Geloof me elke keer als het over seks of naaktheid gaat trekt zij een vieze bek.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk eerder het tegenovergestelde. Niks leuker dan "stout" zijn toch, niks smaakt lekkerder dan een verboden vrucht.
Maar soms... komt de opgekropte drang ineens tot een explosieve ontlading, stort ze zich kortgerokt in het nachtleven en laat zich daarna door drie man in alle gaten ne.... etc.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Geloof me elke keer als het over seks of naaktheid gaat trekt zij een vieze bek.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Nostalgist het volgende:
Kunnen die gasten alle internetpagina's oproepen die ze willen ???
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Nostalgist het volgende:
Bart vraagt een ontslagronde aan voor komende donderdag !
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef Nostalgist het volgende:
Stephan kijkt naar de kijkcijfers....
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
Bart heeft het over het bedrag dat Jeroen uit BB gewonnen heeft....."Niet zo heel veel"
Iemand geeft aan dat het tijd is voor de batterijenwissel
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Nathanael : Je kunt di batterijen niet checken, hè ?
Bart: Tuurlijk wel....
Ah, een overstapper vanuit BB6. Welkom.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
Brian wil geen geluid van een filmpje als Nathanael en Bart een kookfilmpje bekijken.
yep, was weer een nena grapquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Prima hoor, alleen: zoiets mag van mij wel in één post, dat leest wat prettiger.
Volgens mij worden alle bekende DGK-gerelateerde sites geblockt. Het kan een grapje van Nena zijn geweest.
Dat ze de kijkcijfers gewoon mogen bekijken, verbaast me eigenlijk ook wel..
Ooo... doen ze dat zó! Ik dacht dat ze een mooi filter hadden gebouwd, maar het " filter" bestaat dus gewoon uit een redacteur die een muurtje verderop zit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:33 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep, was weer een nena grap.. en als ze iets gaan bekijken wat niet mag dan neemt de regie de muis even over
ja het is al een paar keer gebeurd, er zullen ook vast wel sites geblocked zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooo... doen ze dat zó! Ik dacht dat ze een mooi filter hadden gebouwd, maar het " filter" bestaat dus gewoon uit een redacteur die een muurtje verderop zit.![]()
Dank je !quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah, een overstapper vanuit BB6. Welkom.Prima hoor, zo'n verslagje, alleen: zoiets mag wat mij betreft wel in één post, dat leest wat prettiger.
(Scanman haal je toch niet in, ook hier niet.)
Volgens mij worden alle bekende DGK-gerelateerde sites geblockt. Het kan een grapje van Nena zijn geweest.
Dat ze de kijkcijfers gewoon mogen bekijken, verbaast me eigenlijk ook wel..
Wéten ze dat er geen hond kijkt?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef Nostalgist het volgende:
Stephan kijkt naar de kijkcijfers....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |