abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43874580
Mannen vrouwen die al hun hele leven uitgestipppeld hebben en nu al weten dat ze volgend jaar manager zijn en dan tegen jou gaan vertellen dat je ook je carričre moet gaan plannen

Nee, ik moet niks , misschien vind ik vrienden/uitgaan/etc wel veel belangrijker dan veel geld en een goede studie

Misschien kies ik er bewust voor om niet mee te doen met jullie rat-race en leef ik met de dag, omdat mij dat zo beter bevalt.

Morgen ben je er misschien niet meer en wat heb je dan gedaan met je leven?

Helemaal niks

En wat heb ik gedaan?

Alles waar ik zin in had
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_43874594
Hulde
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
pi_43874665
Je hebt een punt.

Ik voel er ook weinig voor om me zodanig omhoog te werken dat ik constant stressen moet en in the end mischien wel ziek en oud ben, maar dan met een goed saldo.

Nee, dan lever ik liever een beetje in en doe wat ik leuk vind.
pi_43874695
Eensch, met de dames.
pi_43874729
-edit: dit is geen ONZ.

[ Bericht 69% gewijzigd door Nosh op 25-11-2006 11:23:12 ]
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:19:08 #6
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43874757
Misschien vinden zij het leven in de ratrace wel uitermate leuk en uitdagend. leven en laten leven hoe je dat zelf wenst.
... is a mismatch forever
pi_43874774
Tot het moment dat je gaat zeuren dat je te weinig geld hebt om dit en dat te kopen en dat alles veel te duur is geworden.
pi_43874811
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef Phoenixjuh het volgende:
Tot het moment dat je gaat zeuren dat je te weinig geld hebt om dit en dat te kopen en dat alles veel te duur is geworden.

Je kan ook gewoon je best doen en zorgend dat je een leuke, goede baan krijgt. Zonder vervolgens het vuur uit je sloffen te lopen om hogerop te komen.Lijkt me niks mis mee .
pi_43874825
Ik vind vrienden, familie, uitgaan veel belangrijker dan carriere maken. Mensen die alleen maar het geld achterna gaan zitten worden nooit gelukkig, en geluk is het belangrijkst!
:-)
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:23:54 #10
82589 S-Two
barba macacu
pi_43874835
Eensch. Ik studeer economie en genoeg van dat soort types hier .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_43874848
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:23 schreef twetwe het volgende:
Ik vind vrienden, familie, uitgaan veel belangrijker dan carriere maken. Mensen die alleen maar het geld achterna gaan zitten worden nooit gelukkig, en geluk is het belangrijkst!
Zo is dat.
pi_43874900
quote:
En wie ben jij om te zeggen dat je niet gelukkig wordt van carriere maken?
pi_43874932
Gedeeltelijk mee eens. Het mooiste vind ik nog steeds een goed evenwicht tussen beide. Maar kan ook niet tegen mensen die gaan zeuren over carriere maken (vooral omdat ik niet weet wat ik wil )
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_43874963
geld carričre
pi_43875004
Jullie zijn nou typisch een voorbeeld waarom het zo slecht gaat met Nederland. Niemand wilt meer inzetten voor de economie (en voor zichzelf). Jeugd van tegenwoordig die liever elke dag opstap moeten en wel zien wat er dan gebeurd. En wat zien wij dan? Hangjongeren die de buurt onveilig maken etc. en wanneer ze eenmaal realiseren dat ze echt werk moet gaan zoeken, kunnen ze geen werk krijgen, omdat ze te stom waren om te gaan leren. Dan krijgen we jongeren die van mijn belastinggeld moeten genieten, want meer dan de bijstand kunnen ze niet krijgen. En dan alleen maar gaan zeuren dat het slecht is. Wil je na je HBO/WO diploma ergens als administrateurtje gaan werken met een hongersloon? Prima! Maar ga niet lopen zeuren dat anderen carriere willen maken, dit zijn uiteindelijk DE mensen die jouw subsidies en dergelijke betalen. Wees blij dat zulke mensen bestaan, zonder dergelijke mensen heb jij geen bijstand, geen subsidie, geen aow, geen ww etc.! Sterker nog, je hebt dan niet eens de mogelijkheid om te studeren!
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:38:24 #16
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43875025
Moet je eens in het gemiddelde warenhuis naar het personeel kijken. Dan weet je gelijk waarom je door moet studeren.
pi_43875381
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:36 schreef Phoenixjuh het volgende:
Jullie zijn nou typisch een voorbeeld waarom het zo slecht gaat met Nederland. Niemand wilt meer inzetten voor de economie (en voor zichzelf). Jeugd van tegenwoordig die liever elke dag opstap moeten en wel zien wat er dan gebeurd. En wat zien wij dan? Hangjongeren die de buurt onveilig maken etc. en wanneer ze eenmaal realiseren dat ze echt werk moet gaan zoeken, kunnen ze geen werk krijgen, omdat ze te stom waren om te gaan leren. Dan krijgen we jongeren die van mijn belastinggeld moeten genieten, want meer dan de bijstand kunnen ze niet krijgen. En dan alleen maar gaan zeuren dat het slecht is. Wil je na je HBO/WO diploma ergens als administrateurtje gaan werken met een hongersloon? Prima! Maar ga niet lopen zeuren dat anderen carriere willen maken, dit zijn uiteindelijk DE mensen die jouw subsidies en dergelijke betalen. Wees blij dat zulke mensen bestaan, zonder dergelijke mensen heb jij geen bijstand, geen subsidie, geen aow, geen ww etc.! Sterker nog, je hebt dan niet eens de mogelijkheid om te studeren!
ik heb hbo-ce gedaan en werk nu bij de belastingdienst
pi_43875426
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:58 schreef postmortum het volgende:

[..]

ik heb hbo-ce gedaan en werk nu bij de belastingdienst
Dan kan je inderdaad schudden om carriere te maken , maar we hebben inderdaad ook nog mensen nodig die het vuile werk moeten doen
pi_43875434
quote:
Of je leest de OP en ziet dat het hier gaat om mensen die hun hele carriere uitgestippeld hebben en jou ermeer gaan zitten te vervelen.
Laat die mensen lekker doen waar ze zin in hebben Hoeven wij weer iets minder ons best te doen
pi_43875443
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:01 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Dan kan je inderdaad schudden om carriere te maken , maar we hebben inderdaad ook nog mensen nodig die het vuile werk moeten doen
wil jij nog je zorgtoeslag volgende maand
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:03:34 #21
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_43875467
Ik word ook altijd gek van die vragen: wat ga je hierna doen dan? Blablabla
BOEIEND eerst dat hoerendiploma halen natuurlijk gek
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_43875510
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik word ook altijd gek van die vragen: wat ga je hierna doen dan? Blablabla
BOEIEND eerst dat hoerendiploma halen natuurlijk gek
dat bedoel ik nu ook en dan eens rustig gaan kijken wat je wilt gaan doen
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:09:03 #23
97111 ukga
Siewosie baas
pi_43875597
mensen die hun cariere helemaaln uitgestippeld hebben,komt vaak toch nooit hetgeen van terecht wat ze zo mooi gepland hadden.
maarja ieder zn leven hea
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:10:15 #24
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_43875622
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef postmortum het volgende:

[..]

dat bedoel ik nu ook en dan eens rustig gaan kijken wat je wilt gaan doen
Zeker, als je dat diploma hebt heb je nog zeker 40 jaar om je uit je bilnaad te werken
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_43875634
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:02 schreef postmortum het volgende:

[..]

wil jij nog je zorgtoeslag volgende maand
, sorry ik verdien helaas te veel dat ik geen zorgtoeslag meer krijg , in tegenstelling tot jou verdien ik genoeg om voor mijzelf te zorgen.
pi_43875685
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:10 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

, sorry ik verdien helaas te veel dat ik geen zorgtoeslag meer krijg , in tegenstelling tot jou verdien ik genoeg om voor mijzelf te zorgen.
oh zal ik je ib 2005 of 2006 dan ff narekenen
pi_43875694
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:09 schreef ukga het volgende:
mensen die hun cariere helemaaln uitgestippeld hebben,komt vaak toch nooit hetgeen van terecht wat ze zo mooi gepland hadden.
maarja ieder zn leven hea
Je kunt natuurlijk ook NIET plannen, en achteraf achterkomen dat je toch een studie had moeten volgen. Of er achter komen dat je toch niet kunt leven met een bijstanduitkering. Tja, het is maar wat je liever wilt he, achteraf achterkomen dat je heel veel dingen anders had moeten doen, of achteraf achterkomen dat een paar dingen niet zijn uitgekomen.
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:14:16 #28
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43875715
Daarom heb ik dadelijk 200 euro op Aston Villa en 100 op Colchester United.

Lekker geld maken achter de pc met de broek op de enkels
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_43875736
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Daarom heb ik dadelijk 200 euro op Aston Villa en 100 op Colchester United.

Lekker geld maken achter de pc met de broek op de enkels
eindelijk een verstandig persoon in dit topic
pi_43875798
De meeste vrouwen zijn onzeker en willen graag alles hebben uitgestippeld. Want een vriendin heeft dat ook. Uiteindelijk blijkt het niet zo te lopen.

Mannen zien wel waar ze komen.
pi_43875800
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:12 schreef postmortum het volgende:

[..]

oh zal ik je ib 2005 of 2006 dan ff narekenen
Je komt inderdaad niet zo intelligent over. Misschien moet je toch maar eerst wachten totdat het jaar 2006 voorbij is. Gaat een beetje moeilijk he, iets narekenen wat nog niet is berekend. Maar jouw hulp heb ik niet nodig, ik heb niet voor niks een landelijke examen Belastingrecht IB behaald.
pi_43875837
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:18 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Je komt inderdaad niet zo intelligent over. Misschien moet je toch maar eerst wachten totdat het jaar 2006 voorbij is. Gaat een beetje moeilijk he, iets narekenen wat nog niet is berekend. Maar jouw hulp heb ik niet nodig, ik heb niet voor niks een landelijke examen Belastingrecht IB behaald.
en ik heb de macht om met 1 druk op de knop jou een mega-aanslag te geven
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:21:14 #33
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43875850
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:18 schreef Devlinsect het volgende:
De meeste vrouwen zijn onzeker en willen graag alles hebben uitgestippeld. Want een vriendin heeft dat ook. Uiteindelijk blijkt het niet zo te lopen.
En dat is nou juist het punt waarop ze breken. Zijn ze 28/29/30, zien ze toch dat ze die doelstelling die ze voor ogen hadden niet kunnen halen en dan gaat het beginnen:

Zo snel mogelijk man zoeken, zogenaamd een keer per ongeluk gedekt worden, gevolg 3 koters, huismoeder, vrijwilligerswerk, dood.

Zo ziet het leven van de gemiddelde carrierevrouw eruit.
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:21:52 #34
82589 S-Two
barba macacu
pi_43875863
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:18 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Jij bent wel heel stoer zeg.
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:35:18 #35
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_43876098
Of je maakt van je hobby je werk en wordt ook nog eens lekker rijk ervan
... en pak een fuif!
pi_43876330
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:20 schreef postmortum het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb nog steeds de macht om de stroom, gas en water van je af te sluiten. Ik denk alleen dat jij een groter probleem hebt dan ik.
pi_43876467
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:21 schreef S-Two het volgende:

[..]

Jij bent wel heel stoer zeg.
Inderdaad, stoerder dan jij ooit zal kunnen zijn.
pi_43876545
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:28 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

En wie ben jij om te zeggen dat je niet gelukkig wordt van carriere maken?
Genoeg voorbeelden Mensen die moeten werken(want ze willen perse een dure auto) als andere mensen lekkernaar het strand gaan.

Mensen die moeten werken terwijl de rest van de familie een leuk familieweekend heeft.

Mensen die moeten werken terwijl hun vrienden een lekker pilsje drinken.

Mensen die niet op vakantie kunnen gaan omdat dat niet lukt met hun werkdruk.

Ik vraag me af welke mensen gelukkiger zijn
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:05:19 #39
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_43876686
Mijn vriendin is ook zo.
Nee jij bent lekker. =X
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:08:20 #40
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43876730
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:05 schreef PrinceLu het volgende:
Mijn vriendin is ook zo.
Je vriendin is een hoer. (zie TT)
pi_43876767
die sletkes moe je gewoon eensch op het kantoor onder de rok pakken,dan denken ze wel anders

[ Bericht 5% gewijzigd door Dhr.Jambers op 25-11-2006 13:16:08 ]
'Oeverdagh ... '
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:12:23 #42
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_43876798
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:53 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Nou, mijn penis is 20 cm !!!
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:21:47 #43
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_43876993
quote:

[..]

En dus heul je jezelf in anonimiteit om je ware gedaante te verbergen? Mietje.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_43876996
quote:
Ik ben het hier helemaal mee eens. Werk komt voor mij echt op de laatste plaats, en ik werk alleen maar om geld te verdienen en meer niet. Ik hoef geen groot huis, ik hoef geen grote auto, ik hoef geen vakantie huisje op Barbados, het enige wat ik wil is gelukkig zijn op het moment dat ik leef. Nu heb ik gelukkig ook een leuke en niet slecht verdienende baan met leuke collega's dus wat mij betreft kan het niet beter.

Zoals TS zegt, morgen ben je er misschien niet meer en dan heb je je tijd verdaan met je benen uit je lijf te rennen zonder echt te genieten van het leven zelf en de enige die daar wat aan gehad heeft is je baas.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_43877068
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:21 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Werk komt voor mij echt op de laatste plaats, en ik werk alleen maar om geld te verdienen en meer niet. Ik hoef geen groot huis, ik hoef geen grote auto, ik hoef geen vakantie huisje op Barbados, het enige wat ik wil is gelukkig zijn op het moment dat ik leef. Nu heb ik gelukkig ook een leuke en niet slecht verdienende baan met leuke collega's dus wat mij betreft kan het niet beter.

Zoals TS zegt, morgen ben je er misschien niet meer en dan heb je je tijd verdaan met je benen uit je lijf te rennen zonder echt te genieten van het leven zelf en de enige die daar wat aan gehad heeft is je baas.
Je kan ook lol in je leven hebben met een goede opleiding eh... meestal kom je dan ook wel mensen tegen waar je een beetje mee kan lagge... zelfde interesses enzo
Ik support gevallen topclubs!
pi_43877363
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:26 schreef Fetai het volgende:

[..]

Je kan ook lol in je leven hebben met een goede opleiding eh... meestal kom je dan ook wel mensen tegen waar je een beetje mee kan lagge... zelfde interesses enzo
Tuurlijk, maar ik zeg ook dat ik een leuke baan heb met collega's die me goed liggen, maar ik ga me echt niet uitsloven om hoger op te komen ofzo.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_43877436
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik zeg ook dat ik een leuke baan heb met collega's die me goed liggen, maar ik ga me echt niet uitsloven om hoger op te komen ofzo.
je kunt ook gewoon je baas pijpen,scheelt je weer 5 jaar w8ten totdat je eindelijk eens promotie krijgt
'Oeverdagh ... '
pi_43877448
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef Phoenixjuh het volgende:
Gewoon minder willen. Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat mensen hedendaags gewoon teveel willen. En kinderen, en carriere en vakanties en een groot huis en een auto. Dat laten afwegen op de toer: ik ben beter dan jij, omdat ik ... juist ja, materialisme.

Ik denk dat het wel goed is om iets te bieden voor jezelf en je kinderen en jezelf ontwikkelen is helemaal niet verkeerd. Mocht je alleen maar materialistisch gericht zijn, dan heb je niet geleefd. Dan word je geleefd. Jouw post is een product van geleefd worden.
pi_43877466
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:46 schreef Integrity het volgende:

[..]

Gewoon minder willen. Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat mensen hedendaags gewoon teveel willen. En kinderen, en carriere en vakanties en een groot huis en een auto. Dat laten afwegen op de toer: ik ben beter dan jij, omdat ik ... juist ja, materialisme.

Ik denk dat het wel goed is om iets te bieden voor jezelf en je kinderen en jezelf ontwikkelen is helemaal niet verkeerd. Mocht je alleen maar materialistisch gericht zijn, dan heb je niet geleefd. Dan word je geleefd. Jouw post is een product van geleefd worden.
'Oeverdagh ... '
pi_43877484
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:21 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik zeg ook neit dat je NIET moet werken Maar dat je moet werken om te leven, en dat je niet moet leven om te werken!
pi_43877590
-edit-

Maken wij wel uit

[ Bericht 26% gewijzigd door Biogarde op 25-11-2006 15:29:34 ]
'Oeverdagh ... '
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:57:16 #52
82589 S-Two
barba macacu
pi_43877641
quote:

[..]

Mijn leven.
pi_43877642
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:48 schreef twetwe het volgende:

[..]

Ik zeg ook neit dat je NIET moet werken Maar dat je moet werken om te leven, en dat je niet moet leven om te werken!
Dat zeg ik ook niet Van niet werken wordt je ook niet gelukkig. Dan is er niks speciaals meer aan om vrij te zijn als je alleen maar kan doen wat je leuk vind. Geloof me, heb 3 maanden thuis gezeten en was blij toen ik aan het werk kon.
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:46 schreef Dhr.Jambers het volgende:

[..]

je kunt ook gewoon je baas pijpen,scheelt je weer 5 jaar w8ten totdat je eindelijk eens promotie krijgt
Mijn baas is mijn vriendin... (ya I know ) maar pijpen gaat hem niet worden denk ik
pi_43877662
quote:

[..]

Hmm, toch proef ik ook wel een soort van aversie en gebrek aan empathie. Sommige mensen vinden het gewoon kicken om in hun werk succesvol te zijn, net als anderen het kicken vinden om 200 mensen in Hyves als 'vriend' te hebben of om 'n krat pils in een avond op te kunnen. Kun je in z'n waarde laten lijkt me. Helemaal als je nagaat dat steeds minder mensen uberhaupt de handen uit de mouwen willen steken - en met name die 'carrieresletjes' voor de kosten daarvan opdraaien.

Materialisme is niet de drijfveer voor een carriere kan ik je verzekeren, jezelf willen exploreren, kijken wat erin zit en jezelf ontplooien op het zakelijk vlak echter wel. Ik push mezelf omdat ik het leuk vind, omdat ik niet met mezelf zou kunnen leven als ik elke ochtend zo opstaan met het *gaap* gevoel van 'uhm, wat zal ik vandaag eens gaan doen'. Neu, 'k heb een helder doel voor ogen waar ik vol energie naartoe werk. Lijkt me niet iets om over te KLB-en.

Dat veel mensen energie halen in de zaken die men verkregen heeft door hard te werken is enerzijds misschien materialistisch, maar anderzijds heeft men in ieder geval 'n doel om voor te gaan. Dat jij liever een ander leven leid en niet zoveel geeft om die dingen maakt geen van jullie een beter mens. Als ik nu dood ga weet ik dat ik alles eruit gehaald heb, qua leuke dingen (want in tegenstelling tot wat er gesteld wordt is een carriere ook kicken).

ps: owjah, ik werk ook om te leven, omdat ik niets leuker vind dat hetgeen ik met werk bereik in 't weekend te vieren met vrienden zeg maar
pi_43877700
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:58 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Hmm, toch proef ik ook wel een soort van aversie en gebrek aan empathie. Sommige mensen vinden het gewoon kicken om in hun werk succesvol te zijn, net als anderen het kicken vinden om 200 mensen in Hyves als 'vriend' te hebben of om 'n krat pils in een avond op te kunnen. Kun je in z'n waarde laten lijkt me. Helemaal als je nagaat dat steeds minder mensen uberhaupt de handen uit de mouwen willen steken - en met name die 'carrieresletjes' voor de kosten daarvan opdraaien.

Materialisme is niet de drijfveer voor een carriere kan ik je verzekeren, jezelf willen exploreren, kijken wat erin zit en jezelf ontplooien op het zakelijk vlak echter wel. Ik push mezelf omdat ik het leuk vind, omdat ik niet met mezelf zou kunnen leven als ik elke ochtend zo opstaan met het *gaap* gevoel van 'uhm, wat zal ik vandaag eens gaan doen'. Neu, 'k heb een helder doel voor ogen waar ik vol energie naartoe werk. Lijkt me niet iets om over te KLB-en.

Dat veel mensen energie halen in de zaken die men verkregen heeft door hard te werken is enerzijds misschien materialistisch, maar anderzijds heeft men in ieder geval 'n doel om voor te gaan. Dat jij liever een ander leven leid en niet zoveel geeft om die dingen maakt geen van jullie een beter mens. Als ik nu dood ga weet ik dat ik alles eruit gehaald heb, qua leuke dingen (want in tegenstelling tot wat er gesteld wordt is een carriere ook kicken).

ps: owjah, ik werk ook om te leven, omdat ik niets leuker vind dat hetgeen ik met werk bereik in 't weekend te vieren met vrienden zeg maar
ik snap dit hele stuk niet Praat normaal Nederlands aub
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 november 2006 @ 14:05:14 #56
862 Arcee
Look closer
pi_43877796
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef postmortum het volgende:
Mannen vrouwen die al hun hele leven uitgestipppeld hebben en nu al weten dat ze volgend jaar manager zijn en dan tegen jou gaan vertellen dat je ook je carričre moet gaan plannen

Nee, ik moet niks , misschien vind ik vrienden/uitgaan/etc wel veel belangrijker dan veel geld en een goede studie

Misschien kies ik er bewust voor om niet mee te doen met jullie rat-race en leef ik met de dag, omdat mij dat zo beter bevalt.

Helemaal niks

En wat heb ik gedaan?

Alles waar ik zin in had
Misschien vinden die vrouwen dat wel net zo leuk om te doen als dat jij het vindt om een biertje met vrienden te drinken. Heb je dus beiden gedaan waar je zin in had.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_43877989
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:00 schreef postmortum het volgende:

[..]

ik snap dit hele stuk niet Praat normaal Nederlands aub
Dat is dus een stukje van het probleem - ik schrijf normaal Nederlands
Als je de hele dag in je bed blijft liggen en je taalkundigheid verruimd.. op dit forum, neem ik het je ook niet kwalijk als je het niet kan lezen hoor

Samenvatting: Er zijn mensen die vet bruut kunnen boeken door hun carriere en die kicken als hun swa dat ook doen en vet bruut boxen met hun homies in het weekend evengoed

Zo beter?
pi_43878050
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:14 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Dat is dus een stukje van het probleem - ik schrijf normaal Nederlands
Als je de hele dag in je bed blijft liggen en je taalkundigheid verruimd.. op dit forum, neem ik het je ook niet kwalijk als je het niet kan lezen hoor

Samenvatting: Er zijn mensen die vet bruut kunnen boeken door hun carriere en die kicken als hun swa dat ook doen en vet bruut boxen met hun homies in het weekend evengoed

Zo beter?
nee want dat snap ik ook niet

Gewoon Nederlands , zodat het iedereen het kan begrijpen

En niet of alleen maar pseudo-intelectuelen of Maikuuul
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:26:05 #59
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_43878182
quote:

[..]

Wat ben jij voor een kansloos figuur, beetje pimpen dat je bij de belastingdienst werkt.

En ook al heb je misschien die macht, maak maar eens paar van die fouten, dan lig je eruit.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_43878511
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:26 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een kansloos figuur, beetje pimpen dat je bij de belastingdienst werkt.

En ook al heb je misschien die macht, maak maar eens paar van die fouten, dan lig je eruit.
Tjah, das toch overal zo?
Ben je gefrustreerd dat de enige macht die jij hebt tot je koelkast reikt ofzo?
Dies in ieder geval vergevingsgezind en duidelijk
pi_43878547
Werken is voor dwazen.
pi_43878848
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:46 schreef Chriz2k het volgende:
Werken is voor dwazen.
Valt dealen dan niet onder werken, Chris?
pi_43878875
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:00 schreef Asilanom het volgende:

[..]

Valt dealen dan niet onder werken, Chris?
Nee, dat is een kunst.
pi_43879000
Ah ja, nog even en dan mag je als uitkeringstrekker poepscheppen in 'n bejaardenhuis.
pi_43879036
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:01 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Nee, dat is een kunst.
Dan ga ik binnenkort maar eens subsidie aanvragen, wat jij?
pi_43879039
Je hebt ook van die lui die allemaal commissies doen ed "omdat dat goed staat op hun cv"

sterf aub.
pi_43879299
quote:
Ik vraag mij serieus af of jij de OP wel gelezen hebt, want je komt erg gefrustreerd om me over. Het begint al bij het eerste woordje van je post: 'Jullie', waarin je mensen die zichzelf niet zo nodig op hoeven werken op de carričreladder beschuldigt van de verslechterde economie (waarmee het intussen een stuk beter gaat, maar dat terzijde. Vervolgens begin je over 'de jeugd die zo nodig op stap moet', waarbij ik me afvraag of je zelf wel een jong bent geweest. Ging jij niet uit tijdens je studietijd?
'Mensen die uitgaan' staan gelijk aan 'hangjongeren'. Gespuis dat geen werk zoekt, stom zijn en niet kunnen leren. Uhmmm, ik vraag mij serieus af waar je het lef vandaan haalt om zulke uitspraken te doen. Aangezien je jezelf kennelijk als een welopgeleid, hoog op de maatschappelijke ladder-staand persoontje beschouwt, valt zo'n beperkt beeld me behoorlijk tegen.

Ik zie de TS trouwens nergens klagen over het feit dat hij geen 'carričre' heeft gemaakt. Jij bent het die klaagt dat híj 't niet gedaan heeft. En da's nu precies waar de TS over klaagt. Bedankt dat je het even tot onze attentie hebt gebracht.
(Un)masking for the greater good.
pi_43879392
sowieso zitten welopgeleide, hoog op de maatschappelijke ladder-staande personen niet op een forum als fok.
pi_43879439
quote:

Sommige mensen willen inderdaad alles tegelijk. Heel materialistisch. En veel van die centjes waar uren en uren voor gewerkt is gaat op aan hypotheek van het peperdure koophuis.
Sorry, maar ik ga niet werken omdat ik zo nodig een hoge levenstandaard behoef. Ik wil geen huis waar ik niet van kan genieten omdat ik 50 uur per week op 'de zaak' zit. Geef me dan maar een leuk knus huisje die ik nog eens van binnen zie en waar ik echt kan léven.
Hard werken maakt mij niet gelukkig. Het hebben van een grote bankrekening overigens ook niet.
pi_43879579
Stelletje lamzakken hier zeg
Jullie stemmen zeker allemaal SP?
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:30:07 #71
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43879650
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:26 schreef EricG het volgende:
Stelletje lamzakken hier zeg
Jullie stemmen zeker allemaal SP?
Ah, jij denkt; laat ik eens uitdagen?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_43879698
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:30 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ah, jij denkt; laat ik eens uitdagen?
Nerd.
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:35:15 #73
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43879751
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:32 schreef EricG het volgende:

[..]

Nerd.
Hihi
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_43881097
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:16 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik vraag mij serieus af of jij de OP wel gelezen hebt, want je komt erg gefrustreerd om me over. Het begint al bij het eerste woordje van je post: 'Jullie', waarin je mensen die zichzelf niet zo nodig op hoeven werken op de carričreladder beschuldigt van de verslechterde economie (waarmee het intussen een stuk beter gaat, maar dat terzijde. Vervolgens begin je over 'de jeugd die zo nodig op stap moet', waarbij ik me afvraag of je zelf wel een jong bent geweest. Ging jij niet uit tijdens je studietijd?
'Mensen die uitgaan' staan gelijk aan 'hangjongeren'. Gespuis dat geen werk zoekt, stom zijn en niet kunnen leren. Uhmmm, ik vraag mij serieus af waar je het lef vandaan haalt om zulke uitspraken te doen. Aangezien je jezelf kennelijk als een welopgeleid, hoog op de maatschappelijke ladder-staand persoontje beschouwt, valt zo'n beperkt beeld me behoorlijk tegen.

Ik zie de TS trouwens nergens klagen over het feit dat hij geen 'carričre' heeft gemaakt. Jij bent het die klaagt dat híj 't niet gedaan heeft. En da's nu precies waar de TS over klaagt. Bedankt dat je het even tot onze attentie hebt gebracht.
Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet (begrijpend) lezen en niet verder kijken dan hun neus lang is.
  zaterdag 25 november 2006 @ 16:49:45 #75
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43881479
Ik had een tijdje hetzelfde gepost

Maar dan dat we ons hele leven verneuken door constant te werken etc.

Sletjes van de maatschappij dat zijn het
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 25 november 2006 @ 16:56:06 #76
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_43881627
ik heb wel toekomst plannen ik heb nu bijna het MBO klaar (eitje maargoed) en ga volgend jaar naar de HU toe Hogere energie technologie studeren. Maar tis niet zo dat ik dan na 3 jaar persee manager moet worden ofzo als ik dan maar kan doen wat ik leuk vindt lekker een beetje bezig zijn met energie huishouding en voor mijn part gewoon sleutelen.

ik zie wel wat de toekomst brengt maar een goede opleiding helpt wel om werk te kunnen doen dat je echt leuk vindt naar mijn idee.

En alle managers mogen ze van mij tegen de muur zetten maar das weer een heel ander verhaal ( zeker in de energie-techniek wereld) ze hebben vaak geen ideee

ik ga nu maar weer verder genieten van mijn migraine aanval
pi_43881683
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had een tijdje hetzelfde gepost

Maar dan dat we ons hele leven verneuken door constant te werken etc.

Sletjes van de maatschappij dat zijn het
Dat was inderdaad een goed topic.

Als je er echt bij na gaat denken is het gewoon moderne slavernij.
pi_43881997
Carriere? Enigszins. Ik wil hoger op, dat zeker. Maar wat mijn uiteindelijk als doel heb, heb ik niet helder voor ogen. In elk geval geen baan die 60 - 80 uur in de week vergt. Ik hoef ook geen dik salaris, maar wil wel voldoende verdienen om plezierig en zorgeloos te kunnen leven. Waarin ik me wel wil ontplooien is reizen, mijn horizon verbreden en vooral kennis op doen. Een lastige combinatie.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 25 november 2006 @ 17:15:13 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_43882083
@ Damzkieee:

GO AVS GO!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:47:04 #80
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43882888
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een goed topic.

Als je er echt bij na gaat denken is het gewoon moderne slavernij.
Duh .... en niemand komt in actie.

Alleen de zwervers, want die hebben het wel "door"
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_43884251
quote:

Helemaal niks

En wat heb ik gedaan?

Alles waar ik zin in had
denk je niet van nu ik deze opleiding doe kan ik dat daarna doen?
Every war is different, every war is the same.
pi_43884268
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:44 schreef dekkered het volgende:

[..]

denk je niet van nu ik deze opleiding doe kan ik dat daarna doen?
nee, want ik werk al
pi_43884282
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:45 schreef postmortum het volgende:

[..]

nee, want ik werk al
ja godver help dan mee
Every war is different, every war is the same.
pi_43885721
Als carričre en werken bij jou niet op de eerste plaats komen; mijn zege heb je. Maar dan ook niet straks gaan zeuren omdat de 'rijken' die wel hard gewerkt hebben om hogerop te komen naar jouw mening wel iets kunnen missen omdat jij vindt dat je ook recht hebt op 3 auto's en een plasmatelevisie.
Casting an evil eye on degenerates
pi_43895082
Iedereen heeft zijn redenen om zo te leven als hij leeft. Ik behoor dus tot de soort die jij noemt. Ik vind carriere maken belangrijk in mijn leven. Mijn ouders hebben nooit die kans gehad en ik heb die kans wel en wil hem dus ook benutten. En daar heb je meteen ook al een punt, de meeste van mijn leeftijd die niets om carriere geven komen uit de wat 'rijkere gezinnen' waar carriere voorop staat. En misschien is dat ook weer een punt dat de mensen die bewust kiezen om niet voor de carriere te gaan, het anders willen doen dan hun ouders (net zoals ik het anders wil doen dan mijn ouders). Ik heb dus zo'n idee dat het eraan ligt dat je je ouders als voorbeeld hebt en je het graag anders wil doen in het leven dan zij.
pi_43895399
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef PastorRichards het volgende:
Als carričre en werken bij jou niet op de eerste plaats komen; mijn zege heb je. Maar dan ook niet straks gaan zeuren omdat de 'rijken' die wel hard gewerkt hebben om hogerop te komen naar jouw mening wel iets kunnen missen omdat jij vindt dat je ook recht hebt op 3 auto's en een plasmatelevisie.
Want van auto's en plasma TV's wordt je ook zo gelukkig! okee sommige mensen misschien wel. Als ik TS zo hoor lees geeft ie meer om lol hebben met maten en niet zoveel om materialisme.
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:39 schreef Lisanne__tje het volgende:
Iedereen heeft zijn redenen om zo te leven als hij leeft. Ik behoor dus tot de soort die jij noemt. Ik vind carriere maken belangrijk in mijn leven. Mijn ouders hebben nooit die kans gehad en ik heb die kans wel en wil hem dus ook benutten. En daar heb je meteen ook al een punt, de meeste van mijn leeftijd die niets om carriere geven komen uit de wat 'rijkere gezinnen' waar carriere voorop staat. En misschien is dat ook weer een punt dat de mensen die bewust kiezen om niet voor de carriere te gaan, het anders willen doen dan hun ouders (net zoals ik het anders wil doen dan mijn ouders). Ik heb dus zo'n idee dat het eraan ligt dat je je ouders als voorbeeld hebt en je het graag anders wil doen in het leven dan zij.
Hoeft niet. Mijn ouders en mijn broer waren ook niet carričre gericht en ik kom ook niet uit een rijk gezin, ook niet uit een arm gezin, maar goed, van mij hoeft carričre maken ook niet.
pi_43897827
Ik stippel alles uit en ik doe wat ik wil.. Wat denk je daarvan?

Ik ga uit, onze beste vrienden komen regelmatig eten en wij bij hen. (vind ik echt het leukste wat er is)
Heerlijk dineren en praten onder het genot van wijn etc..

Wat het leuke is aan carriere is dat je in een leuk ruim huis kan wonen, een leuke boot kan kopen en met je auto leuke dingen doen die je altijd al wilde doen. Tuurlijk zijn er een hoop materialistische zaken, maar het leukste vind ik gewoon met je beste vrienden varen of dineren etc.

Fantastische combinatie + een stabiele en zekere toekomst.. Wat een genot
  zondag 26 november 2006 @ 10:51:49 #88
78498 classpc
I don't like change
pi_43898592
quote:

Helemaal niks

En wat heb ik gedaan?

Alles waar ik zin in had
Helemaal mee eens
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_43898660
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:51 schreef classpc het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Ik vind het een slap excuus om niks met je leven te doen. Het kan namelijk makkelijk samen.
pi_43901364
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:56 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik vind het een slap excuus om niks met je leven te doen. Het kan namelijk makkelijk samen.
Is lezen nu zo moeilijk of wat? Waar zegt TS dat ie niks met zijn leven doet? Nergens. Of is alleen de benen uit je lijf rennen om voor later (die er misschien niet is) het beter te hebben, iets met je leven doen? Wat een onzin zeg. Als TS gelukkig is met een "simpel" baantje en zich financieel ook goed red dan moet ie dat toch zelf weten? Op zijn manier doet hij ook iets met zijn leven.

Maar als je inderdaad van reizen houdt of van dure spullen, groot huis, grote auto('s) weet ik veel, dan zul je wel moeten inderdaad, maar dat is niet meer met je leven doen dan wat TS doet.

Ik kan het niet meer dan eens zijn met TS. Ik leef nu, ik geniet nu van alles wat ik heb en "later" zien we wel weer. Tuurlijk spaar ik ook voor later om misschien ruimer te wonen of een keer een reis te maken, maar als daar het geld niet voor is, dan gewoon niet, ik ga er niet harder voor werken zeg maar.
pi_43902815
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:58 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

FF 1 ding heel duidelijk gesteld: carrieresletjes zijn mensen met specifieke ambities en uitgangspunten. Dat wil niet zeggen dat zij hun handen uit de mouwen steken. Ik heb zelf Commerciele Economie gestudeerd en ik ben ook bezig met mijn carriere. Dat wat bij mij past. Wat ik om mij heen zie, is dat het een imago is. Het hele carriere gebeuren. Er wordt meer geluld en geacteerd, kortom de juiste houding, dan dat er daadwerkelijk iets gebeurd. Dat hele VVD Rutte verhaal... Da´s theorie uit een boekje.
quote:
Jij slaat de plank goed mis en ik zal je vertellen waarom. Jij gaat er vanuit dat ik tegen carriere ben. Ik had gereageerd op een post die aangaf dat er een moment komt dat je iets wilt kopen en dat niet kunt. Ja, dan moet je gewoon minder willen.

Ik heb ooit voor de thuiszorg gewerkt en de meeste oude mensen maakten zich zorgen om sleutelkinderen. Het is de generatie 40/50/ers die het wellicht hebben verknalt, maar de generatie 30/ers die teveel willen. Je kunt niet EN een kind goed opvoeden EN beide carriere maken. Dat gaat ten koste van je tijd.

Dat heeft me aan het nadenken gebracht. Timemanagement, keuzes en prioriteiten. Je kunt maar zoveel met je tijd doen en het zij die keuzes die je maakt die andere zaken laten verslonsen. Je kunt maar zoveel doen en als je iets ambieert wat je niet kunt halen, moet je eerst jezelf leren kennen. Dat ontbreekt eraan.
quote:
Dat kan, maar kijk eens om je heen. Het is niet zo. Ik stel jouw standpunt ter discussie: je leeft maar 1 keer. Is dat dan het uitgangspunt? Leef je dan werkelijk alleen maar voor jezelf voor die ene keer? Dan had je er net zo goed niet hoeven zijn, want alleen is maar alleen. Ook tussen anderen.
quote:
Ja, ik vind het wel grappig dat dit jouw leven is. Werken en feest vieren. Wanneer ben je uitgefeest en ga je echt wat doen wat je wilt dan? Waarom werk je? Om te feesten? Voor jezelf alleen?
  zondag 26 november 2006 @ 13:46:33 #92
78498 classpc
I don't like change
pi_43902857
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:56 schreef draaijer het volgende:

[..]

Maar om nou je caričre te gaan plannen

In grote lijnen, ok... maar niet zo specifiek als de ts noemt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_43902883
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:21 schreef Natalie het volgende:

[..]

Sommige mensen willen inderdaad alles tegelijk. Heel materialistisch. En veel van die centjes waar uren en uren voor gewerkt is gaat op aan hypotheek van het peperdure koophuis.
Sorry, maar ik ga niet werken omdat ik zo nodig een hoge levenstandaard behoef. Ik wil geen huis waar ik niet van kan genieten omdat ik 50 uur per week op 'de zaak' zit. Geef me dan maar een leuk knus huisje die ik nog eens van binnen zie en waar ik echt kan léven.
Hard werken maakt mij niet gelukkig. Het hebben van een grote bankrekening overigens ook niet.
Mooi gezegd
  zondag 26 november 2006 @ 13:49:32 #94
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43902951
In de metro stond onlangs een artikel dat steeds meer jongeren minder om carriere geven en dat ze liever iets doen wat ze leuk vinden met minder salaris ipv hard werken om carriere te maken voor wat meer geld.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_43903040
Wel interessant is het Pensioen. 80 % vd Nederlandse bevolking heeft geen of een slechte pensioenregeling.
pi_43903421
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Is lezen nu zo moeilijk of wat? Waar zegt TS dat ie niks met zijn leven doet? Nergens. Of is alleen de benen uit je lijf rennen om voor later (die er misschien niet is) het beter te hebben, iets met je leven doen? Wat een onzin zeg. Als TS gelukkig is met een "simpel" baantje en zich financieel ook goed red dan moet ie dat toch zelf weten? Op zijn manier doet hij ook iets met zijn leven.

Maar als je inderdaad van reizen houdt of van dure spullen, groot huis, grote auto('s) weet ik veel, dan zul je wel moeten inderdaad, maar dat is niet meer met je leven doen dan wat TS doet.

Ik kan het niet meer dan eens zijn met TS. Ik leef nu, ik geniet nu van alles wat ik heb en "later" zien we wel weer. Tuurlijk spaar ik ook voor later om misschien ruimer te wonen of een keer een reis te maken, maar als daar het geld niet voor is, dan gewoon niet, ik ga er niet harder voor werken zeg maar.
Tuurlijk kan ik lezen, vandaar die reactie!!!!
Ik vind het zonde als je die jaren in mijn ogen weg aan het gooien bent. Blijkbaar is mijn post voor jou een confronterende post.

[ Bericht 2% gewijzigd door draaijer op 26-11-2006 14:07:36 ]
pi_43903435
gutte gutte gutte gut. Allemaal linkse boomknuffelaars die tot hun 50'e blijven blowen. En komt er geen geld meer voor de vergrijzing. Vind je het GEK!? dat mensen massal emigrerererereren!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 26 november 2006 @ 14:04:02 #98
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_43903460
Hou vol makker!
pi_43903839
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:21 schreef Natalie het volgende:

[..]

Als je 2 werelden nou kan combineren. Geweldig toch. Als je later opeens toch carriere had willen maken, kom je erachter dat iedereen jou al voorbij is.. Mooie start!!
Ik hoop dat je dan maar snel met de drive komt om er iets van te maken, anders ben je ook nog te oud of te duur.

You never know.. Maar goed. Iedereen zo zijn of haar eigen ding.
pi_43904709
Een eigen zaak hebben die goed loopt door jouw eigen ingevingen.. wie wil dat nou niet! En nog geld in't bakkie ook en leuk op vakantie, paar keer per jaar! Wie wil dat nou niet>?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_43905341
quote:
Op zondag 26 november 2006 09:10 schreef draaijer het volgende:

Ik ga uit, onze beste vrienden komen regelmatig eten en wij bij hen. (vind ik echt het leukste wat er is)

Wat het leuke is aan carriere is dat je in een leuk ruim huis kan wonen, een leuke boot kan kopen en met je auto leuke dingen doen die je altijd al wilde doen. Tuurlijk zijn er een hoop materialistische zaken, maar het leukste vind ik gewoon met je beste vrienden varen of dineren etc.

Tering jij klinkt eng...

Het zal aan mij liggen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je gelukkig wordt van varen met een boot en dineren, en dat de rest van je leven lang. Dat alles je voor de wind gaat, en je nu al weet waar je de komende jaren zult staan. Ik zou het liefste elk moment iets nieuws willen proberen, en door het overwinnen van problemen en zorgen zul je je daarna ook weer veel gelukkiger voelen. Bijkomend voordeel is dat je meer waarde hecht aan simpele niet-materiële dingen en je niet zozeer bezig bent een zeker en stabiel bestaan, waarin alles al vast ligt, en de enige niet vastliggende factor het weer is.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan me best voorstellen dat je graag carriere wilt maken, en iets neerzetten, waar anderen ook echt wat aan hebben. Iets betekenen voor anderen, en daarnaast je eigen doelstellingen halen. Maar dat staat wat mij betreft volkomen los van een zeker en stabiele toekomst. Gadver, ik moet er niet aan denken.
  zondag 26 november 2006 @ 15:03:46 #102
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_43905488
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:59 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Tering jij klinkt eng...

Het zal aan mij liggen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je gelukkig wordt van varen met een boot en dineren, en dat de rest van je leven lang. Dat alles je voor de wind gaat, en je nu al weet waar je de komende jaren zult staan. Ik zou het liefste elk moment iets nieuws willen proberen, en door het overwinnen van problemen en zorgen zul je je daarna ook weer veel gelukkiger voelen. Bijkomend voordeel is dat je meer waarde hecht aan simpele niet-materiële dingen en je niet zozeer bezig bent een zeker en stabiel bestaan, waarin alles al vast ligt, en de enige niet vastliggende factor het weer is.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan me best voorstellen dat je graag carriere wilt maken, en iets neerzetten, waar anderen ook echt wat aan hebben. Iets betekenen voor anderen, en daarnaast je eigen doelstellingen halen. Maar dat staat wat mij betreft volkomen los van een zeker en stabiele toekomst. Gadver, ik moet er niet aan denken.
vind ik ook!
pi_43905673
Carričresletjes! Je bedoelt die vrouwen in mantelpakjes?

Geil.

Maar je leven plannen is zo stupide. Lang leve de spontaniteit!
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  zondag 26 november 2006 @ 15:11:16 #104
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43905705
quote:

Tering jij klinkt eng...
Helemaal eens. Alsof je niet gelukkig kunt zijn zonder boot en dure wijn
Brrr...
pi_43905948
quote:

[..]

Tering jij klinkt eng...

Ik ben het wel met draaijer eens. Ondernemen is een risico vak, en het zorgt soms voor veel stress vanwege de risico factor die het met zich meebrengt. But do Wii give a shit? Nee, ondernemen is prachtig en zelfs ontspannend! Meningen verschillen, uiteraard maar iemand met poen kan ook genieten. En geilt niet alleen op materiele dingen. En wat is er mis mee, dat je dat belangrijk vind? Het bereiken van een carriere, geld, en juist daardoor dingen kunnen doen die je altijd al wou ? Innoveren loont ipv blowen in een stadspark en je afvragen wat voor leuke dingen ik nu nog moet doen want ik kan elke dag het loodje leggen
pi_43906152
Ja laten we lekker met zijn allen gaan studeren.
50% stopt er halverwege mee,40% vind geen baan in zijn richting en 10% lukt dat wel.

Managers en dat soort lui zijn er zat hoor,er moeten ook mensen in de bouw blijven werken enzo.

Wat als iedereen carriere gaat maken,moeten we dan nog meer immigranten naar Nederland halen?
Je mag het zelf zeggen hoor .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_43906733
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ik lezen, vandaar die reactie!!!!
Ik vind het zonde als je die jaren in mijn ogen weg aan het gooien bent. Blijkbaar is mijn post voor jou een confronterende post.
Nee, jouw post is niet confronterend, het is kortzichtig. Kortzichtig om te zeggen dat je niks met je leven doet als je gewoon genoegen neemt met een gewone simpele baan zonder hoger op te willen komen. Voor jouw gevoel is dat misschien zo, maar iedereen doet wat met zijn leven op zijn eigen manier. De een heeft voldoening aan gewoon een week gewerkt te hebben, de ander niet en wil verder en verder, meer en meer. Moet je lekker zelf weten overigens, ik zal je niet tegen houden, vooral niet als jij daar je voldoening uit haalt en je daarbij gelukkig voelt, maar voor mij doet het dat niet.

Jouw post kwam op mij over alsof het minderwaardig is om geen carričre te willen maken, of dat het luiheid is, maar daar heeft het niks mee te maken. Zeg het maar als je het niet zo bedoeld had, maar zo kwam het op mij over.

En ja, natuurlijk zou ik een beter verdienende baan niet afwijzen, maar bij mij komt werk echt niet op de eerste plaats. Tuurlijk werk ik wel eens over of doe ik iets extra's maar dat doe ik niet om een goede indruk te maken/hoger op te komen, maar meer voor mijn eigen gevoel.
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:03 schreef sitting_elfling het volgende:
gutte gutte gutte gut. Allemaal linkse boomknuffelaars die tot hun 50'e blijven blowen. En komt er geen geld meer voor de vergrijzing. Vind je het GEK!? dat mensen massal emigrerererereren!
Ja, want alle mensen die geen carriere willen maken, blowen. Wat een onzin zeg. Als dat jouw visie is, dan zou ik maar eens je ogen open doen en verder kijken dan je neus lang is, want als ik dit zo lees is jouw wereldje op 1 of andere manier heel erg klein.
pi_43907553
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben het wel met draaijer eens. Ondernemen is een risico vak, en het zorgt soms voor veel stress vanwege de risico factor die het met zich meebrengt. But do Wii give a shit? Nee, ondernemen is prachtig en zelfs ontspannend! Meningen verschillen, uiteraard maar iemand met poen kan ook genieten. En geilt niet alleen op materiele dingen. En wat is er mis mee, dat je dat belangrijk vind? Het bereiken van een carriere, geld, en juist daardoor dingen kunnen doen die je altijd al wou ? Innoveren loont ipv blowen in een stadspark en je afvragen wat voor leuke dingen ik nu nog moet doen want ik kan elke dag het loodje leggen
Wat is er dan zo leuk aan een jacht en dure wijn? Ik heb het veel meer naar m'n zin in een aftands roeibootje, een krat bier en wat te blowen, al dobberend over de ijsel. Dan in een dure jacht, waarin er genoeg slaapplaatsen, drankjes voor iedereen, een kok op het dek, een zeewaardige boot op de open zee. Kortom, als elke factor die je gelukkig maakt een zekerheid is, dan is er totaal geen spanning meer, geen twijfel of het eten wel lekker zal zijn, geen zorgen of je bier op zal gaan, geen zorgen of je vanacht wel veilig thuis komt. Wat ik wil zeggen; die onzekerheid en kans op mislukken maken de dingen die wel goed gaan de moeite waard, en daar wordt je gelukkig van. Mensen hebben tegenslagen nodig om er weer bovenop te komen, maar dan sta je wel gelijk 2 keer zo hoog als iemand die zonder zorgen hoeft te leven. Althans zo denk ik er over.
pi_43907832
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:19 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Wat is er dan zo leuk aan een jacht en dure wijn? Ik heb het veel meer naar m'n zin in een aftands roeibootje, een krat bier en wat te blowen, al dobberend over de ijsel. Dan in een dure jacht, waarin er genoeg slaapplaatsen, drankjes voor iedereen, een kok op het dek, een zeewaardige boot op de open zee. Kortom, als elke factor die je gelukkig maakt een zekerheid is, dan is er totaal geen spanning meer, geen twijfel of het eten wel lekker zal zijn, geen zorgen of je bier op zal gaan, geen zorgen of je vanacht wel veilig thuis komt. Wat ik wil zeggen; die onzekerheid en kans op mislukken maken de dingen die wel goed gaan de moeite waard, en daar wordt je gelukkig van. Mensen hebben tegenslagen nodig om er weer bovenop te komen, maar dan sta je wel gelijk 2 keer zo hoog als iemand die zonder zorgen hoeft te leven. Althans zo denk ik er over.
Tegenslagen a la, maar dat kan ook op het vlak qua werk. Hoe is het met de financiele wereld, staan we op het randje van de afgrond? Gaan de aandelen naar beneden .. zo ja .. dan is dat ff tegenslag. Net zoals er tegenslag is als je krat bier op is. Het blijft heel verschillen qua mensen. Ik respecteer iedereen daar in. En je kunt wel degelijk op een jacht relaxen! Die dure wijn is niet noodzakelijk uiteraard, een pilsje is ook oke. Maar het feit dat je die boot op de klippen kan af laten gaan en dan wetende dat je er nog 1 kan kopen, sja, zekerheidje maar of dat het leven minder leuk maakt?
mwoaah dat valt wel mee
  zondag 26 november 2006 @ 16:33:59 #110
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43907936
Juist mensen die zo op materiele dingen geilen zijn snel ongelukkig. Ze moeten steeds competeren met andere geilaards en als het ze een keer aan luxe ontbreekt zijn de 3 weken niet te genieten....
pi_43909557
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

True!!
Ik vind de laatste zin erg goed
pi_43909681
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:19 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Wat ben jij goed in aannames doen!? Tjonge jonge jonge. Jij denkt dat ik nooit tegenslagen heb gehad. Ik heb ze in alle soorten en maten meegemaakt. Bij jou is ontspanning waarschijnlijk iets van een blowtje roken o.i.d.
Jij denkt zeker dat wanneer je met je vingers knipt je een boot hebt. No way. Als je dat graag zou willen hebben moet je ervoor werken. Zo gaat dat in ieder geval bij mij.
Met zekerheid bedoel ik financiele zekerheid om mijn gezin te onderhouden en dat we dingen kunnen doen die we willen doen. Wij hebben onlangs een nieuw huis gekocht zodat we meer woonkwaliteit hebben.
  zondag 26 november 2006 @ 17:34:56 #113
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_43909722
Mensen die nog niet weten wat ze willen gaan doen zijn meestal interresanter.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 26 november 2006 @ 17:40:51 #114
117776 OFfSprngr
pi_43909883
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet Van niet werken wordt je ook niet gelukkig. Dan is er niks speciaals meer aan om vrij te zijn als je alleen maar kan doen wat je leuk vind. Geloof me, heb 3 maanden thuis gezeten en was blij toen ik aan het werk kon.
[..]

Mijn baas is mijn vriendin... (ya I know ) maar pijpen gaat hem niet worden denk ik
Geil, moet je wel eens overwerken om te kijken of de statistieken bevredigend zijn?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  zondag 26 november 2006 @ 17:48:07 #115
117776 OFfSprngr
pi_43910076
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Oude mensen kunnen ook gewoon lekker dood gaan pak je gelijk de oorzaak aan en niet het gevolg.
.
.
  zondag 26 november 2006 @ 17:54:34 #116
117776 OFfSprngr
pi_43910237
draaijer: als ik zo je posts lees dan komt bij mij de net naar binnen gewerkte choco-cake gelijk terug als een bruine diarree kots vanwege je burgerlijkheid.

Ga eens een leven KOPEN.
.
.
pi_43910309
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:54 schreef OFfSprngr het volgende:
draaijer: als ik zo je posts lees dan komt bij mij de net naar binnen gewerkte choco-cake gelijk terug als een bruine diarree kots vanwege je burgerlijkheid.

Ga eens een leven KOPEN.
Frustratie vriend?! Ben je onder aan de ladder blijven hangen? Best of 2 worlds is wat ik najaag. Lastig he, als je een achterstand hebt.

ha ha ha ha ha, ik kijk net in je profiel en wat denk je? Staat zo'n gast rokend en drinkend op de foto.. Bravo.. Ik wil snel vooroordelen, maar je maakt het me wel heeeeel moelijk

[ Bericht 12% gewijzigd door draaijer op 26-11-2006 18:03:42 ]
  zondag 26 november 2006 @ 18:08:37 #118
117776 OFfSprngr
pi_43910634
Je zou eens moeten weten, ik heb het beste van 2 werelden en hoef er geen zak voor uit te voeren, ik word gewoon misselijk van je burgerlijkheid, alles via het boekje: studeren, carreire opbouwen, trouwen, kinderen nemen en dan,.. wat?, dan is je leven al over voordat je echt heb kunnen genieten.

Ik geniet liever hier en nu zelfs alleen al met deze post dan als over 60 als je in een bejaardenhuis zit en niets meer kunt en je maar een luier aan krijgt van de verzorgers omdat ze geen tijd hebben om je behoorlijk naar de wc te rijden, en op zich, ik geef ze geen ongelijk, ik zou ook niet de reet van een bejaarde af willen vegen.

Ik,.. ik ben er binnen 20 jaar niet meer, maar dan heb ik wel vanalles gedaan wat ik wil, ik laat me niet dicteren door mensen, tijden of werk.

In fact, ik ben van mening dat op werk onmogenlijk een persoon werkelijk tot het exploreren van zichzelf toe komt, want daar ben je er niet voor, je bent er om geld te verdienen voor anderen in de hoop dat ze jou een paar extra kruimeltjes over laten, sorry, ik koop liever een pak noodles dan dat ik de restjes van een beetje kaviaar bij elkaar moet rennen.

Maar goed, het is jou ding wat je doet en blijkbaar maakt dat jou gelukkig, maar mij kots-misselijk, ik kies voor het hier en nu en stap eruit wanneer het mij uit komt, jij zit in een stroming van burgerlijkheid dat er voor zorgt dat je nooit werkelijk vrij bent, je hebt je eigen gevangenis opgelegt en nu adverteer je andere dat het zo fijn is om achter tralies te zitten, want tralies die je binnen houden zorgen natuurlijk ook dat de enge dingen buiten blijven.
.
.
  zondag 26 november 2006 @ 18:11:15 #119
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43910719
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Je zou eens moeten weten, ik heb het beste van 2 werelden en hoef er geen zak voor uit te voeren, ik word gewoon misselijk van je burgerlijkheid, alles via het boekje: studeren, carreire opbouwen, trouwen, kinderen nemen en dan,.. wat?, dan is je leven al over voordat je echt heb kunnen genieten.

Ik geniet liever hier en nu zelfs alleen al met deze post dan als over 60 als je in een bejaardenhuis zit en niets meer kunt en je maar een luier aan krijgt van de verzorgers omdat ze geen tijd hebben om je behoorlijk naar de wc te rijden, en op zich, ik geef ze geen ongelijk, ik zou ook niet de reet van een bejaarde af willen vegen.

Ik,.. ik ben er binnen 20 jaar niet meer, maar dan heb ik wel vanalles gedaan wat ik wil, ik laat me niet dicteren door mensen, tijden of werk.

In fact, ik ben van mening dat op werk onmogenlijk een persoon werkelijk tot het exploreren van zichzelf toe komt, want daar ben je er niet voor, je bent er om geld te verdienen voor anderen in de hoop dat ze jou een paar extra kruimeltjes over laten, sorry, ik koop liever een pak noodles dan dat ik de restjes van een beetje kaviaar bij elkaar moet rennen.

Maar goed, het is jou ding wat je doet en blijkbaar maakt dat jou gelukkig, maar mij kots-misselijk, ik kies voor het hier en nu en stap eruit wanneer het mij uit komt, jij zit in een stroming van burgerlijkheid dat er voor zorgt dat je nooit werkelijk vrij bent, je hebt je eigen gevangenis opgelegt en nu adverteer je andere dat het zo fijn is om achter tralies te zitten, want tralies die je binnen houden zorgen natuurlijk ook dat de enge dingen buiten blijven.
Ik ben het met je eens hoor....maar ik merk altijd een zuurpruimerige toon in je posts.
Dus écht gelukkig kom je niet over.
pi_43910779
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:

Jongentje, je kan er trots op zijn. Je moet alleen nog even je nagels opnieuw lakken. Het is maar wat je graag doet.
Je kaviaar verhaal heb je prachtig uit je duim gezogen. Daar gaat het allemaal niet om jongen. Ik wil het beste voor mijn gezin en ik wil kunnen genieten van de dingen die ik wil doen! Dus wat met dicteren etc. Ik begrijp je niet.

Maar goed. Rol jij nog even een jointje en geniet er lekker van..
pi_43910951
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Juist mensen die zo op materiele dingen geilen zijn snel ongelukkig. Ze moeten steeds competeren met andere geilaards en als het ze een keer aan luxe ontbreekt zijn de 3 weken niet te genieten....
Wat een gelul. Iedereen heeft dingen waar hij of zij graag naar toe werkt. Ik geniet elke dag van mijn (ja materialistische) auto en er zijn zoveeeeel mensen met een dikkere auto. Mijn auto is inmiddels 1,5 jaar oud en ik wil echt nog geen nieuwe. Ik werk naar dingen toe. Dan kan je het extra waarderen.
pi_43910960
ik heb nergens gezegd dat ik de hele dag blow

Maar ik verheug me meer op de nieuwe nintendo dan op een bedrijfsborrel waar je kunt netwerken

[ Bericht 2% gewijzigd door postmortum op 26-11-2006 18:25:49 ]
pi_43911053
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:20 schreef postmortum het volgende:
ik heb nergens gezegd dat ik de hele dag blow

Maar ik verheug me meer op de nieuwe nintendo dan op een bedrijfsborren waar je kunt netwerken
Ja, en wat als dat verheugen voor je nintende zich later verplaatst naar het verheugen van een vriendin. Misschien wil je wel samenwonen, misschien wil je wel een huis kopen, misschien wil je wel geld voor een leuke vakantie met je vriendin, misschien wil je wel trouwen (zou ik niet willen maar goed) etc etc.

DAT LUKT NIET !!!

Dan denk je terug aan "vroeger" toen je je kostbare tijd verspilde met het spelen van computer spelletjes en zo nu en dan een jointje!!
  zondag 26 november 2006 @ 18:24:38 #124
69994 seto
-|||--------|||-
pi_43911065
Lekker boeiend, iedereen wordt op een andere manier gelukkig.

Accepteer dat gewoon en laat anderen in hun waarde
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_43911080
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:23 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ja, en wat als dat verheugen voor je nintende zich later verplaatst naar het verheugen van een vriendin. Misschien wil je wel samenwonen, misschien wil je wel een huis kopen, misschien wil je wel geld voor een leuke vakantie met je vriendin, misschien wil je wel trouwen (zou ik niet willen maar goed) etc etc.

DAT LUKT NIET !!!

Dan denk je terug aan "vroeger" toen je je kostbare tijd verspilde met het spelen van computer spelletjes en zo nu en dan een jointje!!
ik blow niet

je gaat aan 1 ding voorbij, misschien heb ik al een vriendin

[ Bericht 1% gewijzigd door postmortum op 26-11-2006 18:37:59 ]
  zondag 26 november 2006 @ 18:25:59 #126
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43911094
Sibierski 1111111111111111111111111!11111
  zondag 26 november 2006 @ 18:29:21 #127
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43911189
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:19 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat een gelul. Iedereen heeft dingen waar hij of zij graag naar toe werkt. Ik geniet elke dag van mijn (ja materialistische) auto en er zijn zoveeeeel mensen met een dikkere auto. Mijn auto is inmiddels 1,5 jaar oud en ik wil echt nog geen nieuwe. Ik werk naar dingen toe. Dan kan je het extra waarderen.
En hoe ongelukkig ben jij als je je auto opeens niet meer hebt? Juist...
  zondag 26 november 2006 @ 18:57:33 #128
117776 OFfSprngr
pi_43912004
Ik blow al onwijs lang niet meer, aap.
.
.
  zondag 26 november 2006 @ 19:01:35 #129
117776 OFfSprngr
pi_43912111
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor....maar ik merk altijd een zuurpruimerige toon in je posts.
Dus écht gelukkig kom je niet over.
Mijn leven is ook een zwart gat wat dood overal om mij heen toe brengt, de bloemen sterven in mijn directe omgeving, alles wat ik aanraak gaat dood, dood is overal om mij heen, niemand begrijpt mij, dus ik leef in de schaduw van het leven, langzaam wachtend op mijn ultieme verdoemenis en dat van de mensen mij heen.
's Nachts draag ik een zonnebril want de felheid van de maan brand in mijn ziel en laat diepe verwondingen over in mijn hoofd, ik draag deze kroon van verdoemenis en niemand die hem van mij kan af nemen, ik zou zelfs niet dit bericht lezen voordat je zelf zometeen creperend ligt te sterven vanwege mijn bestemmettelijke ongelukkigheid.

Ik ben de ongelukkige duisternis zelve.
.
.
  FOK!fotograaf zondag 26 november 2006 @ 20:00:47 #130
13368 NiGeLaToR
pi_43913886
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En hoe ongelukkig ben jij als je je auto opeens niet meer hebt? Juist...
Stel dat dat zo zou zijn, wie ben jij dan om te moeten bewijzen dat hij daarmee in jouw ogen een minderwaardig persoon is?!

Jij bent echt zo'n plaggenhutbewoner (met internet?!) die gelukkig wordt als de zon elke dag weer op komt, vervolgens uit de vuilcontainers wat te eten schraapt ofzo?
Wat is er mis met succes, ergens voor willen werken of plezier halen uit materialistische zaken?
In zeker zin zijn we allemaal materialistisch - niet zo gek, als je nagaat dat jij ook vast minder blij zou zijn zonder je pc, telefoon, koelkast, huis, etc. De wereld is fysiek en sommigen hechten meer waarde aan 'beter-dan-gemiddeld' dan anderen.

In mijn geval zou mijn baas nog het ongelukkigste zijn als ik m'n auto opeens niet meer zou hebben, het zou akelig moeilijk worden om hem te bereiken zonder.
pi_43914223
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:25 schreef postmortum het volgende:

[..]

ik blow niet

je gaat aan 1 ding voorbij, misschien heb ik al een vriendin
Ha ha ha weet zij dat ook?
Heb je al plannen samen?
pi_43914256
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Mijn leven is ook een zwart gat wat dood overal om mij heen toe brengt, de bloemen sterven in mijn directe omgeving, alles wat ik aanraak gaat dood, dood is overal om mij heen, niemand begrijpt mij, dus ik leef in de schaduw van het leven, langzaam wachtend op mijn ultieme verdoemenis en dat van de mensen mij heen.
's Nachts draag ik een zonnebril want de felheid van de maan brand in mijn ziel en laat diepe verwondingen over in mijn hoofd, ik draag deze kroon van verdoemenis en niemand die hem van mij kan af nemen, ik zou zelfs niet dit bericht lezen voordat je zelf zometeen creperend ligt te sterven vanwege mijn bestemmettelijke ongelukkigheid.

Ik ben de ongelukkige duisternis zelve.
Zoooooo, ben jij even veel gepest. Get back 2 life dude
pi_43914398
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:40 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Geil, moet je wel eens overwerken om te kijken of de statistieken bevredigend zijn?
Dude, zoiets doe je als die relatie geheim moet blijven (met name voor de persoon die thuis zit te wachten) ik kan gewoon naar huis gaan hoor (met haar)
  zondag 26 november 2006 @ 20:37:50 #134
117776 OFfSprngr
pi_43914638
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:14 schreef draaijer het volgende:

[..]

Zoooooo, ben jij even veel gepest. Get back 2 life dude
Sneu persoon, je begrijpt sarcasme niet eens, hoe heb jij met je beperkte sociale leven jezelf uberhaubt kunnen omschrijven als iemand die zich heeft gevonden?, je hebt alleen materiaal gevonden met de gedachte dat het je gelukkig zou maken.
.
.
pi_43915002
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:37 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Sneu persoon, je begrijpt sarcasme niet eens, hoe heb jij met je beperkte sociale leven jezelf uberhaubt kunnen omschrijven als iemand die zich heeft gevonden?, je hebt alleen materiaal gevonden met de gedachte dat het je gelukkig zou maken.
Tuurlijk begrijp ik dat wel, maar als ik het verhaal aan jou foto's knoop, dan geloof ik het ook nog
pi_43915075
Hebben jullie weleens van comperatieve voordelen gehoord? Zo niet, zoek het maar op. Maar iig wil ik zeggen dat zoiets ook gebeurd bij mensen: iedereen moet doen waar ze goed in is, zo hebben we iemand nodig die vuilnisman is en zo hebben we topmanagers nodig.
Oftewel: voor de één is een carriere wel weggelegd en voor de ander is het niet weggelegd. Als je bij de groep behoort waarvoor het wel is weggelegd dan moedig ik dat alleen maar aan en als je niet bij de groep hoort waarvoor een carriere is weggelegd: zeik dan niet op de mensen die het wel doen! en andersom geldt dit natuurlijk ook: als je tot de mensen behoort waarvoor een carriere is weggelegd moet je niet zeiken op de mensen die niet voor een carriere gaan.
pi_43915131
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:08 schreef Lisanne__tje het volgende:
Hebben jullie weleens van comperatieve voordelen gehoord? Zo niet, zoek het maar op. Maar iig wil ik zeggen dat zoiets ook gebeurd bij mensen: iedereen moet doen waar ze goed in is, zo hebben we iemand nodig die vuilnisman is en zo hebben we topmanagers nodig.
Oftewel: voor de één is een carriere wel weggelegd en voor de ander is het niet weggelegd. Als je bij de groep behoort waarvoor het wel is weggelegd dan moedig ik dat alleen maar aan en als je niet bij de groep hoort waarvoor een carriere is weggelegd: zeik dan niet op de mensen die het wel doen! en andersom geldt dit natuurlijk ook: als je tot de mensen behoort waarvoor een carriere is weggelegd moet je niet zeiken op de mensen die niet voor een carriere gaan.
OK
  maandag 27 november 2006 @ 00:11:18 #138
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43918348
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:00 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Stel dat dat zo zou zijn, wie ben jij dan om te moeten bewijzen dat hij daarmee in jouw ogen een minderwaardig persoon is?!
Minderwaardig? Ga nou geen woorden in mijn mond leggen.
quote:
Wat is er mis met succes,
Ik heb success. Al jaren. Maar ondanks dat ik ook graag materiele dingen nastreef en/of bezit ben ik goed in staat gelukkig te zijn als ik die niet heb. Maar van de typetjes waar we het hier over hebben valt hun wereldje ineen als niet alles perfect loopt zoals ze dat al jaren geplanned hebben.

En dat is jammer want dat is helemaal nergens voor nodig. Ze kunnen er echter niet mee omgaan. Ik wel.
quote:
In mijn geval zou mijn baas nog het ongelukkigste zijn als ik m'n auto opeens niet meer zou hebben, het zou akelig moeilijk worden om hem te bereiken zonder.
Baas? Dit soort types ZIJN toch de baas?
  maandag 27 november 2006 @ 00:29:44 #139
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_43918695
wheheheh offsprng ofzo draagt nagellak
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_43918801
Ik vind 't hele woord carriere eigenlijk kut. Carriere maken Klinkt verschrikkelijk. En hierboven las ik ergens 'weet je wat zo leuk is aan carriere' Brrr..
pi_43919972
Was ik maar zo cool als Draaijer
  maandag 27 november 2006 @ 03:05:10 #142
117776 OFfSprngr
pi_43920059
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:29 schreef beertenderrr het volgende:
wheheheh offsprng ofzo draagt nagellak
Jij bent een alcoholist.
.
.
  maandag 27 november 2006 @ 09:59:36 #143
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_43922104
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:33 schreef draaijer het volgende:

[..]
..
Wij hebben onlangs een nieuw huis gekocht zodat we meer woonkwaliteit hebben.
dat woord alleen al

Misschien hecht hij wel minder waarde aan materialistische dingen zoals een boot en dure etentjes. Hij is misschien gelukkig met een Wii. Dat jij 50k voor een boot neerlegt moet je zelf weten. De helft van botenvolk heeft die boot alleen maar om te laten zien hoeveel geld ze wel niet hebben. Jij gaat er mee varen met vrienden, hij gaat misschien Wii-en met vrienden en heel misschien geniet hij daar net zo van als jij van dat varen met die sloep van je.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 27 november 2006 @ 10:00:22 #144
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_43922121
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sibierski 1111111111111111111111111!11111

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_43925692
Vroeger in de prehistorie zonder sportwagen die 250 haalt, en jacht met ingebouwd bubbelbad was men waarschijnlijk vreselijk ongelukkig. Of zouden die mensen misschien wel echt in de gaten gehad hebben waar het leven om draaide?
pi_43925995
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:37 schreef Batsnek het volgende:
Vroeger in de prehistorie zonder sportwagen die 250 haalt, en jacht met ingebouwd bubbelbad was men waarschijnlijk vreselijk ongelukkig. Of zouden die mensen misschien wel echt in de gaten gehad hebben waar het leven om draaide?
Ze waren aardig ongelukkig denk ik, ze hebben niet voor niks het wiel voor onder die sportwagen uitegevonden. Vraag me af of die persoon ooit carričre heeft gemaakt als wielbedenker.
pi_43926024
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:59 schreef PirE het volgende:

[..]

dat woord alleen al

Misschien hecht hij wel minder waarde aan materialistische dingen zoals een boot en dure etentjes. Hij is misschien gelukkig met een Wii. Dat jij 50k voor een boot neerlegt moet je zelf weten. De helft van botenvolk heeft die boot alleen maar om te laten zien hoeveel geld ze wel niet hebben. Jij gaat er mee varen met vrienden, hij gaat misschien Wii-en met vrienden en heel misschien geniet hij daar net zo van als jij van dat varen met die sloep van je.
Ff he, wat is Wii-en?
pi_43926193
Niks mis mee toch?

Ik weet nu ook al dat ik over 10 jaar binnen ben en nooit meer hoef te werken.
  maandag 27 november 2006 @ 13:04:33 #149
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_43926436
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:50 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ff he, wat is Wii-en?
http://wii.nintendo.com/

nieuwste console van Nintendo
pi_43926452
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:04 schreef PirE het volgende:

[..]

http://wii.nintendo.com/

nieuwste console van Nintendo
Ah, ok thanks.
pi_43927115
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:23 schreef draaijer het volgende:

[..]

DAT LUKT NIET !!!

Ach zeik niet man. Jij hebt de keuzes gemaakt die jou deze visie geven. De waarheid is dat, als je jezelf kunt vermaken en je eten hebt, dat voldoende is om te overleven.
  maandag 27 november 2006 @ 13:37:47 #152
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43927285
quote:
Op zondag 26 november 2006 09:10 schreef draaijer het volgende:

The simple life.

Wel eens iets vervelends meegemaakt? En, heb je dat ook af kunnen kopen?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_43928408
Ik heb een goeie uitgaan-carričre.
House-muziek maakt jongeren kapot!
  maandag 27 november 2006 @ 14:58:41 #154
117776 OFfSprngr
pi_43929628
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:17 schreef defranseslag het volgende:
Ik heb een goeie uitgaan-carričre.
Deze vrijdag krijg ik weer opslag.
.
.
pi_43931899
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:58 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ga je altijd hierheen?
  FOK!fotograaf maandag 27 november 2006 @ 17:56:55 #156
13368 NiGeLaToR
pi_43934958
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:58 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik krijg elke vrijdag opslag

Het gaat momenteel als vanouds nergens meer over nu he?
pi_43935586
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:13 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ha ha ha weet zij dat ook?
Heb je al plannen samen?
lekker samen achter de nintendo zitten natuurlijk
pi_43936168
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:37 schreef Bombardier het volgende:

[..]

The simple life.

Wel eens iets vervelends meegemaakt? En, heb je dat ook af kunnen kopen?
Lees is terug en je weet het antwoord. Blijkbaar geen interesse, alleen maar een post om te posten
pi_43936238
quote:

Helemaal niks

En wat heb ik gedaan?

Alles waar ik zin in had
Had een jaar of 2-3 geleden ook van die sletjes in me klas

"zij : Ik word later stewardes en ga bij schiphol werken en koop een huis in spanje! "
"Ziet 2 dagen later een rapportage op sbs 6 laat in de avond dat veel stewardessen hard worden geneukt door piloten enzo tijdens het werk "

Carriere sletjes
  maandag 27 november 2006 @ 18:49:23 #160
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43936341
Mensen die je 'een carričre proberen aan te praten', zijn bijna net zo erg als mensen die je 'een geloof proberen aan te praten'. Ze proberen je ervan te overtuigen dat het 't enige juiste is, dat je je er beter door en bij zult voelen en dat alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Tuurlijk mensen, dream on. Er zijn andere dingen in het leven die een stuk belangrijker zijn.
pi_43936502
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:49 schreef Natalie het volgende:
Mensen die je 'een carričre proberen aan te praten', zijn bijna net zo erg als mensen die je 'een geloof proberen aan te praten'. Ze proberen je ervan te overtuigen dat het 't enige juiste is, dat je je er beter door en bij zult voelen en dat alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Tuurlijk mensen, dream on. Er zijn andere dingen in het leven die een stuk belangrijker zijn.
ja lekker achter de nintendo met je vriendin
  maandag 27 november 2006 @ 18:56:55 #162
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43936599
Da's leuker, niet belangrijker
Hoewel, voor sommigen waarschijnlijk wel
pi_43936743
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:49 schreef Natalie het volgende:

Iedereen moet het ook zelf weten. Wat ik wel heel grappig vind is dat als je een lekkere start hebt gemaakt, word je bijna afgeschoten.. ha ha dat vind ik wel lachen...
pi_43936768
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef draaijer het volgende:

[..]

Iedereen moet het ook zelf weten. Wat ik wel heel grappig vind is dat als je een lekkere start hebt gemaakt, word je bijna afgeschoten.. ha ha dat vind ik wel lachen...
  maandag 27 november 2006 @ 19:16:04 #165
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43937355
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef draaijer het volgende:

[..]

Als iemand een lekkere start heeft gemaakt en zich van de wijs laat brengen door wat anderen ervan vinden dan vraag ik me af of diegene wel genoeg in z'n mars heeft om 'de top' te bereiken. De weg naar de top is lang en zal lang niet van een leien dakje gaan. Kritiek en teleurstellingen horen erbij.

Ik gun het ieder te bereiken wat hij of zij wil. Of dat nu een carričre is, of 'gewoon' een leuke baan. Zolang je maar gelukkig bent met je leven. Da's immers 't belangrijkste. En wát dat is, da's voor iedereen anders.
pi_43945607
Hoevaak hebben jullie eigenlijk al gekotst in jullie carrieres?
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_43945907
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Gedeeltelijk mee eens. Het mooiste vind ik nog steeds een goed evenwicht tussen beide. Maar kan ook niet tegen mensen die gaan zeuren over carriere maken (vooral omdat ik niet weet wat ik wil )
Inderdaad, doe je niks qua studie en geniet je teveel, dan ben je later niet veel.
Uitgaan en met de dag leven wordt stukken minder leuk als je ouder bent, al geloof je dat nu misschien niet.
Als je nu hard werkt, heb je later(=rond de 30) een redelijk goed leven qua werk en financiën.
En tja werken moeten we toch, of je werkt of je studeert zeggen ze in Den Haag, als jullie dan dus toch moeten werken, waarom dan niet het leukste/best betaalde werk?
Maar doe vooral wat je zelf wit hoor
Een heer met stijl
pi_43946059
Gaat iedereen er in dit topic aan voorbij dat niet iedereen 'carriere kán maken', of zie ik dat verkeerd?
pi_43949293
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:15 schreef Taurus het volgende:
Gaat iedereen er in dit topic aan voorbij dat niet iedereen 'carriere kán maken', of zie ik dat verkeerd?
Wat is jouw definitie van carriere maken?
  maandag 27 november 2006 @ 23:47:20 #170
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43949891
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:43 schreef draaijer het volgende:

[..]

Lees is terug en je weet het antwoord. Blijkbaar geen interesse, alleen maar een post om te posten
Weet je wat ik interessant en heel typerend aan jou vind? Je hebt in dat fotoboek van je de moeite genomen te pochen met allerlei materiele bezittingen, die je kennelijk véél belangrijker vind dan jezelf.
Ik kan vervolgens niets anders concluderen dan dat jij met een enorm minderwaardigheidscomplex rondloopt. Jij hebt die statussymbolen kennelijk nodig om jezelf fatsoenlijk (lees: uiterst decadent) te kunnen profileren.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_43953925
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:47 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Weet je wat ik interessant en heel typerend aan jou vind? Je hebt in dat fotoboek van je de moeite genomen te pochen met allerlei materiele bezittingen, die je kennelijk véél belangrijker vind dan jezelf.
Ik kan vervolgens niets anders concluderen dan dat jij met een enorm minderwaardigheidscomplex rondloopt. Jij hebt die statussymbolen kennelijk nodig om jezelf fatsoenlijk (lees: uiterst decadent) te kunnen profileren.
Nou ik lees dat dus en als die jongen een paar flinke tegenslagen krijgt te verwerken, wat ik absoluut niet hoop, want ik ben blij dat hij zoveel plezier uit zijn leven haalt... maar als hij wat komt te verwerken... dan zit hij zwaar in de put.

Pensioen gaat uit van een gemiddelde leeftijd van 75 jaar. Dus heb je 10 jaar te leven op papier :p.
pi_43970650
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:47 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Wat een daadkrachtige analyse. Heb je ook hetgeen daaronder gelezen. Ik ruik bij jou altijd zo'n vreselijke jaloezie..
Uiterst decadent!!! Gast jij bent echt niks gewend. Decadent is een helikopter op het dek van je boot.

Ik hou van auto's, maar misschien is dat niks nieuws. Ik ben een kerel
pi_43970781
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:41 schreef Integrity het volgende:

[..]

Nou ik lees dat dus en als die jongen een paar flinke tegenslagen krijgt te verwerken, wat ik absoluut niet hoop, want ik ben blij dat hij zoveel plezier uit zijn leven haalt... maar als hij wat komt te verwerken... dan zit hij zwaar in de put.

Pensioen gaat uit van een gemiddelde leeftijd van 75 jaar. Dus heb je 10 jaar te leven op papier :p.
Jongentjes blijkbaar zijn juliie (jij en bombardier) die mannetjes die altijd pronken met de erg dingen die je mee hebt gemaakt. Geloof me mannetje ik ben niet dat ik met mijn problemen loop te leuren voor aandacht.
Elk huisje heeft z'n kruisje. Uiteraard heb ik ook mijn portie gehad en zal ik nog genoeg krijgen. Klein kortzichtig mannetje. Waar ik bang voor ben is je beste vrienden verliezen omdat ze het leven laten. Misschien is deze hint gebasseerd op werkelijkheid!! Iedereen maakt zijn of haar dingen mee die erg genoeg zijn voor die persoon. Maar goed, misschien moet je nog het e.e.a. leren.. Suc6 knul
  FOK!fotograaf dinsdag 28 november 2006 @ 19:58:16 #174
13368 NiGeLaToR
pi_43971542
1 x jongetje
2 x mannetje
1 x knul

Sjees, je bent nog erger dan hun papa's
Tis me overigens helemaal niet duidelijk wat je poogt te zeggen, dus probeer 't nog eens
pi_43981741
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Jongentjes blijkbaar zijn juliie (jij en bombardier) die mannetjes die altijd pronken met de erg dingen die je mee hebt gemaakt. Geloof me mannetje ik ben niet dat ik met mijn problemen loop te leuren voor aandacht.
Elk huisje heeft z'n kruisje. Uiteraard heb ik ook mijn portie gehad en zal ik nog genoeg krijgen. Klein kortzichtig mannetje. Waar ik bang voor ben is je beste vrienden verliezen omdat ze het leven laten. Misschien is deze hint gebasseerd op werkelijkheid!! Iedereen maakt zijn of haar dingen mee die erg genoeg zijn voor die persoon. Maar goed, misschien moet je nog het e.e.a. leren.. Suc6 knul
Mja draaijer, ik ben het niet per se met je eens maar wel gedeeltelijk. Aan je toekomst denken is belangrijk, en rekening houden met de mogelijkheid dat je in de toekomst anders over je situatie en de dingen nadenkt dan dat hoe je dat nu doet, is dat ook.

Aan de andere kant ben ik er (nog) niet van overtuigd dat een hoger niveau van welvaart hierbij kan helpen.

Maja, ik zou zeggen zorg dat je in ieder geval íets achter de hand hebt. Schoonmaken voor de rest van je leven is geen leuk vooruitzicht, hoe plesant je nintendo en je wiet momenteel ook zijn
Ik doe hier niet aan mee.
pi_43986036
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ach joh, haha. Ik heb een borderline stoornis, mijn leven zal nooit helemaal normaal zijn. Wat lul je nou toch . Maar goed, fair is fair, ik had m'n oordeeltje ook zo klaar staan. Ik vond het een leuke parodie op wat bombardier had gezegd en het klopt toch ook? Je hebt toch ook die foto's en geen foto's van je leuke gezinnetje? Je zegt toch ook dat dit soort zaken voor jou erg belangrijk zijn. Niets mis mee. Het werkt alleen niet zo zoals jij het zegt in je fotoboek en het is wel erg tegenstrijdig dat je hier nu aan mij wilt zeggen dat ik misschien nog het e.e.a. moet leren.

Je hoeft helemaal niet bang te zijn om je vrienden te verliezen, maar een beetje angst is wel gezond. Dat geeft aan dat je om ze geeft. De waarheid is dat, als het gebeurd, het toch gebeurd. Voor en na zal nooit meer hetzelfde zijn en je kunt er geen gedachte tegenop leggen die daar iets aan zal veranderen, verspilde energie dus. Het niet accepteren van emotionele pijn wordt lijden en daar kun je beter mee oppassen.

Het is wel leuk dat je nu een beetje uit de tent bent gelokt. Waarom heb jij die foto's op je fotoboek geplaatst en geen leuke foto's van jezelf of je gezin?
pi_43986297
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:13 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ach joh, haha. Ik heb een borderline stoornis, mijn leven zal nooit helemaal normaal zijn. Wat lul je nou toch . Maar goed, fair is fair, ik had m'n oordeeltje ook zo klaar staan. Ik vond het een leuke parodie op wat bombardier had gezegd en het klopt toch ook? Je hebt toch ook die foto's en geen foto's van je leuke gezinnetje? Je zegt toch ook dat dit soort zaken voor jou erg belangrijk zijn. Niets mis mee. Het werkt alleen niet zo zoals jij het zegt in je fotoboek en het is wel erg tegenstrijdig dat je hier nu aan mij wilt zeggen dat ik misschien nog het e.e.a. moet leren.

Je hoeft helemaal niet bang te zijn om je vrienden te verliezen, maar een beetje angst is wel gezond. Dat geeft aan dat je om ze geeft. De waarheid is dat, als het gebeurd, het toch gebeurd. Voor en na zal nooit meer hetzelfde zijn en je kunt er geen gedachte tegenop leggen die daar iets aan zal veranderen, verspilde energie dus. Het niet accepteren van emotionele pijn wordt lijden en daar kun je beter mee oppassen.

Het is wel leuk dat je nu een beetje uit de tent bent gelokt. Waarom heb jij die foto's op je fotoboek geplaatst en geen leuke foto's van jezelf of je gezin?
He ! Ga eens werken jij !

Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  woensdag 29 november 2006 @ 12:53:53 #178
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_43988572
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Had een jaar of 2-3 geleden ook van die sletjes in me klas

"zij : Ik word later stewardes en ga bij schiphol werken en koop een huis in spanje! "
"Ziet 2 dagen later een rapportage op sbs 6 laat in de avond dat veel stewardessen hard worden geneukt door piloten enzo tijdens het werk "

Carriere sletjes
zij heeft het goed bekeken hobbie en werk combineren..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_43991939
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:24 schreef Pino_666 het volgende:

[..]

He ! Ga eens werken jij !

Haha! Moet jij nodig zeggen!
pi_44000444
quote:

[..]

Mijnvriendin heeft niks met dit forum te maken. In de auto zit mijn kleine mannetje, Ik vind het niet nodig om mijn schatje en de kleine man op het internet te plaatsten. That's all
pi_44004264
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef draaijer het volgende:

[..]

Mijnvriendin heeft niks met dit forum te maken. In de auto zit mijn kleine mannetje, Ik vind het niet nodig om mijn schatje en de kleine man op het internet te plaatsten. That's all
Ja, draaijer maar omheen. Nee, geintje . Maar goed, ik zie je ook niet echt op mijn post reageren. Wel jammer.
pi_44031634
quote:

[..]

Hierbij dan mijn reactie op je post. Er was een dibbes die dacht dat ik niks zou meemaken of meegemaakt zou hebben. Dat is onzin. Mijn angst om vrienden te verliezen is omdat ik al 2 van mijn betere vrienden heb verloren. 1 aan een ongeluk en de ander aan iets anders. Uiteraard ook zoals iedereen heb ik de nodige familie leden verloren.
Ik geef heeeeeel erg veel om mijn vrienden, dat is dus ook de angst.

Ik had onlangs een foto van mijn vriendin. Als ik online ben, dan kan ik best even een foto van hen plaatsten. Ik zit ook in de proleten cabrio met mijn kleine zoontje. Maar die heeft meer ogen voor zijn speeltje

Misschien zometeen wel wat foto's. Kijk wel even.
pi_44047549
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hierbij dan mijn reactie op je post. Er was een dibbes die dacht dat ik niks zou meemaken of meegemaakt zou hebben. Dat is onzin. Mijn angst om vrienden te verliezen is omdat ik al 2 van mijn betere vrienden heb verloren. 1 aan een ongeluk en de ander aan iets anders. Uiteraard ook zoals iedereen heb ik de nodige familie leden verloren.
Ik geef heeeeeel erg veel om mijn vrienden, dat is dus ook de angst.

Ik had onlangs een foto van mijn vriendin. Als ik online ben, dan kan ik best even een foto van hen plaatsten. Ik zit ook in de proleten cabrio met mijn kleine zoontje. Maar die heeft meer ogen voor zijn speeltje

Misschien zometeen wel wat foto's. Kijk wel even.
Cool, zie . Zo kunnen we toch fijn met elkaar omgaan. Meld ff wanneer je het geplaatst hebt, ik ben benieuwd! Ik heb ooit eens gedroomd dat mijn vriendin was gestorven. Dat was echt superverrot wakker worden. Ik was echt blij dat het niet zo was. De droom was zo realistisch.
pi_44054421
Leven en laten leven toch?

Je hebt de mensen die niks willen doen, je hebt de mensen die gewoon lekker willen werken zonder teveel gezeik en je hebt de mensen die er het maximale uit willen halen. Als iedereen zich nou gewoon met zichzelf bezighoudt zonder anderen proberen te overtuigen dat hun manier de enige is dan is er toch niets aan de hand.

Ik zit een beetje in de middengroep, ik heb een goede opleiding achter de rug en ben nu aan het werk. Allemaal prima, alleen wordt er met een goede opleiding ook meteen verwacht dat je allerlei ambities en plannen hebt... Niet dus. Net als bij anderen komen vriendin, vrienden en familie op 1 en kan een zogenaamde carriere me nou niet zoveel boeien. Genieten van het leven met de middelen die je hebt...

Natuurlijk kun je altijd meer krijgen en meer willen, voor sommige mensen bepaalt dat grotendeels het geluk. Niks mis mee, zolang ze mij maar niet kwalijk gaan nemen dat ik de nieuwste plasma tv en het grote huis minder belangrijk vind. Ik hoef niet perse elke week in de stress te zitten en overuren te maken of in het weekend thuis te werken. Ik wil gewoon een goede balans tussen de twee, genoeg inkomen om een normaal en leuk leven te kunnen leiden wat wil zeggen dat je niet bij het doen van de boodschappen al elk dubbeltje om moet draaien en iedere maand te rekenen om rond te komen. Af en toe wat leuks kunnen doen of kopen hoort daar wel bij voor mij.

Maar dat kan allemaal prima zonder steeds hogerop te hoeven komen, geef mij een baan die ik leuk vind en waarmee ik met mijn levensstijl prima rond kan komen en veroordeel me niet omdat ik hier vrede mee heb. Ik neem de carriere gerichte mensen natuurlijk ook helemaal niets kwalijk, behalve wanneer ze zich met hun manier van denken verheven voelen boven mijn manier van denken en het mij kwalijk nemen dat ik niet alles uit mijn carriere (en dus leven?) wil halen.
pi_44054900
carričresletjes moet je gewoon hard anaal nemen!
pi_44056359
Het verschil in niveau van de 2 posts boven mij
pi_44079062
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:04 schreef m0ridin het volgende:
Leven en laten leven toch?

Je hebt de mensen die niks willen doen, je hebt de mensen die gewoon lekker willen werken zonder teveel gezeik en je hebt de mensen die er het maximale uit willen halen. Als iedereen zich nou gewoon met zichzelf bezighoudt zonder anderen proberen te overtuigen dat hun manier de enige is dan is er toch niets aan de hand.

Ik zit een beetje in de middengroep, ik heb een goede opleiding achter de rug en ben nu aan het werk. Allemaal prima, alleen wordt er met een goede opleiding ook meteen verwacht dat je allerlei ambities en plannen hebt... Niet dus. Net als bij anderen komen vriendin, vrienden en familie op 1 en kan een zogenaamde carriere me nou niet zoveel boeien. Genieten van het leven met de middelen die je hebt...

Natuurlijk kun je altijd meer krijgen en meer willen, voor sommige mensen bepaalt dat grotendeels het geluk. Niks mis mee, zolang ze mij maar niet kwalijk gaan nemen dat ik de nieuwste plasma tv en het grote huis minder belangrijk vind. Ik hoef niet perse elke week in de stress te zitten en overuren te maken of in het weekend thuis te werken. Ik wil gewoon een goede balans tussen de twee, genoeg inkomen om een normaal en leuk leven te kunnen leiden wat wil zeggen dat je niet bij het doen van de boodschappen al elk dubbeltje om moet draaien en iedere maand te rekenen om rond te komen. Af en toe wat leuks kunnen doen of kopen hoort daar wel bij voor mij.

Maar dat kan allemaal prima zonder steeds hogerop te hoeven komen, geef mij een baan die ik leuk vind en waarmee ik met mijn levensstijl prima rond kan komen en veroordeel me niet omdat ik hier vrede mee heb. Ik neem de carriere gerichte mensen natuurlijk ook helemaal niets kwalijk, behalve wanneer ze zich met hun manier van denken verheven voelen boven mijn manier van denken en het mij kwalijk nemen dat ik niet alles uit mijn carriere (en dus leven?) wil halen.
Mooi gezegd. Ik ben het schijtzat dat er zo op mensen wordt neergekeken die andere ambities hebben dan hogerop komen. Je werkt om te leven, niet leven om te werken.
pi_44079349
quote:

[..]

Guess 99.999?

[ Bericht 2% gewijzigd door HPoi op 02-12-2006 15:00:00 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:08:06 #189
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_44079818
quote:
Wil je na je HBO/WO diploma ergens als administrateurtje gaan werken met een hongersloon? Prima! Maar ga niet lopen zeuren dat anderen carriere willen maken, dit zijn uiteindelijk DE mensen die jouw subsidies en dergelijke betalen. Wees blij dat zulke mensen bestaan, zonder dergelijke mensen heb jij geen bijstand, geen subsidie, geen aow, geen ww etc.! Sterker nog, je hebt dan niet eens de mogelijkheid om te studeren!
Grappenmaker. Hoe denk je dat het land en de economie eruit zouden zien zonder administrateurtjes en andere mensen met hongersloon? Denk je dat er dan wel mogelijkheden waren tot bijstand, subsidies, etc?
Krekker is de bom!
pi_44079954
carrieresletjes
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44099349
Een carriereslet is een meissie dat hogerop wil komen middels sex met de baas.

[ Bericht 11% gewijzigd door DRALLA69 op 03-12-2006 12:26:23 ]
Karate
pi_44109801
Jullie zullen het vast wel raar vinden, maar ik word gelukkig van materialistische dingen. TV's, computers, brommers, etc etc zijn allemaal voor mij.
Ich bin der Führer.
  zondag 3 december 2006 @ 22:42:30 #193
497 Maja
Ja denk!?!
pi_44117744
quote:
Als ik 3x per week uit wil gaan heb ik wel voldoende geld nodig... Een beetje carriere maken, helpt dat wel in de hand. Het kan dus ook samen gaan.
pi_44119247
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef Maja het volgende:

[..]

Als ik 3x per week uit wil gaan heb ik wel voldoende geld nodig... Een beetje carriere maken, helpt dat wel in de hand. Het kan dus ook samen gaan.
Carriere maken en 3 keer per week uitgaan? Haha, dan wil ik wel weten wat je bedoelt met carriere maken. Meestal betekent carriere maken heel veel tijd in je werk steken. Kortom: geen tijd om uit te gaan.
pi_44121019
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:31 schreef Xenwolfie het volgende:
Jullie zullen het vast wel raar vinden, maar ik word gelukkig van materialistische dingen. TV's, computers, brommers, etc etc zijn allemaal voor mij.
en toch is het geen flikker waard
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_44123306
Mensen die zeggen dat ze volgend jaar manager willen zijn
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44123413
ik werk de zogenaamde carriere kutjes uit de weg omdat de man toch superieur is tov een vrouw. Vrouwen zijn gemaakt om kinderen op te voeden en het huis schoon te houden. Ze moeten niet in mijn weg komen want ik wals er overheen alsof ze er niet zijn.
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 4 december 2006 @ 07:55:32 #198
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_44123480
Ik ben het eens met draaijer.
pi_44123717
Carriere sletten kunnen niet neuken.
JOHNNY HEITINGA
pi_44125216
quote:
Op maandag 4 december 2006 07:41 schreef Vampier het volgende:
ik werk de zogenaamde carriere kutjes uit de weg omdat de man toch superieur is tov een vrouw. Vrouwen zijn gemaakt om kinderen op te voeden en het huis schoon te houden. Ze moeten niet in mijn weg komen want ik wals er overheen alsof ze er niet zijn.
Stuur je een kaartje als het gelukt is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')