Och, dat deed Feyenoord ook na de vernedering van Ajax, dus zie het ook nog wel gebeurenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
0-0. Lijkt me sterk dat Ajax nu radicaal anders gaat presteren dan dat ze dat de afgelopen weken hebben laten zien.
niet helemaal mijn type, maar voor een keertje...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekker.
Zou me er wel even mee kunnen vermaken jaquote:Op woensdag 29 november 2006 19:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
niet helemaal mijn type, maar voor een keertje....
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekker.
Zijn er 2 he? De ene is niet veel bijzonders, maar die andere is toch best okquote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoor
nou, zo lelijk was ze niet volgens mij.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoor
Tyf nou is op met die Flow johquote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nou, zo lelijk was ze niet volgens mij.. Hoewel ze het bij verre niet haalt bij mijn veroveringen. (zie Fok FoBo -Flow-, bv.)
Mag ik je een advies geven: werk nog even aan je Italiaans!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef SiemeN het volgende:
JE MOET GEEL GEVEN BLINDE TYFUSHOND!
Gaan we opscheppen met FOK! exen?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
en toch is het toch echt m'n ex..
.
ze heeft nooit op Fok gezeten want ze spreekt bijna geen woord Nederlands. -Flow- is een oude kloon, maar de foto's zijn van m'n ex.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan we opscheppen met FOK! exen?.
ok, ik zeg niets.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:07 schreef Jasza het volgende:
Mag Wolf een ban, klonen is niet toegestaan hihi.
quote:
Ben je al twee weken ziek dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:06 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. ik heb al de hele dag een kutdag.. en meestal voorspelt dat niet veel goed mbt wedstrijden van Ajax..
Druk schema van Ajax dan als ze elke dag moeten spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |