Ze is streng vegetarisch. Ze eet geen vlees en geen vis.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Nena lust geen oesters....
Ja die heeft ze van Angélique (oud-bewoner) gekregen als cadeautje. Angélique was oa. tarotkaartlezeresquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn dat Tarot kaarten die Ilona heeft ?
Ah ! Dank je !quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:41 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja die heeft ze van Angélique (oud-bewoner) gekregen als cadeautje. Angélique was oa. tarotkaartlezeres
Het zijn de sigaretten die Eveline heeft besteld voor Sylvia. Ze vroeg ze om te vermommen...voor Brian maar ja nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah ! Dank je !
Er is trouwens een pakje voor Sylvia gekomen. Het is verpakt met goud papier.
Slof sigaretten!.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah ! Dank je !
Er is trouwens een pakje voor Sylvia gekomen. Het is verpakt met goud papier.
Ik dacht dat dit gold voor de mossellen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
Er is een wetgeving dat oesters alleen in een maand met een R worden gegeten.
Gegratineerd met kaas, vind ik ze wel te pruimen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit gold voor de mossellen.
Oesters worden levend gegeten, daar heb ik de meest moeite mee maar ik lust ze wel.
De wetgeving was in de middeleeuwen. Er stierf teveel adel. Voor de mosselen gold vroeger hetzelfde. Door de koeltechniek kun je ze nu in principe het hele jaar dooreten...quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit gold voor de mossellen.
Oesters worden levend gegeten, daar heb ik de meest moeite mee maar ik lust ze wel.
Ik vind niet dat je het recht hebt spullen van of voor een ander kapot te maken en weg te gooien. Ik hoop dan ook dat de redactie straffen gaat uitdelen. Het lijkt erg op de actie om alle drank voor Nicolaas te verstoppen en dat mocht uiteindelijk ook niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Day het volgende:
Ik vind dus wel dat Brian gelijk heeft. Waarom zou je iemand niet dwarsbomen, die dwarsboomt dat jij je contactpunten krijgt.
Dat ook nog eens.quote:Maar Sylvia heeft wel gelijk, ze horen uit haar kast te blijven.
's avonds hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Woensdagmorgen om 7 uur moet ze er zijn ??? Zo, lekker tijdstip Ze heet Tamara inderdaad.
Ah.... Woensdag , morgen......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |