Tering jij klinkt eng...quote:Op zondag 26 november 2006 09:10 schreef draaijer het volgende:
Ik stippel alles uit en ik doe wat ik wil.. Wat denk je daarvan?
Ik ga uit, onze beste vrienden komen regelmatig eten en wij bij hen. (vind ik echt het leukste wat er is)
Heerlijk dineren en praten onder het genot van wijn etc..
Wat het leuke is aan carriere is dat je in een leuk ruim huis kan wonen, een leuke boot kan kopen en met je auto leuke dingen doen die je altijd al wilde doen. Tuurlijk zijn er een hoop materialistische zaken, maar het leukste vind ik gewoon met je beste vrienden varen of dineren etc.
Fantastische combinatie + een stabiele en zekere toekomst.. Wat een genot
vind ik ook!quote:Op zondag 26 november 2006 14:59 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Tering jij klinkt eng...
Het zal aan mij liggen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je gelukkig wordt van varen met een boot en dineren, en dat de rest van je leven lang. Dat alles je voor de wind gaat, en je nu al weet waar je de komende jaren zult staan. Ik zou het liefste elk moment iets nieuws willen proberen, en door het overwinnen van problemen en zorgen zul je je daarna ook weer veel gelukkiger voelen. Bijkomend voordeel is dat je meer waarde hecht aan simpele niet-materiële dingen en je niet zozeer bezig bent een zeker en stabiel bestaan, waarin alles al vast ligt, en de enige niet vastliggende factor het weer is.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik kan me best voorstellen dat je graag carriere wilt maken, en iets neerzetten, waar anderen ook echt wat aan hebben. Iets betekenen voor anderen, en daarnaast je eigen doelstellingen halen. Maar dat staat wat mij betreft volkomen los van een zeker en stabiele toekomst. Gadver, ik moet er niet aan denken.![]()
Helemaal eens. Alsof je niet gelukkig kunt zijn zonder boot en dure wijnquote:
Ik ben het wel met draaijer eens. Ondernemen is een risico vak, en het zorgt soms voor veel stress vanwege de risico factor die het met zich meebrengt. But do Wii give a shit? Nee, ondernemen is prachtig en zelfs ontspannend! Meningen verschillen, uiteraard maar iemand met poen kan ook genieten. En geilt niet alleen op materiele dingen. En wat is er mis mee, dat je dat belangrijk vind? Het bereiken van een carriere, geld, en juist daardoor dingen kunnen doen die je altijd al wou ? Innoveren loont ipv blowen in een stadspark en je afvragen wat voor leuke dingen ik nu nog moet doen want ik kan elke dag het loodje leggenquote:Op zondag 26 november 2006 14:59 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Tering jij klinkt eng...
Het zal aan mij liggen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je gelukkig wordt van varen met een boot en dineren, en dat de rest van je leven lang. Dat alles je voor de wind gaat, en je nu al weet waar je de komende jaren zult staan. Ik zou het liefste elk moment iets nieuws willen proberen, en door het overwinnen van problemen en zorgen zul je je daarna ook weer veel gelukkiger voelen. Bijkomend voordeel is dat je meer waarde hecht aan simpele niet-materiële dingen en je niet zozeer bezig bent een zeker en stabiel bestaan, waarin alles al vast ligt, en de enige niet vastliggende factor het weer is.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik kan me best voorstellen dat je graag carriere wilt maken, en iets neerzetten, waar anderen ook echt wat aan hebben. Iets betekenen voor anderen, en daarnaast je eigen doelstellingen halen. Maar dat staat wat mij betreft volkomen los van een zeker en stabiele toekomst. Gadver, ik moet er niet aan denken.![]()
Nee, jouw post is niet confronterend, het is kortzichtig. Kortzichtig om te zeggen dat je niks met je leven doet als je gewoon genoegen neemt met een gewone simpele baan zonder hoger op te willen komen. Voor jouw gevoel is dat misschien zo, maar iedereen doet wat met zijn leven op zijn eigen manier. De een heeft voldoening aan gewoon een week gewerkt te hebben, de ander niet en wil verder en verder, meer en meer. Moet je lekker zelf weten overigens, ik zal je niet tegen houden, vooral niet als jij daar je voldoening uit haalt en je daarbij gelukkig voelt, maar voor mij doet het dat niet.quote:Op zondag 26 november 2006 14:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik lezen, vandaar die reactie!!!!
Ik vind het zonde als je die jaren in mijn ogen weg aan het gooien bent. Blijkbaar is mijn post voor jou een confronterende post.
Ja, want alle mensen die geen carriere willen maken, blowen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:03 schreef sitting_elfling het volgende:
gutte gutte gutte gut. Allemaal linkse boomknuffelaars die tot hun 50'e blijven blowen. En komt er geen geld meer voor de vergrijzing. Vind je het GEK!? dat mensen massal emigrerererereren!
Wat is er dan zo leuk aan een jacht en dure wijn? Ik heb het veel meer naar m'n zin in een aftands roeibootje, een krat bier en wat te blowen, al dobberend over de ijsel. Dan in een dure jacht, waarin er genoeg slaapplaatsen, drankjes voor iedereen, een kok op het dek, een zeewaardige boot op de open zee. Kortom, als elke factor die je gelukkig maakt een zekerheid is, dan is er totaal geen spanning meer, geen twijfel of het eten wel lekker zal zijn, geen zorgen of je bier op zal gaan, geen zorgen of je vanacht wel veilig thuis komt. Wat ik wil zeggen; die onzekerheid en kans op mislukken maken de dingen die wel goed gaan de moeite waard, en daar wordt je gelukkig van. Mensen hebben tegenslagen nodig om er weer bovenop te komen, maar dan sta je wel gelijk 2 keer zo hoog als iemand die zonder zorgen hoeft te leven. Althans zo denk ik er over.quote:Op zondag 26 november 2006 15:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben het wel met draaijer eens. Ondernemen is een risico vak, en het zorgt soms voor veel stress vanwege de risico factor die het met zich meebrengt. But do Wii give a shit? Nee, ondernemen is prachtig en zelfs ontspannend! Meningen verschillen, uiteraard maar iemand met poen kan ook genieten. En geilt niet alleen op materiele dingen. En wat is er mis mee, dat je dat belangrijk vind? Het bereiken van een carriere, geld, en juist daardoor dingen kunnen doen die je altijd al wou ? Innoveren loont ipv blowen in een stadspark en je afvragen wat voor leuke dingen ik nu nog moet doen want ik kan elke dag het loodje leggen
Tegenslagen a la, maar dat kan ook op het vlak qua werk. Hoe is het met de financiele wereld, staan we op het randje van de afgrond? Gaan de aandelen naar beneden .. zo ja .. dan is dat ff tegenslag. Net zoals er tegenslag is als je krat bier op is. Het blijft heel verschillen qua mensen. Ik respecteer iedereen daar in. En je kunt wel degelijk op een jacht relaxen! Die dure wijn is niet noodzakelijk uiteraard, een pilsje is ook oke. Maar het feit dat je die boot op de klippen kan af laten gaan en dan wetende dat je er nog 1 kan kopen, sja, zekerheidje maar of dat het leven minder leuk maakt?quote:Op zondag 26 november 2006 16:19 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan een jacht en dure wijn? Ik heb het veel meer naar m'n zin in een aftands roeibootje, een krat bier en wat te blowen, al dobberend over de ijsel. Dan in een dure jacht, waarin er genoeg slaapplaatsen, drankjes voor iedereen, een kok op het dek, een zeewaardige boot op de open zee. Kortom, als elke factor die je gelukkig maakt een zekerheid is, dan is er totaal geen spanning meer, geen twijfel of het eten wel lekker zal zijn, geen zorgen of je bier op zal gaan, geen zorgen of je vanacht wel veilig thuis komt. Wat ik wil zeggen; die onzekerheid en kans op mislukken maken de dingen die wel goed gaan de moeite waard, en daar wordt je gelukkig van. Mensen hebben tegenslagen nodig om er weer bovenop te komen, maar dan sta je wel gelijk 2 keer zo hoog als iemand die zonder zorgen hoeft te leven. Althans zo denk ik er over.![]()
True!!quote:Op zondag 26 november 2006 15:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben het wel met draaijer eens. Ondernemen is een risico vak, en het zorgt soms voor veel stress vanwege de risico factor die het met zich meebrengt. But do Wii give a shit? Nee, ondernemen is prachtig en zelfs ontspannend! Meningen verschillen, uiteraard maar iemand met poen kan ook genieten. En geilt niet alleen op materiele dingen. En wat is er mis mee, dat je dat belangrijk vind? Het bereiken van een carriere, geld, en juist daardoor dingen kunnen doen die je altijd al wou ? Innoveren loont ipv blowen in een stadspark en je afvragen wat voor leuke dingen ik nu nog moet doen want ik kan elke dag het loodje leggen
Wat ben jij goed in aannames doen!? Tjonge jonge jonge. Jij denkt dat ik nooit tegenslagen heb gehad. Ik heb ze in alle soorten en maten meegemaakt. Bij jou is ontspanning waarschijnlijk iets van een blowtje roken o.i.d.quote:Op zondag 26 november 2006 16:19 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan een jacht en dure wijn? Ik heb het veel meer naar m'n zin in een aftands roeibootje, een krat bier en wat te blowen, al dobberend over de ijsel. Dan in een dure jacht, waarin er genoeg slaapplaatsen, drankjes voor iedereen, een kok op het dek, een zeewaardige boot op de open zee. Kortom, als elke factor die je gelukkig maakt een zekerheid is, dan is er totaal geen spanning meer, geen twijfel of het eten wel lekker zal zijn, geen zorgen of je bier op zal gaan, geen zorgen of je vanacht wel veilig thuis komt. Wat ik wil zeggen; die onzekerheid en kans op mislukken maken de dingen die wel goed gaan de moeite waard, en daar wordt je gelukkig van. Mensen hebben tegenslagen nodig om er weer bovenop te komen, maar dan sta je wel gelijk 2 keer zo hoog als iemand die zonder zorgen hoeft te leven. Althans zo denk ik er over.![]()
Geil, moet je wel eens overwerken om te kijken of de statistieken bevredigend zijn?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietVan niet werken wordt je ook niet gelukkig. Dan is er niks speciaals meer aan om vrij te zijn
als je alleen maar kan doen wat je leuk vind. Geloof me, heb 3 maanden thuis gezeten en was blij toen ik aan het werk kon.
[..]
Mijn baas is mijn vriendin... (ya I know) maar pijpen gaat hem niet worden denk ik
Oude mensen kunnen ook gewoon lekker dood gaan pak je gelijk de oorzaak aan en niet het gevolg.quote:Op zondag 26 november 2006 14:03 schreef sitting_elfling het volgende:
gutte gutte gutte gut. Allemaal linkse boomknuffelaars die tot hun 50'e blijven blowen. En komt er geen geld meer voor de vergrijzing. Vind je het GEK!? dat mensen massal emigrerererereren!
Frustratie vriend?! Ben je onder aan de ladder blijven hangen? Best of 2 worlds is wat ik najaag. Lastig he, als je een achterstand hebt.quote:Op zondag 26 november 2006 17:54 schreef OFfSprngr het volgende:
draaijer: als ik zo je posts lees dan komt bij mij de net naar binnen gewerkte choco-cake gelijk terug als een bruine diarree kots vanwege je burgerlijkheid.
Ga eens een leven KOPEN.
Ik ben het met je eens hoor....maar ik merk altijd een zuurpruimerige toon in je posts.quote:Op zondag 26 november 2006 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Je zou eens moeten weten, ik heb het beste van 2 werelden en hoef er geen zak voor uit te voeren, ik word gewoon misselijk van je burgerlijkheid, alles via het boekje: studeren, carreire opbouwen, trouwen, kinderen nemen en dan,.. wat?, dan is je leven al over voordat je echt heb kunnen genieten.
Ik geniet liever hier en nu zelfs alleen al met deze post dan als over 60 als je in een bejaardenhuis zit en niets meer kunt en je maar een luier aan krijgt van de verzorgers omdat ze geen tijd hebben om je behoorlijk naar de wc te rijden, en op zich, ik geef ze geen ongelijk, ik zou ook niet de reet van een bejaarde af willen vegen.
Ik,.. ik ben er binnen 20 jaar niet meer, maar dan heb ik wel vanalles gedaan wat ik wil, ik laat me niet dicteren door mensen, tijden of werk.
In fact, ik ben van mening dat op werk onmogenlijk een persoon werkelijk tot het exploreren van zichzelf toe komt, want daar ben je er niet voor, je bent er om geld te verdienen voor anderen in de hoop dat ze jou een paar extra kruimeltjes over laten, sorry, ik koop liever een pak noodles dan dat ik de restjes van een beetje kaviaar bij elkaar moet rennen.
Maar goed, het is jou ding wat je doet en blijkbaar maakt dat jou gelukkig, maar mij kots-misselijk, ik kies voor het hier en nu en stap eruit wanneer het mij uit komt, jij zit in een stroming van burgerlijkheid dat er voor zorgt dat je nooit werkelijk vrij bent, je hebt je eigen gevangenis opgelegt en nu adverteer je andere dat het zo fijn is om achter tralies te zitten, want tralies die je binnen houden zorgen natuurlijk ook dat de enge dingen buiten blijven.
Jongentje, je kan er trots op zijn. Je moet alleen nog even je nagels opnieuw lakken. Het is maar wat je graag doet.quote:Op zondag 26 november 2006 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Je zou eens moeten weten, ik heb het beste van 2 werelden en hoef er geen zak voor uit te voeren, ik word gewoon misselijk van je burgerlijkheid, alles via het boekje: studeren, carreire opbouwen, trouwen, kinderen nemen en dan,.. wat?, dan is je leven al over voordat je echt heb kunnen genieten.
Ik geniet liever hier en nu zelfs alleen al met deze post dan als over 60 als je in een bejaardenhuis zit en niets meer kunt en je maar een luier aan krijgt van de verzorgers omdat ze geen tijd hebben om je behoorlijk naar de wc te rijden, en op zich, ik geef ze geen ongelijk, ik zou ook niet de reet van een bejaarde af willen vegen.
Ik,.. ik ben er binnen 20 jaar niet meer, maar dan heb ik wel vanalles gedaan wat ik wil, ik laat me niet dicteren door mensen, tijden of werk.
In fact, ik ben van mening dat op werk onmogenlijk een persoon werkelijk tot het exploreren van zichzelf toe komt, want daar ben je er niet voor, je bent er om geld te verdienen voor anderen in de hoop dat ze jou een paar extra kruimeltjes over laten, sorry, ik koop liever een pak noodles dan dat ik de restjes van een beetje kaviaar bij elkaar moet rennen.
Maar goed, het is jou ding wat je doet en blijkbaar maakt dat jou gelukkig, maar mij kots-misselijk, ik kies voor het hier en nu en stap eruit wanneer het mij uit komt, jij zit in een stroming van burgerlijkheid dat er voor zorgt dat je nooit werkelijk vrij bent, je hebt je eigen gevangenis opgelegt en nu adverteer je andere dat het zo fijn is om achter tralies te zitten, want tralies die je binnen houden zorgen natuurlijk ook dat de enge dingen buiten blijven.
Wat een gelul. Iedereen heeft dingen waar hij of zij graag naar toe werkt. Ik geniet elke dag van mijn (ja materialistische) auto en er zijn zoveeeeel mensen met een dikkere auto. Mijn auto is inmiddels 1,5 jaar oud en ik wil echt nog geen nieuwe. Ik werk naar dingen toe. Dan kan je het extra waarderen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Juist mensen die zo op materiele dingen geilen zijn snel ongelukkig. Ze moeten steeds competeren met andere geilaards en als het ze een keer aan luxe ontbreekt zijn de 3 weken niet te genieten....
Ja, en wat als dat verheugen voor je nintende zich later verplaatst naar het verheugen van een vriendin. Misschien wil je wel samenwonen, misschien wil je wel een huis kopen, misschien wil je wel geld voor een leuke vakantie met je vriendin, misschien wil je wel trouwen (zou ik niet willen maar goed) etc etc.quote:Op zondag 26 november 2006 18:20 schreef postmortum het volgende:
ik heb nergens gezegd dat ik de hele dag blow![]()
Maar ik verheug me meer op de nieuwe nintendo dan op een bedrijfsborren waar je kunt netwerken![]()
ik blow nietquote:Op zondag 26 november 2006 18:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ja, en wat als dat verheugen voor je nintende zich later verplaatst naar het verheugen van een vriendin. Misschien wil je wel samenwonen, misschien wil je wel een huis kopen, misschien wil je wel geld voor een leuke vakantie met je vriendin, misschien wil je wel trouwen (zou ik niet willen maar goed) etc etc.
DAT LUKT NIET !!!
Dan denk je terug aan "vroeger" toen je je kostbare tijd verspilde met het spelen van computer spelletjes en zo nu en dan een jointje!!
En hoe ongelukkig ben jij als je je auto opeens niet meer hebt? Juist...quote:Op zondag 26 november 2006 18:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wat een gelul. Iedereen heeft dingen waar hij of zij graag naar toe werkt. Ik geniet elke dag van mijn (ja materialistische) auto en er zijn zoveeeeel mensen met een dikkere auto. Mijn auto is inmiddels 1,5 jaar oud en ik wil echt nog geen nieuwe. Ik werk naar dingen toe. Dan kan je het extra waarderen.
Mijn leven is ook een zwart gat wat dood overal om mij heen toe brengt, de bloemen sterven in mijn directe omgeving, alles wat ik aanraak gaat dood, dood is overal om mij heen, niemand begrijpt mij, dus ik leef in de schaduw van het leven, langzaam wachtend op mijn ultieme verdoemenis en dat van de mensen mij heen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor....maar ik merk altijd een zuurpruimerige toon in je posts.
Dus écht gelukkig kom je niet over.
Stel dat dat zo zou zijn, wie ben jij dan om te moeten bewijzen dat hij daarmee in jouw ogen een minderwaardig persoon is?!quote:Op zondag 26 november 2006 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe ongelukkig ben jij als je je auto opeens niet meer hebt? Juist...
Ha ha ha weet zij dat ook?quote:Op zondag 26 november 2006 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik blow niet![]()
je gaat aan 1 ding voorbij, misschien heb ik al een vriendin![]()
Zoooooo, ben jij even veel gepest. Get back 2 life dudequote:Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn leven is ook een zwart gat wat dood overal om mij heen toe brengt, de bloemen sterven in mijn directe omgeving, alles wat ik aanraak gaat dood, dood is overal om mij heen, niemand begrijpt mij, dus ik leef in de schaduw van het leven, langzaam wachtend op mijn ultieme verdoemenis en dat van de mensen mij heen.
's Nachts draag ik een zonnebril want de felheid van de maan brand in mijn ziel en laat diepe verwondingen over in mijn hoofd, ik draag deze kroon van verdoemenis en niemand die hem van mij kan af nemen, ik zou zelfs niet dit bericht lezen voordat je zelf zometeen creperend ligt te sterven vanwege mijn bestemmettelijke ongelukkigheid.
Ik ben de ongelukkige duisternis zelve.![]()
Dude,quote:Op zondag 26 november 2006 17:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Geil, moet je wel eens overwerken om te kijken of de statistieken bevredigend zijn?
Sneu persoon, je begrijpt sarcasme niet eens, hoe heb jij met je beperkte sociale leven jezelf uberhaubt kunnen omschrijven als iemand die zich heeft gevonden?, je hebt alleen materiaal gevonden met de gedachte dat het je gelukkig zou maken.quote:Op zondag 26 november 2006 20:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zoooooo, ben jij even veel gepest. Get back 2 life dude
Tuurlijk begrijp ik dat wel, maar als ik het verhaal aan jou foto's knoop, dan geloof ik het ook nogquote:Op zondag 26 november 2006 20:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Sneu persoon, je begrijpt sarcasme niet eens, hoe heb jij met je beperkte sociale leven jezelf uberhaubt kunnen omschrijven als iemand die zich heeft gevonden?, je hebt alleen materiaal gevonden met de gedachte dat het je gelukkig zou maken.
OKquote:Op zondag 26 november 2006 21:08 schreef Lisanne__tje het volgende:
Hebben jullie weleens van comperatieve voordelen gehoord? Zo niet, zoek het maar op. Maar iig wil ik zeggen dat zoiets ook gebeurd bij mensen: iedereen moet doen waar ze goed in is, zo hebben we iemand nodig die vuilnisman is en zo hebben we topmanagers nodig.
Oftewel: voor de één is een carriere wel weggelegd en voor de ander is het niet weggelegd. Als je bij de groep behoort waarvoor het wel is weggelegd dan moedig ik dat alleen maar aan en als je niet bij de groep hoort waarvoor een carriere is weggelegd: zeik dan niet op de mensen die het wel doen! en andersom geldt dit natuurlijk ook: als je tot de mensen behoort waarvoor een carriere is weggelegd moet je niet zeiken op de mensen die niet voor een carriere gaan.
Minderwaardig? Ga nou geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op zondag 26 november 2006 20:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Stel dat dat zo zou zijn, wie ben jij dan om te moeten bewijzen dat hij daarmee in jouw ogen een minderwaardig persoon is?!
Ik heb success. Al jaren. Maar ondanks dat ik ook graag materiele dingen nastreef en/of bezit ben ik goed in staat gelukkig te zijn als ik die niet heb. Maar van de typetjes waar we het hier over hebben valt hun wereldje ineen als niet alles perfect loopt zoals ze dat al jaren geplanned hebben.quote:Wat is er mis met succes,
Baas? Dit soort types ZIJN toch de baas?quote:In mijn geval zou mijn baas nog het ongelukkigste zijn als ik m'n auto opeens niet meer zou hebben, het zou akelig moeilijk worden om hem te bereiken zonder.
Jij bent een alcoholist.quote:Op maandag 27 november 2006 00:29 schreef beertenderrr het volgende:
wheheheh offsprng ofzo draagt nagellak![]()
dat woord alleen alquote:Op zondag 26 november 2006 17:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
..
Wij hebben onlangs een nieuw huis gekocht zodat we meer woonkwaliteit hebben.
quote:Op zondag 26 november 2006 18:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sibierski 1111111111111111111111111!11111
Ze waren aardig ongelukkig denk ik, ze hebben niet voor niks het wiel voor onder die sportwagen uitegevonden.quote:Op maandag 27 november 2006 12:37 schreef Batsnek het volgende:
Vroeger in de prehistorie zonder sportwagen die 250 haalt, en jacht met ingebouwd bubbelbad was men waarschijnlijk vreselijk ongelukkig. Of zouden die mensen misschien wel echt in de gaten gehad hebben waar het leven om draaide?
Ff he, wat is Wii-en?quote:Op maandag 27 november 2006 09:59 schreef PirE het volgende:
[..]
dat woord alleen al
![]()
Misschien hecht hij wel minder waarde aan materialistische dingen zoals een boot en dure etentjes. Hij is misschien gelukkig met een Wii. Dat jij 50k voor een boot neerlegt moet je zelf weten. De helft van botenvolk heeft die boot alleen maar om te laten zien hoeveel geld ze wel niet hebben. Jij gaat er mee varen met vrienden, hij gaat misschien Wii-en met vrienden en heel misschien geniet hij daar net zo van als jij van dat varen met die sloep van je.
Ah, okquote:Op maandag 27 november 2006 13:04 schreef PirE het volgende:
[..]
http://wii.nintendo.com/
nieuwste console van Nintendo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |