quote:Waar staat ALDI voor en wie zijn de oprichters?
Ben er net geweest, vandaar
Wat een heerlijke inkopper!quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:52 schreef Lienekien het volgende:
De gebroeders Albrecht.
Neem de url (http://members.lycos.nl/fokakq/kennisq-1.jpg) zet er img tussen [ en ] voor en /ig tussen [ en ] achter.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:55 schreef vdvorst het volgende:
hulp met plaatjes, graag, lukt me niet
lijst wordt gewijzigt
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:57 schreef wyccie het volgende:
vdvorst, OP voor dummies:Quote de vorige openingspost, plak het over deze openingspost. Verwijder dan de [ quote] [ /quote] tags De plaatjestags: [ [ url=http://images.fok.nl/upload/googlekapot.gif]afbeelding[/url] ] het dikgedrukte moet je tussen [[url= en ]afbeelding[/url]] zetten, dat erbuiten mag weg. " vierhonderd-vijftigste deel " wordt vierhonderd-en-een-en-vijftigste
Dit is een dubbele-punten topic! mag weg. "Ranglijst: er is geteld tot en met deel 449" moet worden veranderd naar deel 450 als je de ranglijst hebt aangepast.
Wordt dat rijtje niet op 0 gezet per nieuw topic?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:54 schreef Nesle het volgende:
Wat een heerlijke inkopper!
Lienekien +2
Punten deel 450
roofingburner 2
ChrisJX 4
TradeMarkie 4
vdvorst 4
Lienekien 6
EdwardJobHopper 2
Wyccie 2
Neleos 2
Nesle 2
Lijkt me wel. Maar dit is wel handig voor de puntenteller misschien?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wordt dat rijtje niet op 0 gezet per nieuw topic?
Dit was nog een vraag uit het oude topic.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wordt dat rijtje niet op 0 gezet per nieuw topic?
Die horen bij het oude rijtje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:03 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, deel 450. Maar voor het in de lijst zetten is dat lastig. Waar blijven die 2 punten voor Lienekien in het nieuwe rijtje (451)?
Ja, dat is een typfout.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:03 schreef vdvorst het volgende:
lienekien, staat alleen een lieneken in, is dat een typfout dan?
Neleos + 1quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:04 schreef Neleos het volgende:
Oscar Wilde?
Heb je er bij mij 6 opgeteld, want volgens mij moeten dat er 4 zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:05 schreef vdvorst het volgende:
lieneken in lienekien veranderd, punten ook, klopt er nog iets niet? volgens mij heb ik het ( ik ga NOOIT meer een 300e post maken in een topic)
Nah, zoals Lienekien het nu heeft is het prima.quote:[s]Laatste vraag deel 450:
Lienekien 2
Deel 451:
xxx1
xxx 1
xxx 3
xxxxxx 2
quote:Wat een heerlijke inkopper!
Lienekien +2
Punten deel 450
roofingburner 2
ChrisJX 4
TradeMarkie 4
vdvorst 4
Lienekien 6
EdwardJobHopper 2
Wyccie 2
Neleos 2
Nesle 2
Ik krijg er nog eenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:05 schreef vdvorst het volgende:
lieneken in lienekien veranderd, punten ook, klopt er nog iets niet? volgens mij heb ik het ( ik ga NOOIT meer een 300e post maken in een topic)
Ja, die bovenste twee heb ik in dit topic gescoord.quote:
1 2 3 | [img]http://images.fok.nl/upload/googlekapot.gif[/img] |
1 |
Oh, ja dat vergeet ik altijd!!! Ik verbaas me er dan ook iedere keer over dat anderen er wél aan denken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef Supersheep het volgende:
voor de plaatjes:
[ code verwijderd ]
onderaan plaatsen zodat de link naar deel 450 erbij komt te staan
alleen staan er nog wat verkeerde smileys achter de namen (die worden in ieder nieuw topic weggehaald en bij diegenen die punten hebben gehaald opnieuw toegevoegd), al is dat niet zo'n probleem als zo blijven staan hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:10 schreef vdvorst het volgende:
bijgewerkt,
Machu Picchuquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:11 schreef wyccie het volgende:
Macchu Picchu?
ik ruik sarcasme, maar sorry, heb nog nooit een topic geopend via een quote,quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef Lienekien het volgende:
Applaus voor vdvorst. Die gaat het voortaan altijd doen, een nieuw deel openen.
pff, dat is veel werk, iedere ronde!,quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
alleen staan er nog wat verkeerde smileys achter de namen (die worden in ieder nieuw topic weggehaald en bij diegenen die punten hebben gehaald opnieuw toegevoegd), al is dat niet zo'n probleem als zo blijven staan hoor
Nou, het was niet sarcastisch bedoeld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik ruik sarcasme, maar sorry, heb nog nooit een topic geopend via een quote,
en je moet zoveel veranderen (ben ook nog nieuw in dit topic)
Ach, Lienekien heeft ook wel eens 9000 punten extra aan iemand gegevenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik ruik sarcasme, maar sorry, heb nog nooit een topic geopend via een quote,
en je moet zoveel veranderen (ben ook nog nieuw in dit topic)
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef Lienekien het volgende:
Applaus voor vdvorst. Die gaat het voortaan altijd doen, een nieuw deel openen.
Ik vond dat van haar zo schattig klinkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef Neleos het volgende:
Maar qua spelling dichterbij dan Lienekien.![]()
dan is het goedquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, het was niet sarcastisch bedoeld.
Er stond bijna Mitsubishi.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond dat van haar zo schattig klinken![]()
Laat me het ff lekker fout doenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
vdvorst, je hebt het hartstikke goed gedaan! Je ben één van de weinige newbies die de OP hebben gelezen en het ook aandurft om een OP te maken.
iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
vdvorst, je hebt het hartstikke goed gedaan! Je ben één van de weinige newbies die de OP hebben gelezen en het ook aandurft om een OP te maken.
Sheep +1quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:19 schreef Supersheep het volgende:
Ursula
Ursula is engquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sheep +1
Lienekien 2 (waarvan nog 2 uit deel 450)
Neleos 1
wyccie 1
Supersheep 1
't Is inderdaad de boze zeeheks uit De Kleine Zeemeermin.
jaquote:
je vergeet 2x de n, maar er moet idd groenten ipv groenteen staan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:24 schreef vdvorst het volgende:
Edah bestaat niet meer
groeten (niet groeteen)
brilquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:24 schreef Neleos het volgende:
Groenteen zie ik staan, dat is fout.
Het is wel wat moeilijk te lezen. Of heb ik een bril nodig?
zorgzaam is volgens mij gewoon goed, de andere 3 zijn idd foutquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef Lienekien het volgende:
Zorgzaam, sausen, kookte, gesprengkeld.
Kletskous!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:30 schreef vdvorst het volgende:goed zo lienekien, haha, maak ik zelf spelfouten met groentje, stom ja:D
kous? nee, heb net wel sokken aan gedaan, want ik ga zo weg, pokeren, voor als je het weten wiltquote:
Oeps. Maar goed, dan durf ik de discussie wel aan over zorgzaam.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:31 schreef wyccie het volgende:
Toen ik dat over "sausen" een keer aan iemand vroeg, zei ze dat dat wel klopt (ze heeft Nederlands gestudeerd!).
Veel plezier en succesquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:38 schreef vdvorst het volgende:
toto
nee, vast niet, maar ik ga pokeren, nog veel plezier hier (zou het om een of andere reden toch goed zijn, dan mogen jullie verder gaan)
Dat wordt ook wel de Engelse ziekte genoemd. Stront vervelend!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:38 schreef Supersheep het volgende:
en balsamico azijn schijnt balsamicoazijn of balsamico-azijn te moeten zijn.
Grapjas.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel de Engelse ziekte genoemd. Stront vervelend!
Nederlandse dichters.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef Neleos het volgende:
Welke categorie moet het nu worden?
ow, die was ik vergeten, nog even wennenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef Lienekien het volgende:
Punten deel 451
Lienekien 3 (waarvan nog 2 uit deel 450)
Neleos 2
wyccie 1
Supersheep 1
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel de Engelse ziekte genoemd. Stront vervelend!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ga even in bed liggen (film kijken of waarschijnlijk in slaap vallen).
Oke.quote:
Tot laterquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ga even in bed liggen (film kijken of waarschijnlijk in slaap vallen).
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:44 schreef Lienekien het volgende:
Herman Gorter.
Het was voor mij beschamend geweest als ik het niet onmiddellijk herkend had. Ik heb me wel een paar keer door 'De Mei' heengeworsteld.quote:
Dit is een roman uit de 19e eeuw.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
is dat die culinair recensent van t parool? of zit ik er totaal naast?
is dat niet van eeden of zo?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was voor mij beschamend geweest als ik het niet onmiddellijk herkend had. Ik heb me wel een paar keer door 'De Mei' heengeworsteld.
Wie schreef 'De kleine Johannes'?
wel in die richtingquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Zijn lijk?
wederom erg goed in de buurt maar nu wat te weinigquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Zijn haar?
jaaaaaaquote:
macondo +1quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef macondo het volgende:
Hij kon met een hand niet bij de zijkant van de piano komen omdat zijn elleboog dan tegen een muur aan kwam?
maar dat is niet echt een goede verklaring vind ik hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
macondo +1
Niet helemaal, maar omdat ik ga slapen geef ik je het punt. Doordat Freddy's kamer erg klein was kon hij zijn piano alleen aan het hoofdeind van zijn bed kwijt. Hij kon dus alleen piano spelen terwijl hij in bed zat/lag. Als hij 's nachts inspiratie kreeg speelde hij, liggend in bed op de piano, dus met zijn handen achter zich. Hierdoor ziet het er soms wat spastisch uit.
Punten van deel 451
Lienekien 4 (waarvan nog 2 uit deel 450)
Neleos 2
wyccie 1
Supersheep 1
Liefie 1
RoofingBurner +1
macondo +1
Het is maar een politicus...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
hij is wel lelijk
Jeejquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is maar een politicus...
Yuri +1
wordt het herhaald? waar, waar?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:36 schreef Berkery het volgende:
Dat is wel heel lang geledenal wordt het tegenwoordig herhaald
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:39 schreef doeka het volgende:
jill, Kelly, Sabrina
De zanger was Ronny James Dio idd. En wat blijft dat een geweldig leuk filmpje; heb het vanavond aan mijn zoon laten zien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef Berkery het volgende:
Roger Glover & guests (onder andere Ronny James Dio)
zondag 26 november RTL 7quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Soms zie ik het wel eens voorbij komen op rtl7
Lienekien +1quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef Lienekien het volgende:
Parachutes, Coldplay
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
zondag 26 november RTL 7
Charlie's Angels
12:35 - 13:30 Misdaad, Serie/soap
Afgeraden voor kinderen jonger dan 6 jaar Geweld
Afl: Over geesten en engelen.
Charlie's Angels
Amerikaanse (USA) avonturenserie. Met: Cheryl Ladd, Jaclyn Smith, Shelley Hack e.a. Avontuurlijke dramaserie over de onvergetelijke Charlie's Angels. Afl.: Over geesten en engelen. Tiffany heeft vreselijke nachtmerries die steeds terugkomen. Ze droomt dat ze op een regenachtige avond naar een kasteel rijdt, waar ze een zwartharige vrouw in een rolstoel van een trap af ziet vallen. Als ze haar vriendin Erica gaat bezoeken, lijkt haar nachtmerrie werkelijkheid te worden.
quote:Auschwitz, the meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, immense decay
Showers that cleanse you of your life
Forced in
Like cattle
You run
Stripped of
Your lifes worth
Human mice, for the
Four hundred thousand more to die
Monarch to the kingdom of the dead
Sadistic, surgeon of demise
Sadist of the noblest blood
Amerikaans.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:08 schreef doeka het volgende:
Hmmmmmmmmm. Brits?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:10 schreef Mark_V het volgende:
angel of death?
Oh ja dat was hetquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het inderdaad wel gelezen, weet het alleen niet meer.
Oh, een logo van Firefox!?!
Polders zijn geen object en kan ik dus niet goedrekenen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
De nederlandse polders kun je ook vanuit de ruimte zien
Naja, je doet wel goed je bestquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zoveel dingen gelezen.
Eerst dacht ik dus piramiden, toen de Petronas Towers (maar jij zei al dat het in de VS was), toen kwam het Firefox bericht opeens in mijn hoofd. Toen een grote M. Maar dat is ALLEMAAL fout
Correctemundoquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die knakker van KFC?
Ik lees de FP heel zelden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef Mark_V het volgende:
Hadden jullie het nou allemaal niet gelezen of was het gewoon ontschoten?
Wees blij met je +pluimquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
Heb ik wel gelezen, maar heb het gewoon niet onthouden. Het kwam ook helemaal niet bovendrijven na al die hints. Echt stom zeg.
Ik had het geweten maar ik kwam net te laatquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef Mark_V het volgende:
Hadden jullie het nou allemaal niet gelezen of was het gewoon ontschoten?
Met het blote oog terwijl je rondjes rond de aarde cirkelt.... dat is dus redelijk objectief omdat men altijd ongeveer even hoog cirkelt. De chinese muur is zo dus NIET te zien, omdat hij maar zo smal is....quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het geweten maar ik kwam net te laat
Ik vraag me trouwens altijd af wat men bedoeld met "zichtbaar vanuit de ruimte".
Is dat vanuit een space shuttle? Of met een satelliet met supertelelens?
Nou precies. Maar daarvan werd altijd beweerd dat dat mogelijk was. Maar zelfs met Google Maps kan ik dat ding niet vindenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Met het blote oog terwijl je rondjes rond de aarde cirkelt.... dat is dus redelijk objectief omdat men altijd ongeveer even hoog cirkelt. De chinese muur is zo dus NIET te zien, omdat hij maar zo smal is....
...en als je 'm op de kant legt is ie zichtbaar vanuit de ruimte?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef Mark_V het volgende:
hmmm 100 liter, met als naam gigantum
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en als je 'm op de kant legt is ie zichtbaar vanuit de ruimte?
De grootste wijnfles - Nebuchadnezzar (Champagne) met een inhoud van 16 literquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef doeka het volgende:
Nebukadnezar 16? liter
Maakt niet uit, had toch niemand gewetenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sovereign, 25 liter, maar die heb ik gemist.
Ik ken alleen de serie salamanzar, methusalem, Balthazar en Nebukadnezar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sovereign, 25 liter, maar die heb ik gemist.
Drambuie?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:47 schreef doeka het volgende:
Nog maar een drankvraag dan.
Hoe heet de likeur die wordt gemaakt van artisjok?
quote:
Is dit een "bedelenvoornogmeerpluimen" post?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ha, had ik het toch bijna goed!
Drambuie is een whisky likeur.quote:
En, werkt het? Ik moet er ook nog bij vertellen dat ik niet drink, dus het is extra knap van me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:56 schreef Mark_V het volgende:
Is dit een "bedelenvoornogmeerpluimen" post?
Klinkt ook vies he? Heb het zelf nooit gedronken; maar heb het wel mensen geserveerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet redelijk wat van likeur, maar nee, dit zegt me niets
Nah een kleintje dan: Wyccie +donsveertje en nu stoppen met pluimbedelenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
En, werkt het? Ik moet er ook nog bij vertellen dat ik niet drink, dus het is extra knap van me.![]()
Voor de tweede keer: ik ben geen manquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:58 schreef Mark_V het volgende:
En Wyccie -respect echte mannen drinken....
Ik bedoel natuurlijk mannen (m/v)quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor de tweede keer: ik ben geen man![]()
Ik was ook nog maar 9 hoor!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:16 schreef Berkery het volgende:
Doet me geen belletje rinkelen![]()
...ik was toen 5
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
Barry Manilow!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
power rangers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |