Polders zijn geen object en kan ik dus niet goedrekenen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
De nederlandse polders kun je ook vanuit de ruimte zien
Naja, je doet wel goed je bestquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zoveel dingen gelezen.
Eerst dacht ik dus piramiden, toen de Petronas Towers (maar jij zei al dat het in de VS was), toen kwam het Firefox bericht opeens in mijn hoofd. Toen een grote M. Maar dat is ALLEMAAL fout
Correctemundoquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die knakker van KFC?
Ik lees de FP heel zelden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef Mark_V het volgende:
Hadden jullie het nou allemaal niet gelezen of was het gewoon ontschoten?
Wees blij met je +pluimquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
Heb ik wel gelezen, maar heb het gewoon niet onthouden. Het kwam ook helemaal niet bovendrijven na al die hints. Echt stom zeg.
Ik had het geweten maar ik kwam net te laatquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef Mark_V het volgende:
Hadden jullie het nou allemaal niet gelezen of was het gewoon ontschoten?
Met het blote oog terwijl je rondjes rond de aarde cirkelt.... dat is dus redelijk objectief omdat men altijd ongeveer even hoog cirkelt. De chinese muur is zo dus NIET te zien, omdat hij maar zo smal is....quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het geweten maar ik kwam net te laat
Ik vraag me trouwens altijd af wat men bedoeld met "zichtbaar vanuit de ruimte".
Is dat vanuit een space shuttle? Of met een satelliet met supertelelens?
Nou precies. Maar daarvan werd altijd beweerd dat dat mogelijk was. Maar zelfs met Google Maps kan ik dat ding niet vindenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Met het blote oog terwijl je rondjes rond de aarde cirkelt.... dat is dus redelijk objectief omdat men altijd ongeveer even hoog cirkelt. De chinese muur is zo dus NIET te zien, omdat hij maar zo smal is....
...en als je 'm op de kant legt is ie zichtbaar vanuit de ruimte?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef Mark_V het volgende:
hmmm 100 liter, met als naam gigantum
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en als je 'm op de kant legt is ie zichtbaar vanuit de ruimte?
De grootste wijnfles - Nebuchadnezzar (Champagne) met een inhoud van 16 literquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef doeka het volgende:
Nebukadnezar 16? liter
Maakt niet uit, had toch niemand gewetenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sovereign, 25 liter, maar die heb ik gemist.
Ik ken alleen de serie salamanzar, methusalem, Balthazar en Nebukadnezar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sovereign, 25 liter, maar die heb ik gemist.
Drambuie?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:47 schreef doeka het volgende:
Nog maar een drankvraag dan.
Hoe heet de likeur die wordt gemaakt van artisjok?
quote:
Is dit een "bedelenvoornogmeerpluimen" post?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ha, had ik het toch bijna goed!
Drambuie is een whisky likeur.quote:
En, werkt het? Ik moet er ook nog bij vertellen dat ik niet drink, dus het is extra knap van me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:56 schreef Mark_V het volgende:
Is dit een "bedelenvoornogmeerpluimen" post?
Klinkt ook vies he? Heb het zelf nooit gedronken; maar heb het wel mensen geserveerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet redelijk wat van likeur, maar nee, dit zegt me niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |