Ach zeik niet man. Jij hebt de keuzes gemaakt die jou deze visie geven. De waarheid is dat, als je jezelf kunt vermaken en je eten hebt, dat voldoende is om te overleven.quote:Op zondag 26 november 2006 18:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ja, en wat als dat verheugen voor je nintende zich later verplaatst naar het verheugen van een vriendin. Misschien wil je wel samenwonen, misschien wil je wel een huis kopen, misschien wil je wel geld voor een leuke vakantie met je vriendin, misschien wil je wel trouwen (zou ik niet willen maar goed) etc etc.
DAT LUKT NIET !!!
Dan denk je terug aan "vroeger" toen je je kostbare tijd verspilde met het spelen van computer spelletjes en zo nu en dan een jointje!!
quote:Op zondag 26 november 2006 09:10 schreef draaijer het volgende:
Ik stippel alles uit en ik doe wat ik wil.. Wat denk je daarvan?
Ik ga uit, onze beste vrienden komen regelmatig eten en wij bij hen. (vind ik echt het leukste wat er is)
Heerlijk dineren en praten onder het genot van wijn etc..
Wat het leuke is aan carriere is dat je in een leuk ruim huis kan wonen, een leuke boot kan kopen en met je auto leuke dingen doen die je altijd al wilde doen. Tuurlijk zijn er een hoop materialistische zaken, maar het leukste vind ik gewoon met je beste vrienden varen of dineren etc.
Fantastische combinatie + een stabiele en zekere toekomst.. Wat een genot
Deze vrijdag krijg ik weer opslag.quote:Op maandag 27 november 2006 14:17 schreef defranseslag het volgende:
Ik heb een goeie uitgaan-carričre.
Ga je altijd hierheen?quote:Op maandag 27 november 2006 14:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Deze vrijdag krijg ik weer opslag.
Ik krijg elke vrijdag opslagquote:Op maandag 27 november 2006 14:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Deze vrijdag krijg ik weer opslag.
lekker samen achter de nintendo zitten natuurlijkquote:Op zondag 26 november 2006 20:13 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ha ha ha weet zij dat ook?
Heb je al plannen samen?
Lees is terug en je weet het antwoord. Blijkbaar geen interesse, alleen maar een post om te postenquote:Op maandag 27 november 2006 13:37 schreef Bombardier het volgende:
[..]
The simple life.
Wel eens iets vervelends meegemaakt? En, heb je dat ook af kunnen kopen?
Had een jaar of 2-3 geleden ook van die sletjes in me klasquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef postmortum het volgende:
Mannen vrouwen die al hun hele leven uitgestipppeld hebben en nu al weten dat ze volgend jaar manager zijn en dan tegen jou gaan vertellen dat je ook je carričre moet gaan plannen![]()
Nee, ik moet niks , misschien vind ik vrienden/uitgaan/etc wel veel belangrijker dan veel geld en een goede studie![]()
Misschien kies ik er bewust voor om niet mee te doen met jullie rat-race en leef ik met de dag, omdat mij dat zo beter bevalt.
Morgen ben je er misschien niet meer en wat heb je dan gedaan met je leven?
Helemaal niks![]()
En wat heb ik gedaan?
Alles waar ik zin in had![]()
ja lekker achter de nintendo met je vriendinquote:Op maandag 27 november 2006 18:49 schreef Natalie het volgende:
Mensen die je 'een carričre proberen aan te praten', zijn bijna net zo erg als mensen die je 'een geloof proberen aan te praten'. Ze proberen je ervan te overtuigen dat het 't enige juiste is, dat je je er beter door en bij zult voelen en dat alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Tuurlijk mensen, dream on. Er zijn andere dingen in het leven die een stuk belangrijker zijn.
Iedereen moet het ook zelf weten. Wat ik wel heel grappig vind is dat als je een lekkere start hebt gemaakt, word je bijna afgeschoten.. ha ha dat vind ik wel lachen...quote:Op maandag 27 november 2006 18:49 schreef Natalie het volgende:
Mensen die je 'een carričre proberen aan te praten', zijn bijna net zo erg als mensen die je 'een geloof proberen aan te praten'. Ze proberen je ervan te overtuigen dat het 't enige juiste is, dat je je er beter door en bij zult voelen en dat alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Tuurlijk mensen, dream on. Er zijn andere dingen in het leven die een stuk belangrijker zijn.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Iedereen moet het ook zelf weten. Wat ik wel heel grappig vind is dat als je een lekkere start hebt gemaakt, word je bijna afgeschoten.. ha ha dat vind ik wel lachen...
Als iemand een lekkere start heeft gemaakt en zich van de wijs laat brengen door wat anderen ervan vinden dan vraag ik me af of diegene wel genoeg in z'n mars heeft om 'de top' te bereiken. De weg naar de top is lang en zal lang niet van een leien dakje gaan. Kritiek en teleurstellingen horen erbij.quote:Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Iedereen moet het ook zelf weten. Wat ik wel heel grappig vind is dat als je een lekkere start hebt gemaakt, word je bijna afgeschoten.. ha ha dat vind ik wel lachen...
Inderdaad, doe je niks qua studie en geniet je teveel, dan ben je later niet veel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Gedeeltelijk mee eens. Het mooiste vind ik nog steeds een goed evenwicht tussen beide. Maar kan ook niet tegen mensen die gaan zeuren over carriere maken (vooral omdat ik niet weet wat ik wil)
Wat is jouw definitie van carriere maken?quote:Op maandag 27 november 2006 22:15 schreef Taurus het volgende:
Gaat iedereen er in dit topic aan voorbij dat niet iedereen 'carriere kán maken', of zie ik dat verkeerd?
Weet je wat ik interessant en heel typerend aan jou vind? Je hebt in dat fotoboek van je de moeite genomen te pochen met allerlei materiele bezittingen, die je kennelijk véél belangrijker vind dan jezelf.quote:Op maandag 27 november 2006 18:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lees is terug en je weet het antwoord. Blijkbaar geen interesse, alleen maar een post om te posten
Nou ik lees dat dus en als die jongen een paar flinke tegenslagen krijgt te verwerken, wat ik absoluut niet hoop, want ik ben blij dat hij zoveel plezier uit zijn leven haalt... maar als hij wat komt te verwerken... dan zit hij zwaar in de put.quote:Op maandag 27 november 2006 23:47 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Weet je wat ik interessant en heel typerend aan jou vind? Je hebt in dat fotoboek van je de moeite genomen te pochen met allerlei materiele bezittingen, die je kennelijk véél belangrijker vind dan jezelf.
Ik kan vervolgens niets anders concluderen dan dat jij met een enorm minderwaardigheidscomplex rondloopt. Jij hebt die statussymbolen kennelijk nodig om jezelf fatsoenlijk (lees: uiterst decadent) te kunnen profileren.
Wat een daadkrachtige analyse. Heb je ook hetgeen daaronder gelezen. Ik ruik bij jou altijd zo'n vreselijke jaloezie..quote:Op maandag 27 november 2006 23:47 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Weet je wat ik interessant en heel typerend aan jou vind? Je hebt in dat fotoboek van je de moeite genomen te pochen met allerlei materiele bezittingen, die je kennelijk véél belangrijker vind dan jezelf.
Ik kan vervolgens niets anders concluderen dan dat jij met een enorm minderwaardigheidscomplex rondloopt. Jij hebt die statussymbolen kennelijk nodig om jezelf fatsoenlijk (lees: uiterst decadent) te kunnen profileren.
Jongentjes blijkbaar zijn juliie (jij en bombardier) die mannetjes die altijd pronken met de erg dingen die je mee hebt gemaakt. Geloof me mannetje ik ben niet dat ik met mijn problemen loop te leuren voor aandacht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:41 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou ik lees dat dus en als die jongen een paar flinke tegenslagen krijgt te verwerken, wat ik absoluut niet hoop, want ik ben blij dat hij zoveel plezier uit zijn leven haalt... maar als hij wat komt te verwerken... dan zit hij zwaar in de put.
Pensioen gaat uit van een gemiddelde leeftijd van 75 jaar. Dus heb je 10 jaar te leven op papier :p.
Mja draaijer, ik ben het niet per se met je eens maar wel gedeeltelijk. Aan je toekomst denken is belangrijk, en rekening houden met de mogelijkheid dat je in de toekomst anders over je situatie en de dingen nadenkt dan dat hoe je dat nu doet, is dat ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jongentjes blijkbaar zijn juliie (jij en bombardier) die mannetjes die altijd pronken met de erg dingen die je mee hebt gemaakt. Geloof me mannetje ik ben niet dat ik met mijn problemen loop te leuren voor aandacht.
Elk huisje heeft z'n kruisje. Uiteraard heb ik ook mijn portie gehad en zal ik nog genoeg krijgen. Klein kortzichtig mannetje. Waar ik bang voor ben is je beste vrienden verliezen omdat ze het leven laten. Misschien is deze hint gebasseerd op werkelijkheid!! Iedereen maakt zijn of haar dingen mee die erg genoeg zijn voor die persoon. Maar goed, misschien moet je nog het e.e.a. leren.. Suc6 knul
Ach joh, haha. Ik heb een borderline stoornis, mijn leven zal nooit helemaal normaal zijn. Wat lul je nou tochquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jongentjes blijkbaar zijn juliie (jij en bombardier) die mannetjes die altijd pronken met de erg dingen die je mee hebt gemaakt. Geloof me mannetje ik ben niet dat ik met mijn problemen loop te leuren voor aandacht.
Elk huisje heeft z'n kruisje. Uiteraard heb ik ook mijn portie gehad en zal ik nog genoeg krijgen. Klein kortzichtig mannetje. Waar ik bang voor ben is je beste vrienden verliezen omdat ze het leven laten. Misschien is deze hint gebasseerd op werkelijkheid!! Iedereen maakt zijn of haar dingen mee die erg genoeg zijn voor die persoon. Maar goed, misschien moet je nog het e.e.a. leren.. Suc6 knul
He ! Ga eens werken jij !quote:Op woensdag 29 november 2006 11:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ach joh, haha. Ik heb een borderline stoornis, mijn leven zal nooit helemaal normaal zijn. Wat lul je nou toch. Maar goed, fair is fair, ik had m'n oordeeltje ook zo klaar staan. Ik vond het een leuke parodie op wat bombardier had gezegd en het klopt toch ook? Je hebt toch ook die foto's en geen foto's van je leuke gezinnetje? Je zegt toch ook dat dit soort zaken voor jou erg belangrijk zijn. Niets mis mee. Het werkt alleen niet zo zoals jij het zegt in je fotoboek en het is wel erg tegenstrijdig dat je hier nu aan mij wilt zeggen dat ik misschien nog het e.e.a. moet leren.
Je hoeft helemaal niet bang te zijn om je vrienden te verliezen, maar een beetje angst is wel gezond. Dat geeft aan dat je om ze geeft. De waarheid is dat, als het gebeurd, het toch gebeurd. Voor en na zal nooit meer hetzelfde zijn en je kunt er geen gedachte tegenop leggen die daar iets aan zal veranderen, verspilde energie dus. Het niet accepteren van emotionele pijn wordt lijden en daar kun je beter mee oppassen.
Het is wel leuk dat je nu een beetje uit de tent bent gelokt. Waarom heb jij die foto's op je fotoboek geplaatst en geen leuke foto's van jezelf of je gezin?
zij heeft het goed bekekenquote:Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Had een jaar of 2-3 geleden ook van die sletjes in me klas
"zij : Ik word later stewardes en ga bij schiphol werken en koop een huis in spanje!![]()
"
"Ziet 2 dagen later een rapportage op sbs 6 laat in de avond dat veel stewardessen hard worden geneukt door piloten enzo tijdens het werk![]()
"
Carriere sletjes![]()
Mijnvriendin heeft niks met dit forum te maken. In de auto zit mijn kleine mannetje, Ik vind het niet nodig om mijn schatje en de kleine man op het internet te plaatsten. That's allquote:Op woensdag 29 november 2006 11:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ach joh, haha. Ik heb een borderline stoornis, mijn leven zal nooit helemaal normaal zijn. Wat lul je nou toch. Maar goed, fair is fair, ik had m'n oordeeltje ook zo klaar staan. Ik vond het een leuke parodie op wat bombardier had gezegd en het klopt toch ook? Je hebt toch ook die foto's en geen foto's van je leuke gezinnetje? Je zegt toch ook dat dit soort zaken voor jou erg belangrijk zijn. Niets mis mee. Het werkt alleen niet zo zoals jij het zegt in je fotoboek en het is wel erg tegenstrijdig dat je hier nu aan mij wilt zeggen dat ik misschien nog het e.e.a. moet leren.
Je hoeft helemaal niet bang te zijn om je vrienden te verliezen, maar een beetje angst is wel gezond. Dat geeft aan dat je om ze geeft. De waarheid is dat, als het gebeurd, het toch gebeurd. Voor en na zal nooit meer hetzelfde zijn en je kunt er geen gedachte tegenop leggen die daar iets aan zal veranderen, verspilde energie dus. Het niet accepteren van emotionele pijn wordt lijden en daar kun je beter mee oppassen.
Het is wel leuk dat je nu een beetje uit de tent bent gelokt. Waarom heb jij die foto's op je fotoboek geplaatst en geen leuke foto's van jezelf of je gezin?
Ja, draaijer maar omheen. Nee, geintjequote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mijnvriendin heeft niks met dit forum te maken. In de auto zit mijn kleine mannetje, Ik vind het niet nodig om mijn schatje en de kleine man op het internet te plaatsten. That's all
Hierbij dan mijn reactie op je post. Er was een dibbes die dacht dat ik niks zou meemaken of meegemaakt zou hebben. Dat is onzin. Mijn angst om vrienden te verliezen is omdat ik al 2 van mijn betere vrienden heb verloren. 1 aan een ongeluk en de ander aan iets anders. Uiteraard ook zoals iedereen heb ik de nodige familie leden verloren.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Cool, ziequote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hierbij dan mijn reactie op je post. Er was een dibbes die dacht dat ik niks zou meemaken of meegemaakt zou hebben. Dat is onzin. Mijn angst om vrienden te verliezen is omdat ik al 2 van mijn betere vrienden heb verloren. 1 aan een ongeluk en de ander aan iets anders. Uiteraard ook zoals iedereen heb ik de nodige familie leden verloren.
Ik geef heeeeeel erg veel om mijn vrienden, dat is dus ook de angst.
Ik had onlangs een foto van mijn vriendin. Als ik online ben, dan kan ik best even een foto van hen plaatsten. Ik zit ook in de proleten cabrio met mijn kleine zoontje. Maar die heeft meer ogen voor zijn speeltje
Misschien zometeen wel wat foto's. Kijk wel even.
Mooi gezegd. Ik ben het schijtzat dat er zo op mensen wordt neergekeken die andere ambities hebben dan hogerop komen. Je werkt om te leven, niet leven om te werken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:04 schreef m0ridin het volgende:
Leven en laten leven toch?
Je hebt de mensen die niks willen doen, je hebt de mensen die gewoon lekker willen werken zonder teveel gezeik en je hebt de mensen die er het maximale uit willen halen. Als iedereen zich nou gewoon met zichzelf bezighoudt zonder anderen proberen te overtuigen dat hun manier de enige is dan is er toch niets aan de hand.
Ik zit een beetje in de middengroep, ik heb een goede opleiding achter de rug en ben nu aan het werk. Allemaal prima, alleen wordt er met een goede opleiding ook meteen verwacht dat je allerlei ambities en plannen hebt... Niet dus. Net als bij anderen komen vriendin, vrienden en familie op 1 en kan een zogenaamde carriere me nou niet zoveel boeien. Genieten van het leven met de middelen die je hebt...
Natuurlijk kun je altijd meer krijgen en meer willen, voor sommige mensen bepaalt dat grotendeels het geluk. Niks mis mee, zolang ze mij maar niet kwalijk gaan nemen dat ik de nieuwste plasma tv en het grote huis minder belangrijk vind. Ik hoef niet perse elke week in de stress te zitten en overuren te maken of in het weekend thuis te werken. Ik wil gewoon een goede balans tussen de twee, genoeg inkomen om een normaal en leuk leven te kunnen leiden wat wil zeggen dat je niet bij het doen van de boodschappen al elk dubbeltje om moet draaien en iedere maand te rekenen om rond te komen. Af en toe wat leuks kunnen doen of kopen hoort daar wel bij voor mij.
Maar dat kan allemaal prima zonder steeds hogerop te hoeven komen, geef mij een baan die ik leuk vind en waarmee ik met mijn levensstijl prima rond kan komen en veroordeel me niet omdat ik hier vrede mee heb. Ik neem de carriere gerichte mensen natuurlijk ook helemaal niets kwalijk, behalve wanneer ze zich met hun manier van denken verheven voelen boven mijn manier van denken en het mij kwalijk nemen dat ik niet alles uit mijn carriere (en dus leven?) wil halen.
Guess 99.999?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
en ik heb de macht om met 1 druk op de knop jou een mega-aanslag te geven![]()
Grappenmaker. Hoe denk je dat het land en de economie eruit zouden zien zonder administrateurtjes en andere mensen met hongersloon? Denk je dat er dan wel mogelijkheden waren tot bijstand, subsidies, etc?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:36 schreef Phoenixjuh het volgende:
Wil je na je HBO/WO diploma ergens als administrateurtje gaan werken met een hongersloon? Prima! Maar ga niet lopen zeuren dat anderen carriere willen maken, dit zijn uiteindelijk DE mensen die jouw subsidies en dergelijke betalen. Wees blij dat zulke mensen bestaan, zonder dergelijke mensen heb jij geen bijstand, geen subsidie, geen aow, geen ww etc.! Sterker nog, je hebt dan niet eens de mogelijkheid om te studeren!
Als ik 3x per week uit wil gaan heb ik wel voldoende geld nodig... Een beetje carriere maken, helpt dat wel in de hand. Het kan dus ook samen gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef postmortum het volgende:
Nee, ik moet niks , misschien vind ik vrienden/uitgaan/etc wel veel belangrijker dan veel geld en een goede studie![]()
Carriere maken en 3 keer per week uitgaan? Haha, dan wil ik wel weten wat je bedoelt met carriere maken. Meestal betekent carriere maken heel veel tijd in je werk steken. Kortom: geen tijd om uit te gaan.quote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef Maja het volgende:
[..]
Als ik 3x per week uit wil gaan heb ik wel voldoende geld nodig... Een beetje carriere maken, helpt dat wel in de hand. Het kan dus ook samen gaan.![]()
en toch is het geen flikker waardquote:Op zondag 3 december 2006 18:31 schreef Xenwolfie het volgende:
Jullie zullen het vast wel raar vinden, maar ik word gelukkig van materialistische dingen. TV's, computers, brommers, etc etc zijn allemaalvoor mij.
Stuur je een kaartje als het gelukt is?quote:Op maandag 4 december 2006 07:41 schreef Vampier het volgende:
ik werk de zogenaamde carriere kutjes uit de weg omdat de man toch superieur is tov een vrouw. Vrouwen zijn gemaakt om kinderen op te voeden en het huis schoon te houden. Ze moeten niet in mijn weg komen want ik wals er overheen alsof ze er niet zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |