quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef Phoenixjuh het volgende:
Tot het moment dat je gaat zeuren dat je te weinig geld hebt om dit en dat te kopen en dat alles veel te duur is geworden.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:23 schreef twetwe het volgende:
Ik vind vrienden, familie, uitgaan veel belangrijker dan carriere maken. Mensen die alleen maar het geld achterna gaan zitten worden nooit gelukkig, en geluk is het belangrijkst!
En wie ben jij om te zeggen dat je niet gelukkig wordt van carriere maken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:23 schreef twetwe het volgende:
Ik vind vrienden, familie, uitgaan veel belangrijker dan carriere maken. Mensen die alleen maar het geld achterna gaan zitten worden nooit gelukkig, en geluk is het belangrijkst!
ik heb hbo-ce gedaan en werk nu bij de belastingdienstquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:36 schreef Phoenixjuh het volgende:
Jullie zijn nou typisch een voorbeeld waarom het zo slecht gaat met Nederland. Niemand wilt meer inzetten voor de economie (en voor zichzelf). Jeugd van tegenwoordig die liever elke dag opstap moeten en wel zien wat er dan gebeurd. En wat zien wij dan? Hangjongeren die de buurt onveilig maken etc. en wanneer ze eenmaal realiseren dat ze echt werk moet gaan zoeken, kunnen ze geen werk krijgen, omdat ze te stom waren om te gaan leren. Dan krijgen we jongeren die van mijn belastinggeld moeten genieten, want meer dan de bijstand kunnen ze niet krijgen. En dan alleen maar gaan zeuren dat het slecht is. Wil je na je HBO/WO diploma ergens als administrateurtje gaan werken met een hongersloon? Prima! Maar ga niet lopen zeuren dat anderen carriere willen maken, dit zijn uiteindelijk DE mensen die jouw subsidies en dergelijke betalen. Wees blij dat zulke mensen bestaan, zonder dergelijke mensen heb jij geen bijstand, geen subsidie, geen aow, geen ww etc.! Sterker nog, je hebt dan niet eens de mogelijkheid om te studeren!
Dan kan je inderdaad schudden om carriere te makenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb hbo-ce gedaan en werk nu bij de belastingdienst![]()
Of je leest de OP en ziet dat het hier gaat om mensen die hun hele carriere uitgestippeld hebben en jou ermeer gaan zitten te vervelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:36 schreef Phoenixjuh het volgende:
Jullie zijn nou typisch een voorbeeld waarom het zo slecht gaat met Nederland. Niemand wilt meer inzetten voor de economie (en voor zichzelf). Jeugd van tegenwoordig die liever elke dag opstap moeten en wel zien wat er dan gebeurd. En wat zien wij dan? Hangjongeren die de buurt onveilig maken etc. en wanneer ze eenmaal realiseren dat ze echt werk moet gaan zoeken, kunnen ze geen werk krijgen, omdat ze te stom waren om te gaan leren. Dan krijgen we jongeren die van mijn belastinggeld moeten genieten, want meer dan de bijstand kunnen ze niet krijgen. En dan alleen maar gaan zeuren dat het slecht is. Wil je na je HBO/WO diploma ergens als administrateurtje gaan werken met een hongersloon? Prima! Maar ga niet lopen zeuren dat anderen carriere willen maken, dit zijn uiteindelijk DE mensen die jouw subsidies en dergelijke betalen. Wees blij dat zulke mensen bestaan, zonder dergelijke mensen heb jij geen bijstand, geen subsidie, geen aow, geen ww etc.! Sterker nog, je hebt dan niet eens de mogelijkheid om te studeren!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:01 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad schudden om carriere te maken, maar we hebben inderdaad ook nog mensen nodig die het vuile werk moeten doen
![]()
dat bedoel ik nu ook en dan eens rustig gaan kijken wat je wilt gaan doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik word ook altijd gek van die vragen: wat ga je hierna doen dan? Blablabla
BOEIEND eerst dat hoerendiploma halen natuurlijk gek
Zeker, als je dat diploma hebt heb je nog zeker 40 jaar om je uit je bilnaad te werkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat bedoel ik nu ook en dan eens rustig gaan kijken wat je wilt gaan doen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
wil jij nog je zorgtoeslag volgende maand
![]()
oh zal ik je ib 2005 of 2006 dan ff narekenenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:10 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
, sorry ik verdien helaas te veel dat ik geen zorgtoeslag meer krijg
, in tegenstelling tot jou verdien ik genoeg om voor mijzelf te zorgen.
![]()
Je kunt natuurlijk ook NIET plannen, en achteraf achterkomen dat je toch een studie had moeten volgen. Of er achter komen dat je toch niet kunt leven met een bijstanduitkering. Tja, het is maar wat je liever wilt he, achteraf achterkomen dat je heel veel dingen anders had moeten doen, of achteraf achterkomen dat een paar dingen niet zijn uitgekomen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:09 schreef ukga het volgende:
mensen die hun cariere helemaaln uitgestippeld hebben,komt vaak toch nooit hetgeen van terecht wat ze zo mooi gepland hadden.
maarja ieder zn leven hea
eindelijk een verstandig persoon in dit topicquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Daarom heb ik dadelijk 200 euro op Aston Villa en 100 op Colchester United.
Lekker geld maken achter de pc met de broek op de enkels![]()
Je komt inderdaad niet zo intelligent over. Misschien moet je toch maar eerst wachten totdat het jaar 2006 voorbij is. Gaat een beetje moeilijk he, iets narekenen wat nog niet is berekend. Maar jouw hulp heb ik niet nodig, ik heb niet voor niks een landelijke examen Belastingrecht IB behaald.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh zal ik je ib 2005 of 2006 dan ff narekenen![]()
en ik heb de macht om met 1 druk op de knop jou een mega-aanslag te gevenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:18 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je komt inderdaad niet zo intelligent over. Misschien moet je toch maar eerst wachten totdat het jaar 2006 voorbij is. Gaat een beetje moeilijk he, iets narekenen wat nog niet is berekend. Maar jouw hulp heb ik niet nodig, ik heb niet voor niks een landelijke examen Belastingrecht IB behaald.
En dat is nou juist het punt waarop ze breken. Zijn ze 28/29/30, zien ze toch dat ze die doelstelling die ze voor ogen hadden niet kunnen halen en dan gaat het beginnen:quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:18 schreef Devlinsect het volgende:
De meeste vrouwen zijn onzeker en willen graag alles hebben uitgestippeld. Want een vriendin heeft dat ook. Uiteindelijk blijkt het niet zo te lopen.
Jij bent wel heel stoer zeg.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:18 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je komt inderdaad niet zo intelligent over. Misschien moet je toch maar eerst wachten totdat het jaar 2006 voorbij is. Gaat een beetje moeilijk he, iets narekenen wat nog niet is berekend. Maar jouw hulp heb ik niet nodig, ik heb niet voor niks een landelijke examen Belastingrecht IB behaald.
Ach ja, ik heb nog steeds de macht om de stroom, gas en water van je af te sluiten. Ik denk alleen dat jij een groter probleem hebt dan ik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
en ik heb de macht om met 1 druk op de knop jou een mega-aanslag te geven![]()
Genoeg voorbeeldenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:28 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
En wie ben jij om te zeggen dat je niet gelukkig wordt van carriere maken?
Nou, mijn penis is 20 cm !!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:53 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Inderdaad, stoerder dan jij ooit zal kunnen zijn.
En dus heul je jezelf in anonimiteit om je ware gedaante te verbergen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:53 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Inderdaad, stoerder dan jij ooit zal kunnen zijn.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Werk komt voor mij echt op de laatste plaats, en ik werk alleen maar om geld te verdienen en meer niet. Ik hoef geen groot huis, ik hoef geen grote auto, ik hoef geen vakantie huisje op Barbados, het enige wat ik wil is gelukkig zijn op het moment dat ik leef. Nu heb ik gelukkig ook een leuke en niet slecht verdienende baan met leuke collega's dus wat mij betreft kan het niet beter.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:23 schreef twetwe het volgende:
Je kan ook lol in je leven hebben met een goede opleiding eh... meestal kom je dan ook wel mensen tegen waar je een beetje mee kan lagge... zelfde interesses enzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens. Werk komt voor mij echt op de laatste plaats, en ik werk alleen maar om geld te verdienen en meer niet. Ik hoef geen groot huis, ik hoef geen grote auto, ik hoef geen vakantie huisje op Barbados, het enige wat ik wil is gelukkig zijn op het moment dat ik leef. Nu heb ik gelukkig ook een leuke en niet slecht verdienende baan met leuke collega's dus wat mij betreft kan het niet beter.
Zoals TS zegt, morgen ben je er misschien niet meer en dan heb je je tijd verdaan met je benen uit je lijf te rennen zonder echt te genieten van het leven zelf en de enige die daar wat aan gehad heeft is je baas.
Tuurlijk, maar ik zeg ook dat ik een leuke baan heb met collega's die me goed liggen, maar ik ga me echt niet uitsloven om hoger op te komen ofzo.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:26 schreef Fetai het volgende:
[..]
Je kan ook lol in je leven hebben met een goede opleiding eh... meestal kom je dan ook wel mensen tegen waar je een beetje mee kan lagge... zelfde interesses enzo![]()
je kunt ook gewoon je baas pijpen,scheelt je weer 5 jaar w8ten totdat je eindelijk eens promotie krijgtquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik zeg ook dat ik een leuke baan heb met collega's die me goed liggen, maar ik ga me echt niet uitsloven om hoger op te komen ofzo.
Gewoon minder willen. Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat mensen hedendaags gewoon teveel willen. En kinderen, en carriere en vakanties en een groot huis en een auto. Dat laten afwegen op de toer: ik ben beter dan jij, omdat ik ... juist ja, materialisme.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef Phoenixjuh het volgende:
Tot het moment dat je gaat zeuren dat je te weinig geld hebt om dit en dat te kopen en dat alles veel te duur is geworden.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Gewoon minder willen. Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat mensen hedendaags gewoon teveel willen. En kinderen, en carriere en vakanties en een groot huis en een auto. Dat laten afwegen op de toer: ik ben beter dan jij, omdat ik ... juist ja, materialisme.
Ik denk dat het wel goed is om iets te bieden voor jezelf en je kinderen en jezelf ontwikkelen is helemaal niet verkeerd. Mocht je alleen maar materialistisch gericht zijn, dan heb je niet geleefd. Dan word je geleefd. Jouw post is een product van geleefd worden.
Ik zeg ook neit dat je NIET moet werkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens. Werk komt voor mij echt op de laatste plaats, en ik werk alleen maar om geld te verdienen en meer niet. Ik hoef geen groot huis, ik hoef geen grote auto, ik hoef geen vakantie huisje op Barbados, het enige wat ik wil is gelukkig zijn op het moment dat ik leef. Nu heb ik gelukkig ook een leuke en niet slecht verdienende baan met leuke collega's dus wat mij betreft kan het niet beter.
Zoals TS zegt, morgen ben je er misschien niet meer en dan heb je je tijd verdaan met je benen uit je lijf te rennen zonder echt te genieten van het leven zelf en de enige die daar wat aan gehad heeft is je baas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |