abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43820335
Feliciteer hier Wilders met zijn monsterzege! deel #2

Vorige deel.
Feliciteer hier Wilders met zijn monsterzege!

www.geertwilders.nl
  donderdag 23 november 2006 @ 14:41:53 #2
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_43820390
Gefeliciteerd Wilders
pi_43820396
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef Lod het volgende:
Een monsterzege voor Wilders kan niets anders betekenen dan een ziek Nederland.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  donderdag 23 november 2006 @ 14:43:17 #4
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_43820437
Gefeliciteerd Wilders.
Signature
pi_43820443
Een mosterzege voor Wilders betekent dat de woonwagen kampen teveel macht krijgen.
pi_43820504
Dus Nederland zou ziek zijn.. ?
  donderdag 23 november 2006 @ 14:46:57 #7
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_43820537
Gefeliciteerd

maar ik heb toch op de lvf gestemd
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_43820564
quote:
Lagere belastingen
-16 miljard belastingverlaging, dus koopkracht fors hoger voor iedereen
-fors minder geld naar Brussel, ontwikkelingshulp, bureaucraten en subsidies
-kwartje van Kok teruggeven, hypotheekrente-aftrek blijft

Betere scholen
-veel meer onderwijzers en leraren
-kleine klassen, kleine scholen
-veilige scholen, invoering tuchtscholen
-VMBO afschaffen, de ambachtsschool terug

Immigratiestop voor niet-westerse allochtonen
-geen dubbele nationaliteit
-verbied de burka
-geen hoofddoekjes voor ambtenaren, zeker niet voor de klas
-sluit radicale moskeeën, geen nieuwe moskeeën en islamitische scholen
Fatsoen moet terug
-veel meer politie op straat
-fors strengere straffen, invoering minimumstraffen
-straatterroristen het land uit
-heropvoedingskampen

Een hart voor iedereen
-vier procent koopkrachtwinst voor AOW’ers
-meer handen aan het bed, fatsoenlijke zorg!
-meer geld naar verpleeghuiszorg
-afschaffen no-claim ziektekostenverzekering

Auto’s moeten weer rijden
-meer wegen, bredere wegen
-geen tolheffing, geen rekeningrijden
-maximumsnelheid hoger

Brussel
-de macht terug naar Nederland
-fors minder geld naar Brussel
-geen nieuwe landen in de EU, zeker Turkije niet

Stop de dierenmishandeling
-minimumgevangenisstraffen voor dierenmishandeling
-oprichting dierenpolitie, speciaal alarmnummer voor dieren: 113
  donderdag 23 november 2006 @ 14:47:58 #9
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_43820572
Van harte
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_43820597
Ja geweldig - en de begroting voor dat lukt allemaal? Wees toch realistisch..
pi_43820622
' Fors minder geld naar de EU'. Die blijft hilarisch.
Zyggie.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:50:19 #12
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43820639
Het is niet mijn partij, maar een felicitatie is op zijn plaats.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:51:13 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43820664
Wilders heeft nieteens zulke verkeerde punten hoor mensen, en dat zeg ik als marijnissen stemmer.

p.s.
Ferry links? ik vind hem een naprater van realiteitsvervreemd debieltje maurice de hond.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_43820671
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:47 schreef tralalala het volgende:

[..]
Wilders heeft zn partijprogramma niet laten doorrekenen door het CPB. verder zijn een paar punten in strijd met de rechtsstaat
pi_43820675
Gefeliciteerd met je zelf gemaakte cordon sanitaire.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:51:58 #16
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43820687
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Dus jij wordt gepest door marokkaantjes?
volgens mij wel, gezien de standaard deprikijkfoto's in US.
maar goed, ik wil wilders gerust feliciteren, maar ik betwijfel nog steeds of het een lange carriere gaat worden. hij speelt zichzelf te vaak in een defensieve slachtofferrol om zo dingen proberen duidelijk te maken, wat we ook zagen bij ex-ministers van de LPF. een beetje als een kind dat roept dat het speelgoed van zijn broertje knudde is en gaat huilen en klikken als datzelfde broertje iets terugzegt over zijn poppen.
put
your
clothes
on!
  donderdag 23 november 2006 @ 14:52:12 #17
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43820692
Goede zege voor dit monster!
pi_43820718
Een paar goede punten. gefeliciteerd Wilders.
lollig
pi_43820737
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:49 schreef Zyggie het volgende:
' Fors minder geld naar de EU'. Die blijft hilarisch.
Exacte feiten heb ik even niet.. maar ik dacht dat Nederland nog steeds (verhoudingsgewijs) nog steeds boven aan de lijst van donoren staat.
pi_43820738
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Wilders heeft nieteens zulke verkeerde punten hoor mensen, en dat zeg ik als marijnissen stemmer.
Hele ambitieuze plannen...geloof er alleen niets van dat ie het waar kan maken.
Vreemd ik heb em heeeel vaak langs zien komen en alleen maar over de Islam horen ranten. Als ie meer deze punten naar voren had gebracht had ik nog enigzins wat in hem gezien. Jammer, gemiste kans.
pi_43820778
Dit is het 'Wilders Felicitatie Topic', als alle whinende linkse paupers nu even een eigen 'Wilders afkraak Topic' maken hebben wij er geen last van.

Wilders Congrats!
Pistols at Dawn!
pi_43820810
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Hele ambitieuze plannen...geloof er alleen niets van dat ie het waar kan maken.
Vreemd ik heb em heeeel vaak langs zien komen en alleen maar over de Islam horen ranten. Als ie meer deze punten naar voren had gebracht had ik nog enigzins wat in hem gezien. Jammer, gemiste kans.
Een zelfde antwoord heb ik al gegeven in het vorige deel..

Interne zaken komen later.. nu eerst de externe bedreiging het hoofd bieden. (even kort door de bocht)

En daar wil ik nog even aan toevoegen.. jammer dat je jezelf niet meer verdiept hebt in zijn program.. gemiste kans voor jou.. maar ook voor ons.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:56:49 #24
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_43820837
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef Xith het volgende:
Een mosterzege voor Wilders betekent dat de woonwagen kampen teveel macht krijgen.
Een monsterzege voor de SP betekend dat de paupers teveel macht krijgen. SP stemmers willen de uitkeringen omhoog, SP stemmers willen dat de schoffeldiensten bij de gemeenten beter betaald worden. De SP stemmers willen een goedkopere zorgverzekering want vroeger was alles beter. De SP stemmers zijn klaplopers die niks anders kunnen dan 't handje ophouden. De SP stemmers hebben geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel. De SP stemmers zijn de vroegere LPF stemmers de SP stemmers kunnen alleen maar klagen over de hoge heren in Den Haag. De SP stemmers weten precies wat hun rechten zijn en niet wat hun plichten zijn. De SP stemmers zijn fervent SBS6 kijkers en op de publieke omroep kijken ze naar Tros Radar en Kassa. De SP stemmers zitten grotendeels in de wSnP. etc. etc. etc.

Ik kots op de SP

-edit- hulde aan Geert trouwens
Lang leve mij! *O*
pi_43820941
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
  donderdag 23 november 2006 @ 15:00:52 #26
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_43820948
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:47 schreef tralalala het volgende:

[..]
Vraag me af waar hij dat allemaal van wil betalen. Hij zat gister al te huilen dat er hij genegeerd werd
Wat een trieste gast is het toch
pi_43820965
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:56 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Een monsterzege voor de SP betekend dat de paupers teveel macht krijgen. SP stemmers willen de uitkeringen omhoog, SP stemmers willen dat de schoffeldiensten bij de gemeenten beter betaald worden. De SP stemmers willen een goedkopere zorgverzekering want vroeger was alles beter. De SP stemmers zijn klaplopers die niks anders kunnen dan 't handje ophouden. De SP stemmers hebben geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel. De SP stemmers zijn de vroegere LPF stemmers de SP stemmers kunnen alleen maar klagen over de hoge heren in Den Haag. De SP stemmers weten precies wat hun rechten zijn en niet wat hun plichten zijn. De SP stemmers zijn fervent SBS6 kijkers en op de publieke omroep kijken ze naar Tros Radar en Kassa. De SP stemmers zitten grotendeels in de wSnP. etc. etc. etc.

Ik kots op de SP

Ik denk ik vet even het eerste stuk, maar na doorlezen blijkt het hele verhaal onzin te zijn
pi_43820969
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:00 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Vraag me af waar hij dat allemaal van wil betalen. Hij zat gister al te huilen dat er hij genegeerd werd
Wat een trieste gast is het toch
Hierbij wil ik nogmaals de loftrompet steken voor de beste actie van Rutte van de afgelopen weken.
Zyggie.
pi_43820972
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef Lod het volgende:
Een monsterzege voor Wilders kan niets anders betekenen dan een ziek Nederland.
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_43820981
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:56 schreef Omkron het volgende:

[..]

Een zelfde antwoord heb ik al gegeven in het vorige deel..

Interne zaken komen later.. nu eerst de externe bedreiging het hoofd bieden. (even kort door de bocht)

En daar wil ik nog even aan toevoegen.. jammer dat je jezelf niet meer verdiept hebt in zij program.. gemiste kans voor jou.. maar ook voor ons.
True...maar ik vond em een populistische kwal en heel erg eentonig, dan ga ik me er ook niet echt in verdiepen als zo'n persoon me niet ligt. Vond het wel mooi dat Jensen em van de week flink op z'n nummer zette.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:03:19 #31
159979 G.Fawkes
pi_43821035
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Wilders heeft zn partijprogramma niet laten doorrekenen door het CPB. verder zijn een paar punten in strijd met de rechtsstaat
Dat heeft hij niet gedaan? Wat raar, misschien is het wel omdat hij zelf ook wel weet dat hij al die dingen die hij beloofd niet kan waarmaken of betalen
  donderdag 23 november 2006 @ 15:03:25 #32
140141 ivosnivo
pi_43821039
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:56 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ik kots op de SP

Idd zo denk ik er ook over. Allemaal paupers die klagen dat ze te weinig geld krijgen of dat er geen werk is. Fix dan ander werk.

Ik kots met je mee.
pi_43821175
Ik heb niet zoveel met Wilders maar blijkbaar spreekt het bij veel andere wel aan.

gefeliciteerd Geer!
Rot signature
  donderdag 23 november 2006 @ 15:09:30 #34
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43821238
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef wmml het volgende:
Dit is het 'Wilders Felicitatie Topic', als alle whinende linkse paupers nu even een eigen 'Wilders afkraak Topic' maken hebben wij er geen last van.

Wilders Congrats!
check gewoon het vorige topic dude...
niet janken dus.
put
your
clothes
on!
  donderdag 23 november 2006 @ 15:14:11 #35
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_43821394
Ben geen SP en geen Wilders stemmer. Toch heb ik me vandaag verdiept in beide programma's. De SP is zo slecht nog niet, dit geldt evenzo voor Wilders.

Iedereen wordt paniekerig omtrent belastingen, de rijkere etc.. bij de SP. Bij Wilders geldt dit voor allochtonen en zwakkeren. Maar beide partijen hebben hier gekozen voor de extremen binnen deze groepen. De super 'rijke' elite die elk jaar ontzettend veel geld verdienen en alles wegsluizen die worden aangepakt bij de SP, de zelfstandige en kleine ondernemer krijgen het juist beter!

Bij Wilders zijn allochtonen prima te verenigen, en zullen ze voor de vergrijzing ook zeker nodig hebben. Zoals zij ons nodig hebben om een beter bestaan op te bouwen. Wilders wil alleen de extremen binnen deze groep aanpakken.

Kortom, whats the deal - ze hebben prima punten en er is geen reden tot paniek.

OT: Wilders proficiat, (Jan proficiat)
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:17:11 #36
159979 G.Fawkes
pi_43821502
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:14 schreef CrazyTaxi het volgende:
Ben geen SP en geen Wilders stemmer. Toch heb ik me vandaag verdiept in beide programma's. De SP is zo slecht nog niet, dit geldt evenzo voor Wilders.

Iedereen wordt paniekerig omtrent belastingen, de rijkere etc.. bij de SP. Bij Wilders geldt dit voor allochtonen en zwakkeren. Maar beide partijen hebben hier gekozen voor de extremen binnen deze groepen. De super 'rijke' elite die elk jaar ontzettend veel geld verdienen en alles wegsluizen die worden aangepakt bij de SP, de zelfstandige en kleine ondernemer krijgen het juist beter!

Bij Wilders zijn allochtonen prima te verenigen, en zullen ze voor de vergrijzing ook zeker nodig hebben. Zoals zij ons nodig hebben om een beter bestaan op te bouwen. Wilders wil alleen de extremen binnen deze groep aanpakken.

in godsnaam hoe zijn allochtonen verenigbaar met Wilders, als het aan hem ligt worden ze 2e rangs burger....
  donderdag 23 november 2006 @ 15:18:04 #37
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_43821528
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:14 schreef CrazyTaxi het volgende:

Dat weet jij. Omdat jij de moeite hebt genomen om je in te lezen. Dat weet de gemiddelde stem gerechtigde niet.

De gemiddelde stemgerechtigde denkt op een andere manier. Die linkse stemmers denken ik wil meer geld dus ik stem SP. De anderen denken Ik schijt op buitenlanders dus ik stem Geert.
Lang leve mij! *O*
pi_43821590
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Echo99 het volgende:
Die linkse stemmers denken ik wil meer geld dus ik stem SP.
Wuif je het zo makkelijk weg
quote:
De anderen denken Ik schijt op buitenlanders dus ik stem Geert.
pi_43821631
Gefeliciteerd Geert

Beetje zielig van de andere partijen om zijn partij niet te feliciteren in hun speeches.
pi_43821787
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef G.Fawkes het volgende:
in godsnaam hoe zijn allochtonen verenigbaar met Wilders, als het aan hem ligt worden ze 2e rangs burger....
Nee hoor, Wilders wil alleen de Nederlandse cultuur behouden. Hij wil dat allochtonen voor de volle honderd procent voor Nederland kiezen. Dat is dus gewoon een andere insteek dan veel andere partijen hebben als het gaat om integratie. Ik stel een cursus begrijpend lezen voor.
pi_43821814
Gisteravond laat toch wel het een en ander gemist.. welke partijen hebben Groep Wilders niet willen feliciteren?
pi_43821882
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Tja en hij wil artikel 1 ook afschaffen blijkbaar weet hij niet dat het onmogelijk is i.v.m. internationale verdragen dus mocht hij dat al afschaffen moet hij zich alsnog er aan houden en zo zijn nog wel meer punten die makkelijk onderuit te halen zijn

kortom die man is niet serieus te nemen
pi_43821894
De pvda... noemde geen wilders
CDA feliciteerde SP en alle andere partijen
VVD ... ff gemist
Rot signature
pi_43821939
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef michiel_merk het volgende:
Tja en hij wil artikel 1 ook afschaffen blijkbaar weet hij niet dat het onmogelijk is i.v.m. internationale verdragen dus mocht hij dat al afschaffen moet hij zich alsnog er aan houden en zo zijn nog wel meer punten die makkelijk onderuit te halen zijn

kortom die man is niet serieus te nemen
Je stapt gewoon uit het verdrag, kan heel simpel. Het zou bespottelijk zijn als je via democratische weg eerder gemaakt afspraken niet meer kan ontbinden.
pi_43822046
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee hoor, Wilders wil alleen de Nederlandse cultuur behouden. Hij wil dat allochtonen voor de volle honderd procent voor Nederland kiezen. Dat is dus gewoon een andere insteek dan veel andere partijen hebben als het gaat om integratie. Ik stel een cursus begrijpend lezen voor.
Het is wachten op een wetsvoorstel waarin de moslims tot 2e rangs burgers worden bestempeld
pi_43822092
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:33 schreef AminBen het volgende:

[..]

Het is wachten op een wetsvoorstel waarin de moslims tot 2e rangs burgers worden bestempeld
Lees mijn stukje nog eens, zo moeilijk kan dat toch niet te begrijpen zijn. Haal die rode waas bij het vallen van de naam Wilders eens weg.
pi_43822109
Onvoorstelbaar dat enkel retoriek tot zo'n succes kan leiden.

Minstens 600.000 randdebielen in Nederland, maar ja, dat wisten we natuurlijk allang.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 23 november 2006 @ 15:36:41 #48
162319 kerstman1
Gefeliciteerd SP
pi_43822158
Gefeliciteerd Geert (mijn naam is Witteman) Wilders.
Dit is een goed resultaat voor de beveiligings branche !!!

R.Hood
www.kutvvd.nl
FOK maakt zichzelf belachelijk.....
pi_43822168
ach ja, nu nog groot, maar straks valt deze partij ook weer uit elkaar door onderlinge ruzies omdat ze allemaal de baas willen spelen... bij de volgende verkiezingen ist weer niks
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
pi_43822233
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:35 schreef ErikT het volgende:
Onvoorstelbaar dat enkel retoriek tot zo'n succes kan leiden.

Minstens 600.000 randdebielen in Nederland, maar ja, dat wisten we natuurlijk allang.
iedereen die het niet met me eens is is een randdebiel!
And then there were syntax-errors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')