Als een bepaalde groep voor problemen zorgt is het het beste om die groep aan te pakken.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan best omgaan met mensen die anders denken, zolang ze maar niet racistisch/discriminerend zijn.
Precies, die groep die problemen maakt, niet een kwart van de Wereldbevolking en honderduizenden moslims die niet voor problemen zorgen...quote:Op donderdag 23 november 2006 10:29 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Als een bepaalde groep voor problemen zorgt is het het beste om die groep aan te pakken.
Dit mag je dan best benoemen.
Als de problemen je boven je hoofd groeien zul je een pas op de plaats moeten maken, en zorgen dat de mensen die nu binnen zijn aangepakt worden.
dweilen met de kraan open werkt niet.
Daar ben ik ook niet bang voor. Ik vind het gewoon jammer dat er klaarblijkelijk 600.000 Nederlanders zijn die zo kortzichtig over moslims denken...quote:Op donderdag 23 november 2006 10:31 schreef UberPhreak het volgende:
Verder zullen er echt wel compromissen gesloten worden, net zo goed als dat de sp ook geen communistische staat zal kunnen stichten maar water bij de wijn zal moeten doen.
Het gevolg van mensen als Wilders is wel dat een individu alleen nog maar wordt aangekeken op zijn uiterlijk. Iemand is geen student meer, geen voetballer, geen rock-fan, geen 'vriend van', geen Rachid maar simpel en alleen Marokkaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:29 schreef UberPhreak het volgende:
Als een bepaalde groep voor problemen zorgt is het het beste om die groep aan te pakken.
Dit mag je dan best benoemen.
tis net of een stem voor wilders alleen een stem tegen moslims is?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voor. Ik vind het gewoon jammer dat er klaarblijkelijk 600.000 Nederlanders zijn die zo kortzichtig over moslims denken...
Kortzichtig? ze kijken juist naar de lange termijn, ze zien een slechte ontwikkeling.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voor. Ik vind het gewoon jammer dat er klaarblijkelijk 600.000 Nederlanders zijn die zo kortzichtig over moslims denken...
Dat is het grootste probleem.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:35 schreef Tirion het volgende:
[..]
Het gevolg van mensen als Wilders is wel dat een individu alleen nog maar wordt aangekeken op zijn uiterlijk. Iemand is geen student meer, geen voetballer, geen rock-fan, geen 'vriend van', geen Rachid maar simpel en alleen Marokkaan.
Slechte zaak!
Nonsens. Die man was gewoon terecht blij met zijn verkiezingszege. Net als Marijnissen of een PvdD.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zoals Wilders gisteren overkwam toen zijn overwinning bekend was brr. Dat dee me aan Jan maat denken en beelden nog verder terug in de geschiedenis.
Nou met al die commotie over die spotprenten, burka's, hoofddoekjes, moskeen, ziekenhuizen etc. snap ik dat best.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
In die gedachte kan ik me ook wel vinden.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Nou met al die commotie over die spotprenten, burka's, hoofddoekjes, moskeen, ziekenhuizen etc. snap ik dat best.
Valt me alleen mee dat het er niet meer zijn. Niet dat ik op Wiilders heb gestemd maar ik begrijp de achter liggende gedachte wel. Hoofd in het zand steken en blijven gedogen werkt op een gegeven moment niet meer.
Wees blij dat een deel van de bevolking een signaal heeft afgegeven over dit onderwerp.
Yep. Viel me ook op. En of de "rangen nu gesloten zijn" moeten we nu zien. Ik weet helemaal niets over de overige 8 kamerleden van Wilders en of die geselecteerd zijn op het braaf volgen van de de leider of niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:40 schreef Verbal het volgende:
Wilders heeft wel zijn concurrentie verslagen, dus gefeliciteerd, Geert.
Maar per saldo is 9 zetels voor klein-rechts natuurlijk precies wat het was. 8 Fortuynisten (hoe versplinterd ook) en 1 Wilders was ook 9. Dus zooo schokkend is het allemaal ook weer niet. Je kunt hooguit zeggen dat de rangen gesloten zijn.
V.
Inderdaad, er is weinig veranderd, wat dat betreft. Het verlies van VVD is naar links gegaan en het verlies van het CDA naar de CU.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:40 schreef Verbal het volgende:
Wilders heeft wel zijn concurrentie verslagen, dus gefeliciteerd, Geert.
Maar per saldo is 9 zetels voor klein-rechts natuurlijk precies wat het was. 8 Fortuynisten (hoe versplinterd ook) en 1 Wilders was ook 9. Dus zooo schokkend is het allemaal ook weer niet. Je kunt hooguit zeggen dat de rangen gesloten zijn.
V.
Commotie is het goede woord, want in feite is er natuurlijk maar weinig aan de hand.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef von_manstein het volgende:
Nou met al die commotie over die spotprenten, burka's, hoofddoekjes, moskeen, ziekenhuizen etc. snap ik dat best.
Waar zeg ik dat hij niet blij was dan?? Ik zeg wel gevoel ik kreeg bij zijn toespraak voor zijn partij.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nonsens. Die man was gewoon terecht blij met zijn verkiezingszege. Net als Marijnissen of een PvdD.
V.
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef Tirion het volgende:
[..]
Commotie is het goede woord, want in feite is er natuurlijk maar weinig aan de hand.
Zo zijn er slechts 150 vrouwen die mogelijkerwijs een burqa zouden dragen, zijn hoofddoekjes niet anders dan andere kleding (en niet eens een vreemd en uitsluitend islamitisch verschijnsel; let voor de grap maar eens op oude vrouwen van 70+ en vrouwen uit Oost-Europa), worden de meeste moskee diensten gehouden in gebouwen waarvan je niet zou kunnen raden dat het een gebedshuis is en het enige islamitische ziekenhuis van Nederland is opgericht door een rasechte Rotterdamse Hollandse jongen.
Sorry hoor, maar je kan ook nog te graag een probleem willen zien. Of anders gezegd, een probleem zien en er vervolgens de verkeerde conclusie aan verbinden.
En ik zeg dus dat dat nonsens is. En ik zeg niet dat jij zegt dat hij niet blij was. Die man was gewoon euforisch. Daar hoeven geen Janmaatvergelijkingen bij gehaald te worden (of eerder).quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij niet blij was dan?? Ik zeg wel gevoel ik kreeg bij zijn toespraak voor zijn partij.
...waar zeg ik iets over het al dan niet uitsluiten van Wildersquote:Daarnaast heeft geen enkele partij hem nog uit gesloten, maar weet hij zichzelf perfect in een slachtoffer rol te gooien.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:06 schreef PwnZ0rs het volgende:
Ik dank Geert en zijn domme stemmers voor het onmogelijk maken een CDA VVD regering
En het mogelijk maken van Centrum Links
Oow sorry dat ik mijn gevoel hier weergeef. Ik wist niet dat je dat niet kenbaar mag maken ondanks zijn 9 zetels en zijn euforie.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
En ik zeg dus dat dat nonsens is. Die man was gewoon euforisch. Daar hoeven geen Janmaatvergelijkingen bij gehaald te worden (of eerder).
[..]
Daar zeg je niks over, maar een beetje extra gespreksstof kan geen kwaad toch??quote:...waar zeg ik iets over het al dan niet uitsluiten van Wilders
V.
ik ookquote:Op donderdag 23 november 2006 11:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb dan wel SP gestemd, maar toch gefeliciteerd wilders mensjes
Dat mag wel. Net als ik mag zeggen dat ik het nergens op vind slaan, dat gevoel van jou.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Oow sorry dat ik mijn gevoel hier weergeef. Ik wist niet dat je dat niet kenbaar mag maken ondanks zijn 9 zetels en zijn euforie.
Nee hoor. Kijk alleen even kritisch naar wat je zelf eerder schreef in een reactie op mij.quote:Daar zeg je niks over, maar een beetje extra gespreksstof kan geen kwaad toch??
Ach intollorantie bekropmen linkse zieltjes blaaten altijd graag tegen het rechtse gevaar, dat leid mooi af van hun eigen domme linkse idealen.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:19 schreef UberPhreak het volgende:
het valt me op dat een aantal hier niet om kunnen gaan met mensen die anders denken (pfaf bijv.)
Accepteer eens dat mensen niet altijd hetzelfde denken en gooi ze dan eens niet op een hoop?
Of is dat te moeilijk voor je?
Wie heeft er nu een laag nivo...
en zoals je zelf al aangeeft is dat ook vice versaquote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ach intollorantie bekropmen linkse zieltjes blaaten altijd graag tegen het rechtse gevaar, dat leid mooi af van hun eigen domme linkse idealen.![]()
M'n Ritaquote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef Pool het volgende:
Wilders, bedankt voor het uitschakelen van Verdonk!![]()
![]()
Dankzij Wilders geen kabinet Balkenende-Verdonk!
Dat is samen maar 72 zetels. Waar halen ze die laatste vier zetels vandaan dan? Een minderheidskabinet met Mark, Geert en Jan-Peter lijkt me niet echt duurzaam.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
M'n Rita, wat doe je?
Het kan nog wel als Balkenende er met links helemaal niet uitkomt, zal ie misschien toch weer met Mark en Geert om de tafel moeten. Geloofwaardig? Nee. Politiek? Ja.
niet echtquote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef Pool het volgende:
Wilders, bedankt voor het uitschakelen van Verdonk!![]()
![]()
Dankzij Wilders geen kabinet Balkenende-Verdonk!
Hoezo niet? Ik ken redelijk wat mensen die twijfelden tussen VVD en PVV. Uiteindelijk kozen velen van hen voor Geert, want ze wilden geen softe Mark.quote:
Rutte gaat echt niet met die paupers van Wilders regeren hoor. Dan nog eerder met de PvdA.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is samen maar 72 zetels. Waar halen ze die laatste vier zetels vandaan dan? Een minderheidskabinet met Mark, Geert en Jan-Peter lijkt me niet echt duurzaam.
Precies. Iedereen doet nu wel alsof er veel verandert, maar de LPF gaat van 8 naar 0 en Wilders van 0 naar 9.quote:
Ik vind de LPF of EenNl alsnog beter en doordachter, blijkbaar is was het hoe extremer hoe beter voor de kiezer, dat vind ik jammerquote:Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Precies. Iedereen doet nu wel alsof er veel verandert, maar de LPF gaat van 8 naar 0 en Wilders van 0 naar 9.
Dus rechts splinterpartijtje A verdwijnt en splinterpartijtje B komt er voor terug. En natuurlijk zijn beide partijen inhoudelijk niet helemaal te vergelijken, maar voor het politieke spectrum maakt het niet veel uit.
56, 45, 50. Denk ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:48 schreef Omkron het volgende:
Hoe oud zijn Jan, Wouter en Jan-Peter eigenlijk..?
[afbeelding]
Mooi verhaal .. ware het niet dat de LPF 2 jaar geleden zichzelf ten gronde gericht heeft en daarna versplintert is in eenmans fracties..quote:Precies. Iedereen doet nu wel alsof er veel verandert, maar de LPF gaat van 8 naar 0 en Wilders van 0 naar 9.
Dus rechts splinterpartijtje A verdwijnt en splinterpartijtje B komt er voor terug. En natuurlijk zijn beide partijen inhoudelijk niet helemaal te vergelijken, maar voor het politieke spectrum maakt het niet veel uit
Nouja, ik heb nog niets gezien van de rest van Wilders' lijst, behalve wat foto's van Fleur Agema. Waarschijnlijk staat zijn lijst, net als die van de SP trouwens, vol met gelukszoekers en kansloze figuren. Het kan best zijn dat er zo wat nieuwe figuren uitvliegen, types die vergelijkbaar zijn met Winny de Jong en die Van Oudenallen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:55 schreef Omkron het volgende:
[..]
Mooi verhaal .. ware het niet dat de LPF 2 jaar geleden zichzelf ten gronde gericht heeft en daarna versplintert is in eenmans fracties..
Gaat niet gebeuren bij Wilders.. die heeft zijn zaken op orde. Krachtig leider.
Bovendien vergeten we de roerige periode na de moord op Pim.
Bovenstaande stelling is niet zondermeer aan te nemen.. is mijn mening.
Als het goede moslims zijn erkennen ze die problemen. En willen ze ook van dat tuig af wat hun een slechte naam geeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem.
Hou zouden de Wilders het vinden als ze zich eens verplaatsen: stel je bent een moslim en je hoort zo over je praten?
Nou, daarom dat ik zei dat het m.i. niks verhelpt maar het probleem net groter maakt. Wij zijn de laatste jaren echt niet tolerant. Tuurlijk doet de andere partij erg veel fout maar zolang wij nu als een klein kind in een hoekje gaan staan komen we geen stap verderquote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef Omkron het volgende:
Het gedachten goed van dhr. Wilder is niet bepaald extreem te noemen met het oog op de hedendaagse feiten. Tenzij je een gebrek aan realisme hebt natuurlijk.
Hoeft ook niet.. voorlopig kunnen we concluderen dat de achterban van Wilders zich unaniem en met sterke bedrevenheid zich ingezet hebben voor hun lijsttrekker.. dhr. Wilders. Mede door deze inzet heeft de PvdV 9 zetels in de wacht mogen slepen.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nog niets gezien van de rest van Wilders' lijst, behalve wat foto's van Fleur Agema. Waarschijnlijk staat zijn lijst, net als die van de SP trouwens, vol met gelukszoekers en kansloze figuren. Het kan best zijn dat er zo wat nieuwe figuren uitvliegen, types die vergelijkbaar zijn met Winny de Jong en die Van Oudenallen.
Witteman.. Ja.. merkt het ook. Wittman draait overigens wel al bijna (of meer) 20 jaar mee in deze functie.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef ivosnivo het volgende:
Hebben jullie gisteren de verkiezingen gekeken op ned1? Die gast de het presenteerde was gelukkig ook niet zo'n klein beetje anti Wilders.
helemaal als ze rustig in de oppositie kunnen meedraaien de komende 4 jaarquote:Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef Omkron het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.. voorlopig kunnen we concluderen dat de achterban van Wilders zich unaniem en met sterke bedrevenheid zich ingezet hebben voor hun lijsttrekker.. dhr. Wilders. Mede door deze inzet heeft de PvdV 9 zetels in de wacht mogen slepen.
Ik heb vertrouwen in de consistentie van deze partij.
Dus op basis van zijn ervaring weet hij ook dat Wilders niet deugtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:17 schreef Omkron het volgende:
Witteman.. Ja.. merkt het ook. Wittman draait overigens wel al bijna (of meer) 20 jaar mee in deze functie.
Dit was een van de speerpunten van Hirshi Ali in het vorige kabinet. Zelfreflectie onbreekt binnen de Islam en daarom moet er hard worden ingegrepen voordat het te laat is.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als het goede moslims zijn erkennen ze die problemen. En willen ze ook van dat tuig af wat hun een slechte naam geeft.
Klopt en ze hebben naar hun imams toe een erg opvolgzaam karakter. Hoe dit op te lossen of te verbeteren?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dit was een van de speerpunten van Hirshi Ali in het vorige kabinet. Zelfreflectie onbreekt binnen de Islam en daarom moet er hard worden ingegrepen voordat het te laat is.
Laat maar ook.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef Lod het volgende:
[..]
Dus op basis van zijn ervaring weet hij ook dat Wilders niet deugt![]()
Is het ook wel, wij waren veel te tolerant jaren geleden, laatste jaren, vooral sinds de moord op Theo van Gogh slaan we door en zijn we mega islam-minded. We vinden het achterlijk dat vrouwen daar niet gelijk zijn aan de man, maar een groep Nederlanders die CU of SGP stemt denken en doen precies hetzelfde, daar mag de vrouw niet eens stemmen.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:25 schreef Omkron het volgende:
Tsja.. zit wat in.. maar de kritiek moet toch ergens op gestoeld zijn.. lijkt mij..
Dan zou ik eens naar de wereld kijken eneerlijk tot de volgende conclusie komen: Waar moslims komen, komt ellende.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:41 schreef SCH het volgende:
Hou zouden de Wilders het vinden als ze zich eens verplaatsen: stel je bent een moslim en je hoort zo over je praten?
Je mist het punt, je denkt nu weer vanuit jezelf. Nog een keerquote:Op donderdag 23 november 2006 13:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan zou ik eens naar de wereld kijken eneerlijk tot de volgende conclusie komen: Waar moslims komen, komt ellende.
Kijk eens objectief naar de wereld: waar is het oorlog, waar zijn er opstandjes en terroristen? Welke regio van de wereld kent de minste politieke, economische en religieuze vrijheid? In welke grote wereldtaal worden er zo weinig boeken gepubliceerd? In welke cultuur worden vrouwen nog gedwongen zich volledig te bedekken?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
Je mist het punt, je denkt nu weer vanuit jezelf. Nog een keer![]()
Klopt, ik ben het redelijk met je eens.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kijk eens objectief naar de wereld: waar is het oorlog, waar zijn er opstandjes en terroristen? Welke regio van de wereld kent de minste politieke, economische en religieuze vrijheid? In welke grote wereldtaal worden er zo weinig boeken gepubliceerd? In welke cultuur worden vrouwen nog gedwongen zich volledig te bedekken?
Iedereen die rationeel denkt is kritisch over de islam, en ik dnek veel moslims stiekem ook. En wat doet NL: pappen en nathouden onder het motto: "hoe zou jij het vinden dat...?" Kritiek mag dan niet meer want dan zouden de egootjes van de geleifde edele wilden wel eens gekwetst kunnen worden en dat willen we niet.
Dat andere mensen zich ook gekwetst voelen door zo veel primitieve, fascistoide intolerantie wordt maar genegeerd.
Ik stem Wilders, en kijk eens om je heen op dit subforum hoe aanhangers van de PVV bejegend worden. Ik heb daar gewoon schijt aan, kijk kritisch naar Wilders en mezelf en bij de volgende verkiezingen rekenen we af.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt, ik ben het redelijk met je eens.
Maar hoe zou jij het vinden als er zoveel op jouw 'groep' gefixeerd wordt, als je zo denigrerend en generaliserd wordt gebasht? Kritiek mag zeker, maar waar is onze zelfkritiek, wij maken het ze alles behalve gemakkelijk de laatste jaren.
Na alle feiten van de laatste tijd zou ik niet eens met 'mijn' 'groep' geassocieerd meer willen worden uit pure schaamte.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
Maar hoe zou jij het vinden als er zoveel op jouw 'groep' gefixeerd wordt, als je zo denigrerend en generaliserd wordt gebasht?
Hij heeft zich veel beter kunnen voorbereiden, heeft een kleinere groep en is niet vermoord. Ik vind de vergelijking met de LPF niet opgaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zal ff sportief zijn: Gefeliciteerd.
Al verwacht ik niet dat hij zijn partij bijelkaar zal houden, ik zie hetzelfde als met de LPF gebeuren, alleen dan op kleinere schaal.
Daar zijn minder allochtonen:quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef michiel_merk het volgende:
typerend is dat wilders het best gescoord heeft op het platteland
Eerder een geval van 'die troep die ze in de randstad hebben, die willen wij niet'quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef michiel_merk het volgende:
typerend is dat wilders het best gescoord heeft op het platteland
Ik zie het meer als: wat de boer niet kent, dat vreet hij niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:56 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Daar zijn minder allochtonen:
meer autochtonen om op hem te stemmen procentueel gezien
de ontwikkeling van de steden ziet er erg uit, en in de plattelandsgebeiden wil men niet dat het dezelfde kant op gaat.
We zullen het de komende tijd zien iig. Wel is het zo dat het alleen maar om Wilders draait, niet om de partij, en al helemaal niet om de andere personen. Eén zetel was dus voldoende geweest.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij heeft zich veel beter kunnen voorbereiden, heeft een kleinere groep en is niet vermoord. Ik vind de vergelijking met de LPF niet opgaan.
Des te meer zetels, des te meer invloed.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We zullen het de komende tijd zien iig. Wel is het zo dat het alleen maar om Wilders draait, niet om de partij, en al helemaal niet om de andere personen. Eén zetel was dus voldoende geweest.
Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef ivosnivo het volgende:
Hebben jullie gisteren de verkiezingen gekeken op ned1? Die gast de het presenteerde was gelukkig ook niet zo'n klein beetje anti Wilders.
cda ,pvda, cu , praten praten praten komen ze er niet uit wat ik verwacht aangezien pvda sp erbij willen hebben, maar dat zal niet gaan. tweede optie cda,vvd,cu,wilders dit wordt ook lastig door die malloot van een Rutte en CU heeft er ook waarschijnlijk geen zin in.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:23 schreef Omkron het volgende:
Hoe zou de formatie gaan worden..? Iemand enig idee ? (met betrekking tot groep wilders)
Ferry van Mingelen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef ivosnivo het volgende:
Nee, een andere man die echt gruwelijk links op me overkwam. Hij las telkens de tussenstanden voor op Ned1.
De titel was eerst anders. En oja, Wilders is juist tegen mensen die joden afzeiken.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Badabingea het volgende:
Het is een feliciteer topic, wil je onze volksheld afzeiken dan maak je zelf maar een jodentopic.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Badabingea het volgende:
Het is een feliciteer topic, wil je onze volksheld afzeiken dan maak je zelf maar een jodentopic.
Ja hij is het, wat een linkse rakker is dat zeg. Zo jammer vind ik dat, zelfde als met voetbal (ook al kijk ik het nooit) van die partijdige presentatoren.quote:
Idd.. Racisten zijn ook maar mensen, met gevoelens*quote:Op donderdag 23 november 2006 10:19 schreef UberPhreak het volgende:
het valt me op dat een aantal hier niet om kunnen gaan met mensen die anders denken (pfaf bijv.)
Accepteer eens dat mensen niet altijd hetzelfde denken en gooi ze dan eens niet op een hoop?
Of is dat te moeilijk voor je?
Wie heeft er nu een laag nivo...
Het is een forum, als je privee wilt praten open je maar een Yahoo mailing group.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Badabingea het volgende:
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Badabingea het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |