abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43835390
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
10% voor de mensen die écht niet kunnen werken, weet je nou eigenlijk wel over hoeveel mensen we het hebben?
Wat ik dan weer echt gemist heb is de maatregelen die genomen worden om misbruik tegen te gaan. Als je in de grote steden bv. ziet dat er met 40%/50% van de uitkeringen 'iets' mis was dan begrijp ik wel waar de gedachte vandaan komt dat we daar vooral geen extra geld in moeten steken.
quote:
Over de betuwelijn zal ik maar niet beginnen,
Laten we dat idd maar niet doen Dat ding heeft alles in zich om een geweldige Fortis reclame te worden: Kansloos2
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43835429
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar ging het me vooral om eigenlijk, genoeg VVD stemmers die wel meer dan twee hersencellen in hun bezit hebben hoor.
Gelukkig heb jij 2 doppen zodat je celletjes blijven zitten. Zet ze dan wel op je oren.

WHOHA HA HA HA
pi_43835617
Slaap lekker allemaal.. Laten we de nieuwe coalities maar even rustig aanschouwen
pi_43835671
Bedankt. Jij ook slaap lekker draaijer
pi_43835710
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:15 schreef jogy het volgende:

JIj bent schattig .
quote:
Het is gewoon angsthazerij wat je hier laat zien. We zijn nog steeds één va nde welvarendste landen van de wereld en nog loopt iedereen te bitchen dat we het slecht hebben. 10% voor de mensen die écht niet kunnen werken, weet je nou eigenlijk wel over hoeveel mensen we het hebben? Dat zullen er echt niet veel zijn hoor, een jaartje koningshuis kost nog meer, JSF heeft al veel meer gekost. Over de betuwelijn zal ik maar niet beginnen, volgens mij ( ongefundeerd ) kan je die 10% extra voor de absolute kanslozen in de samenleven 30 jaar met dat geld financiëren. Sjees.

Ah, ik ga ER kijken, toedels.
Een van de meest welvarende landen vind ik vrij betrekkelijk. In de landen om ons heen kan de gemiddelde persoon zich een groter huis en een mooiere auto veroorloven. Consumptiegoederen zijn daar in het algemeen ook goedkoper en de mensen hebben meer vrije dagen. De welvarendheid is daar dan hoger neem ik aan.

Natuurlijk komen we in Nederland niet om van de honger, maar dan vraag ik mij dus ook weer af waar die 10% dan in vredesnaam goed voor is.

Wellicht was iedereen een beetje chagerijnig van alles wat maar omhoog gaat, de zorgpremie, de energierekening en dan komt ome Jan en die zegt, niks ervan, ik geef 10% terug.
Hoera, gezellige kerel die Jan...daar zal ik nog wel eens biertje mee willen drinken.
pi_43835909
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:28 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

[..]

Een van de meest welvarende landen vind ik vrij betrekkelijk. In de landen om ons heen kan de gemiddelde persoon zich een groter huis en een mooiere auto veroorloven. Consumptiegoederen zijn daar in het algemeen ook goedkoper en de mensen hebben meer vrije dagen. De welvarendheid is daar dan hoger neem ik aan.

Natuurlijk komen we in Nederland niet om van de honger, maar dan vraag ik mij dus ook weer af waar die 10% dan in vredesnaam goed voor is.

Wellicht was iedereen een beetje chagerijnig van alles wat maar omhoog gaat, de zorgpremie, de energierekening en dan komt ome Jan en die zegt, niks ervan, ik geef 10% terug.
Hoera, gezellige kerel die Jan...daar zal ik nog wel eens biertje mee willen drinken.
Nederland is niet 1 van de meest welvarende zoals je zegt, maar vooral 1 van de meest sociale landen. Als je ons land vergelijkt met andere landen is het verschil tussen rijk en arm nogal relatief beperkt! ( maar wel groeiende op dit moment! ) De sociale zekerheid die we hier hebben is 1 van de beste van de wereld ( op scandinavie na!! ) en dan nog .. zitten we zoveel te zeuren

sja we zijn verwend
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 23 november 2006 @ 22:57:58 #232
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43836692
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar ging het me vooral om eigenlijk, genoeg VVD stemmers die wel meer dan twee hersencellen in hun bezit hebben hoor.
Ik denk dat de meerderheid van de VVD stemmers wel eens tot de top van Nederland kan behoren qua intelligentie. Zijn toch over het algemeen mensen uit het bedrijfsleven...

Zou hier wel eens cijfers over willen zien
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 23 november 2006 @ 22:58:49 #233
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43836719
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:20 schreef draaijer het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij 2 doppen zodat je celletjes blijven zitten. Zet ze dan wel op je oren.

WHOHA HA HA HA
[afbeelding]
! . Dat ik die op het internet heb gezet. .

En bedankt voor het bevestigen van mijn aantijgingen trouwens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_43836774
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:57 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik denk dat de meerderheid van de VVD stemmers wel eens tot de top van Nederland kan behoren qua intelligentie. Zijn toch over het algemeen mensen uit het bedrijfsleven...

Als hebberigheid en ellebogenwerk een maatstaf voor IQ is wel ja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43836990
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

jaloers?
-
pi_43837017
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:06 schreef concac het volgende:

[..]

jaloezie?
Nee, ik vind het alleen nogal dommig om intelligentie te koppelen aan die eigenschappen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 23 november 2006 @ 23:08:26 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43837074
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:57 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Qua financiële gedrevenheid zitten daar best goede mensen ja. Ik weet alleen niet of om kunnen met geld veel met intelligentie te maken heeft. Ik bedoel niet te zeggen dat mensen in de financiële wereld dom zijn maar ik geef doktoren iets meer credits dan economen eigenlijk, of onderzoekers in welk veld dan ook, die denken de hele dag lang over het leven en niet over de euro. Ze hebben een wat realistischere wereld voor ogen. Zo zie ik het tenminste.
Vrijheid
  donderdag 23 november 2006 @ 23:08:48 #238
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43837089
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef 2M2 het volgende:
ik vind het ook eng...... er raar ook....... vier jaar geleden nog hebben we een hele ruk naar rechts gehad...... en nu ineens allemaal naar links? Is er dan zoveel verandert in 4 jaar tijd?

Ik krijg steeds meer het idee dat bij elke verkiezingen de man die het hardst schreeuwt en het meest opvalt op TV, de meeste stemmen krijgt van het gros aan domme mensen in nederland....... ze hebben GEEN IDEE waar die gast het over heeft, maar hij valt wel het meeste op.
dat klopt ook denk ik... een heleboel mensen hebben SP gestemd zonder aan te kunnen geven waarom. Althans in mijn omgeving is er een iemand die echt bewust SP stemt, maar die is dan ook al jaren lid van de partij... anderen, die schreeuwen de ene week dat ze op wilders gaan stemmen en de andere week SP...

een maat van me:

"ik ga denk SP stemmen"

waarom je verdient flink boven modaal

"oh ja, de stemwijzer zei Fortuyn, Sp moet ik niet doen dus?"

De zetels die ze nu hebben kunnen zo weer weg zijn volgende verkiezingen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 23 november 2006 @ 23:08:59 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43837096
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:06 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, ik vind het alleen nogal dommig om intelligentie te koppelen aan die eigenschappen.
Zo kan je het ook zeggen.
Vrijheid
pi_43837104
nou jij koppelt het eraan, ik heb niemand horen zeggen "hebberigheid en ellebogenwerk " is de maatstaf voor IQ
-
  donderdag 23 november 2006 @ 23:12:21 #241
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43837214
quote:

[..]

Lekker generaliseren weer..! Heel veel mensen werken gewoon KEIHARD voor hun zuur verdiende centen, en ja dan mogen ze wel een goede beloning krijgen ja. (als je zoveel jaar hard werkt om iets te bereiken)
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43837240
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:12 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Lekker generaliseren weer..! Heel veel mensen werken gewoon KEIHARD voor hun zuur verdiende centen, en ja dan mogen ze wel een goede beloning krijgen ja. (als je zoveel jaar hard werkt om iets te bereiken)
Je hebt het nu over verplegers, onderwijzers, vuilnismannen en dat soort beroepen neem ik aan?
pi_43837265
quote:

[..]

Opleidingsniveau zegt natuurlijk ook wel iets, en dat ligt bij de gemiddelde VVD stemmer wat hoger dan bij de meeste andere partijen.
  donderdag 23 november 2006 @ 23:16:47 #244
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43837369
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je hebt het nu over verplegers, onderwijzers, vuilnismannen en dat soort beroepen neem ik aan?
Die mensen die van 9-17 werken?! laat me niet lachen... Die mensen hebben weet ik wel niet hoeveel vakantie dagen! Die mensen hebben last van iets wat in het buitenland bekend staat als de 'Hollandse ziekte' oftewel de 9-17 mentaliteit.

Ik snap best dat het voor sommigen leuk is om tegen de VVD stemmers te trappen, maar het lijkt toch wel dat jullie een beetje jaloers zijn op de mensen die wat meer dan modaal verdienen. (zit daar het probleem?) En nee, ik ben totaal geen bal. (verre van zelfs)
  donderdag 23 november 2006 @ 23:30:41 #245
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43837861
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:16 schreef Public_NME het volgende:

Ik snap best dat het voor sommigen leuk is om tegen de VVD stemmers te trappen, maar het lijkt toch wel dat jullie een beetje jaloers zijn op de mensen die wat meer dan modaal verdienen. (zit daar het probleem?) En nee, ik ben totaal geen bal. (verre van zelfs)
Daar komt het altijd op neer hè? Toch? Weer dat geld wat om de hoek komt kijken.
Vrijheid
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:01:34 #246
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43838738
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar komt het altijd op neer hè? Toch? Weer dat geld wat om de hoek komt kijken.
Uhmm... ik wil je feestje niet verknallen, maar geld is een van de belangrijkste drijfveren van onze huidige maatschappij...
pi_43838798
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:16 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Die mensen die van 9-17 werken?! laat me niet lachen... Die mensen hebben weet ik wel niet hoeveel vakantie dagen! Die mensen hebben last van iets wat in het buitenland bekend staat als de 'Hollandse ziekte' oftewel de 9-17 mentaliteit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43838805
Eng
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:14:53 #249
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43839116
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:01 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Uhmm... ik wil je feestje niet verknallen, maar geld is een van de belangrijkste drijfveren van onze huidige maatschappij...
Ik heb wel een idee hoe het gaat in de wereld hoor. Maar moet ik daar dan ook maar blij om zijn?
Vrijheid
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:43:08 #250
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43839746
holy shit kanarie, zit net pauw en witteman te kijken, marijnissen zet even een kamerlid op haar plek! (inzake een mao afbeelding op de SP site)
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_43839846
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:43 schreef evert het volgende:
holy shit kanarie, zit net pauw en witteman te kijken, marijnissen zet even een kamerlid op haar plek! (inzake een mao afbeelding op de SP site)
Terecht, welke koekebakker plaatst dat nu ook op die site, dan snap je er idd niets van.
Dat had zij ook moeten zeggen.
Goede les voor haar.

Vond het trouwens wel een goede aflevering, misschien neemt het wat van al die gare vooroordelen weg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:48:39 #252
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43839881
Moest wel aangezien ze de boel flink voor schut zette.
pi_43839974
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:48 schreef PLAE@ het volgende:

Moest wel aangezien ze de boel flink voor schut zette.
Dat ook idd, beetje onhandig.
Maar goed, ook een beetje flauw om het voorval van dat plaatje naar voren te halen..

Ben wel blij dat het onderwerp ter sprake komt, elke 4 jaar dat Mao gezever, erg slaapverwekkend
Zelfde als dat gezeur dat de SP communistisch zou zijn...
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:54:55 #254
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43840023
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat ook idd, beetje onhandig.
Maar goed, ook een beetje flauw om het voorval van dat plaatje naar voren te halen..

Ben wel blij dat het onderwerp ter sprake komt, elke 4 jaar dat Mao gezever, erg slaapverwekkend
hoezo flauw? als wilders Hitler op de site zou zetten, zou iedereen toch ook hem over heen vallen?
pi_43840051
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:54 schreef evert het volgende:

[..]

hoezo flauw? als wilders Hitler op de site zou zetten, zou iedereen toch ook hem over heen vallen?
Jan heeft dat plaatje niet geplaatst
pi_43840091
jan heeft het niet geplaats? wat heeft die wel op de website geplaats?
-
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:58:51 #257
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43840095
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jan heeft dat plaatje niet geplaatst
maar het is wel de officiele SP site... geen fansite of zo....
pi_43840099
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:58 schreef concac het volgende:
jan heeft het niet geplaats? wat heeft die wel op de website geplaats?
Heb jij wel op zitten letten?
pi_43840147
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Toch maf dat mensen dat denken van een partij die Kommunistiese Partij Nederland/Marxisties Leninisties heette
^^check die hippie-spelling
pi_43840172
*zucht*

ok de SP is communistisch en wil graag miljoenen mensen doden ala Mao...

pi_43840226
Communisme wil mensen doden?? Ik denk alleen: als je zo NIET-communistisch bent, richt dan een nieuwe partij op. ChristenUnie wordt ook niet opeens een atheistenpartij
pi_43840281
Ik verzin al die onzin niet hoor, als je de afgelopen dagen hier een beetje de topics gelezen had, zakt je soms de broek af van het lachen.!
  vrijdag 24 november 2006 @ 01:12:46 #263
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43840341
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:08 schreef venomsnake het volgende:
Ik verzin al die onzin niet hoor, als je de afgelopen dagen hier een beetje de topics gelezen had, zakt je soms de broek af van het lachen.!
ja, maar het is niet handig om een plaatje van Mao op de officiele site te plaatsen.

http://rood.sp.nl/bestuursblog/2006/01/20/scholing

dat meisje werd gelijk door Marijnissen op tv vernederd. was bijna sneu. marijnissen zorgt ervoor dat het echt morgen verdwenen is, let maar op.
pi_43840402
Ach, weet dat meisje veel. Voor hetzelfde geld zat ze bij de VVD-jongeren
pi_43840457
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:12 schreef evert het volgende:

[..]

dat meisje werd gelijk door Marijnissen op tv vernederd. was bijna sneu. marijnissen zorgt ervoor dat het echt morgen verdwenen is, let maar op.
Ja dat denk ik ook ja, is ook een beetje dom van die '''jonge'' SP'ers om een beetje aan zelfspot te doen doormiddel van dat plaatje.
Het zou mij een worst zijn, maar ik kan begrijpen dat men er niet blij mee is!
  vrijdag 24 november 2006 @ 01:26:30 #266
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_43840537
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:31 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Denemarken is al jaren een van de meest rechtse en ongastvrije landen van Europa.

Noorwegen ben ik niet zo bekend mee met de politiek behalve dan dat die nogal overtuigd zijn dat ze de prachtige natuur die land biedt vooral voor economische doeleinden mogen misbruiken. Of dat dan links is

En Zweden was geloof ik het land dat model stond voor onze 80km zones *proest*
iig de bevolking was daar bij de laatste verkiezingen ook zo schijtziek van de linkse politiek dat er een ruk naar rechts plaats heeft gevonden.
Noorwegen is helaas onwijs conservatief Christenlijk, heel jammer voor een land met zoveel historie.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_43840546
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:12 schreef evert het volgende:
ja, maar het is niet handig om een plaatje van Mao op de officiele site te plaatsen.

http://rood.sp.nl/bestuursblog/2006/01/20/scholing
Dat zei hij toch ook. En hij had het niet eens over het meisje zelf, maar over de jongen die dat op de weblog geplaatst had.
  vrijdag 24 november 2006 @ 01:28:48 #268
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43840562
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:27 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat zei hij toch ook. En hij had het niet eens over het meisje zelf, maar over de jongen die dat op de weblog geplaatst had.
maar wel op de officiele SP site en dat is het probleem
pi_43840579
Eigenlijk lijkt die Marijnissen wel op een tomaat als je goed kijkt
pi_43840648
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:28 schreef evert het volgende:

[..]

maar wel op de officiele SP site en dat is het probleem
Had hij strakker in de gaten moeten houden idd.

Maar zo'n weblog-idee is altijd behoorlijk vrijblijvend, misschien had het ook niet zo direct gekoppeld moeten zijn als onderdeel van het officiele SP-domein.
Daar kleeft een risico aan, als je jongeren de vrije hand geeft in het invullen van zo'n log.

Maar dat dictatorschap wat velen denken te zien is tegenstrijdig met het feit dat hij die vrijheid als onderdeel van de officiele partij-site geeft.
Dus dan is in ieder geval de hele "dictator binnen de partij" drogreden omver nu.
pi_43840761
Dat plaatje staat er toch duidelijk uit zelfspot ..... Wat een geneuzel om niks.
pi_43840829
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 01:45 schreef gelly het volgende:
Dat plaatje staat er toch duidelijk uit zelfspot ..... Wat een geneuzel om niks.
Hij wil gewoon van die hele Mao narigheid af, en geen olie op het vuur stoken. Kan ik me best voorstellen.
Ik word zelf ook ziek van al die geestelijk uitgedaagden met hun "Maorijnissen".
Die man doet geen vlieg kwaad, en als ik Wilders of Verdonk Hitlertjes zou noemen zou dat ook niet door de beugel kunnen, dus het wordt tijd dat dit infantiele gedrag ook ophoudt, en dat wil Marijnissen zelf waarschijnlijk ook, vandaar dat het toch wel een issuetje was.
pi_43841176
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:54 schreef hbons het volgende:
Zo kan ik het ook:

Nederland staat aan de rand van de afgrond als de VVD in de regering komt. De drie klinkers Oneerlijkheid, Angstzaaierij en Armoede zal regeren, pauperige ballen die belastinggeld gebruiken voor de bouw van hun zwembad zullen er over blijven. Veel plezier mense.
Wat nou oneerlijk en armoede? Altijd dat gejank van die linkse figuren dat rijke mensen maar hun geld moeten afstaan. DAT is pas oneerlijk. Opzouten met dat gegraai in een portemonnee die niet van jou is, verdien je eigen geld maar. Wat nou armoede? Wat nou kansarm? Iedereen heeft dezelfde kansen, maar die zogenaamde "armen" pakken de verkeerde kansen. En dan gaan ze later janken dat ze niet evenveel geld hebben als mensen die wel iets van hun leven maken? Die wel verder vooruit kunnen kijken dan 1 dag. Die wel sparen en hun geld beleggen, in plaats van een golf GTI en LCD tv te kopen. Maar een week later als hun geld op is, wel jaloers kijken naar mensen die initiatief nemen en "egoist! verdelen dat geld!" roepen

Bah, wat heb ik een hekel aan dat soort gehuil. Collectief geld inpikken om het onder luie paupers te verdelen. En het lef dan ook nog hebben om mensen die daar tegen zijn, oneerlijk te noemen, en om die paupers die zelf hun leven en kansen verkwisten 'arm' te noemen. Arm zijn ze ja. Mentaal arm. Arm als mens. Arm omdat ze liever hun hand ophouden dan zelf iets verdienen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43841199
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:32 schreef veejay het volgende:
SP stemmers zijn de calimero's van de samenleving:
Eigenlijk willen ze ook een mooie auto en een mooi huis, maar dat hebben ze niet dus gunnen ze de mensen die het wel hebben ook niet
Zo is het, en niet anders. De sukkel die op z'n 17e van school ging om op z'n stoere brommer rond te hangen, vindt zijn oud-klasgenoot die jarenlang gestudeerd heeft nu een egoist. En die moet z'n geld maar delen! Hier ermee!

Bah.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43841203
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:41 schreef StefanP het volgende:
Wat nou oneerlijk en armoede? Altijd dat gejank van die linkse figuren dat rijke mensen maar hun geld moeten afstaan. DAT is pas oneerlijk. Opzouten met dat gegraai in een portemonnee die niet van jou is, verdien je eigen geld maar. Wat nou armoede? Wat nou kansarm? Iedereen heeft dezelfde kansen, maar die zogenaamde "armen" pakken de verkeerde kansen. En dan gaan ze later janken dat ze niet evenveel geld hebben als mensen die wel iets van hun leven maken? Die wel verder vooruit kunnen kijken dan 1 dag. Die wel sparen en hun geld beleggen, in plaats van een golf GTI en LCD tv te kopen. Maar een week later als hun geld op is, wel jaloers kijken naar mensen die initiatief nemen en "egoist! verdelen dat geld!" roepen

Bah, wat heb ik een hekel aan dat soort gehuil. Collectief geld inpikken om het onder luie paupers te verdelen. En het lef dan ook nog hebben om mensen die daar tegen zijn, oneerlijk te noemen, en om die paupers die zelf hun leven en kansen verkwisten 'arm' te noemen. Arm zijn ze ja. Mentaal arm. Arm als mens. Arm omdat ze liever hun hand ophouden dan zelf iets verdienen.
Denk je niet dat je nu een beetje aan het chargeren bent?
Je visie iets verbreden zou zeker geen kwaad kunnen.

Alle mensen die in financiele problemen zitten zijn lui, hebben een Golf GTI en een LCD tv?
pi_43841212
Uiteindelijk bepalen 16 miljoen mensen hoe het het land vergaat en niet een handje vol volksvertegenwoordigers in Den Haag. Nee, de wereld zal niet vergaan in Nederland. Nee, Nederland wordt niet meteen hemel op aarde.
pi_43841221
StefanP is een beetje de dronken oom op een verjaardagsfeestje, en dan niet de grappige dronken oom.
pi_43841222
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:23 schreef Jarno het volgende:
En hou dat studentje lekker voor je, stumpertje.
Ach, als je eindelijk afgestudeerd bent en je eerste loonstrookje krijgt dan piep je wel anders. Als je bij mamma en pappa weg wil en er achter komt dat je 5 jaar op een wachtlijst mag staan of 300000 euro mag betalen voor een gemiddeld lelijk rijtjeshuis.

Je hebt geen levenservaring, woont in een beschermd wereldje en het is dus volledig terecht om je een studentje te noemen.
-Mark Steyn
pi_43841231
Met het verkeerde been uit bed gestapt StefanP?
pi_43841240
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:57 schreef venomsnake het volgende:
Met het verkeerde been uit bed gestapt StefanP?
Je, je zou toch verwachten dat ie dolgelukkig is in de VS, maar hij komt hier elke nacht als een spook over het forum dwalen om te vertellen hoe slecht wij het hebben in Nederland.
pi_43841251
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Je, je zou toch verwachten dat ie dolgelukkig is in de VS, maar hij komt hier elke nacht als een spook over het forum dwalen om te vertellen hoe slecht wij het hebben in Nederland.
Net als hulpverleners die uit een derde wereldland komen. Die vinden ook dat er hier maar gezeurt word om niets.
Maar ja, de VS zijn in vele opzichten natuurlijk ook een derde wereldland.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_43841257
Er heerst kennelijk vooral geestelijk armoede.
pi_43841265
dat betekend dat rechts het niet goed heeft gedaan pipo's
pi_43841266
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:03 schreef gelly het volgende:
Er heerst kennelijk vooral geestelijk armoede.
ja we betalen al zoveel
pi_43841271
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:59 schreef gelly het volgende:
En dat is dus meteen wat ik niet begrijp. Een compleet egocentrisch persoon, die vanaf zijn melding dat hij naar Amerika ging niet anders gedaan heeft dan klagen, terwijl hij het zelf zo goed heeft en zo geweldig tevreden is met zijn plaats op de economische ladder en zijn financieele situatie.
Als je daar zo blij mee bent, toon dat ook een beetje en doe niet zo gefrustreerd.

Of als je een idealist bent en de behoefte hebt te vertellen hoe het zou moeten zijn hier, blijf dan in Nederland en probeer er wat aan te doen.

Je persoonlijke financieele geluk zoeken in het buitenland en dan grote groepen Nederlanders dagelijks gaan uitschelden en veroordelen, dat kan er bij mij niet in.
pi_43841318
Ik denk dat ie de hollandse gezelligheid gewoon mist Lamon. Die kun je niet kopen.
pi_43841337
Jullie chargeren net zo hard tegen rechts. Iedereen die geen zin heeft om in een semicommunistische samenleving met een megalomane overheid te wonen, die is een asociale egoist. En als hij toevallig ook nog eens in de VS woont, nou dat is toch een schop voor open doel?! Die kun je meteen verwijten dat hij egocentrisch is, dat hij enkel hier komt klagen, dat hij maar naar een Amerikaans forum moet opzouten!

Iets met pot en ketel...
-Mark Steyn
pi_43841351
Het is gewoon dat iedere stem telt. Je kan wel dit en dat stellen maar elke stem is zijn eigen rechtvaardiging. Of het nou op een pedopartij, Wilders, PvdA of op de nazi-partij is. Je kan klagen over een gevoerd beleid maar klagen over iemand's steun voor een te voeren beleid lijkt mij niet constructief.
pi_43841352
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:24 schreef StefanP het volgende:
Jullie chargeren net zo hard tegen rechts. Iedereen die geen zin heeft om in een semicommunistische samenleving met een megalomane overheid te wonen, die is een asociale egoist. En als hij toevallig ook nog eens in de VS woont, nou dat is toch een schop voor open doel?! Die kun je meteen verwijten dat hij egocentrisch is, dat hij enkel hier komt klagen, dat hij maar naar een Amerikaans forum moet opzouten!

Iets met pot en ketel...
Niet op mij van toepassing, dus ik voel me in het geheel niet aangesproken.
Mijn postgeschiedenis in politiek kan dat beamen.
pi_43841381
Ik vind Stefan nog wel meevallen. Die Vampier is de weg veel meer kwijt.
pi_43841391
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:34 schreef sig000 het volgende:

Van Vampier weet ik dat het een act is, die is eigenlijk best aardig
pi_43841396
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:34 schreef sig000 het volgende:

Vampier is een beetje een clown, of ie nou in Amerika of in Cuba woont.
pi_43841448
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:45 schreef Vampier het volgende:
niet gestemd... alle partijen waren te links naar mijn smaak.
  vrijdag 24 november 2006 @ 06:01:45 #294
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43841877
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:48 schreef StefanP het volgende:

[..]

Zo is het, en niet anders. De sukkel die op z'n 17e van school ging om op z'n stoere brommer rond te hangen, vindt zijn oud-klasgenoot die jarenlang gestudeerd heeft nu een egoist. En die moet z'n geld maar delen! Hier ermee!

Bah.
ik hoor mijn schoonmoeder nou blaten...

"waarom verdient zo'n endemol meer voor zijn werk dan voor dat schoonmaken wat ik doen"

[..]
  vrijdag 24 november 2006 @ 06:14:59 #295
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_43841916
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 06:01 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik hoor mijn schoonmoeder nou blaten...

"waarom verdient zo'n endemol meer voor zijn werk dan voor dat schoonmaken wat ik doen"

Heeft die dan gestudeerd?
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  vrijdag 24 november 2006 @ 06:17:50 #296
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43841925
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 06:14 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Heeft die dan gestudeerd?
Endemol geloof ik ook niet, dat was nb een LTS'er (wat nu VBO is) die zich toevallig een beetje met theater ging bezig houden... Ja en nou is ie miljardair, zo lopen die dingen...
[..]
  vrijdag 24 november 2006 @ 06:19:16 #297
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43841930
Endemol is niet 1 iemand

Ach het is een duidelijke zaak. Van de quote 500 zijn er 494 voor zichzelf begonnen en zo aan hun fortuin gekomen. Dat is duidelijk de beste move die je kan maken als je die kant op wil
  vrijdag 24 november 2006 @ 06:31:10 #298
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_43841969
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:48 schreef StefanP het volgende:

[..]

Bah.
Ik zie die 'sukkels' nu in BMWs en mercedessen rondrijden en huizen of bouwgrond kopen met hun zwart geld, terwijl de oud-student met de fiets of OV naar kantoor gaat.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  vrijdag 24 november 2006 @ 08:17:05 #299
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43842405
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 06:19 schreef PLAE@ het volgende:
Endemol is niet 1 iemand

Ach het is een duidelijke zaak. Van de quote 500 zijn er 494 voor zichzelf begonnen en zo aan hun fortuin gekomen. Dat is duidelijk de beste move die je kan maken als je die kant op wil
Joop van den Ende dan
[..]
pi_43842412
de 9 van Wilders zijn een stuk enger
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')