. Het voordeel is dat het went, maar het is natuurlijk de vraag of je er lang genoeg bent om te wennen.

En dames..... Bix is aangekomen hoor. Een beetje gaar maar erg vrolijk. Ze gaan nu lekker de stad in, en komt morgen eten. Kliekjes, denk ik maar
  woensdag 29 november 2006 @ 05:49:58 #200
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43982391
quote:
Op woensdag 29 november 2006 05:45 schreef Gaoxing het volgende:
Dan klopt het dus ER: 6 uur tussen NL en Bangkok, 7 uur tussen NL en Shanghai, en dan nog een uurtje extra voor Ierland.

En ja, China ruikt nogal sterk. Het voordeel is dat het went, maar het is natuurlijk de vraag of je er lang genoeg bent om te wennen.

En dames..... Bix is aangekomen hoor. Een beetje gaar maar erg vrolijk. Ze gaan nu lekker de stad in, en komt morgen eten. Kliekjes, denk ik maar
Nee, nee, ik hoef nog maar 4 dagen gelukkig. Kan niet wachten!!! Ik vind er echt niets aan.

Veel plezier met de Bix delegatie!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')