abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 08:16:18 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43952822
Je moet er wat voor over hebben om onder die presentatie uit te komen, hč Bix?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43952837
Thx voor het berichtje Gaoxing. Gatsie wat zal ze geschrokken zijn zeg. Ze had al zo'n angst om te vliegen.Gelukkig niks ernstigs gebeurd, maar ik kan me zo voorstellen dat je je helemaal rot schrikt!. Ik kan me zelfs voorstellen zodra je geland ben dat je dan lekker naar huis gaat en denk bekijk t maar met dat congres
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43953049
Ik las het ook van dat vliegtuig
Arme Bix.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:42:23 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43953056
Oh echt, Gao!

Ja, jessie, zo dacht ik ook een beetje. Gewoon het idee dat zoiets kan, een deur die niet oké is, maakt het even heel, heel eng. Maaaarrrrrr het is natuurlijk gewoon ontdekt en hup, ze zijn teruggekeerd. Hoop dat Bix het een beetje kan loslaten als ze vanmiddag weer in het vliegtuig stapt.

Moest je aan ons (fok!kers) denken, Bix? Toen je hoorde dat het op het nieuws kwam?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:09:43 #130
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43953378
Ik zag het op teletekst straks, moest meteen aan Bix denken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:12:43 #131
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43953423
Jessie, ik zou ook niet zomaar weer instappen inderdaad. Maar hopelijk is Bix iets stoerder dan wij zijn.
Ik heb me ziek gemeld en duik zo weer m'n bed in. (Ik heb daar zo'n hekel aan, ziek thuisblijven van werk. Dan voelt het als spijbelen.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:26:55 #132
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43953659
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:17 schreef jessie het volgende:
Ik kan me zelfs voorstellen zodra je geland ben dat je dan lekker naar huis gaat en denk bekijk t maar met dat congres
Ik denk dat je niet zo denkt als je in die situatie zit. Het was niet 'sorry dames en heren, morgenmiddag proberen we het weer'. Eerst zouden ze net na twaalven weer starten, vervolgens werd het nog 45 minuten later, en ergens daarna hebben ze het maar afgeblazen.

Ze zal wel goed gaar zijn; als ik het goed berekend heb, komt ze morgenochtend rond achten aan in Bangkok. Dan heeft ze dus twee gebroken nachten achter de rug, en moet meteen beginnen met het congres
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:29:59 #133
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43953710
Dames kijk anders hier eens: Beginnende hobbyfotograaf
Of hier: [FOT Feedback 2] over pixels en andere klachten
En deze is ook handig: Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert(s) deel2
En anders is Yoni een hele prettige geduldige vraagbaak.

Och Bix... En ze had al zo zitten dubben of ze zomaar weg kon.

Yoni, ik was het een en ander aan het uitproberen. Dan weer met dan weer zonder flits. Léon zei gister ineens: "Mama nou ophouden met foto's maken."
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 10:13:17 #134
43556 miss_dynastie
pi_43954548
Arme bix, twee nachten niet/nauwelijks slapen
pi_43955153
Iieieieheieh....dat bericht...

Ik zou ook wel gedacht hebben van "Bekijk het zeg"....maar dan toch maar weer meegaan. Ik hoop dat ze wat heeft kunnen slapen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:54:39 #136
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43955478
Komt ze nog wel bij jou langs Goaxing, of moet ze nu alle dagen werken om de schade in te halen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:06:03 #137
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43955757
We zouden toch elkaar twee keer zien, dus dat zal wel lukken PM-girl.

Leuk hoor, kan ik ook met Bix klieken
pi_43956392
Dat is leuk Gao! Woon je in Bangkok nu dan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:09:34 #139
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43957184
Jeetje, wat bizar dat Bix net in dat vliegtuig zat!
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:02:33 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43958428
Lishe beterschap trouwens. Wel toevallig, Cas is ook ziek sinds gister. Toch niet elkaar aangestoken toch?
Als je niet lacht, ben je dood.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 28 november 2006 @ 13:04:46 #141
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43958505
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:29 schreef dutchie het volgende:
Yoni, ik was het een en ander aan het uitproberen. Dan weer met dan weer zonder flits. Léon zei gister ineens: "Mama nou ophouden met foto's maken."
Hahaha geweldig. Arme kind meteen een trauma van die camera Da's wel het voordeel van katten: die zeuren nooit. Hoewel ze wel gewoon weglopen. Of juist de camera kopjes komen geven

Ennuh, inderdaad, vragen zijn welkom (PM, mail, MSN kan ook maar dat adres staat niet in m'n profiel)
pi_43959338
Tijdje niet meer in het speeltuin bankje geweest .....

moet die [CS] in de tt niet [SC] zijn????????

we hebben er NOG een kat bij we hebben sinds een maand of 4 nu twee cypersjes... Quick en Silver (katers... nog wel ) en het zijn twee (b)engeltjes en we waren al twee weken verliefd op een rood/wit katertje bij de rentenaar hier in ut dorp.... en vorige week had vriendlief gezegd dat als ie er deze week nog zou zitten dat we hem mee zouden nemen
Nieuwe aanwinst dus!!!! Hij heeft Bullit en is twee maanden jonger dan Quick en Silver.
Met zijn drieen bij elkaar is het nu Quick-Silver-Bullit hihihihi
HEt gaat goed... gisteren was Silver nog wel van het blazen enzo maar meer niet en vandaag zijn ze lekker met zijn drieen aan het ravotten.
De kids vinden het geweldig
Damien zeurt al maanden over een huisdier en heeft er nu dus drie
Soms dan kunnen de kids nog weleens gemeen zijn maar dat wordt ook meteen afgestraft... niet door mij maar door de katten zelf want die pakken ze een half uurtje later gewoon terug... Even in de tenen gebeten worden enzo... zodat de kids ff schrikken en dan gaat het weer een hele tijd goed.
We hebben de kids ook "aangeleerd" (moet regelmatig nog verteld worden) dat ze best met de poesjes mogen spelen maar als de poes wegloopt dat het dan ook over is. Ook NIET de poezen optillen omte kroelen maar gewoon rustig gaan zitten en dan komen ze vanzelf bij je zitten. Dat klopt ook wel want zodra je ook maar enigzins met je gat een stoel of bank hebt geraakt zit je nu dus met DRIE katten op schoot.....
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:05:08 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43960148
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:02 schreef dutchie het volgende:
Lishe beterschap trouwens. Wel toevallig, Cas is ook ziek sinds gister. Toch niet elkaar aangestoken toch?
Dank je... En nee, bij mij komt het van de Clomid. Casje gebruikt dat niet geloof ik. Beterschap voor hem!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:16:07 #144
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43960495
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk Gao! Woon je in Bangkok nu dan?
Ja, alweer een tijdje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 14:19:15 #145
13151 crew  Rewimo
pi_43960593
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:16 schreef Gaoxing het volgende:
Ja, alweer een tijdje
Hee, dat wist ik ook niet Christan slaapt nog steeds met de vis in zijn bed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 14:20:46 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43960646
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:26 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet zo denkt als je in die situatie zit. Het was niet 'sorry dames en heren, morgenmiddag proberen we het weer'. Eerst zouden ze net na twaalven weer starten, vervolgens werd het nog 45 minuten later, en ergens daarna hebben ze het maar afgeblazen.

Ze zal wel goed gaar zijn; als ik het goed berekend heb, komt ze morgenochtend rond achten aan in Bangkok. Dan heeft ze dus twee gebroken nachten achter de rug, en moet meteen beginnen met het congres
wij hebben zo'n geintje gehad met de retourvlucht vanuit turkije. dat was ook zo'n gedoe. en ik verzeker je, je zit niet lekker in je vliegtuigstoel. en ik heb absoluut geen vliegangst.

wat wordt het trouwens donker hier zeg.... ik moet gewoon de lamp aan doen.
het moet natuurlijk wel droogblijven want mijn was hangt buiten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 14:24:50 #147
13151 crew  Rewimo
pi_43960763
Hier schemert het ook al
pi_43960784
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:16 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ja, alweer een tijdje
Wat leuk! Heel anders lijkt me dat. Ik vond het een erg leuke stad, maar wel verschrikkelijk groot en druk. En geen orkanen toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 15:02:04 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43961857
mededeling voor land- en tuinbouw en een ieder met wasgoed buiten: in de zaanstreek regent het
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:05:42 #150
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43961972
Nee, geen orkanen (naja, hooguit zo af en toe een staartje als er eentje Vietnam aandoet), geen harde aardbevingen, alleen maar een militaire coup zo nu en dan En verder inderdaad groot, druk, vervuild, uhh....... ik ben aan vakantie toe geloof ik

En Christan nog steeds met vis.... jee, dat is komende maand alweer vier jaar.....

Yp, ik hou je wel in de gaten hoor, ook al post ik zelden.... Doe je wel een beetje voorzichtig? BV is hartstikke belangrijk, maar niet ten koste van jou he....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')