quote:Op donderdag 21 december 2006 18:26 schreef dwerg het volgende:
Hoho, hier komt de hamer. De derde van links lijkt op Mika Häkkinen.
Ik heb hier een vrachtbrief liggen van tulpen die ik gisteren heb gehad, en daar staan twee soorten op: Cristmus Marvel en Mary Cristmus.Een kwartje voor degene die de namen wel correct kan spellen.
De aantallen klopten ook niet, het waren 5 pallets MC, en 11 CM.
Wow, te gek man! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef Z het volgende:
[..]
Nog een verjaardag, vanochtend heb ik een (wolk van een) dochter gekregen
Ik ga het niet iedere keer zeggen, maar toch: beterschap.quote:Op zondag 24 december 2006 10:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nog steeds niet fit.Nadenken en zoeken gaat dus niet zo goed.
Moet er wel zijn. Momentje.quote:Op zondag 24 december 2006 10:43 schreef peaceman het volgende:
hmm jah, maar dat topic is toch eigenlijk bedoeld voor albumlijstjes (zie op)
Mja alleen dit gevonden: Wat was jouw beste concert ooit?quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 11:23 schreef bartrid het volgende:
8 uur lang op heathrow rondhangen
Ach, bekijk het zo. Je had ook 8 uur op Luton vastgezeten kunnen hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 11:23 schreef bartrid het volgende:
Zo, 8 uur lang op heathrow rondhangen is helemaal niks maar vergeleken met hoe lang andere mensen hebben moeten wachten viel het allemaal wel mee.
Ja, bedankt. Iedereen een Mary Cristmus.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:43 schreef cafca het volgende:
In ieder geval een Mary Christmus gewenst, dwerg!
Freedb? CDDB is betaald.quote:Op zondag 24 december 2006 19:52 schreef Tokus het volgende:
weet iemand toevallig een webservice waarmee album informatie en tracklists enzo zijn op te halen?
Het ergste is nog dat, als je wegdenkt wie het zingt, het nog niet eens zo beroerd klinkt.quote:Op maandag 25 december 2006 21:11 schreef Litpho het volgende:
Woorden schieten tekort.
http://www.youtube.com/watch?v=FONt47Z0KZg&eurl=
Nee, en haar Angus Young huppel zie ik Beyon-"ik neem mijzelf immer serieus"-cé nog niet zo snel doen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:08 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat, als je wegdenkt wie het zingt, het nog niet eens zo beroerd klinkt.
ik had een ticket voor de 14.45 vlucht, die werd gecancelled, overgeboekt op de vlucht van 19.00 waarvan ze al wisten dat die tot 20.15 vertraging had. Die ging dus pas om 22.30 wegquote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik las dat er sinds woensdag door de mist 1000 vluchten zijn gecancelled. Maar 8 uur wachten lijkt mij ook helemaal niks.
nee, eerder te saaiquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
TOOL is waarschijnlijk te ingewikkeld voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |