Ik ga ook maar weer eens, maar hopen dat 't geen zepert wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Ajaxfan het volgende:
Als Ajax gewoon weer op techniek gaat werken en niet alleen vechten dan komt het goed. Denk dat het 2-0 word en ik ben er ook bij.
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan er nog mensen van tevoren een biertje doen @ Rembrandt of Supp. Home? Moet zelf al vroeg in de middag op Schiphol zijn. Geen zin om nog eens terug naar huis te gaan daarna.
2-0 trouwens.
Dat niet nee.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Zie ons eerlijk gezegd niet gemakkelijk gaan winnen.
Misschien ff meeten @ Monico. Geen idee wie jij bent.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Zal wel Old Sailor - Monico's - RMS worden...
.
Dat is wederzijdsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Misschien ff meeten @ Monico. Geen idee wie jij bent..
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekkerquote:Op woensdag 29 november 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Misschien ff meeten @ Monico. Geen idee wie jij bent..
Och, dat deed Feyenoord ook na de vernedering van Ajax, dus zie het ook nog wel gebeurenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
0-0. Lijkt me sterk dat Ajax nu radicaal anders gaat presteren dan dat ze dat de afgelopen weken hebben laten zien.
niet helemaal mijn type, maar voor een keertje...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekker.
Zou me er wel even mee kunnen vermaken jaquote:Op woensdag 29 november 2006 19:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
niet helemaal mijn type, maar voor een keertje....
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker wijf achter de bar, tikje ordi, maar wel lekker.
Zijn er 2 he? De ene is niet veel bijzonders, maar die andere is toch best okquote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoor
nou, zo lelijk was ze niet volgens mij.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst wat bier achterover slaan hoor
Tyf nou is op met die Flow johquote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nou, zo lelijk was ze niet volgens mij.. Hoewel ze het bij verre niet haalt bij mijn veroveringen. (zie Fok FoBo -Flow-, bv.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |