Tja, die Ilona probeert er nog steeds als 20 uit te zien Helaas..quote:Op zondag 26 november 2006 14:04 schreef bunnyma het volgende:
Bart, Nath en Eveline zitten buiten nieuwe pesterijen te verzinnen:
Voor Natasia..... een valse oproep sturen voor haar theorie rijbewijs examen
Voor Ilona...... een acteur inhuren om Ilona een hak te zetten met haar uiterlijk.
Deze acteur moet dan tegen Ilona zeggen dat er aan haar gezicht niets meer te doen is.
Gisteren hadden ze al verzonnen om in de shampoo van Stephan schoensmeer te doen.
Heey dat miste ik even... zei ze dat?quote:Op zondag 26 november 2006 15:19 schreef n1ek het volgende:
Een van die dates zegt dat er iemand een maand komt logeren, die actie van de talpa site. Ze mocht het alleen helemaal niet zeggen
die dame die het zei dacht "o kut dit mocht helemaal niet zeggen" maar Bart en Nena reageerden niet echt raar. Ze vonden het wel leuk maarja ze weten natuurlijk niet wat waar is en wat niet.quote:Op zondag 26 november 2006 15:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heey dat miste ik even... zei ze dat?Wat was de reactie?
Ja... echt super irritantquote:Op zondag 26 november 2006 16:35 schreef Fikkert het volgende:
de hamvraag van vandaag is: hoe gaat het ?
Dit was wel erg saai.. andere waren wel leukerquote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef snkr-xxx het volgende:
ik tune net pas in, en m'n vraag is eigenlijk; zijn de voorafgaande dates ook zo saai geweest?
de tering.
de eigenares van Moby dat koeienpaardquote:Op zondag 26 november 2006 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
Wie is dat blonde meisje bij de paarden?
ahhhh okequote:Op zondag 26 november 2006 16:47 schreef n1ek het volgende:
[..]
de eigenares van Moby dat koeienpaard
Ja dat zei mn vriend ook alquote:Op zondag 26 november 2006 16:52 schreef snkr-xxx het volgende:
ja wat een verschrikkelijke huppelkutten lach heeft ze.
jaquote:Op zondag 26 november 2006 17:00 schreef snkr-xxx het volgende:
hoorde ik het nou goed en wilde deze een bloemkool meenemen?
tja, blijkbaar komt ze alleen langs voor tactische redenenquote:Op zondag 26 november 2006 18:26 schreef AnTjUh het volgende:
Ja hoor Stefan is even op de hoogte gebracht vande aankomende stemming donderdag
Ik zat met open mond te kijken, en vergat te posten.quote:
Vind ik dus ook. Hij zou op 't op z'n minst kunnen proberen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:55 schreef n1ek het volgende:
Ik ben het met Stephan eens dat ie niet hoeft te stoppen. Maar dat ie het niet eens probeert ben ik het niet mee eens. Hij weet wel van zichzelf dat hij het niet gaat halen maar er staan heel veel punten op het spel voor hemzelf en de groep dus kan hij op zn minst wat inzet tonen.
Of ze denkt: Vriendjes blijven, dan stemt ie me niet weg.quote:Op zondag 26 november 2006 21:57 schreef Day het volgende:
Nena vindt Brian duidelijk leuker dan ze toe wil geven.
Heeft zijn vrouw ook verteld dat het Brian en Bart waren die de punten in zijn schoen hadden verstopt?quote:Op zondag 26 november 2006 22:05 schreef Day het volgende:
Stefan weet dat zijn dagen geteld zijn.
En ik vind het maar raar dat mensen van buiten alle inside-info mogen verraden eigenlijk.
Alles heeft ze vertelt, zelfs wat Nathanael gister zei dat ie tegen Stephan zou stemmen.quote:Op zondag 26 november 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw ook verteld dat het Brian en Bart waren die de punten in zijn schoen hadden verstopt?
Nee, dat had ik eigenlijk ook wel vewacht. In het filmpje van de week werd toch al duidelijk gezinspeeld dat z'n vrouwtje over het complot zou gaan vertellen. Nathalean had er ook al over verteld. Dus hij had er al over na kunnen denken.quote:Op zondag 26 november 2006 22:19 schreef Flyduck het volgende:
Hij heeft er ook nog niemand mee geconfronteerd..
Ik wel! Het is geen gezelschapsspel immers. Waarom zou hij iets moeten doen voor de groep, of beter gezegd laten? Het is juist de bedoeling van het spel dat anderen het niét naar hun zin hebben en hun biezen pakken.quote:Op zondag 26 november 2006 21:55 schreef n1ek het volgende:
Ik ben het met Stephan eens dat ie niet hoeft te stoppen. Maar dat ie het niet eens probeert ben ik het niet mee eens.
Daar valt wel wat voor te zeggen, maar ik vind het gewoon geen fatsoen. Niet dat ze daar voor het fatsoen zitten, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 26 november 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel! Het is geen gezelschapsspel immers. Waarom zou hij iets moeten doen voor de groep, of beter gezegd laten? Het is juist de bedoeling van het spel dat anderen het niét naar hun zin hebben en hun biezen pakken.
Daarnaast: Stephan is geenszins verplicht zijn hoofd te laten hangen naar goedkope trucks van de DGK-redactie. Létterlijk goedkoop: die contactpunten kosten DGK geen cent.
Ja dat vind ik ook wel een beetje jammerz... Gelukkig staan er nog twee cams aan bij N+B.quote:Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef Kaleddis het volgende:
Nee, dat is precies wat ik ook bedoelde, N1ek.
En waarom horen we nu weer de fontein op alle vier de streams ?![]()
Op zich heb je gelijk. Maar deze actie is op z'n minst opmerkelijk te noemen wanneer je bedenkt dat Stephan wist dat er een stemming tegen hem op komst was.quote:Op zondag 26 november 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel! Het is geen gezelschapsspel immers. Waarom zou hij iets moeten doen voor de groep, of beter gezegd laten? Het is juist de bedoeling van het spel dat anderen het niét naar hun zin hebben en hun biezen pakken.
Daarnaast: Stephan is geenszins verplicht zijn hoofd te laten hangen naar goedkope trucks van de DGK-redactie. Létterlijk goedkoop: die contactpunten kosten DGK geen cent.
Omdat de mogelijkheid tot contact soms meer waard is dan ¤ 20.000,=quote:Op zondag 26 november 2006 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Bart zei al dat hij nog niet stopt voor 20.000 euro. Dus waarom zou hij wel stoppen voor een beetje contactpunten.
Goed mogelijk!quote:Op zondag 26 november 2006 22:53 schreef My_ het volgende:
Misschien wilde de redactie Stephan wel te 'redden' met deze actie...
Want hij zou het alleen af kunnen maken als hij nog 4 weken zou blijven...
Het idee erachter zou dan zijn dat ze Stephan er niet uitstemmen omdat ze flink wat contactpunten aan hem kunnen verdienen de komende maand.quote:Op zondag 26 november 2006 23:40 schreef farceman het volgende:
hoezo redden? als ze hem eruit stemmen heeft de redactie toch niks te willen?
En vice versa hoor. Ze weten dat wel van elkaar, en zijn m.i. aan elkaar gewaagd (al is Nath misschien nog iets geslepener en doortrapter, hij heeft ook meer (levens)ervaring).quote:Op maandag 27 november 2006 00:01 schreef Day het volgende:
Bart moet uitkijken met .NL.
Hij moet vooral niet gaan denken dat hij aan zijn kant staat, want .NL naait 'm waar hij bijstaat.
doet ie volgens mij ook wel. Daarstraks bij Nena en Brian zei die nog dat .NL best een ok kerel is maar dat hij zeker uitkijkt omdat hij meer weet dan de rest. En Bart is natuurlijk ook geslepenquote:Op maandag 27 november 2006 00:01 schreef Day het volgende:
Bart moet uitkijken met .NL.
Hij moet vooral niet gaan denken dat hij aan zijn kant staat, want .NL naait 'm waar hij bijstaat.
Ja, maar ik hoor Bart wel waarheden vertellen tegen .NL. Hij daarentegen vertelt de 1 na de andere leugen tegen Bart.quote:Op maandag 27 november 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En vice versa hoor. Ze weten dat wel van elkaar, en zijn m.i. aan elkaar gewaagd (al is Nath misschien nog iets geslepener en doortrapter, hij heeft ook meer (levens)ervaring).
Dat hij het niet doet, kan echter voor Ilona een reden zijn om met de anderen mee te stemmen. Dus wel een risico dan.quote:Op zondag 26 november 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het idee erachter zou dan zijn dat ze Stephan er niet uitstemmen omdat ze flink wat contactpunten aan hem kunnen verdienen de komende maand.
Snap Stephan goed hoor, die paar puntjes kunnen hem gestolen worden, boeiend denkt hij.quote:Op maandag 27 november 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij het niet doet, kan echter voor Ilona een reden zijn om met de anderen mee te stemmen. Dus wel een risico dan.
Interessant doen noemen ze dat, zo praat hij ook maar al te graag over suriname tegenover mensen die dat mogenlijk aangaat.quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef avonne het volgende:
Ik snap de helft niet van wat die Natte Nel zegt
Klinkt als een hoop gelul
gewoon debiel, dat amsterdams en amerikaans door elkaar
geen fatsoenlijke opleiding gehad, denk ik
Ik vond het ook een beetje dom, als je toch weet dat er een ontslagronde aan zit te komen, dan ga je toch juist niet de hele groep tegen je in het harnas jagen?quote:Op maandag 27 november 2006 01:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Snap Stephan goed hoor, die paar puntjes kunnen hem gestolen worden, boeiend denkt hij.
Of het echter verstandig is weet ik niet, "achter" heeft dat plan natuurlijk niet voor niks aangeleverd en hij legt deze verhaallijn wel weer makkelijk naast zich neer. Had misschien beter "achter"kunnen pleasen en poging doen en beetje showtje van maken incl. anti-rook methoden enz.
Ik ben het 100% eens met Stephan, maar kan het ook zijn dat de redactie hem met die deal een soort ontsnappingsclausule bood?quote:Op zondag 26 november 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
Naar rook, zeggen ze.quote:Op maandag 27 november 2006 12:49 schreef Patch het volgende:
wat hoor ik nu? Blijkbaar stinkt Stephan?
Had ik niet achter hem gezocht...
Hoop ik ook.quote:Op maandag 27 november 2006 12:31 schreef Cynix ® het volgende:
Het is geen openbaar gebouw. Ik vermoed tenminste dat ik er niet zo maar naar binnen kan lopen.
Los daarvan vind ik het wel een beetje flauw om Stephan op die manier te pakken. Alsof je de insuline afpakt van een diabeet. Laat de man toch zelf weten of-ie rookt. Ik hoop dat de redactie hem (nog een keer) bijspringt om de anderen een loer te draaien.
En naar zweet, volgens Bart vannacht, in zijn huiselijke gesprekje met Nathanael.quote:
Dat er in de woonkamer, keuken en slaapkamers niet gerookt mag worden, lijkt me volkomen logisch. Maar ik vind het doorgeslagen, om nergens in het huis een plekje te creeeren waar gerookt mag worden, en om zijn sigaretten te gaan verstoppen. Lekker origineel ook. Van dat superieure gedrag tegenover rokers, brr. Maar goed, hopelijk levert het een hoop irritaties op, en een reactie: ik kan me voorstellen dat Stephan - zodra hij erachter komt dat Brian hier achter zit - ineens enorm veel last krijgt van dat sneue getingeltangel op die gitaren de hele tijd, en de instrumenten gaat verstoppen.quote:Op maandag 27 november 2006 13:10 schreef happyme28 het volgende:
Alle vergelijkingen gaan scheef met insuline spuit en het afvallen van natasia. Met roken heeft de rest er last van, meeroken dus. Als ze in de gameroom roken, kunnen de bewoners die niet in de rook willen zitten, dus niet meer in de gameroom komen. Niet roken binnen dus. En ik snap stephan wel dat hij niet wil stoppen met roken, maar had op zijn minst geprobeerd voor 4 weken niet te roken zodat iedereen blij was en hijzelf de kans had er niet uitgestemd te worden. Een gemiste kans voor stephan.
Misschien denkt ie ook wel, waarom zou ik 4 dagen niet roken, als ik toch donderdag naar huis ga.
Djeez!quote:
Godsamme, het lijkt wel een Tupperware-avond in Schubbekutterveen.quote:
Sylvia.quote:Op maandag 27 november 2006 16:01 schreef Spike-man het volgende:
Wie is die persoon rechts van Evil?
druk je op de ENTER toets en dan stapt ze binnen..........quote:Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef beco het volgende:
Die Lesley is laat. Misschien om Bart te even naar rechts te richten nadat hij haar afgelopen weekend zo weinig aandacht gaf ? Afknijpen die man !
Misschien heb je wel gelijk maar ik kan niet wachten om te zien hoe de amsterdamse branie eens even de kop in wordt gedrukt. Bart heeft een grote mond maar een klein hartje.quote:Op maandag 27 november 2006 19:15 schreef n1ek het volgende:
Hij geeft haar in mijn ogen juist veel aandacht. Altijd bij het eten gaat hij dr heen, met die dates kon die natuurlijk niet constant bij dr zijn. Maarja dat natuurlijk maar hoe je het bekijkt.
Ze moeten weer in de woonkamer plaatsnemen
Ja hallo, wie heeft er dan ook zo'n naamquote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef shmoopy het volgende:
En Bart die hem consequent Ethanol blijft noemen.
KIJKEN !quote:
Hoop ik ook. Er komt waarschijnlijk een SC-topicreeks, waar het verder helemaal niet over DGK gaat. Het is alleen slap geouwehoer. Heb je verder geen last van, aangezien dat stelletje ouwenelen netjes binnen hun eigen topic blijven over het algemeen.quote:Op maandag 27 november 2006 22:33 schreef n1ek het volgende:
Zo BB ook weer afgelopen. Ik hoop eerlijk gezegd dat het hier een beetje rustig blijft![]()
Dat hoop ik wel ja. Zo'n sc topic dat je in ieder forum kunt plaatsen omdat het niets met dgk te maken heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Er komt waarschijnlijk een SC-topicreeks, waar het verder helemaal niet over DGK gaat. Het is alleen slap geouwehoer. Heb je verder geen last van, aangezien dat stelletje ouwenelen netjes binnen hun eigen topic blijven over het algemeen.
Zo te zien liep Nathanael dus toch te bluffen dat hij niet ontslagen mocht worden.. dan ben ik nu heel benieuwd of Bart het gelooft....... en of hij dit via via te horen krijgt.quote:Worden er onder die mooie geföhnde dos grijze haren plannetjes beraamd? Of zal Stephan alles maar laten gebeuren, zoals hij zijn vriendin Debby wilde doen laten geloven? Hoewel hij de bui al ziet hangen, is het nog maar de vraag of Bart, zoals hij eerder aan Eveline beloofd had, een ontslagstemming zal aanvragen. Of zal Stephan juist een stemming tegen Brian aanvragen na diens uitbarsting van gisteravond? De stemming kan natuurlijk ook het einde van het avontuur van Nathanael betekenen. Er zijn genoeg gebeurtenissen die de gemoederen bezig houden, dus het ziet er wel naar uit dat er meerdere aanvragen zullen komen... Wordt vervolgd!
Het was wel logisch dat hij bluftequote:Op dinsdag 28 november 2006 02:21 schreef Leandra het volgende:
Van de Talpa site:
[..]
Zo te zien liep Nathanael dus toch te bluffen dat hij niet ontslagen mocht worden.. dan ben ik nu heel benieuwd of Bart het gelooft....... en of hij dit via via te horen krijgt.
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf zich met Nataasia wil afficheren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:23 schreef bunnyma het volgende:
Nath is een wit voetje aan het halen bij Natasia.
Hij zoekt voor haar adressen en telefoonnummers van bedrijven waar ze kan gaan bedelen voor sponsorgeld voor haar afvallen.
Zij wil 1000 euro per kilo die zij afvalt voor het goede doel.
Ze zijn nu bezig met Unilever.
Zij heeft al 1 brief terug....negatief trouwens, van een verzekeringsmaatschappij.
Vermoedelijk zullen ze er op de avond van de stemming pas achterkomen dat hij gebluft heeft, wanneer Plasmaboy de stemming aankondigt. Niet omdat verteld wordt dat Nath geen immuniteit heeft, maar omdat NIET verteld wordt dat hij het WEL heeft.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:21 schreef Leandra het volgende:
Van de Talpa site:
[..]
Zo te zien liep Nathanael dus toch te bluffen dat hij niet ontslagen mocht worden.. dan ben ik nu heel benieuwd of Bart het gelooft....... en of hij dit via via te horen krijgt.
Daar ga ik ook vanuit. Al kan de redactie natuurlijk nog best 'iets' achter de hand houden om te voorkomen dat nieuwelingen er al te snel weer uitvliegen. Duidelijk lijkt wel dat JdM grootse plannen heeft met Nath en hem zeker niet al te roemloos ten onder zal laten gaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:46 schreef Gert het volgende:
Vermoedelijk zullen ze er op de avond van de stemming pas achterkomen dat hij gebluft heeft, wanneer Plasmaboy de stemming aankondigt. Niet omdat verteld wordt dat Nath geen immuniteit heeft, maar omdat NIET verteld wordt dat hij het WEL heeft.
Ik zie net op de Talpa-site dat de ontslagdag gisteren al is aangekondigd door de plasmaboy:quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Al kan de redactie natuurlijk nog best 'iets' achter de hand houden om te voorkomen dat nieuwelingen er al te snel weer uitvliegen. Duidelijk lijkt wel dat JdM grootse plannen heeft met Nath en hem zeker niet al te roemloos ten onder zal laten gaan.
quote:08:27 - Antirookcampagne
Yvonne is nieuwsgierig naar de stand van zaken rond de antirookcampagne. Maar Sylvia heeft niets spannends te melden: “Iedereen houdt zijn mond over het roken." “Je kan toch een discussie met zijn allen aangaan om het op te lossen?” , vraagt Yvonne. Dat is wel erg makkelijk Yvonne. Het is toch veel leuker om alle sigaretjes in het zwembad te mieteren.
Ik denk eerder het tegenovergestelde. Niks leuker dan "stout" zijn toch, niks smaakt lekkerder dan een verboden vrucht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:24 schreef Myriam1978 het volgende:
het zou me ook niet verbazen dat Eveline nog maagd is (met haar streng christelijke achtergrond).
suit supplyquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
Er is bezoek ! Anita van 'food supply'
[afbeelding]
Ik dacht alquote:
Geloof me elke keer als het over seks of naaktheid gaat trekt zij een vieze bek.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk eerder het tegenovergestelde. Niks leuker dan "stout" zijn toch, niks smaakt lekkerder dan een verboden vrucht.
Maar soms... komt de opgekropte drang ineens tot een explosieve ontlading, stort ze zich kortgerokt in het nachtleven en laat zich daarna door drie man in alle gaten ne.... etc.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Geloof me elke keer als het over seks of naaktheid gaat trekt zij een vieze bek.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Nostalgist het volgende:
Kunnen die gasten alle internetpagina's oproepen die ze willen ???
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Nostalgist het volgende:
Bart vraagt een ontslagronde aan voor komende donderdag !
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef Nostalgist het volgende:
Stephan kijkt naar de kijkcijfers....
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
Bart heeft het over het bedrag dat Jeroen uit BB gewonnen heeft....."Niet zo heel veel"
Iemand geeft aan dat het tijd is voor de batterijenwissel
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Nathanael : Je kunt di batterijen niet checken, hè ?
Bart: Tuurlijk wel....
Ah, een overstapper vanuit BB6. Welkom.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
Brian wil geen geluid van een filmpje als Nathanael en Bart een kookfilmpje bekijken.
yep, was weer een nena grapquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Prima hoor, alleen: zoiets mag van mij wel in één post, dat leest wat prettiger.
Volgens mij worden alle bekende DGK-gerelateerde sites geblockt. Het kan een grapje van Nena zijn geweest.
Dat ze de kijkcijfers gewoon mogen bekijken, verbaast me eigenlijk ook wel..
Ooo... doen ze dat zó! Ik dacht dat ze een mooi filter hadden gebouwd, maar het " filter" bestaat dus gewoon uit een redacteur die een muurtje verderop zit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:33 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep, was weer een nena grap.. en als ze iets gaan bekijken wat niet mag dan neemt de regie de muis even over
ja het is al een paar keer gebeurd, er zullen ook vast wel sites geblocked zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooo... doen ze dat zó! Ik dacht dat ze een mooi filter hadden gebouwd, maar het " filter" bestaat dus gewoon uit een redacteur die een muurtje verderop zit.![]()
Dank je !quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah, een overstapper vanuit BB6. Welkom.Prima hoor, zo'n verslagje, alleen: zoiets mag wat mij betreft wel in één post, dat leest wat prettiger.
(Scanman haal je toch niet in, ook hier niet.)
Volgens mij worden alle bekende DGK-gerelateerde sites geblockt. Het kan een grapje van Nena zijn geweest.
Dat ze de kijkcijfers gewoon mogen bekijken, verbaast me eigenlijk ook wel..
Wéten ze dat er geen hond kijkt?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef Nostalgist het volgende:
Stephan kijkt naar de kijkcijfers....
Stephan zei : "Nee, dit is van toen hij nog in het huis zat..." tegen Naftanael. Ik weet niet wat hij bedoelde.... Of de kijkcijfers van BB, danwel de kijkcijfers toen iemand DGK verliet...quote:
Wat had je Broeder Gert nou beloofd?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
Brian vertelt ook dat ze een waarschuwing krijgen als ze op sites kijken waar ze niet op mogen kijken.
Tsja dat het bestaat ben ik helemaal met je eens maar geloof mij Eveline is het niet. Ze houdt ook niet eens van uitgaan, dat zegt ze vaak.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar soms... komt de opgekropte drang ineens tot een explosieve ontlading, stort ze zich kortgerokt in het nachtleven en laat zich daarna door drie man in alle gaten ne.... etc.
Hai N1ek ik volgde alleen de tv uitzendingen soms omdat die na BB kwamen. Nu dat afgelopen is, kom ik hier ook de zaken volgenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:26 schreef n1ek het volgende:
Joh
De redactie kijkt altijd mee. Ze mogen niet hardop telefoonnummers en emails noemen, dit gebeurde wel is. Hier op het forum hebben ook de nummers van de redactie gestaan en email van Brace etc...maar daar was de redactie niet zo blij mee
Hoi trouwens Nostalgisttoch overgestapt of volg je het al wat langer. Tis echt anders dan BB.
Hier op het forum ook. Hoop dat het een beetje rustig blijft
:-) Zie vorige post.quote:
Het is dus echt een wegtreitershow aan het worden nu.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Stefan : Stel nou als ik gezegd had, ik ga het proberen...
Nathanael: Je kunt die discussie wel iedere dag houden.
Nathanel : Je neemt een stelling in die ik bullshit vind. Ik vind dat je altijd kunt stoppen met roken.
Stefan : Ik zeg dat ik het niet kan, maak ik jullie gelukkiger, als ik een dag stop?
Brian : Wij allemaal hadden punten kunnen verdienen, met iets wat jij niet gedaan hebt.
En het nummer van Nena.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:26 schreef n1ek het volgende:
gebeurde wel is. Hier op het forum hebben ook de nummers van de redactie gestaan en email van Brace etc...maar daar was de redactie niet zo blij mee
Waarin vooral Nath het voortouw heeft genomen. Hij vertelt van te voren tegen Bart wie hij gaat pesten dus Bart gaat wel met hem mee. Maar de manier waarop Bart het doet is minder aggressief en naar als Nath.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dus echt een wegtreitershow aan het worden nu.
Ik snap het niet helemaal, is Stefan de enige die niet wilde stoppen ? Is Sylvia wel een dag gestopt ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Day het volgende:
Ik vind dus wel dat Brian gelijk heeft. Waarom zou je iemand niet dwarsbomen, die dwarsboomt dat jij je contactpunten krijgt.
Maar Sylvia heeft wel gelijk, ze horen uit haar kast te blijven.
Ik vind het eigenlijk wel leuk!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef bunnyma het volgende:
De sfeer is echt afschuwelijk.
Alleen Stephan kreeg een aanbod van 75 contactpunten per week als hij 4 weken niet zou roken (totaal 300 dus).quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, is Tefan de enige die niet wilde stoppen ? Is Sylvia wel een dag gestopt ?
Het is een beetje een principekwestie. Stephan heeft al eerder in het programma de kans gehad om contactpunten voor de groep te winnen (en voor zichzelf). Dit was ook met niet-roken. Nu kreeg hij weer de kans voor echt een hoop contactpunten maar probeerde het niet. Dat vond Brian niet zo koel (zie ook zijn flipfilmpje). Sylvia heeft er niets mee te maken maar wordt een beetje de dupe omdat Brian alle sigaretten verstopt of weghaald en dus ook die van haar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, is Stefan de enige die niet wilde stoppen ? Is Sylvia wel een dag gestopt ?
Dat bedoel ik dus, hoe hypocriet ben je dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Stefan wil nu dus wel stoppen.
Dank je, N1ek
En de gevaarlijkste griet zit bij hun. Evil is zo vals als de neten, hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef bunnyma het volgende:
Wel leuk dat de meiden( dan beschouw ik Natasia niet als meid) nu een verbond sluiten om elkaar ten alle tijden te steunen.
Ilona heeft dus al een brief gehad dat Bart bezig was om haar eruit te krijgen.
Eveline vertelt dat Bart tegen haar had gezegd dat eerst Stephan er uit moet en dan Ilona.
Natasia en de rest meiden zijn water en vuurquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Sylvia over Natasia : Voor die kids is het veel beter als zij niet thuis is .....
Lekker sfeertje nu..... Is dat vaker zo ?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia en de rest meiden zijn water en vuur.
Ja hoor, in BB waren ze wel heel lief voor mekaar of hier zijn ze heel gemeen...Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Sylvia over Natasia : Voor die kids is het veel beter als zij niet thuis is .....
Lekker sfeertje nu..... Is dat vaker zo ?
Nou ik geloof haar wel als ze zegt dat ze solidair met de meiden blijft. Ze kan namelijk Brian en Stephan niet luchten...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef Day het volgende:
[..]
En de gevaarlijkste griet zit bij hun. Evil is zo vals als de neten, hoor.
Je kan wel merken dat ze weer beter is.
Ja in een dronken en geile bui van Natasia en een verstand verbijstering van Nena... Toen had Nena gelijk spijt van en kon niet meer met Natasia door één deur.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Ook Nena? Die hebben toch gezoend ?![]()
Ze is solidair met de mensen die ze op dat moment mag!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou ik geloof haar wel als ze zegt dat ze solidair met de meiden blijft. Ze kan namelijk Brian en Stephan niet luchten...
Alleen Nena is de zwakke schakel is deze verbond want die heeft min of meer een onafgesproken pact met Brian & Bart.
Ik kan Eveline beter hebben dan Brian.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef Day het volgende:
[..]
En de gevaarlijkste griet zit bij hun. Evil is zo vals als de neten, hoor.
Je kan wel merken dat ze weer beter is.
Ze heeft altijd goedkeuring als het over complotjes smeden gaat van haar broer en zus gehad.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline heeft een brief gekregen dat ze komplotjes aan het smeden is met een smiley erachter, volgens mij is dat haar nieuwe taktiek nu, nu ze goedkeuring van buitenaf heeft gekregen....
Logisch dat je je omkeert tegen die ene die je vertrouw geschonden heeft!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is solidair met de mensen die ze op dat moment mag!
Als Ilona of Sylvia zich om wat voor reden dan ook tegen haar keren, is ze er ook mee klaar.
En mevrouw zou weggaan voor haar grote liefde, maar ondertussen zit ze er nog steeds met d'r valse kop, dus hoe betrouwbaar is ze?
De mosselman... ehwww oesterman...quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Er komt iemand het huis in....
Ze is streng vegetarisch. Ze eet geen vlees en geen vis.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Nena lust geen oesters....
Ja die heeft ze van Angélique (oud-bewoner) gekregen als cadeautje. Angélique was oa. tarotkaartlezeresquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn dat Tarot kaarten die Ilona heeft ?
Ah ! Dank je !quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:41 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja die heeft ze van Angélique (oud-bewoner) gekregen als cadeautje. Angélique was oa. tarotkaartlezeres
Het zijn de sigaretten die Eveline heeft besteld voor Sylvia. Ze vroeg ze om te vermommen...voor Brian maar ja nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah ! Dank je !
Er is trouwens een pakje voor Sylvia gekomen. Het is verpakt met goud papier.
Slof sigaretten!.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah ! Dank je !
Er is trouwens een pakje voor Sylvia gekomen. Het is verpakt met goud papier.
Ik dacht dat dit gold voor de mossellen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
Er is een wetgeving dat oesters alleen in een maand met een R worden gegeten.
Gegratineerd met kaas, vind ik ze wel te pruimen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit gold voor de mossellen.
Oesters worden levend gegeten, daar heb ik de meest moeite mee maar ik lust ze wel.
De wetgeving was in de middeleeuwen. Er stierf teveel adel. Voor de mosselen gold vroeger hetzelfde. Door de koeltechniek kun je ze nu in principe het hele jaar dooreten...quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit gold voor de mossellen.
Oesters worden levend gegeten, daar heb ik de meest moeite mee maar ik lust ze wel.
Ik vind niet dat je het recht hebt spullen van of voor een ander kapot te maken en weg te gooien. Ik hoop dan ook dat de redactie straffen gaat uitdelen. Het lijkt erg op de actie om alle drank voor Nicolaas te verstoppen en dat mocht uiteindelijk ook niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Day het volgende:
Ik vind dus wel dat Brian gelijk heeft. Waarom zou je iemand niet dwarsbomen, die dwarsboomt dat jij je contactpunten krijgt.
Dat ook nog eens.quote:Maar Sylvia heeft wel gelijk, ze horen uit haar kast te blijven.
's avonds hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Woensdagmorgen om 7 uur moet ze er zijn ??? Zo, lekker tijdstip Ze heet Tamara inderdaad.
Ah.... Woensdag , morgen......quote:
Meestal zijn ze wel de pro van Nederland...Jacobus Toet kwam bv voor de introductie caviar...Wel interessant.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
De bewoners worden steeds enthousiaster....
Dick weet er ook erg veel van! Echt een kenner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |