Na alle feiten van de laatste tijd zou ik niet eens met 'mijn' 'groep' geassocieerd meer willen worden uit pure schaamte.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
Maar hoe zou jij het vinden als er zoveel op jouw 'groep' gefixeerd wordt, als je zo denigrerend en generaliserd wordt gebasht?
Hij heeft zich veel beter kunnen voorbereiden, heeft een kleinere groep en is niet vermoord. Ik vind de vergelijking met de LPF niet opgaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zal ff sportief zijn: Gefeliciteerd.
Al verwacht ik niet dat hij zijn partij bijelkaar zal houden, ik zie hetzelfde als met de LPF gebeuren, alleen dan op kleinere schaal.
Daar zijn minder allochtonen:quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef michiel_merk het volgende:
typerend is dat wilders het best gescoord heeft op het platteland
Eerder een geval van 'die troep die ze in de randstad hebben, die willen wij niet'quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef michiel_merk het volgende:
typerend is dat wilders het best gescoord heeft op het platteland
Ik zie het meer als: wat de boer niet kent, dat vreet hij niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:56 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Daar zijn minder allochtonen:
meer autochtonen om op hem te stemmen procentueel gezien
de ontwikkeling van de steden ziet er erg uit, en in de plattelandsgebeiden wil men niet dat het dezelfde kant op gaat.
We zullen het de komende tijd zien iig. Wel is het zo dat het alleen maar om Wilders draait, niet om de partij, en al helemaal niet om de andere personen. Eén zetel was dus voldoende geweest.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij heeft zich veel beter kunnen voorbereiden, heeft een kleinere groep en is niet vermoord. Ik vind de vergelijking met de LPF niet opgaan.
Des te meer zetels, des te meer invloed.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We zullen het de komende tijd zien iig. Wel is het zo dat het alleen maar om Wilders draait, niet om de partij, en al helemaal niet om de andere personen. Eén zetel was dus voldoende geweest.
Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef ivosnivo het volgende:
Hebben jullie gisteren de verkiezingen gekeken op ned1? Die gast de het presenteerde was gelukkig ook niet zo'n klein beetje anti Wilders.
cda ,pvda, cu , praten praten praten komen ze er niet uit wat ik verwacht aangezien pvda sp erbij willen hebben, maar dat zal niet gaan. tweede optie cda,vvd,cu,wilders dit wordt ook lastig door die malloot van een Rutte en CU heeft er ook waarschijnlijk geen zin in.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:23 schreef Omkron het volgende:
Hoe zou de formatie gaan worden..? Iemand enig idee ? (met betrekking tot groep wilders)
Ferry van Mingelen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef ivosnivo het volgende:
Nee, een andere man die echt gruwelijk links op me overkwam. Hij las telkens de tussenstanden voor op Ned1.
De titel was eerst anders. En oja, Wilders is juist tegen mensen die joden afzeiken.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Badabingea het volgende:
Het is een feliciteer topic, wil je onze volksheld afzeiken dan maak je zelf maar een jodentopic.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Badabingea het volgende:
Het is een feliciteer topic, wil je onze volksheld afzeiken dan maak je zelf maar een jodentopic.
Ja hij is het, wat een linkse rakker is dat zeg. Zo jammer vind ik dat, zelfde als met voetbal (ook al kijk ik het nooit) van die partijdige presentatoren.quote:
Idd.. Racisten zijn ook maar mensen, met gevoelens*quote:Op donderdag 23 november 2006 10:19 schreef UberPhreak het volgende:
het valt me op dat een aantal hier niet om kunnen gaan met mensen die anders denken (pfaf bijv.)
Accepteer eens dat mensen niet altijd hetzelfde denken en gooi ze dan eens niet op een hoop?
Of is dat te moeilijk voor je?
Wie heeft er nu een laag nivo...
Het is een forum, als je privee wilt praten open je maar een Yahoo mailing group.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Badabingea het volgende:
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Badabingea het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |