abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43962419
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk eerder het tegenovergestelde. Niks leuker dan "stout" zijn toch, niks smaakt lekkerder dan een verboden vrucht.
Geloof me elke keer als het over seks of naaktheid gaat trekt zij een vieze bek.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43962529
Eveline wil sigaretten voor Sylvia bestellen. Ilona weet ervan en moet letterlijk "d'r bek houden" van Eveline.
Helaas neemt niemand de telefoon op.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43962764
Nena, Sylvia en Stephan hebben nog een uur om iets bij de Kijkshop te bestellen. Stephan is wel heel druk bezig met Anita om een pak uit te kiezen.
Lesley eet een hapje mee met de meiden.
pi_43963422
Ilona:"Zijn er nog tomaten?"
Nena: "ja in de fruitbak...euuuh...nee in de groentemaand....ja daar!"
pi_43963487
Stephan loopt sinds een paar dagen met zijn ziel onder zijn arm zeg!

Hij heeft een sigarette van Eveline gekregen want die is niet met Brian's actie eens. (Ik ook niet trouwens, wat een arrogante kwal!)

Het is haar nu wel gelukt om sigaretten te bestellen voor Sylvia, "achter" ging er overleggen.
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 16:45:08 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43965260
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:18 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Geloof me elke keer als het over seks of naaktheid gaat trekt zij een vieze bek.
Maar soms... komt de opgekropte drang ineens tot een explosieve ontlading, stort ze zich kortgerokt in het nachtleven en laat zich daarna door drie man in alle gaten ne.... etc.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:01:04 #207
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_43965802
Bart vroeg zojuist via de telefoon een ontslagronde aan voor donderdagavond a.s.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_43965814
Bart vraagt een ontslagronde aan voor komende donderdag !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43965914
Stephan kijkt naar de kijkcijfers....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_43965987
Bart heeft het over het bedrag dat Jeroen uit BB gewonnen heeft....."Niet zo heel veel"

Iemand geeft aan dat het tijd is voor de batterijenwissel
pi_43966047
Nathanael : Je kunt di batterijen niet checken, hè ?

Bart: Tuurlijk wel....
pi_43966135
Brian wil geen geluid van een filmpje als Nathanael en Bart een kookfilmpje bekijken.
pi_43966462
Kunnen die gasten alle internetpagina's opreoepen die ze willen ???

Ik hoorde net Nena zeggen dat zij www.goudenkooi.nl opzocht....

Zo blijft er toch niets verborgen ?
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:24:03 #214
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43966540
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Nostalgist het volgende:
Kunnen die gasten alle internetpagina's oproepen die ze willen ???
Lijkt me niet.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 17:30:36 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43966775
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Nostalgist het volgende:
Bart vraagt een ontslagronde aan voor komende donderdag !
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef Nostalgist het volgende:
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
Bart heeft het over het bedrag dat Jeroen uit BB gewonnen heeft....."Niet zo heel veel"

Iemand geeft aan dat het tijd is voor de batterijenwissel
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Nathanael : Je kunt di batterijen niet checken, hè ?

Bart: Tuurlijk wel....
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
Brian wil geen geluid van een filmpje als Nathanael en Bart een kookfilmpje bekijken.
Ah, een overstapper vanuit BB6. Welkom. Prima hoor, zo'n verslagje, alleen: zoiets mag wat mij betreft wel in één post, dat leest wat prettiger.

(Scanman haal je toch niet in, ook hier niet. )

Volgens mij worden alle bekende DGK-gerelateerde sites geblockt. Het kan een grapje van Nena zijn geweest.
Dat ze de kijkcijfers gewoon mogen bekijken, verbaast me eigenlijk ook wel..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43966863
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Gert het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Prima hoor, alleen: zoiets mag van mij wel in één post, dat leest wat prettiger.

Volgens mij worden alle bekende DGK-gerelateerde sites geblockt. Het kan een grapje van Nena zijn geweest.
yep, was weer een nena grap .. en als ze iets gaan bekijken wat niet mag dan neemt de regie de muis even over
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 17:35:37 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43966918
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:33 schreef Fikkert het volgende:

[..]

yep, was weer een nena grap .. en als ze iets gaan bekijken wat niet mag dan neemt de regie de muis even over
Ooo... doen ze dat zó! Ik dacht dat ze een mooi filter hadden gebouwd, maar het " filter" bestaat dus gewoon uit een redacteur die een muurtje verderop zit.
pi_43966998
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Ooo... doen ze dat zó! Ik dacht dat ze een mooi filter hadden gebouwd, maar het " filter" bestaat dus gewoon uit een redacteur die een muurtje verderop zit.
ja het is al een paar keer gebeurd, er zullen ook vast wel sites geblocked zijn
pi_43967135
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Gert het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ah, een overstapper vanuit BB6. Welkom. Prima hoor, zo'n verslagje, alleen: zoiets mag wat mij betreft wel in één post, dat leest wat prettiger.

(Scanman haal je toch niet in, ook hier niet. )

Dank je !

Ik zal proberen het in één overzicht te plakken. Het gaat mij echt niet om het aantal posts hoor. Het is ook een beetje kijken of er iemand reageert....

Ok, Nena zal wel een grapje gemaakt hebben dan.....
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 17:42:35 #220
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43967151
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef Nostalgist het volgende:
Wéten ze dat er geen hond kijkt?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')