quote:
Zijn ze absoluut verplicht aan het publiek... volle winst en niets anders..quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
2-0, omdat Ajax revange op hun eigen gaat nemen
Lijkt me niet. Ik denk niet dat Espanyol er vol voor zal gaan. Zodoende zal Ajax niet al te vaak aan de noodrem hoeven te trekken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef Kadoc het volgende:
Wat de uitslag ook wordt, Ajax krijgt een paar rode kaarten.
Dat is een door Real Madrid opgeleide aanvaller. Redde het daar niet, waarna hij voor Murcia 11 goals maakte in de Primera Division. Toen nam Mallorca hem over, daar werd ie weer topscorer en daarna heeft Espanyol hem gehaald. Toch een man die al drie seizoenen op rij 10 of meer goals maakt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:27 schreef Terreros85 het volgende:
- Luis Garcia, aanvaller (?) waar ik weinig van weet.
Ik ga ook maar weer eens, maar hopen dat 't geen zepert wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Ajaxfan het volgende:
Als Ajax gewoon weer op techniek gaat werken en niet alleen vechten dan komt het goed. Denk dat het 2-0 word en ik ben er ook bij.
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan er nog mensen van tevoren een biertje doen @ Rembrandt of Supp. Home? Moet zelf al vroeg in de middag op Schiphol zijn. Geen zin om nog eens terug naar huis te gaan daarna.
2-0 trouwens.
Dat niet nee.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Zie ons eerlijk gezegd niet gemakkelijk gaan winnen.
Misschien ff meeten @ Monico. Geen idee wie jij bent.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Zal wel Old Sailor - Monico's - RMS worden...
.
Dat is wederzijdsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Misschien ff meeten @ Monico. Geen idee wie jij bent..
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekkerquote:Op woensdag 29 november 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Misschien ff meeten @ Monico. Geen idee wie jij bent..
Och, dat deed Feyenoord ook na de vernedering van Ajax, dus zie het ook nog wel gebeurenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
0-0. Lijkt me sterk dat Ajax nu radicaal anders gaat presteren dan dat ze dat de afgelopen weken hebben laten zien.
niet helemaal mijn type, maar voor een keertje...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekker.
Zou me er wel even mee kunnen vermaken jaquote:Op woensdag 29 november 2006 19:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
niet helemaal mijn type, maar voor een keertje....
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekker.
Zijn er 2 he? De ene is niet veel bijzonders, maar die andere is toch best okquote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoor
nou, zo lelijk was ze niet volgens mij.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoor
Tyf nou is op met die Flow johquote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nou, zo lelijk was ze niet volgens mij.. Hoewel ze het bij verre niet haalt bij mijn veroveringen. (zie Fok FoBo -Flow-, bv.)
Mag ik je een advies geven: werk nog even aan je Italiaans!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef SiemeN het volgende:
JE MOET GEEL GEVEN BLINDE TYFUSHOND!
Gaan we opscheppen met FOK! exen?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
en toch is het toch echt m'n ex..
.
ze heeft nooit op Fok gezeten want ze spreekt bijna geen woord Nederlands. -Flow- is een oude kloon, maar de foto's zijn van m'n ex.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan we opscheppen met FOK! exen?.
ok, ik zeg niets.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:07 schreef Jasza het volgende:
Mag Wolf een ban, klonen is niet toegestaan hihi.
quote:
Ben je al twee weken ziek dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:06 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. ik heb al de hele dag een kutdag.. en meestal voorspelt dat niet veel goed mbt wedstrijden van Ajax..
Druk schema van Ajax dan als ze elke dag moeten spelenquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:41 schreef mcyodogg het volgende:
Espanyol, de club uit Barcelona!
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
Wat lult die gozer nou? Dit meent ie toch niet serieus?
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Hup Espanyol
Vast een Belgquote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heeft die idioot van een commentator niet door dat ze met hun uit-shirts spelen omdat de Ajax-shirts al wit zijn ?
Wat een oen ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heeft die idioot van een commentator niet door dat ze met hun uit-shirts spelen omdat de Ajax-shirts al wit zijn ?
Jenner kopuh..quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
Rosales, leer toch eens een voorzet te geven.
Inderdaad. Erger me kapot aan die gast.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:53 schreef Messenga het volgende:
4e voorzet Rosales die niks oplevert
Maarja, dan krijgen we zometeen HeatWave weer, die dit al jaren zegt.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Erger me kapot aan die gast.
Nee, Grygera zn contract liep af, dus hij kan gratis weg.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Zei hij nou over Gabri dat hij weg wilt bij Ajax?
HW zit nog even in de Arena.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:55 schreef Messenga het volgende:
Maarja, dan krijgen we zometeen HeatWave weer, die dit al jaren zegt.
Ohwwquote:Op donderdag 30 november 2006 20:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, Grygera zn contract liep af, dus hij kan gratis weg.
vind je ?? ik vind het nog redelijk meevallen... kan altijd slechterquote:
Zo kan je het ook bekijken..quote:Op donderdag 30 november 2006 21:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vind je ?? ik vind het nog redelijk meevallen... kan altijd slechter
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken..![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:12 schreef Doornenburg het volgende:
Breaking news
Dit was er net aan de hand bij Nancy - Feyenoord
[afbeelding]
Ze zijn inmiddels door het glas heen en zitten op het vak van Nancy
Dat interesseert ons in dit Ajax-topic geen flikker.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:12 schreef Doornenburg het volgende:
Breaking news
[afbeelding]
"Je" Feyenoord topicjequote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat interesseert ons in dit Ajax-topic geen flikker.
Ga maar lekker terug naar je F'noord-topicje.
Breaking was het, jaquote:Op donderdag 30 november 2006 21:12 schreef Doornenburg het volgende:
Breaking news
[afbeelding]
op tv niets van te zien...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:12 schreef Doornenburg het volgende:
Breaking news
Ik heb het topic nog niet zo gevolgd. Heb je al veel succes met het uitlokken van reacties?quote:
Is met een sisser afgelopen...quote:
Omhaal na een voorzet van de achterlijn van Rosalesquote:Op donderdag 30 november 2006 21:20 schreef Nega het volgende:
Huntelaar gaat straks zijn vorm terugvinden.
Misschien wordt het dan tijd dat PSV eens een Nederlander gaat opleiden als centrumverdediger?quote:
Henk Ten Cate.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:22 schreef Sickert het volgende:
ben ik een van de weinige die vind dat Huntelaar verkeerd omstaat ?
met zn rug naar de goal om te kaatsen ipv zn gezicht naar de goal om te scoren zoals hij vorig seizoen deed?
Doet hij al een wedstrijd of 20. Beetje jammerquote:Op donderdag 30 november 2006 21:22 schreef Sickert het volgende:
met zn rug naar de goal om te kaatsen ipv zn gezicht naar de goal om te scoren zoals hij vorig seizoen deed?
ik denk dat dat zn vormcrisis is
overigens staan we achter tegen gasten met roze shirtjes
Wel opvallend ja, hoeveel heeft 'ie er dit jaar gemaakt? Volgens mij loopt 'ie nog niet eens 1 op 3.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:22 schreef Sickert het volgende:
ik denk dat dat zn vormcrisis is
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Publiek gaat er iig wel achter staan
Heeft die het nu weer gedaan?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:24 schreef Eightball het volgende:
Die Snoeks, daar krijg je toch een koortslip van?
Overloos gelul met triviale feitjes.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:24 schreef Eightball het volgende:
verkoop de dikgedrukte lekker aan Feyenoordquote:Op donderdag 30 november 2006 21:26 schreef golfer het volgende:
Alsjeblieft wissel in de rust Rosales voor De Mul en breng Rosenberg voor Roger.
Verrassend weinig users met Huntelaar icons en Huntelaar goal-meters zoals vorig seizoen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel opvallend ja, hoeveel heeft 'ie er dit jaar gemaakt? Volgens mij loopt 'ie nog niet eens 1 op 3.
Jenner, vd Meyde, Yildirim om het bij haalbare namen te houden....Goossens op links!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:27 schreef gday het volgende:
Ik wil 2 vleugelspitsen die weten hoe ze een voorzet moeten geven.
Die gast... "het lukt hem de bal naar de tegenstander te trappen", ja, en er was eens een koning blabloablabla.. Zet gewoon 90 minuten een tape aan van iemand die met zn nagels langs een schoolbord gaat ofzoquote:Op donderdag 30 november 2006 21:24 schreef Eightball het volgende:
Welnee, maar dat stomme geouwehoer met die feitjes steeds.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:26 schreef Tigger1968 het volgende:
Heeft die het nu weer gedaan?
Had iets met een neger te maken... wel begrijpelijk dat Ten Cate hem in bescherming neemtquote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef cultheld het volgende:
Waarom speelt Perez niet?
Waar moet 'ie het anders over hebben? Over het voetbal valt erg weinig te melden.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Eightball het volgende:
[..]
Welnee, maar dat stomme geouwehoer met die feitjes steeds.
De koning van Spanje die bij geboorte al koning was.
(maar Ajax speelt uberkut...)
Perez speelt niet vanwege zijn schorsing en geziek daaromtrend...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef cultheld het volgende:
Roger is een goede voetballer... zonder bal en zonder tegenstander. Waarom speelt Perez niet?
Als er niks gebeurt kan ie toch ook gewoon zijn muil houden? Wat is daar precies op tegen?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Waar moet 'ie het anders over hebben? Over het voetbal valt erg weinig te melden.
Mên wat is Maduro toch sloom....quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Perez speelt niet vanwege zijn schorsing en geziek daaromtrend...
Roger kan het wel, NAC uit speelde hij geweldig, voor de verdeding met passjes strooiend, maar daar staat nu onze altijd slome statige Hedwiges...
Desnoods!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jenner, vd Meyde, Yildirim om het bij haalbare namen te houden....Goossens op links!
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:31 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mên wat is Maduro toch sloom....![]()
We zijn al lekker op wegquote:Op donderdag 30 november 2006 21:33 schreef Tallie1982 het volgende:
OMG man, wat speelt ajax slecht. Als ze zo verdergaan in de competitie wordt psv lachend kampioen
Net of PSV niet kampioen wordtquote:Op donderdag 30 november 2006 21:33 schreef Tallie1982 het volgende:
OMG man, wat speelt ajax slecht. Als ze zo verdergaan in de competitie wordt psv lachend kampioen
De eerste die zweet na deze eerste helft moet een teringschop krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Godver de godver, dit lijkt wederom weer nergens op. Het staat FUCKING STIL, beter gaan die gasten eens lopen en komt er wat meer tempo in het spel want dit lijkt nergens op. En Rosales wat een drama die vent, leer eens voorzetten
Ja zelfs Utreg haalt ze wel inquote:Op donderdag 30 november 2006 21:33 schreef Tallie1982 het volgende:
En als ie met de bal gaat lopen lijkt hij te denken alsof verdedigers wel zo lief zullen zijn om niet een voetje dwars te zetten om de bal af te pakken. Ze hoeven er bijna niks voor te doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
iedere keer valt me dat op...
Tikkie terug doen.... pfff ik zie echt niet wat Marco in hem zag..
Of een compliment omdat hij nog iets probeert te doenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De eerste die zweet na deze eerste helft moet een teringschop krijgen.
Jah stuur de coach maar weer weg, dat zal vast zin hebben damn. Geef ze de tijd.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:33 schreef Sickert het volgende:
kunnen we niet gaan werken met het idol/xfactor efect in de voetballerij?
dan kunnen we per sms stemmen over welke speler/trainer we weg willen hebben
dit is echt bagger
Ah, op welke plek sta je bij PSV dan? Mid-mid?quote:
viel wel mee. uitslagen verbloemen veel, het lage niveau van sommige tegenstanders ook. het zit nu even niet mee en prompt wordt er niet meer gescoord. met name de aanval is dramatisch. er zit totaal geen idee achter en iedereen staat stil. middenvelders+vleugels horen het werk te doen zodat The Hunter kan afronden. ik snap ook niet wat Ten Cate probeert te bereiken met de huidige speelwijze. flink kopen/verkopen in de winter en weer terug naar de 4-3-3 met nr10. desnoods Huntelaar verkopen want ik ben bang dat hij niet in dat systeem past.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:31 schreef Norrage het volgende:
Het ging eventjes zo goed met ajax...tot die wedstrijd met PSV
Ben jij een echte AFCA Ultra ?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah stuur de coach maar weer weg, dat zal vast zin hebben damn. Geef ze de tijd.
EN dan Heitinga.... serieus.. wat is er mis met die gast?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:35 schreef gday het volgende:
[..]
En als ie met de bal gaat lopen lijkt hij te denken alsof verdedigers wel zo lief zullen zijn om niet een voetje dwars te zetten om de bal af te pakken. Ze hoeven er bijna niks voor te doen.
het ging eind vorig seizoen zo goed met bijna dezelfde selectie...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah stuur de coach maar weer weg, dat zal vast zin hebben damn. Geef ze de tijd.
Hij zit ook niet in het stadion, dus dat zal wel niet.quote:
Ik mag toch hopen dat hij Gabri eens niet af brandt... de rest speelt nog veel belabberder.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef Eightball het volgende:
Heatwave zit vast ook te genieten.
Niet zo zeuren zeg, Ajax begon dit seizoen hartstikke goed, met onder andere 11 zeges op rij. Steun je club als het ook eens slechter gaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
het ging eind vorig seizoen zo goed met bijna dezelfde selectie...
tencate heeft alles omgegooid...
niks geen tijd
voetballen met je luie donder!
dit elftal kan gewoon veel beter![]()
Whehehe.... Ja ongewtijfeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef Eightball het volgende:
Heatwave zit vast ook te genieten.
Die haalt de achterlijn tenminstequote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef Black-Death het volgende:
Mitea loopt warm
Waarom denk je dat ik het vraagquote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef gday het volgende:
[..]
Hij zit ook niet in het stadion, dus dat zal wel niet.
Mitea heeft het tot nu toe gewoon goed gedaan hoor in de wedstrijden die hij heeft gespeeldquote:Op donderdag 30 november 2006 21:39 schreef golfer het volgende:
OMG
Mitea, nog zo'n lichtgewicht wordt er ingebracht?
Maar ik wil niet alleen dat ie de achterlijn haalt, maar ook eens een goede voorzet kan geven. Correctie: dat hij überhaupt een voorzet zal geven.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die haalt de achterlijn tenminste
had ie t koud dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef Black-Death het volgende:
Mitea loopt warm
Kun jij de selectie niet wat meer oppeppen ofzo dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Was, geen tijd meer voor.
KMA enzo. Dus gaat niet.
Daarom, dat gejenk enzo. Als dat fokking hele stadion nou eens ging zingen, dan kregen ze vleugels. Lijkt godverdomme wel of ze bang zijn om thuis te spelen, want fluitconcerten liggen constant op de loer met die laffe lange zijde tekkels.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet zo zeuren zeg, Ajax begon dit seizoen hartstikke goed, met onder andere 11 zeges op rij. Steun je club als het ook eens slechter gaat.
HUNTELAAR GEEEEEEEEEEEEEEEEEEFT ACHT!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:41 schreef gday het volgende:
[..]
Kun jij de selectie niet wat meer oppeppen ofzo dan?
Het Ajax-publiek is wel dramatisch inderdaad, die zullen nooit eens achter de ploeg gaan staan als ze het nodig hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Daarom, dat gejenk enzo. Als dat fokking hele stadion nou eens ging zingen, dan kregen ze vleugels. Lijkt godverdomme wel of ze bang zijn om thuis te spelen, want fluitconcerten liggen constant op de loer met die laffe lange zijde tekkels.
Die "thuisangst" is er al jaren zo lijkt hetquote:Op donderdag 30 november 2006 21:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Daarom, dat gejenk enzo. Als dat fokking hele stadion nou eens ging zingen, dan kregen ze vleugels. Lijkt godverdomme wel of ze bang zijn om thuis te spelen, want fluitconcerten liggen constant op de loer met die laffe lange zijde tekkels.
De Meer kolkte, Olympisch Stadion ook Europees.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef gday het volgende:
Is dat de vloek van de ArenA?
Ja precies, het was ooit zo anders.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
De Meer kolkte, Olympisch Stadion ook Europees.
Goeie ouwe tijd![]()
Denk het.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef gday het volgende:
Is dat de vloek van de ArenA?
Idd ajaxpubliek staat bekend om alleen achter de ploeg staan bij winst of voorsprongquote:Op donderdag 30 november 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het Ajax-publiek is wel dramatisch inderdaad, die zullen nooit eens achter de ploeg gaan staan als ze het nodig hebben
Hoe kan je van al die clubs supporter zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef RayMania het volgende:
Wat een onzin, in 2004 won Ajax 16 van de 17 thuiswedstrijden.
Gezeik altijd. Stome gelul. Nu weer voetbal.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd ajaxpubliek staat bekend om alleen achter de ploeg staan bij winst of voorsprong
Wat is KMA ?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Was, geen tijd meer voor.
KMA enzo. Dus gaat niet.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoe kan je van al die clubs supporter zijn?
Lange zijde publiek bedoel je.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd ajaxpubliek staat bekend om alleen achter de ploeg staan bij winst of voorsprong
YNWA voor aanvang van Ajax - Torino. Wat was dat mooiquote:Op donderdag 30 november 2006 21:44 schreef gday het volgende:
[..]
Ja precies, het was ooit zo anders.
2001-2004 ongeveer.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is KMA ?
Welke seizoenen was je er wel bij dan? De AU bestaat nog niet zo heel lang, heb je veel bekenden op het vak?
Dude, toen was je 9 toch? Zat je toen al in het stadion? Met de paplepel ingegoten?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
YNWA voor aanvang van Ajax - Torino. Wat was dat mooi.
Ajax - Bayern in het Olympisch.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef StarGazer het volgende:
YNWA voor aanvang van Ajax - Torino. Wat was dat mooi.
Met psv voetbal jaquote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef RayMania het volgende:
Wat een onzin, in 2004 won Ajax 16 van de 17 thuiswedstrijden.
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gezeik altijd. Stome gelul. Nu weer voetbal.
Aah oké, dat is jammer voor je. Word je er nooit op aangesproken dat je dat logo gebruikt? Daar zijn ze namelijk nogal timide in heb ik wel eens gezien:)...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
2001-2004 ongeveer.
2005 werd het drukker.
KMA= Koninklijke Militaire Academie. Verplichte aanwezigheid enzo.
Bekenden vallen mee, 3 uit Venlo, 2 uit Deurne, 2 uit Helmond. Leren kennen via treinreizen enzo. Uitwedstrijden enfin je kent het wel.
5:2 of niet?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:47 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ajax - Bayern in het Olympisch.
Wel ooit hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 21:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Aah oké, dat is jammer voor je. Word je er nooit op aangesproken dat je dat logo gebruikt? Daar zijn ze namelijk nogal timide in heb ik wel eens gezien:)...
Hulde!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:48 schreef Messenga het volgende:
Een bijna aangekomen voorzet van Rosales.
Ik zat niet in het stadion, ik zat als 9 jarige jochie die avond voor de buis. Ik kwam toen ik 11 was voor het eerst in het stadion. Ajax - FC Groningen ( hoe ironischquote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef gday het volgende:
[..]
Dude, toen was je 9 toch? Zat je toen al in het stadion? Met de paplepel ingegoten?
Nee zeker niet..veel groepjes hebben zich daar toen samengevoegd...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel ooit hoor.
Maar geloof nooit dat iedereen hier al meteen op vak410 stond en ik zat er stomtoevallig toen de sfeer daar op gang kwam.
Andre Rieu in de rust met al die vlaggetjesquote:Op donderdag 30 november 2006 21:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
5:2 of niet?
KENKERGOEIE SFEER toen
Idem hier. 9 jaar in Duitsland gewoond en toen was het al Ajax dat de klok sloeg. Woon nu net naast Eindhoven en Ajax is je club en blijft je club. Al die provincialen hier en 'vrienden' die voor p$v zijn hadden paar jaar geleden commentaar dat ik niet elke wedstrijd er was. Maar toen ik het eenmaal kon betalen ging ik WEL naar de uitwedstrijden. Konden die kankerboeren nog wat van leren want dat deden ze niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zat niet in het stadion, ik zat als 9 jarige jochie die avond voor de buis. Ik kwam toen ik 11 was voor het eerst in het stadion. Ajax - FC Groningen ( hoe ironisch) met het afscheid van Stefan Pettersson
. Ajax is er bij mij idd met de paplepel ingegoten
Ja, hier ook met de paplepel ingegoten door m'n opa en m'n oudere broer, maar het is al fucking 6 jaar geleden dat ik voor het laatst bij een wedstrijd ben geweest. Zondags te druk met andere zaken, en het is nou ook niet naast de deur helaas.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zat niet in het stadion, ik zat als 9 jarige jochie die avond voor de buis. Ik kwam toen ik 11 was voor het eerst in het stadion. Ajax - FC Groningen ( hoe ironisch) met het afscheid van Stefan Pettersson
. Ajax is er bij mij idd met de paplepel ingegoten
2 jaar geleden 413+415 erbij. Ook wel jammer die zorgden vaak juist voor veel sfeer verdeeld over Noord.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee zeker niet..veel groepjes hebben zich daar toen samengevoegd...
Wat een tegenvallende match zeg:(
Hier ook in de buurt van Eindhoven (Weert) .. waar zit jij dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Idem hier. 9 jaar in Duitsland gewoond en toen was het al Ajax dat de klok sloeg. Woon nu net naast Eindhoven en Ajax is je club en blijft je club. Al die provincialen hier en 'vrienden' die voor p$v zijn hadden paar jaar geleden commentaar dat ik niet elke wedstrijd er was. Maar toen ik het eenmaal kon betalen ging ik WEL naar de uitwedstrijden. Konden die kankerboeren nog wat van leren want dat deden ze niet.![]()
Helmondquote:Op donderdag 30 november 2006 21:53 schreef gday het volgende:
[..]
Hier ook in de buurt van Eindhoven (Weert) .. waar zit jij dan?
... of Espanyol wordt ritme gegeven?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Espanyol krijgt ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |