Vermoedelijk zullen ze er op de avond van de stemming pas achterkomen dat hij gebluft heeft, wanneer Plasmaboy de stemming aankondigt. Niet omdat verteld wordt dat Nath geen immuniteit heeft, maar omdat NIET verteld wordt dat hij het WEL heeft.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:21 schreef Leandra het volgende:
Van de Talpa site:
[..]
Zo te zien liep Nathanael dus toch te bluffen dat hij niet ontslagen mocht worden.. dan ben ik nu heel benieuwd of Bart het gelooft....... en of hij dit via via te horen krijgt.
Daar ga ik ook vanuit. Al kan de redactie natuurlijk nog best 'iets' achter de hand houden om te voorkomen dat nieuwelingen er al te snel weer uitvliegen. Duidelijk lijkt wel dat JdM grootse plannen heeft met Nath en hem zeker niet al te roemloos ten onder zal laten gaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:46 schreef Gert het volgende:
Vermoedelijk zullen ze er op de avond van de stemming pas achterkomen dat hij gebluft heeft, wanneer Plasmaboy de stemming aankondigt. Niet omdat verteld wordt dat Nath geen immuniteit heeft, maar omdat NIET verteld wordt dat hij het WEL heeft.
Ik zie net op de Talpa-site dat de ontslagdag gisteren al is aangekondigd door de plasmaboy:quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Al kan de redactie natuurlijk nog best 'iets' achter de hand houden om te voorkomen dat nieuwelingen er al te snel weer uitvliegen. Duidelijk lijkt wel dat JdM grootse plannen heeft met Nath en hem zeker niet al te roemloos ten onder zal laten gaan.
quote:08:27 - Antirookcampagne
Yvonne is nieuwsgierig naar de stand van zaken rond de antirookcampagne. Maar Sylvia heeft niets spannends te melden: “Iedereen houdt zijn mond over het roken." “Je kan toch een discussie met zijn allen aangaan om het op te lossen?” , vraagt Yvonne. Dat is wel erg makkelijk Yvonne. Het is toch veel leuker om alle sigaretjes in het zwembad te mieteren.
Ik denk eerder het tegenovergestelde. Niks leuker dan "stout" zijn toch, niks smaakt lekkerder dan een verboden vrucht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:24 schreef Myriam1978 het volgende:
het zou me ook niet verbazen dat Eveline nog maagd is (met haar streng christelijke achtergrond).
suit supplyquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
Er is bezoek ! Anita van 'food supply'
[afbeelding]
Ik dacht alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |