quote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef Lod het volgende:
Een monsterzege voor Wilders kan niets anders betekenen dan een ziek Nederland.
quote:Lagere belastingen
-16 miljard belastingverlaging, dus koopkracht fors hoger voor iedereen![]()
-fors minder geld naar Brussel, ontwikkelingshulp, bureaucraten en subsidies![]()
-kwartje van Kok teruggeven, hypotheekrente-aftrek blijft![]()
Betere scholen
-veel meer onderwijzers en leraren![]()
-kleine klassen, kleine scholen![]()
-veilige scholen, invoering tuchtscholen![]()
-VMBO afschaffen, de ambachtsschool terug![]()
Immigratiestop voor niet-westerse allochtonen
-geen dubbele nationaliteit![]()
-verbied de burka![]()
-geen hoofddoekjes voor ambtenaren, zeker niet voor de klas![]()
-sluit radicale moskeeën, geen nieuwe moskeeën en islamitische scholen![]()
Fatsoen moet terug![]()
-veel meer politie op straat![]()
-fors strengere straffen, invoering minimumstraffen![]()
![]()
-straatterroristen het land uit![]()
-heropvoedingskampen![]()
Een hart voor iedereen
-vier procent koopkrachtwinst voor AOW’ers![]()
-meer handen aan het bed, fatsoenlijke zorg!![]()
-meer geld naar verpleeghuiszorg![]()
-afschaffen no-claim ziektekostenverzekering
Auto’s moeten weer rijden
-meer wegen, bredere wegen![]()
-geen tolheffing, geen rekeningrijden![]()
-maximumsnelheid hoger![]()
Brussel
-de macht terug naar Nederland![]()
-fors minder geld naar Brussel![]()
-geen nieuwe landen in de EU, zeker Turkije niet![]()
Stop de dierenmishandeling
-minimumgevangenisstraffen voor dierenmishandeling![]()
-oprichting dierenpolitie, speciaal alarmnummer voor dieren: 113![]()
Wilders heeft zn partijprogramma niet laten doorrekenen door het CPB. verder zijn een paar punten in strijd met de rechtsstaatquote:
volgens mij wel, gezien de standaard deprikijkfoto's in US.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dus jij wordt gepest door marokkaantjes?
Exacte feiten heb ik even niet.. maar ik dacht dat Nederland nog steeds (verhoudingsgewijs) nog steeds boven aan de lijst van donoren staat.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:49 schreef Zyggie het volgende:
' Fors minder geld naar de EU'. Die blijft hilarisch.
Hele ambitieuze plannen...geloof er alleen niets van dat ie het waar kan maken.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Wilders heeft nieteens zulke verkeerde punten hoor mensen, en dat zeg ik als marijnissen stemmer.
Een zelfde antwoord heb ik al gegeven in het vorige deel..quote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hele ambitieuze plannen...geloof er alleen niets van dat ie het waar kan maken.
Vreemd ik heb em heeeel vaak langs zien komen en alleen maar over de Islam horen ranten. Als ie meer deze punten naar voren had gebracht had ik nog enigzins wat in hem gezien. Jammer, gemiste kans.![]()
Een monsterzege voor de SP betekend dat de paupers teveel macht krijgen. SP stemmers willen de uitkeringen omhoog, SP stemmers willen dat de schoffeldiensten bij de gemeenten beter betaald worden. De SP stemmers willen een goedkopere zorgverzekering want vroeger was alles beter. De SP stemmers zijn klaplopers die niks anders kunnen dan 't handje ophouden. De SP stemmers hebben geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel. De SP stemmers zijn de vroegere LPF stemmers de SP stemmers kunnen alleen maar klagen over de hoge heren in Den Haag. De SP stemmers weten precies wat hun rechten zijn en niet wat hun plichten zijn. De SP stemmers zijn fervent SBS6 kijkers en op de publieke omroep kijken ze naar Tros Radar en Kassa. De SP stemmers zitten grotendeels in de wSnP. etc. etc. etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef Xith het volgende:
Een mosterzege voor Wilders betekent dat de woonwagen kampen teveel macht krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |