gelezen en duidelijk... ik volg dat topic wel, maar dat stukje had ik nog niet gelezen Ik vind het erg goed en knap dat je zo van je afschrijftquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
er staat een stukje in het engeltjes topic het waarom
En terecht dat je je daar vreselijk pissig over maakt. Doe ik ook. Het is te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Grrrrrr ik kan me om zulke dingen zo vreselijk pissed over maken
Vrouw doodt baby in magnetron
Ik ben langsgeweestquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:37 schreef melonovy het volgende:
Spuuglokje, kijk hier eens: Brickadoo
Zie je er erg tegenop, Bar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb werkelijk geen zin in de hele maand december persoonlijk maar goed...
Yep enorm, niet alleen omdat het de feestdagen zijn, maar ook omdat het hier helemaal niet goed looptquote:
hmmm misshien moet ik maar een eigen broodjes zaak op gaan starten en overal aan de deuren broodjes gaan verkopen enzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef Lishe het volgende:
Bar, ik lees dat je je laatste werkdag hebt gehad. Nu even bijtanken, gij broodjesmaakster.![]()
En wat kan het een rotmaand zijn, december. Ik hoop dat jullie af en toe wel fijne dingen gaan doen.
Ik zit momenteel in Dalian en lig 8 uur voor?? denk ik?? Op Ierland. Mijn man was speciaal vannacht (of gisternacht???) lang opgebleven zodat we eindelijk eens een keertje konden bellen na elkaar al 5 dagen niet gesproken te hebben!!quote:Op woensdag 29 november 2006 04:30 schreef Gaoxing het volgende:
Lady-wrb, die vriend van jou is wel een slaapkop!Ik ben eerlijk gezegd al een paar weken de tel kwijt, maar ik geloof dat we op het moment 6 uur op jullie voorliggen, en dus een uur achter op Shanghai.
Nee, nee, ik hoef nog maar 4 dagen gelukkig. Kan niet wachten!!! Ik vind er echt niets aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 05:45 schreef Gaoxing het volgende:
Dan klopt het dus ER: 6 uur tussen NL en Bangkok, 7 uur tussen NL en Shanghai, en dan nog een uurtje extra voor Ierland.
En ja, China ruikt nogal sterk. Het voordeel is dat het went, maar het is natuurlijk de vraag of je er lang genoeg bent om te wennen.
En dames..... Bix is aangekomen hoor. Een beetje gaar maar erg vrolijk. Ze gaan nu lekker de stad in, en komt morgen eten. Kliekjes, denk ik maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |