Dichtbijquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:42 schreef macondo het volgende:
Dat waren geen studenten, maar scholieren als je het mij vraagt..140 euro?
Nembrionic +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
147
Hoeveel is het nu eigenlijk?quote:
het was altijd 125 en op een gegeven moment zijn ze gaan indexeren, dus er kwam ieder jaar een paar procent bij. Dit deden ze dan ook nog eens alleen met de basisbeurs voor thuiswonenden, zodat de uitwonende beurs relatief helemaal een fooi werd....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:46 schreef ChrisJX het volgende:
Het zijn geen mooie bedragen hoor. Weet niet hoe het berekend wordt, maar het was 14?,38 gulden.
Stranglem +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:58 schreef Stranglem het volgende:
Hero of the Day - Metallica
Ja. En lees de OP ook eventjes door.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:13 schreef Stranglem het volgende:
ik ben idd nieuw, moet ik nu een vraag verzinnen ofzo?:P
Geen idee, ben al afgestudeerdquote:
Welkom hier! Lees vooral de OP eventjes door, luister naar het geweldige Eisbar van Grauzone en succes!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:13 schreef Stranglem het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:13 schreef Stranglem het volgende:
Al mijn posts? Dat strekt wel tot aanbeveling, maar echt noodzakelijk is het niet hoor..quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]en lees Macondo's posts even
Ik heb mijn dekstempel niet laten weglaserenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]en lees Macondo's posts even
ding ding ding, we hebben een winnaar,quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:30 schreef liefie_ het volgende:
groen roze zwart blauw geel oranje paars en rood
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:37 schreef Stranglem het volgende:
en ja het was uit mn hoofd, betreft macondo
Graag zelfs, dan weet je ook zeker dat het antwoord dat je in gedachten hebt goed isquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:43 schreef Stranglem het volgende:
ik mag voor het verzinnen van vragen wel internet raadplegen? daarom verzon ik net zon makkelijke vraag omdat ik niet wist of het uit het hoofd moest:P
Een dekstempel is een inktvlek op de rug van een ooi (vrouwelijk schaap).quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb mijn dekstempel niet laten weglaseren![]()
-Ik weet niet eens wat dat is!![]()
Altijd. Zeker een handige methode om te controleren of je het goede antwoord zelf wel bij de hand hebtquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:43 schreef Stranglem het volgende:
ik mag voor het verzinnen van vragen wel internet raadplegen? daarom verzon ik net zon makkelijke vraag omdat ik niet wist of het uit het hoofd moest:P
Damn. Heeft ze kippenvel, of zo?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
De hedendaagse adaptie daarvan is de breezer-tattoo:
[afbeelding]
logischquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen voor het beantwoorden van vragen mag het niet want dan is de sport eraf
Ik weet het niet maar zo te zien istie net gezet.quote:
En zo is het!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef liefie_ het volgende:
sorry dat ik weg moest
maar friet gaat voor
welk instrument?quote:Eenis een elektronisch muziekinstrument dat bespeeld wordt door de afstand tussen de handen en twee antennes te variëren.
Lienekien +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Teramin
Ik ben ondertussen óók nog naar de kapper geweest...moet je nagaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:17 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie niet zoveel veranderen als ik een paar dagen geen tijd heb
ik zie ineens dat er meegeteld wordt (vet handig)
Ja, het werkt geweldig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:17 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie niet zoveel veranderen als ik een paar dagen geen tijd heb
ik zie ineens dat er meegeteld wordt (vet handig)
3 goed. alleen carey nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
Wham - Last Christmas
Mariah Carey - All I want for Christmas
Bing Crossby - White Christmas
Andre Hazes - Eenzame Kerst
Ehm....
laat ik eens coulant zijn en die van lennon goed rekenen. de titel is Happy x-mas (war is over)quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:22 schreef Jayhawk het volgende:
and so this is christmas - joko en john lennon
band aid - do they know its chrismtas
mariah carey - all i want for christmas is you
plaats 1408 lees ik netquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dus André Hazes was goed? Grappig
Dan had ik er dus maar 2 goedquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had ik er dus maar 2 goed
Ik zette er 4 neer. Mariah Carrey was niet goed en Andre Hazes ook niet. Dan had ik er maar 2 goed, niet 3quote:
Captain Planet - Robot Chickenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Captain Planet voordat hij in zijn spandex pakje ging rondlopen?
de mens en de aap?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef belsen het volgende:
Vage twijfel.
Welke twee diersoorten kunnen niet zelf vitamine C aanmaken?
ik kan je niet meer volgen. ik zeg net dat hazes op 1408 stond en dus wel goed isquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zette er 4 neer. Mariah Carrey was niet goed en Andre Hazes ook niet. Dan had ik er maar 2 goed, niet 3
alleen de fruitetende vleermuisquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
mensen en vleermuizen
Op 1408..er werd toch van de Top 10 gevraagd?quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik kan je niet meer volgen. ik zeg net dat hazes op 1408 stond en dus wel goed is![]()
Dan is het nog steeds goedquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op 1408..er werd toch van de Top 10 gevraagd?
top 10quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef Homdeck het volgende:
Mag ik 5 kerstliedjes die vorig jaar in de top2000 stonden? artiest + titel en de 5e krijgt het punt.
Ik zou zweren dat er top10 stondquote:
Er wordt een diersoort gevraagd. Vleermuis is wel een diertsoort.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:37 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
bovendien is vleermuizen wel heel breed als er een soortnaam genoemd wordt
je moet nog wat extra uitkateren denk ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat er top10 stond
nee, op de fruitetende vleermuis na kunnen alle vleermuizen vit c aanmakenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er wordt een diersoort gevraagd. Vleermuis is wel een diertsoort.
Er wordt niet gevraagd welke soort vleermuis.
Nou dan krijg je geen punt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef Jayhawk het volgende:
dit is weer zo'n vraag die verkeerd/onvolledig gesteld is
was ook totaal geen aanval op jou!quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Nou dan krijg je geen punt.
Stand Deel 454
Nembrionic 1
Stranglem 1
liefie_ 1
Homdeck 2
Lienekien 1
Jayhawk 2
Belsen 1
Ga maar door. Ik zocht mens en cavia.
Doe ik het weer verkeerd om. Ben daar laatst een punt door misgelopenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:00 schreef erkel het volgende:
AndersomIk weet er een paar, maar niet allemaal
Sex is ook biologie. En Bond neukte meer dan dat hij misdaad bestreed. En hij zal vast wel eens in Oostenrijk zijn geweest in de filmquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:00 schreef ChrisJX het volgende:
Maarre, die heeft zowel met Oostenrijk als biologie weinig te maken. Als Schwarzenegger nou een keer Bond had gespeeld
TradeMarkie +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
jeroen krabé
nee, al lijkt de intro er wel sterk opquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:10 schreef Homdeck het volgende:
RHCP - dani california
Homdeck +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:10 schreef Homdeck het volgende:
nee het was het origineel
Tom Petty - Mary Jane's last dance dus
ik zal eens kijken of ik het audiofragment kan vindenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:13 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb die 2 nummers nooit naast elkaar gelegd, maar is het echt zo erg ja? de intro vond ik al wel behoorlijk hetzelfde
hierquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik het audiofragment kan vinden
Lienekien +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Shit. Back in the USSR, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:23 schreef Jayhawk het volgende:
Getting Better?
With a little help from my friends
Die was toch niet van hem maar van Joe Cocker?
Zegt 'ie nu.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:43 schreef Homdeck het volgende:
Het eerste en tweede plaatje zijn de titel en het derde de band
goed gevonden, al betwijfel ik of dat nummer bestaatquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:43 schreef Etcetera het volgende:
Heartpain van Genesis?
ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
goed gevonden, al betwijfel ik of dat nummer bestaat![]()
moet ik gelijk hints gaan geven dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zegt 'ie nu.
Love hurts. Van Jesus and the Mary Chain.
De kruisiging vindt niet in Genesis plaatsquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:45 schreef Etcetera het volgende:
maar ik was vooral trots op Genesis
"Welk nummer van welke artiest/band wordt hier afgebeeld?"quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moet ik gelijk hints gaan geven dan?
je antwoord is close maar niet wat ik zoek
how the hell should I knowquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De kruisiging vindt niet in Genesis plaats
Of bederf ik nu de feestvreugde?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:49 schreef belsen het volgende:
Love hurts van Nazareth, lijkt me dan...
ah zo. vraag had iets duidelijker gesteld kunnen worden inderdaad.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Welk nummer van welke artiest/band wordt hier afgebeeld?"
Je vraag is zo gesteld dat daaruit blijkt dat alleen het nummer is afgebeeld, niet dat ook de artiest wordt afgebeeld.
Afgebeeld = uitgebeeld.
belsen +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:49 schreef belsen het volgende:
Love hurts van Nazareth, lijkt me dan...
beledigd dat er niet op 'm gewacht isquote:
Ik word nooit geënveloptquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:27 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw ik heb mn eerste envelopje!!!!!
ik doe het niet eens aanquote:
die grandioze nieuwe functie waarmee je elkaar berichtjes kunt sturen via fok zie de allerbovenste balk bovenin en rechts staat een envelopjequote:
ik nu lekker wel whoepie!quote:
nee joh is tof!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik doe het niet eens aanvind het zo'n onzin
de charme van Fok vond ik dat die functie er níet was
Ik!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:36 schreef Jayhawk het volgende:
Wie wordt de informateur?
Werd wel topscoorder aller tijden op een WK, maar haalde met zijn 3 doelpunten slechts de gedeelde tweede plaats.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:47 schreef Jayhawk het volgende:
Ronaldo
Homdeck +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:03 schreef Homdeck het volgende:
miroslav klose
nee die werd maar 6 keer wereldkampioenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hans van der Togt?
Belsen is toevallig wel een van de aardigste en liefste Fok!kers die er is!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:26 schreef Etcetera het volgende:
beledigd dat er niet op 'm gewacht is
hij/zij (weet het niet, geen zin in kijken, sorry) snapt niet dat we nogal snel zijn
hun snuffertje?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:02 schreef erkel het volgende:
Dan probeer ik wel een nieuwe:
Hoe heet het 'reukorgaan' bij knaagdieren, grazers en carnivoren dat in de neusholte ligt? Katten gebruiken dit orgaan om bijvoorbeeld lichaamsgeuren en urine te onderzoeken.
quote:
Dan weet vast iemand anders het wel.quote:Op zondag 26 november 2006 01:02 schreef erkel het volgende:
geen idee
Er staat nog een vraag open...quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:02 schreef erkel het volgende:
Dan probeer ik wel een nieuwe:
Hoe heet het 'reukorgaan' bij knaagdieren, grazers en carnivoren dat in de neusholte ligt? Katten gebruiken dit orgaan om bijvoorbeeld lichaamsgeuren en urine te onderzoeken.
Hint toegevoed om 0:50: Draagt de naam van een persoon (waarschijnlijk ontdekker)
Owjah die foto heb ik geloof ik wel eens gezienquote:Op zondag 26 november 2006 01:40 schreef Soempie het volgende:
oooo dat weet ik![]()
Orgaan van Jacobsen. Ik heb ooit een vraag over m'n flemende kat gesteld![]()
Killer Catquote:Op zondag 26 november 2006 01:50 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
mijn kat kijkt dan gewoon eng![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
Ja, maar wyccie was er niet..ik had niet verwacht van jullie dat iemand die vraag over Kahlo goed zou hebben![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 01:58 schreef erkel het volgende:
Heb je er nog meer in de aanbieding?
ow was nog voor vorige vraag
Soemp +1quote:Op zondag 26 november 2006 02:03 schreef Soempie het volgende:
radiohead ok computer
Soempie +brilquote:
ik ook niet, je naam zit ervoor (laatste tijd wel vaker last van verspringende naambalkjesquote:
och dat pro-firefox geleuter weerquote:Op zondag 26 november 2006 02:06 schreef Mark_V het volgende:
@erkel en soemp: Gewoon een fatsoenlijke browser gebruiken, firefox heeft helemaal geen last van dat fok! layout gezeur....
gebruik dan wel ie7, scheelt enorm.... ik heb niks voor/tegen etc een bepaalde browser, maar wel iets tegen browsers die dingen #@$@#$ weergeven....quote:Op zondag 26 november 2006 02:07 schreef erkel het volgende:
[..]
och dat pro-firefox geleuter weerIE werkt normaliter prima
Nieuwste toch? Ik gebruik die nog niet, maar schijnt firefox kopie te zijnquote:Op zondag 26 november 2006 02:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
gebruik dan wel ie7, scheelt enorm....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |