Graag zelfs, dan weet je ook zeker dat het antwoord dat je in gedachten hebt goed isquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:43 schreef Stranglem het volgende:
ik mag voor het verzinnen van vragen wel internet raadplegen? daarom verzon ik net zon makkelijke vraag omdat ik niet wist of het uit het hoofd moest:P
Een dekstempel is een inktvlek op de rug van een ooi (vrouwelijk schaap).quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb mijn dekstempel niet laten weglaseren![]()
-Ik weet niet eens wat dat is!![]()
Altijd. Zeker een handige methode om te controleren of je het goede antwoord zelf wel bij de hand hebtquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:43 schreef Stranglem het volgende:
ik mag voor het verzinnen van vragen wel internet raadplegen? daarom verzon ik net zon makkelijke vraag omdat ik niet wist of het uit het hoofd moest:P
Damn. Heeft ze kippenvel, of zo?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
De hedendaagse adaptie daarvan is de breezer-tattoo:
[afbeelding]
logischquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen voor het beantwoorden van vragen mag het niet want dan is de sport eraf
Ik weet het niet maar zo te zien istie net gezet.quote:
En zo is het!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef liefie_ het volgende:
sorry dat ik weg moest
maar friet gaat voor
welk instrument?quote:Eenis een elektronisch muziekinstrument dat bespeeld wordt door de afstand tussen de handen en twee antennes te variëren.
Lienekien +1quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Teramin
Ik ben ondertussen óók nog naar de kapper geweest...moet je nagaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:17 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie niet zoveel veranderen als ik een paar dagen geen tijd heb
ik zie ineens dat er meegeteld wordt (vet handig)
Ja, het werkt geweldig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:17 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie niet zoveel veranderen als ik een paar dagen geen tijd heb
ik zie ineens dat er meegeteld wordt (vet handig)
3 goed. alleen carey nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
Wham - Last Christmas
Mariah Carey - All I want for Christmas
Bing Crossby - White Christmas
Andre Hazes - Eenzame Kerst
Ehm....
laat ik eens coulant zijn en die van lennon goed rekenen. de titel is Happy x-mas (war is over)quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:22 schreef Jayhawk het volgende:
and so this is christmas - joko en john lennon
band aid - do they know its chrismtas
mariah carey - all i want for christmas is you
plaats 1408 lees ik netquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dus André Hazes was goed? Grappig
Dan had ik er dus maar 2 goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |