letterlijk vertaald (vanuit het grieks) is het een: grote eterquote:Op zondag 26 november 2006 02:09 schreef Soempie het volgende:
Biologie: bloedstolling. Wat stelt de afbeelding voor?
BIJNA!!!quote:
Dit is wel degelijk een onderdeel er van hoor. De macrofagen spelen echt wel een rol.quote:Op zondag 26 november 2006 02:27 schreef Mark_V het volgende:
Dat is dan toch gewoon afweer? Bloedstolling is het dichtmaken van een wondje zodat het bloeden stopt (met bloedplaatjes en stollingsfactoren). Naja, we zijn eruit
Soemp +1quote:Op zondag 26 november 2006 02:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk een onderdeel er van hoor. De macrofagen spelen echt wel een rol.
chloroplast en leucoplast trouwens
Das toch een lekkerevent (tm)? Ik vind die kin zo ehhh, ja ehhh, kinachtig....quote:Op zondag 26 november 2006 02:32 schreef Etcetera het volgende:
Soempie ken jij Channing Tatum al?
Neequote:Op zondag 26 november 2006 02:32 schreef Etcetera het volgende:
Soempie ken jij Channing Tatum al?
Hij heeft zo'n arrogant amerikaans hoofd, zo neutraal, niks sprankelends en stralends....das toch veel belangrijker dan good looks enzo (zegt de lelijkerdquote:Op zondag 26 november 2006 02:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij is (in mijn ogen) idd een lekker ding
en vind dat kinachtige best meevallen
Linkje
in She's the Man wassie liev <3quote:Op zondag 26 november 2006 02:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n arrogant amerikaans hoofd, zo neutraal, niks sprankelends en stralends....das toch veel belangrijker dan good looks enzo (zegt de lelijkerd)
Je moet je hormonen gewoon ff uitschakelen en dan nog eens kijken of het nou echt een leuke persoon is enzo....vrouwenquote:Op zondag 26 november 2006 02:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in She's the Man wassie liev <3
incl gevoelig enzo(ja ja, het is een rol, maar hij was daarin wel jummie
)
die jaquote:Op zondag 26 november 2006 02:37 schreef erkel het volgende:
Owjah die gast van 'Step-up', die film wil ik nog eens zien eigenlijk![]()
ja, ik vind bijvoorbeeld Matthijs van Nieuwkerkquote:
Ik kruis dan vaak 'male' aan op formulieren, maar Kevin Spaceyquote:Op zondag 26 november 2006 02:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, ik vind bijvoorbeeld Matthijs van Nieuwkerk![]()
![]()
En Kevin Spaceyen Ewan McGregor
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik kruis dan vaak 'male' aan op formulieren, maar Kevin Spacey![]()
ah, okquote:Op zondag 26 november 2006 02:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is, maar snap niet dat bij vrouwen onder aantrekkelijk valt
jaquote:Op zondag 26 november 2006 02:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik kruis dan vaak 'male' aan op formulieren, maar Kevin Spacey![]()
Bruce Willis.quote:Op zondag 26 november 2006 02:51 schreef Mark_V het volgende:
Hint: demi
Ik begrijp er ook niks van, ik vind hem maar een irritante kop hebben en zo mogelijk nog irritantere persoonlijkheid, maar ja ik werk ook niet voor people's magazine...
quote:Op zondag 26 november 2006 02:46 schreef Mark_V het volgende:
Wat een aboeiende mannen allemaal zeg, hoogstens spacey heeft wel wat....
Inderdaad, onbegrijpelijk maar waarquote:
ach, hij kan er mee doorquote:Op zondag 26 november 2006 02:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Inderdaad, onbegrijpelijk maar waar
Etc +1
In de leesmap zijn ze nog bij elkaar.quote:Op zondag 26 november 2006 02:54 schreef erkel het volgende:
Das allang verleden tijdlees je de 'story' of de 'weekend' wel
![]()
euh...quote:
Ow je hebt zo'n leesmap van 52 weken oud, dan kan hetquote:Op zondag 26 november 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
In de leesmap zijn ze nog bij elkaar.
Soempie +1quote:Op zondag 26 november 2006 02:56 schreef Soempie het volgende:
wuthering heights
Bestaan er nieuwere leesmappen, dan?quote:Op zondag 26 november 2006 02:57 schreef erkel het volgende:
Ow je hebt zo'n leesmap van 52 weken oud, dan kan het![]()
Inderdaadquote:Op zondag 26 november 2006 02:58 schreef Etcetera het volgende:
Brad Pitt is verlept trouwensin Meet Joe Black (kutfilm btw) was hij nog
maar nu...
Nou heb ik wel gehoord, dat ze hem er expres oud, geleefd uit laten zien in 'Babel'quote:Op zondag 26 november 2006 02:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
InderdaadIn Babel ook
wat een ouwe kop
Ik vond hem in Donnie Darko wel leuk, maar nu ik die foto's bekijkquote:Op zondag 26 november 2006 02:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
euh...
beetje losertype in mijn ogen
Gun ons ook eens watquote:Op zondag 26 november 2006 03:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Kan een mod de tt veranderen in algemene mannen discusie topic![]()
Al die mannen zijn![]()
Ja, dat dacht ik alquote:Op zondag 26 november 2006 03:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou heb ik wel gehoord, dat ze hem er expres oud, geleefd uit laten zien in 'Babel'
heb nog wel een beetje kijk op mannenquote:Op zondag 26 november 2006 03:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond hem in Donnie Darko wel leuk, maar nu ik die foto's bekijk![]()
Je hebt wel een beetje gelijk
Playboyquote:Op zondag 26 november 2006 03:18 schreef Etcetera het volgende:
welk blad gaf een verrassende braille editie uit voor blinden?
quote:Op zondag 26 november 2006 03:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kom maar met een paar betere namen dan mag je weer verder![]()
Hier blijf ik nog even voor wakkerquote:
Yurithemaster +1quote:Op zondag 26 november 2006 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Kuweit de staat naast irak
Dan ga ik het expres niet zeggenquote:Op zondag 26 november 2006 03:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier blijf ik nog even voor wakker![]()
Nou, dan ga ik maar..quote:Op zondag 26 november 2006 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga ik het expres niet zeggen![]()
De zonnewende werd gevierd ?quote:Op zondag 26 november 2006 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Van welk germaans feest is kerstmis afgeleid
De geboorte van Jezusquote:Op zondag 26 november 2006 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Van welk germaans feest is kerstmis afgeleid
Ignace van Swieten en John Blankenstein en de derde is Pieter Vink?quote:Op zondag 26 november 2006 03:37 schreef tong80 het volgende:
Noem 3 homofiele scheidsrechters die in de eredivisie floten
Frans Derksen!quote:Op zondag 26 november 2006 03:41 schreef tong80 het volgende:
Ndee, hij is nu voorzitter van Dordrecht
Marlyn mansoquote:Op zondag 26 november 2006 04:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Ook geen idee
gokt op marlin mansen
quote:Op zondag 26 november 2006 10:16 schreef Lienekien het volgende:
Yuri bedoelt vast Marilyn Manson.
Sheep vroeg om spelfouten, maar die beperking hoeft natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 november 2006 10:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bedoel je grammaticale en spelfouten of inhoudelijke fouten? ik heb die vraag van sheep gemist.
Everlast, natuurlijk.quote:Op zondag 26 november 2006 03:46 schreef sjimz het volgende:
Onder welke artiestennaam is de frontman van House of Pain van de hit: Jump Around later bekend geworden?
Mark_V +1quote:Op zondag 26 november 2006 01:25 schreef Mark_V het volgende:
anus gok ik omdat hij urbanus van anus heette
Wm T. Schippers dus.quote:Op zondag 26 november 2006 10:58 schreef Homdeck het volgende:
dolf brouwers aka sjef van oekel
Die zal het wel bedacht hebben, maar dat was de vraag niet.quote:
Lienekien +1quote:Op zondag 26 november 2006 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Pink Floyd?
Geweldige artiestquote:Op zondag 26 november 2006 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Sjimz + 1
Inderdaad, Steve White, de vaste drummer van Paul Weller.
Nee die is niet voor Nederland! De ebbenhoutenschoen is het enige juiste antwoord.!quote:Op zondag 26 november 2006 11:33 schreef Mark_V het volgende:
Ik ken de ebbenhouten schoen, maar die is voor nederland
Niemand want het werd 0-0quote:Op zondag 26 november 2006 11:38 schreef Mark_V het volgende:
hmmm ok, eigenlijk verdien ik dan het punt niet
Wie scoorde het winnende doelpunt in de europacup1 finale van 1988?
quote:Op zondag 26 november 2006 11:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens mij werd het beslist dmv. penalties, en van Breukelen hield de winnende doelpunt tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lienekien +1quote:Op zondag 26 november 2006 12:19 schreef Lienekien het volgende:
Nee, dat klopt niet met de hint.
Dan is het Angela Groothuizen, ooit van de Dolly Dots.
Als het de top 40 haalt.quote:Op zondag 26 november 2006 12:26 schreef sjimz het volgende:
Dus de vraag is... wanneer is een lied een hit
In 1979 nog wel.quote:Op zondag 26 november 2006 12:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig geen goede maatstaf meer hoor
Hmmm. Als het over het aantal hits van een band gaat, denk ik altijd aan de nummers die de top 40 hebben gehaald.quote:Op zondag 26 november 2006 12:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig geen goede maatstaf meer hoor
Dit antwoord is fout en tevens onjuist!quote:Op zondag 26 november 2006 12:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schermen?
Deze constatering is juist!quote:Op zondag 26 november 2006 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook nog incorrect?
quote:Op zondag 26 november 2006 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een goed Scrabble-woord (7 letters en je bent een x kwijt)
Had ik ook foutgerekend. Ik scrabble nog wel eens met mijn tantezeggers en dan moet ik altijd een beetje schipperen tussen de educatieve waarde van het spel en het spelplezier.quote:Op zondag 26 november 2006 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben voor een set Scrabbleregels waarbij elk woord goed gerekend wordt zolang het maar uit te spreken is en je er een min of meer logische verklaring voor kan geven
Wateryen werd foutgerekend toen ik het neerlegde
Ja, dat weet ik sinds kort.quote:Op zondag 26 november 2006 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is meneer voor mevrouw![]()
[...]
ik ook. sinds 5 minuten.quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 12:56 schreef Lienekien het volgende:
Hij is er eentje aantrekken, denk ik. En zit nu verstrikt.
Hij staat nog open! Wie biedt?!quote:Op zondag 26 november 2006 12:42 schreef sjimz het volgende:
In welke sport draagt men een xistera?
Omdat ze ook ooit te zien was in een televisieprogramma over school toen ze een jaar of 14 was.quote:Op zondag 26 november 2006 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
want?
give us hints!!quote:
Sinds wanneer is sumo dat wel dan?quote:
Geer en Goor?quote:Op zondag 26 november 2006 13:34 schreef Homdeck het volgende:
Vanaf 30 april 2007 komt er (helaas) een andere talkshow op het tijdstip van Pauw&Witteman. Welke 2 heren gaan dit presenteren?
Waarom snap ik je antwoord niet?quote:Op zondag 26 november 2006 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds wanneer is sumo dat wel dan?
Nee, het antwoord is niet juist maar rugby isquote:Op zondag 26 november 2006 13:42 schreef Stranglem het volgende:
hmm balsport en niet meest gespeelde sport in NL
rugby?:P
Ik dacht dat je bedoelde dat de sport uit de vraag geen balsport was en deed alsof sumo dat wel wasquote:
Het is juist wel een balsport (de sport die gezocht wordt)quote:Op zondag 26 november 2006 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat de sport uit de vraag geen balsport was en deed alsof sumo dat wel was
Nem dacht dat 'Is geen balsport' verwees naar de vraag (hij begreep het als: 'Er wordt geen balsport gevraagd.)', terwijl sjimz met 'Is geen balsport' verwees naar het gegeven antwoord (hij bedoelde te zeggen: 'Sumo is geen balsport, dus voldoet het niet aan de vraagstelling.')quote:Op zondag 26 november 2006 13:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is juist wel een balsport (de sport die gezocht wordt)
Dat weet ik.quote:Op zondag 26 november 2006 13:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is juist wel een balsport (de sport die gezocht wordt)
Die andere vraag weet ik niet, er komen geen hints en openstaande vragen mogen altijd beantwoord worden.quote:Op zondag 26 november 2006 14:07 schreef vdvorst het volgende:
waarom die vraag nog, is toch al een andere, of lopen er verschillende vragen door elkaar
Zou 'm best eens kunnen zijnquote:Op zondag 26 november 2006 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Jai Alai? Dat is een balsport en niet de grooste balsport in Nederland
Juistquote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nem dacht dat 'Is geen balsport' verwees naar de vraag (hij begreep het als: 'Er wordt geen balsport gevraagd.)', terwijl sjimz met 'Is geen balsport' verwees naar het gegeven antwoord (hij bedoelde te zeggen: 'Sumo is geen balsport, dus voldoet het niet aan de vraagstelling.')
En zo ziet het eruit:quote:Op zondag 26 november 2006 14:36 schreef erkel het volgende:
Ik heb het opgezocht en Jai Alai is inderdaad de juiste sport. Game on!![]()
[...]
Lijkt verdacht veel op Pelote...quote:Op zondag 26 november 2006 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En zo ziet het eruit:
[afbeelding]
Ik herken het wel van Jackass. Stonden die idioten die ballen die 300 km/u gaan (quote:Op zondag 26 november 2006 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En zo ziet het eruit:
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 14:48 schreef Stranglem het volgende:
dean ertussen dan:p
Erkel +1quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef erkel het volgende:
Atlas?
Marakeshquote:Op zondag 26 november 2006 14:59 schreef erkel het volgende:
Ik ga ff weg, dus snelle vraag
Wat is de hoofdstad van Marokko?
Was eerst Marrakech, nu is het Rabatquote:Op zondag 26 november 2006 14:59 schreef Neleos het volgende:
Rabbat
010 ook niet zo bestquote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef WooZ het volgende:
kut ik kom net te laat binnen
020 doet het weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |