Er staat nog een vraag open...quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:02 schreef erkel het volgende:
Dan probeer ik wel een nieuwe:
Hoe heet het 'reukorgaan' bij knaagdieren, grazers en carnivoren dat in de neusholte ligt? Katten gebruiken dit orgaan om bijvoorbeeld lichaamsgeuren en urine te onderzoeken.
Hint toegevoed om 0:50: Draagt de naam van een persoon (waarschijnlijk ontdekker)
Owjah die foto heb ik geloof ik wel eens gezienquote:Op zondag 26 november 2006 01:40 schreef Soempie het volgende:
oooo dat weet ik![]()
Orgaan van Jacobsen. Ik heb ooit een vraag over m'n flemende kat gesteld![]()
Killer Catquote:Op zondag 26 november 2006 01:50 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
mijn kat kijkt dan gewoon eng![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
Ja, maar wyccie was er niet..ik had niet verwacht van jullie dat iemand die vraag over Kahlo goed zou hebben![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 01:58 schreef erkel het volgende:
Heb je er nog meer in de aanbieding?
ow was nog voor vorige vraag
Soemp +1quote:Op zondag 26 november 2006 02:03 schreef Soempie het volgende:
radiohead ok computer
Soempie +brilquote:
ik ook niet, je naam zit ervoor (laatste tijd wel vaker last van verspringende naambalkjesquote:
och dat pro-firefox geleuter weerquote:Op zondag 26 november 2006 02:06 schreef Mark_V het volgende:
@erkel en soemp: Gewoon een fatsoenlijke browser gebruiken, firefox heeft helemaal geen last van dat fok! layout gezeur....
gebruik dan wel ie7, scheelt enorm.... ik heb niks voor/tegen etc een bepaalde browser, maar wel iets tegen browsers die dingen #@$@#$ weergeven....quote:Op zondag 26 november 2006 02:07 schreef erkel het volgende:
[..]
och dat pro-firefox geleuter weerIE werkt normaliter prima
Nieuwste toch? Ik gebruik die nog niet, maar schijnt firefox kopie te zijnquote:Op zondag 26 november 2006 02:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
gebruik dan wel ie7, scheelt enorm....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |