quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:26 schreef n1ek het volgende:Joh
![]()
De redactie kijkt altijd mee. Ze mogen niet hardop telefoonnummers en emails noemen, dit gebeurde wel is. Hier op het forum hebben ook de nummers van de redactie gestaan en email van Brace etc...maar daar was de redactie niet zo blij mee
![]()
Hoi trouwens Nostalgist
![]()
toch overgestapt of volg je het al wat langer. Tis echt anders dan BB.
Hier op het forum ook. Hoop dat het een beetje rustig blijft
![]()
Hai N1ek ik volgde alleen de tv uitzendingen soms omdat die na BB kwamen. Nu dat afgelopen is, kom ik hier ook de zaken volgen
![]()
OT : Sylvia wil niet dat er mensen in haar privé zaken zitten. Ze verwacht niet dat mensen zullen gaan melden dat ze dat gedaan hebben. De groep reageert niet.
Ze wilde dat even kwijt. Ze wil wel stoppen met roken, maar ze wil dat op haar eigen manier doen.
Brian stapt op om Cola te halen.
Sylvia mist een pakje sigaretten.
Ilona geeft haar gelijk.
Brian wil de zaken wel verduidelijken. Hij is bezig met een strijd tegen alle sigaretten.
Ik zit niet in je spullen. Maar de strijd is tegen Stephan. Dit is niet tegen jou.
Mijn probleem dat Stephan een rioker is is mijn ergernis. Hij heeft geen poging gedaan te stoppen. Hij gaat door om de sigaretten weg te gooien. Hij wil haar wel "providen" met sigaretten.
Hij respecteert dat ze op haar eigen manier wil stoppen.
Natasia geeft aan dat ze ook meedoet met Brian.
Sylvia benadrukt nog eens dat ze niet wil dat mensen in haar spullen zitten.
Nathanael zegt dat haar kast betreden is. Hij vindt niet chique.
"Het was meer de campaign"
Brian : Nogmaals, het is tegen Stefan wat ik heb. Je moet ze goed verstoppen, als ik ze vind, breek ik ze op en gooi ik ze weg.
Brian: Dit is niet om jou te helpen met stoppen.
Jij hebt wat tegen mij gedaan (iets met punten) en dan doe ik iets terug.
Stefan : Stel nou als ik gezegd had, ik ga het proberen...
Nathanael: Je kunt die discussie wel iedere dag houden.
Nathanel : Je neemt een stelling in die ik bullshit vind. Ik vind dat je altijd kunt stoppen met roken.
Stefan : Ik zeg dat ik het niet kan, maak ik jullie gelukkiger, als ik een dag stop?
Brian : Wij allemaal hadden punten kunnen verdienen, met iets wat jij niet gedaan hebt.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est