quote:
Zijn ze absoluut verplicht aan het publiek... volle winst en niets anders..quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
2-0, omdat Ajax revange op hun eigen gaat nemen
Lijkt me niet. Ik denk niet dat Espanyol er vol voor zal gaan. Zodoende zal Ajax niet al te vaak aan de noodrem hoeven te trekken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef Kadoc het volgende:
Wat de uitslag ook wordt, Ajax krijgt een paar rode kaarten.
Dat is een door Real Madrid opgeleide aanvaller. Redde het daar niet, waarna hij voor Murcia 11 goals maakte in de Primera Division. Toen nam Mallorca hem over, daar werd ie weer topscorer en daarna heeft Espanyol hem gehaald. Toch een man die al drie seizoenen op rij 10 of meer goals maakt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:27 schreef Terreros85 het volgende:
- Luis Garcia, aanvaller (?) waar ik weinig van weet.
Ik ga ook maar weer eens, maar hopen dat 't geen zepert wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Ajaxfan het volgende:
Als Ajax gewoon weer op techniek gaat werken en niet alleen vechten dan komt het goed. Denk dat het 2-0 word en ik ben er ook bij.
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan er nog mensen van tevoren een biertje doen @ Rembrandt of Supp. Home? Moet zelf al vroeg in de middag op Schiphol zijn. Geen zin om nog eens terug naar huis te gaan daarna.
2-0 trouwens.
Dat niet nee.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Zie ons eerlijk gezegd niet gemakkelijk gaan winnen.
Misschien ff meeten @ Monico. Geen idee wie jij bent.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Zal wel Old Sailor - Monico's - RMS worden...
.
Dat is wederzijdsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Misschien ff meeten @ Monico. Geen idee wie jij bent..
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekkerquote:Op woensdag 29 november 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Misschien ff meeten @ Monico. Geen idee wie jij bent..
Och, dat deed Feyenoord ook na de vernedering van Ajax, dus zie het ook nog wel gebeurenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
0-0. Lijkt me sterk dat Ajax nu radicaal anders gaat presteren dan dat ze dat de afgelopen weken hebben laten zien.
niet helemaal mijn type, maar voor een keertje...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekker.
Zou me er wel even mee kunnen vermaken jaquote:Op woensdag 29 november 2006 19:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
niet helemaal mijn type, maar voor een keertje....
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekker.
Zijn er 2 he? De ene is niet veel bijzonders, maar die andere is toch best okquote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoor
nou, zo lelijk was ze niet volgens mij.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoor
Tyf nou is op met die Flow johquote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nou, zo lelijk was ze niet volgens mij.. Hoewel ze het bij verre niet haalt bij mijn veroveringen. (zie Fok FoBo -Flow-, bv.)
Mag ik je een advies geven: werk nog even aan je Italiaans!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef SiemeN het volgende:
JE MOET GEEL GEVEN BLINDE TYFUSHOND!
Gaan we opscheppen met FOK! exen?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
en toch is het toch echt m'n ex..
.
ze heeft nooit op Fok gezeten want ze spreekt bijna geen woord Nederlands. -Flow- is een oude kloon, maar de foto's zijn van m'n ex.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan we opscheppen met FOK! exen?.
ok, ik zeg niets.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:07 schreef Jasza het volgende:
Mag Wolf een ban, klonen is niet toegestaan hihi.
quote:
Ben je al twee weken ziek dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:06 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. ik heb al de hele dag een kutdag.. en meestal voorspelt dat niet veel goed mbt wedstrijden van Ajax..
Druk schema van Ajax dan als ze elke dag moeten spelenquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:41 schreef mcyodogg het volgende:
Espanyol, de club uit Barcelona!
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
Wat lult die gozer nou? Dit meent ie toch niet serieus?
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Hup Espanyol
Vast een Belgquote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heeft die idioot van een commentator niet door dat ze met hun uit-shirts spelen omdat de Ajax-shirts al wit zijn ?
Wat een oen ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heeft die idioot van een commentator niet door dat ze met hun uit-shirts spelen omdat de Ajax-shirts al wit zijn ?
Jenner kopuh..quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
Rosales, leer toch eens een voorzet te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |