Je stapt gewoon uit het verdrag, kan heel simpel. Het zou bespottelijk zijn als je via democratische weg eerder gemaakt afspraken niet meer kan ontbinden.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef michiel_merk het volgende:
Tja en hij wil artikel 1 ook afschaffen blijkbaar weet hij niet dat het onmogelijk is i.v.m. internationale verdragen dus mocht hij dat al afschaffen moet hij zich alsnog er aan houden en zo zijn nog wel meer punten die makkelijk onderuit te halen zijn![]()
kortom die man is niet serieus te nemen
Het is wachten op een wetsvoorstel waarin de moslims tot 2e rangs burgers worden bestempeldquote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee hoor, Wilders wil alleen de Nederlandse cultuur behouden. Hij wil dat allochtonen voor de volle honderd procent voor Nederland kiezen. Dat is dus gewoon een andere insteek dan veel andere partijen hebben als het gaat om integratie. Ik stel een cursus begrijpend lezen voor.![]()
Lees mijn stukje nog eens, zo moeilijk kan dat toch niet te begrijpen zijn. Haal die rode waas bij het vallen van de naam Wilders eens weg.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:33 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het is wachten op een wetsvoorstel waarin de moslims tot 2e rangs burgers worden bestempeld![]()
iedereen die het niet met me eens is is een randdebiel!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:35 schreef ErikT het volgende:
Onvoorstelbaar dat enkel retoriek tot zo'n succes kan leiden.
Minstens 600.000 randdebielen in Nederland, maar ja, dat wisten we natuurlijk allang.
Andere partijen zullen het daar nooit mee eens worden, kansloze missie dus. Zn standpunten wijken tever af van de anderen, daardoor zal hij nooit in een coalitie komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je stapt gewoon uit het verdrag, kan heel simpel. Het zou bespottelijk zijn als je via democratische weg eerder gemaakt afspraken niet meer kan ontbinden.
Hij wil het artikel 1 van de grondwet vervangen, dat is iets anders dan het geheel laten vervallen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Tja en hij wil artikel 1 ook afschaffen blijkbaar weet hij niet dat het onmogelijk is i.v.m. internationale verdragen dus mocht hij dat al afschaffen moet hij zich alsnog er aan houden en zo zijn nog wel meer punten die makkelijk onderuit te halen zijn![]()
kortom die man is niet serieus te nemen
De christelijk/joods/humanistische cultuurquote:Op donderdag 23 november 2006 15:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lees mijn stukje nog eens, zo moeilijk kan dat toch niet te begrijpen zijn. Haal die rode waas bij het vallen van de naam Wilders eens weg.
De vrijheden van anderen die niet het Joods-Christelijke geloof aanhangen beperken is blijkbaar wat Wilders verstaat onder Vrijheidquote:Op donderdag 23 november 2006 15:41 schreef AminBen het volgende:
[..]
De christelijk/joods/humanistische cultuur![]()
Een slechte verliezer noemen ze dat....quote:Op donderdag 23 november 2006 15:40 schreef Taurus het volgende:
GefeliciteerdOm maar even ontopic te zijn.
Wat was Wilders zielig bij 't slotdebat, net pas gezien, wilde er toch nog wat over kwijtRutte heeft mooi gesproken daar.
Dus mag je het niet in je partijprogramma opnemen? Een partijprogramma is een ideologisch pamflet.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:39 schreef michiel_merk het volgende:
Andere partijen zullen het daar nooit mee eens worden, kansloze missie dus. Zn standpunten wijken tever af van de anderen, daardoor zal hij nooit in een coalitie komen.
Dat is in strijd met de rechtstaat, Wilders heeft trouwens nog niet eens een begrotingquote:Op donderdag 23 november 2006 15:39 schreef wmml het volgende:
[..]
Hij wil het artikel 1 van de grondwet vervangen, dat is iets anders dan het geheel laten vervallen.
Dat was ook wel te merken bij het presenteren van de eerste peilingen gisteravond.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:44 schreef tralalala het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat de publieke omroep links georiënteerd is. (gister in het debat)
Tja veel mensen slikken dat als zoete koek blijkbaarquote:Op donderdag 23 november 2006 15:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dus mag je het niet in je partijprogramma opnemen? Een partijprogramma is een ideologisch pamflet.
Het ging over coalitievorming en over dat Wilders zichzelf als underdog profileerde, wat Rutte meteen even wilde ontkrachten, dat heeft niets met verliezersgedrag te maken. Ik ben geen VVD'er maar ik vond dat Rutte daar goed op in ging, ik zou bijna zeggen 'eindelijk'.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:43 schreef wmml het volgende:
[..]
Een slechte verliezer noemen ze dat....
In strijd met de rechtstaat, moet je nou toch eens horen wat je zegt.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:45 schreef michiel_merk het volgende:
Dat is in strijd met de rechtstaat, Wilders heeft trouwens nog niet eens een begroting
Maar daar is Wilders' aanhang zeker niet uniek in.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:45 schreef michiel_merk het volgende:
Tja veel mensen slikken dat als zoete koek blijkbaar
Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:38 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
iedereen die het niet met me eens is is een randdebiel!
ach ja, kwestie van tijd, dan ligt ook deze partij uit elkaarquote:Op donderdag 23 november 2006 16:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
Als die mensen op Marco Pastors hadden gestemd had ik me er nog in kunnen vinden, ook al ben ik het niet met hem eens. Pastors heeft concrete plannen, Wilders loopt alleen maar te schreeuwen, wat een averechts effect heeft. Dat is het verschil.
Je schreeuwt veel maar onderbouwd niks. typischquote:Op donderdag 23 november 2006 15:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In strijd met de rechtstaat, moet je nou toch eens horen wat je zegt.Jij bent slaaf geworden van je eigen regelgeving/zucht.
Dus inderdaad, zoals half Nederland al jaren gekscheert, partij van de Allochtonen?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef rieski het volgende:
De pvda... noemde geen wilders
wilders nederlandse cultuur behoudenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee hoor, Wilders wil alleen de Nederlandse cultuur behouden. Hij wil dat allochtonen voor de volle honderd procent voor Nederland kiezen. Dat is dus gewoon een andere insteek dan veel andere partijen hebben als het gaat om integratie. Ik stel een cursus begrijpend lezen voor.![]()
Ik vond het in ieder geval wel opvallend. Ik dacht ze wel geleerd hadden van het niet feliciteren van Fortuyn moment door Melkert.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dus inderdaad, zoals half Nederland al jaren gekscheert, partij van de Allochtonen?
Dus zoals half Nederland al een aantal jaar gekscheert.. 'partij van de allochtonen'..quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef rieski het volgende:
De pvda... noemde geen wilders
Uitermate treffend mijn kerel..quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef freddygonzales het volgende:
Komt wel goed met wilders. Hij heeft genoeg ervaring als tweede kamerlid. Hij zat sinds 1998 in de kamer voor de VVD. Rutte gedroeg zich gewoon als een klein kind en kon het niet hebben dat een ex-vvd´er de zetels wegkaapte die hij eigenlijk wilde hebben. Als de VVD meer naar Wilders had geluisterd en hem een prominente rol had gegeven dan was hij niet weggegaan en had de VVD gewoon op 31 zetels gestaan.
VVD heeft zelf zijn ruiten ingegooid en als ze slim zijn dan trappen ze die Rutte eruit.
Het siert de VVD dat ze Wilders eruit gegooid hebben. Wat hij allemaal roept heeft niets met vrijheid van meningsuiting of problemen oplossen te maken.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef freddygonzales het volgende:
Komt wel goed met wilders. Hij heeft genoeg ervaring als tweede kamerlid. Hij zat sinds 1998 in de kamer voor de VVD. Rutte gedroeg zich gewoon als een klein kind en kon het niet hebben dat een ex-vvd´er de zetels wegkaapte die hij eigenlijk wilde hebben. Als de VVD meer naar Wilders had geluisterd en hem een prominente rol had gegeven dan was hij niet weggegaan en had de VVD gewoon op 31 zetels gestaan.
VVD heeft zelf zijn ruiten ingegooid en als ze slim zijn dan trappen ze die Rutte eruit.
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het siert de VVD dat ze Wilders eruit gegooid hebben. Wat hij allemaal roept heeft niets met vrijheid van meningsuiting of problemen oplossen te maken.
quote:Jonge mensen zonder historische kennis.
Geef dan in ieder geval het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef michiel_merk het volgende:
Je schreeuwt veel maar onderbouwd niks. typisch
Vertel eens, waar staat dit in de partijstandpunten of lees jij deze onzin? Wilders wil bepaalde islamitische punten aanpakken, of zijn alle allochtonen in Nederland ineens van Turkse/marokaanse afkomst met een islamitische achtergrond?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
in godsnaam hoe zijn allochtonen verenigbaar met Wilders, als het aan hem ligt worden ze 2e rangs burger....
Goedkope opmerking. Maar het is jouw mening en ik denk niet dat Wilders wakker ligt dat jij een hekel aan hem hebt.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
* Sluit radicale moskeeën, geen nieuwe moskeeën en islamitische scholen
* Fatsoen moet terug
Hoe gaan die twee samen?
Eerlijk is eerlijk, gefeli Geert. Al heb ik een hekel aan je.
quote:
de reden waarom er zon afkeer is bij veel mensen tegen wilders is het feit dat hij geen oplossing geeft voor die toenemende intolerantie en gebrekkige respect maar dat het juist een zeer goedkope vorm is van dingen aanstippen. denk je nou echt dat niemand het doorheeft wat er speelt? de manier waarop wilders er alleen mee omgaat is alleen dat wilders het aanstipt maar dus echt niet zegt hoe die intolerantie wordt opgelost, dat zegt hijzelf niet en dat zeggen zijn partijpunten ook niet. verbod op hoofddoekjes lost de problemen niet op, grenzen dicht lost het probleem niet op, alleen naar islam kijken lost de problemen ook niet op. want het is niet alleen de zogenaamde dreiging der islam die in nederland de kop opsteekt maar een totale verandering in de gehele maatschappij, waairn autochtonen onder elkaar ook intoleranter zijn geworden en waarin nederlanders andere nederlanders ook in coma slaan. wilders concentreert zich daarin alleen maar op de islam en dat vind ik dus erg jammer. het zorgt er alleen maar voor dat er een zondebok is en dat er nog meer segegratie ontstaat, terwijl die juist moet worden tegengegaan...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vertel eens, waar staat dit in de partijstandpunten of lees jij deze onzin? Wilders wil bepaalde islamitische punten aanpakken, of zijn alle allochtonen in Nederland ineens van Turkse/marokaanse afkomst met een islamitische achtergrond?
Trouwens punten die in Turkije (islamitisch land) zelf van toepassing zijn en in Frankrijk: Hoofddoek verbod voor ambtenaren. Perfect standpunt daar een overheids vertegenwoordiger geen geloof tijdens werktijd hoort uit te dragen.
Je bent alleen maar spookbeelden aan het opwekken die er niet zijn. Het erge van dit soort reacties is dat meer dan 500.000 mensen worden omschreven als racisten en mensen die tegen allochtonen zijn. Deze mensen zijn niet tegen allochtonen, ze zijn tegen de oprukkende islam in Nederland en het gebrek aan respect naar de huidige Nederlandse normen en waarden wat daarmee samen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |