tja, blijkbaar komt ze alleen langs voor tactische redenenquote:Op zondag 26 november 2006 18:26 schreef AnTjUh het volgende:
Ja hoor Stefan is even op de hoogte gebracht vande aankomende stemming donderdag
Ik zat met open mond te kijken, en vergat te posten.quote:
Vind ik dus ook. Hij zou op 't op z'n minst kunnen proberen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:55 schreef n1ek het volgende:
Ik ben het met Stephan eens dat ie niet hoeft te stoppen. Maar dat ie het niet eens probeert ben ik het niet mee eens. Hij weet wel van zichzelf dat hij het niet gaat halen maar er staan heel veel punten op het spel voor hemzelf en de groep dus kan hij op zn minst wat inzet tonen.
Of ze denkt: Vriendjes blijven, dan stemt ie me niet weg.quote:Op zondag 26 november 2006 21:57 schreef Day het volgende:
Nena vindt Brian duidelijk leuker dan ze toe wil geven.
Heeft zijn vrouw ook verteld dat het Brian en Bart waren die de punten in zijn schoen hadden verstopt?quote:Op zondag 26 november 2006 22:05 schreef Day het volgende:
Stefan weet dat zijn dagen geteld zijn.
En ik vind het maar raar dat mensen van buiten alle inside-info mogen verraden eigenlijk.
Alles heeft ze vertelt, zelfs wat Nathanael gister zei dat ie tegen Stephan zou stemmen.quote:Op zondag 26 november 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw ook verteld dat het Brian en Bart waren die de punten in zijn schoen hadden verstopt?
Nee, dat had ik eigenlijk ook wel vewacht. In het filmpje van de week werd toch al duidelijk gezinspeeld dat z'n vrouwtje over het complot zou gaan vertellen. Nathalean had er ook al over verteld. Dus hij had er al over na kunnen denken.quote:Op zondag 26 november 2006 22:19 schreef Flyduck het volgende:
Hij heeft er ook nog niemand mee geconfronteerd..
Ik wel! Het is geen gezelschapsspel immers. Waarom zou hij iets moeten doen voor de groep, of beter gezegd laten? Het is juist de bedoeling van het spel dat anderen het niét naar hun zin hebben en hun biezen pakken.quote:Op zondag 26 november 2006 21:55 schreef n1ek het volgende:
Ik ben het met Stephan eens dat ie niet hoeft te stoppen. Maar dat ie het niet eens probeert ben ik het niet mee eens.
Daar valt wel wat voor te zeggen, maar ik vind het gewoon geen fatsoen. Niet dat ze daar voor het fatsoen zitten, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 26 november 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel! Het is geen gezelschapsspel immers. Waarom zou hij iets moeten doen voor de groep, of beter gezegd laten? Het is juist de bedoeling van het spel dat anderen het niét naar hun zin hebben en hun biezen pakken.
Daarnaast: Stephan is geenszins verplicht zijn hoofd te laten hangen naar goedkope trucks van de DGK-redactie. Létterlijk goedkoop: die contactpunten kosten DGK geen cent.
Ja dat vind ik ook wel een beetje jammerz... Gelukkig staan er nog twee cams aan bij N+B.quote:Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef Kaleddis het volgende:
Nee, dat is precies wat ik ook bedoelde, N1ek.
En waarom horen we nu weer de fontein op alle vier de streams ?![]()
Op zich heb je gelijk. Maar deze actie is op z'n minst opmerkelijk te noemen wanneer je bedenkt dat Stephan wist dat er een stemming tegen hem op komst was.quote:Op zondag 26 november 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel! Het is geen gezelschapsspel immers. Waarom zou hij iets moeten doen voor de groep, of beter gezegd laten? Het is juist de bedoeling van het spel dat anderen het niét naar hun zin hebben en hun biezen pakken.
Daarnaast: Stephan is geenszins verplicht zijn hoofd te laten hangen naar goedkope trucks van de DGK-redactie. Létterlijk goedkoop: die contactpunten kosten DGK geen cent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |