Gewoon open laten, dan kan de rest er ook nog wat over zeggen. Maar nee, moslims komen er slecht van af. Dus maar snel een slotje he.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat wou je d'r verder nog over zeggen dan?
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon open laten, dan kan de rest er ook nog wat over zeggen. Maar nee, moslims modje komt er slecht van af. Dus maar snel een slotje he.
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon open laten, dan kan de rest er ook nog wat over zeggen. Maar nee, moslims komen er slecht van af. Dus maar snel een slotje he.
nee, dat is het excuus. het topic laten verzanden in bagger, daarover klagen en een slotje krijgen.quote:
tja er moeten ook voordelen aan de baan zitten natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
dat modje post nog wel lekker even door na het slotje
het gaat natuurlijk niet zozeer om dit gevalletje. Punt is dat moslims zichzelf uitleven in dat wat ze "ongelovigen" verwijten. De hypocrisie is adembenemend, en dusdang brutaal dat het sommigen geeneens opvalt. Laat staan die users die niet verder komen dan pal te staan voor een cultuur waarin ze zelf voor hun hebben en houden zouden moeten vrezen.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:42 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Achterlijke daad van twee moslims die daarvoor zijn gestraft door hun Islamitische school. de kool is het sop niet waard.
het kan me nix schelen wie er slecht vanaf komt, de OP stinkt dus istie dicht ... vraag maar aan Meki hoe dat werktquote:Op woensdag 6 december 2006 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon open laten, dan kan de rest er ook nog wat over zeggen. Maar nee, moslims modje komt er slecht van af. Dus maar snel een slotje he.
Dat haal ik niet uit de OP. Chapeau als jij dit wel kan.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het gaat natuurlijk niet zozeer om dit gevalletje. Punt is dat moslims zichzelf uitleven in dat wat ze "ongelovigen" verwijten.
en dus een verontwaardigd topic openen is geen hypocrisie, want jah als hunnie de (alle) moslims zijn, zijn wij de westerlingen die dus weer hetzelfde doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het gaat natuurlijk niet zozeer om dit gevalletje. Punt is dat moslims zichzelf uitleven in dat wat ze "ongelovigen" verwijten. De hypocrisie is adembenemend, en dusdang brutaal dat het sommigen geeneens opvalt. Laat staan die users die niet verder komen dan pal te staan voor een cultuur waarin ze zelf voor hun hebben en houden zouden moeten vrezen.
Tja, dacht je dat daarover wél een enigzins objectieve discussie te voeren valt? Je kunt op voorhand verwachten dat een serieuze discussie over de intolerantie en hypocrisie in de islamitische wereld binnen de kortste keren weer gaat over het bestaansrecht van Israel. Vermoeiend en zinloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:50 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Dat haal ik niet uit de OP. Chapeau als jij dit wel kan.![]()
Het naar de hypocrisie van de moslims verwijzende sarcasme mag toch wel duidelijk zijn. Goede OP juist.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
het kan me nix schelen wie er slecht vanaf komt, de OP stinkt dus istie dicht ... vraag maar aan Meki hoe dat werkt
Dat verbaast me niks (quote:Op donderdag 7 december 2006 20:44 schreef sp3c het volgende:
I dunno
Nee, ik heb hem al gevonden.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:15 schreef sp3c het volgende:
Israël, Libanon/Gaza, op weg naar vrede #60
die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |