Met 6 partijen?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:32 schreef pberends het volgende:
Hoe reëel zou deze coalitie zijn als het niets wordt met de besprekingen met het CDA?
Een zespartijencoalitie, wat denk je zelf pberends?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:32 schreef pberends het volgende:
Hoe reëel zou deze coalitie zijn als het niets wordt met de besprekingen met het CDA?
Die gaan er niet uitkomen..quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef Bron het volgende:
Wat is er mis met CDA PVDA SP (wat er waarschijnlijk ook gaat komen)
Het lijkt logisch omdat de kiezers dit aangeven, maar ik vraag me af of er dan wel beleid gemaakt kan wordenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef Bron het volgende:
Wat is er mis met CDA PVDA SP (wat er waarschijnlijk ook gaat komen)
Vervangen door Wilders, kan er alleen maar stabieler op worden.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:47 schreef ErikT het volgende:
Ik denk niet dat D66 wil.
Juist jaquote:Op donderdag 23 november 2006 17:32 schreef pberends het volgende:
Links kabinet mogelijk:
PvdA - 32 zetels
SP - 26 zetels
GL - 7 zetels
CU - 6 zetels
D66 - 3 zetels
PvdD - 2 zetels
= 76 zetels.
Die hebben toch geen meerderheid...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:48 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Die gaan er niet uitkomen..
Heel simpel.
Ik denk, en met mij velen die hetzelfde denken, dat het gewoon CDA PvdA en CU wordt.
Jawelquote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef Bron het volgende:
[..]
Die hebben toch geen meerderheid...
79 zetels ...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef Bron het volgende:
[..]
Die hebben toch geen meerderheid...
Mwah..quote:Op donderdag 23 november 2006 17:52 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat woutertje blij is met CU.
Ik denk dat hij graag gaat regeren als het CDA de SP er bij betrekt. Anders heeft ie er niet veel zin in denk ik...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:54 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Mwah..
Die zijn linkser dan de CDA, dus dat is geen probleem voor hem vermoed ik.
Ik denk dat hij liever niet gaat regeren vanwege het verlies, maar dat er geen andere optie bestaat!
Qua sociale zekerheid zit ie dichter bij CU dan bij CDA in ieder geval. Ik ben met twee christelijke partijen eerder bang voor een benauwende conservatieve golf. Zondagsrust herstellen, censuur op tv, wetenschappelijk onderzoek tegenhouden, dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:52 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat woutertje blij is met CU.
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik denk dat hij graag gaat regeren als het CDA de SP er bij betrekt. Anders heeft ie er niet veel zin in denk ik...
Inderdaad ... Het is allemaal net niks.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Qua sociale zekerheid zit ie dichter bij CU dan bij CDA in ieder geval. Ik ben met twee christelijke partijen eerder bang voor een benauwende conservatieve golf. Zondagsrust herstellen, censuur op tv, wetenschappelijk onderzoek tegenhouden, dat soort dingen.
Want dat is precies wat er de afgelopen vier jaar gebeurd is met het CDA in de regering?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben met twee christelijke partijen eerder bang voor een benauwende conservatieve golf. Zondagsrust herstellen, censuur op tv, wetenschappelijk onderzoek tegenhouden, dat soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |