Sinds wanneer is sumo dat wel dan?quote:
Geer en Goor?quote:Op zondag 26 november 2006 13:34 schreef Homdeck het volgende:
Vanaf 30 april 2007 komt er (helaas) een andere talkshow op het tijdstip van Pauw&Witteman. Welke 2 heren gaan dit presenteren?
Waarom snap ik je antwoord niet?quote:Op zondag 26 november 2006 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds wanneer is sumo dat wel dan?
Nee, het antwoord is niet juist maar rugby isquote:Op zondag 26 november 2006 13:42 schreef Stranglem het volgende:
hmm balsport en niet meest gespeelde sport in NL
rugby?:P
Ik dacht dat je bedoelde dat de sport uit de vraag geen balsport was en deed alsof sumo dat wel wasquote:
Het is juist wel een balsport (de sport die gezocht wordt)quote:Op zondag 26 november 2006 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat de sport uit de vraag geen balsport was en deed alsof sumo dat wel was
Nem dacht dat 'Is geen balsport' verwees naar de vraag (hij begreep het als: 'Er wordt geen balsport gevraagd.)', terwijl sjimz met 'Is geen balsport' verwees naar het gegeven antwoord (hij bedoelde te zeggen: 'Sumo is geen balsport, dus voldoet het niet aan de vraagstelling.')quote:Op zondag 26 november 2006 13:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is juist wel een balsport (de sport die gezocht wordt)
Dat weet ik.quote:Op zondag 26 november 2006 13:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is juist wel een balsport (de sport die gezocht wordt)
Die andere vraag weet ik niet, er komen geen hints en openstaande vragen mogen altijd beantwoord worden.quote:Op zondag 26 november 2006 14:07 schreef vdvorst het volgende:
waarom die vraag nog, is toch al een andere, of lopen er verschillende vragen door elkaar
Zou 'm best eens kunnen zijnquote:Op zondag 26 november 2006 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Jai Alai? Dat is een balsport en niet de grooste balsport in Nederland
Juistquote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nem dacht dat 'Is geen balsport' verwees naar de vraag (hij begreep het als: 'Er wordt geen balsport gevraagd.)', terwijl sjimz met 'Is geen balsport' verwees naar het gegeven antwoord (hij bedoelde te zeggen: 'Sumo is geen balsport, dus voldoet het niet aan de vraagstelling.')
En zo ziet het eruit:quote:Op zondag 26 november 2006 14:36 schreef erkel het volgende:
Ik heb het opgezocht en Jai Alai is inderdaad de juiste sport. Game on!![]()
[...]
Lijkt verdacht veel op Pelote...quote:Op zondag 26 november 2006 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En zo ziet het eruit:
[afbeelding]
Ik herken het wel van Jackass. Stonden die idioten die ballen die 300 km/u gaan (quote:Op zondag 26 november 2006 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En zo ziet het eruit:
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 14:48 schreef Stranglem het volgende:
dean ertussen dan:p
Erkel +1quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef erkel het volgende:
Atlas?
Marakeshquote:Op zondag 26 november 2006 14:59 schreef erkel het volgende:
Ik ga ff weg, dus snelle vraag
Wat is de hoofdstad van Marokko?
Was eerst Marrakech, nu is het Rabatquote:Op zondag 26 november 2006 14:59 schreef Neleos het volgende:
Rabbat
010 ook niet zo bestquote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef WooZ het volgende:
kut ik kom net te laat binnen
020 doet het weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |