abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43968340
Brian vertelt ook dat ze een waarschuwing krijgen als ze op sites kijken waar ze niet op mogen kijken.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43968507
Joh

De redactie kijkt altijd mee. Ze mogen niet hardop telefoonnummers en emails noemen, dit gebeurde wel is. Hier op het forum hebben ook de nummers van de redactie gestaan en email van Brace etc...maar daar was de redactie niet zo blij mee

Hoi trouwens Nostalgist toch overgestapt of volg je het al wat langer. Tis echt anders dan BB.
Hier op het forum ook. Hoop dat het een beetje rustig blijft
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:41:36 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_43968952
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
Brian vertelt ook dat ze een waarschuwing krijgen als ze op sites kijken waar ze niet op mogen kijken.
Wat had je Broeder Gert nou beloofd?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43969018
Weer die hele rookdiscussie
pi_43969051
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar soms... komt de opgekropte drang ineens tot een explosieve ontlading, stort ze zich kortgerokt in het nachtleven en laat zich daarna door drie man in alle gaten ne.... etc.
Tsja dat het bestaat ben ik helemaal met je eens maar geloof mij Eveline is het niet. Ze houdt ook niet eens van uitgaan, dat zegt ze vaak.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43969054
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:26 schreef n1ek het volgende:
Joh

De redactie kijkt altijd mee. Ze mogen niet hardop telefoonnummers en emails noemen, dit gebeurde wel is. Hier op het forum hebben ook de nummers van de redactie gestaan en email van Brace etc...maar daar was de redactie niet zo blij mee

Hoi trouwens Nostalgist toch overgestapt of volg je het al wat langer. Tis echt anders dan BB.
Hier op het forum ook. Hoop dat het een beetje rustig blijft
Hai N1ek ik volgde alleen de tv uitzendingen soms omdat die na BB kwamen. Nu dat afgelopen is, kom ik hier ook de zaken volgen

OT : Sylvia wil niet dat er mensen in haar privé zaken zitten. Ze verwacht niet dat mensen zullen gaan melden dat ze dat gedaan hebben. De groep reageert niet.

Ze wilde dat even kwijt. Ze wil wel stoppen met roken, maar ze wil dat op haar eigen manier doen.

Brian stapt op om Cola te halen.

Sylvia mist een pakje sigaretten.
Ilona geeft haar gelijk.

Brian wil de zaken wel verduidelijken. Hij is bezig met een strijd tegen alle sigaretten.
Ik zit niet in je spullen. Maar de strijd is tegen Stephan. Dit is niet tegen jou.

Mijn probleem dat Stephan een rioker is is mijn ergernis. Hij heeft geen poging gedaan te stoppen. Hij gaat door om de sigaretten weg te gooien. Hij wil haar wel "providen" met sigaretten.
Hij respecteert dat ze op haar eigen manier wil stoppen.

Natasia geeft aan dat ze ook meedoet met Brian.

Sylvia benadrukt nog eens dat ze niet wil dat mensen in haar spullen zitten.
Nathanael zegt dat haar kast betreden is. Hij vindt niet chique.
"Het was meer de campaign"

Brian : Nogmaals, het is tegen Stefan wat ik heb. Je moet ze goed verstoppen, als ik ze vind, breek ik ze op en gooi ik ze weg.

Brian: Dit is niet om jou te helpen met stoppen.
Jij hebt wat tegen mij gedaan (iets met punten) en dan doe ik iets terug.

Stefan : Stel nou als ik gezegd had, ik ga het proberen...
Nathanael: Je kunt die discussie wel iedere dag houden.
Nathanel : Je neemt een stelling in die ik bullshit vind. Ik vind dat je altijd kunt stoppen met roken.

Stefan : Ik zeg dat ik het niet kan, maak ik jullie gelukkiger, als ik een dag stop?

Brian : Wij allemaal hadden punten kunnen verdienen, met iets wat jij niet gedaan hebt.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_43969084
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:41 schreef APK het volgende:

[..]

Wat had je Broeder Gert nou beloofd?
:-) Zie vorige post.
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 18:49:00 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43969174
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Stefan : Stel nou als ik gezegd had, ik ga het proberen...
Nathanael: Je kunt die discussie wel iedere dag houden.
Nathanel : Je neemt een stelling in die ik bullshit vind. Ik vind dat je altijd kunt stoppen met roken.

Stefan : Ik zeg dat ik het niet kan, maak ik jullie gelukkiger, als ik een dag stop?

Brian : Wij allemaal hadden punten kunnen verdienen, met iets wat jij niet gedaan hebt.
Het is dus echt een wegtreitershow aan het worden nu.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 18:49:40 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43969194
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:26 schreef n1ek het volgende:
gebeurde wel is. Hier op het forum hebben ook de nummers van de redactie gestaan en email van Brace etc...maar daar was de redactie niet zo blij mee
En het nummer van Nena.
Ik heb haar voicemail nog gebeld.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43969211
Had die Brian allang een paar tikken verkocht.
pi_43969216
Ik snap ook niet dat anderen niet plannetjes maken. Daarnaast kun je toch ook relaxt in die villa leven dat zie je maar aan Bart. Die verzint bestwel gemene plannetjes, maar niet over the top en daarnaast heeft ie met bijna iedereen een goede verstandhouding

Maarja je kan je natuurlijk afvragen wat het nut is. Je nodigt ff een familielid uit die alles vertelt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:53:35 #237
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43969310
De rokers zijn er nu achter dat er in hun kasten is gesnuffeld om pakjes sigaretten weg te pakken.
Sylvia vertelt dat zij dat niet op prijs stelt. Ook Eveline is het daar mee eens.
Eveline beschuldigt Brian daarvan maar Natasia vindt dat zij niemand maar beschuldigen en niet naar mensen mag wijzen.
Niemand geeft het echt toe.
Brian zegt wel tegen Stephan dat hij achter zijn sigaretten blijft zitten want Stephan heeft het de bewoners niet mogelijk gemaakt om punten te krijgen.
Nena valt nu Nath aan want die suggereerde dat ook Nena wist van het zoeken in kasten.
Zij zegt tegen Nath dat hij een vies spelletje speelt om haar erbij te betrekken.

Natasia zegt dat zij oorlog maakt met diegene die in haar kast zou zitten. Terwijl volgens mij juist Natasia de kasten heeft doorzocht.

Nu weer woorden tussen Ilona, die een slot op haar kast wil, en Nath die haar voor gek zet.

De sfeer is echt afschuwelijk.
eurobilltracker.com
pi_43969322
Die Ilona hapt altijd zo enorm haha. Je ziet anderen denken 'get the point'
pi_43969380
Nena voelt zich aangevallendoor Nathanael.

Ilona wil ook een slot op haar kast.

Natasia : Degene die in mijn kast komt, heeft oorlog.

Nathanael : Het doel was anders dan privacy aantasten.
Ilona : Ik wil gewoon een slot op mijn kast.

Nathanael : Ik reageerde gewoon even op je bullshit.

Bart : Iedereen mag mijn brieven lezen, juliie mogen mijn boxershorts op je hoofd dragen. Heel Nederland kijkt mee.

Bart : Ik zal niet meer aan je sigaretten komen.
Er staan ook camera's op mijn kast, daar kijken 50.000 mensen op mee

Nathanael : Nou , dat zijn er meer hoor, dat weet ik dan weer.

Alles wat we hier krijgen moeten we inleveren op het moment dat we het huis verlaten.

Er ontstaat een discussie of dat zo is.
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:55:46 #240
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43969405
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is dus echt een wegtreitershow aan het worden nu.
Waarin vooral Nath het voortouw heeft genomen. Hij vertelt van te voren tegen Bart wie hij gaat pesten dus Bart gaat wel met hem mee. Maar de manier waarop Bart het doet is minder aggressief en naar als Nath.
eurobilltracker.com
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:55:58 #241
58921 Day
You can fly!
pi_43969412
Ik vind dus wel dat Brian gelijk heeft. Waarom zou je iemand niet dwarsbomen, die dwarsboomt dat jij je contactpunten krijgt.

Maar Sylvia heeft wel gelijk, ze horen uit haar kast te blijven.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43969530
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Day het volgende:
Ik vind dus wel dat Brian gelijk heeft. Waarom zou je iemand niet dwarsbomen, die dwarsboomt dat jij je contactpunten krijgt.

Maar Sylvia heeft wel gelijk, ze horen uit haar kast te blijven.
Ik snap het niet helemaal, is Stefan de enige die niet wilde stoppen ? Is Sylvia wel een dag gestopt ?
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:00:00 #243
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43969564
Nath rent ineens weg en zegt dat hij wel iets beters te doen heeft dan dit geneuzel.
Dan blijkt dat hij zijn contract nog moet tekenen.
eurobilltracker.com
pi_43969586
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef bunnyma het volgende:
De sfeer is echt afschuwelijk.
Ik vind het eigenlijk wel leuk!
pi_43969593
Aparte blik heeft die Stefan nu. Alsof hij de rest uitlacht....
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:01:55 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43969619
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:59 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal, is Tefan de enige die niet wilde stoppen ? Is Sylvia wel een dag gestopt ?
Alleen Stephan kreeg een aanbod van 75 contactpunten per week als hij 4 weken niet zou roken (totaal 300 dus).
Als hij dit zou volhouden dan zouden de overige bewoners ieder ook 150 contactpunten krijgen.
Stephan weigerde het zelfs te proberen.

En een aantal bewoners ergert zich er sowieso al aan dat de rokers in huis roken.

Tel op: bestaande frustratie + bij voorbaat door de neus geboorde contactpunten = ergernis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_43969634
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:59 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal, is Stefan de enige die niet wilde stoppen ? Is Sylvia wel een dag gestopt ?
Het is een beetje een principekwestie. Stephan heeft al eerder in het programma de kans gehad om contactpunten voor de groep te winnen (en voor zichzelf). Dit was ook met niet-roken. Nu kreeg hij weer de kans voor echt een hoop contactpunten maar probeerde het niet. Dat vond Brian niet zo koel (zie ook zijn flipfilmpje). Sylvia heeft er niets mee te maken maar wordt een beetje de dupe omdat Brian alle sigaretten verstopt of weghaald en dus ook die van haar.
pi_43969635
Stefan wil nu dus wel stoppen.

Dank je, N1ek en Leandra
pi_43969722
Ik irriteer me wel mateloos aan Bart als hij zich iriteert over de hebzuchtigheid van de andere wat betreft de spullen die ze wel/niet krijgen! Wat een schijnheilig type is hij: als je aan de DGK doet dat betekent dat je hebzuchtig bent, of je gaat voor de grote prijs of de kleine maakt het helemaal niets uit! Hebzuchtig ben je sowieso!!!

En dat verhaal over: "mensen mogen in mijn spullen kijken je doet aan deze programma mee... dus ja, dat moet je accepteren" dan moet hij met zijn meisje ook altijd maar binnen lopen en alles, maar ook alles, laten zien, je wist toch wel dat je aan zo'n programma deed...

Wat een oppurtunistische boerenlul is hij soms!
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:05:45 #250
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43969780
De meiden, Sylvia, Nena en Eveline zijn het er samen wel over eens dat Nath een smerig spelletje speelt.
Vooral Nena is kwaad en zou hem er wel uit willen stemmen.

Eveline krijgt de kriebels van Brian. Zij zou hem er wel uit willen hebben.
Eveline vindt dat Nath Nena in een slecht daglicht wil zetten terwijl Eveline en Sylvia haar juist hoog hebben zitten.
Ook Ilona zou altijd Nena beschermen en Ilona denkt ook nog dat "achter" er wel voor zorgt dat zij er niet uit gaat.

Stephan zal waarschijnlijk beschermd worden door deze meiden. Dat zal wel komen door de houding van de anti-rokers. Hoewel zij denken dat Stephan er nu zelf uit wil.
eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')