abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43813071
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:25 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik kan best omgaan met mensen die anders denken, zolang ze maar niet racistisch/discriminerend zijn.
Als een bepaalde groep voor problemen zorgt is het het beste om die groep aan te pakken.
Dit mag je dan best benoemen.

Als de problemen je boven je hoofd groeien zul je een pas op de plaats moeten maken, en zorgen dat de mensen die nu binnen zijn aangepakt worden.

dweilen met de kraan open werkt niet.
And then there were syntax-errors
pi_43813106
Verder zullen er echt wel compromissen gesloten worden, net zo goed als dat de sp ook geen communistische staat zal kunnen stichten maar water bij de wijn zal moeten doen.
  donderdag 23 november 2006 @ 10:32:01 #203
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43813117
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:29 schreef UberPhreak het volgende:

[..]

Als een bepaalde groep voor problemen zorgt is het het beste om die groep aan te pakken.

Als de problemen je boven je hoofd groeien zul je een pas op de plaats moeten maken, en zorgen dat de mensen die nu binnen zijn aangepakt worden.

dweilen met de kraan open werkt niet.
Precies, die groep die problemen maakt, niet een kwart van de Wereldbevolking en honderduizenden moslims die niet voor problemen zorgen...
  donderdag 23 november 2006 @ 10:33:02 #204
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43813138
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:31 schreef UberPhreak het volgende:
Verder zullen er echt wel compromissen gesloten worden, net zo goed als dat de sp ook geen communistische staat zal kunnen stichten maar water bij de wijn zal moeten doen.
Daar ben ik ook niet bang voor. Ik vind het gewoon jammer dat er klaarblijkelijk 600.000 Nederlanders zijn die zo kortzichtig over moslims denken...
pi_43813178
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:29 schreef UberPhreak het volgende:
Het gevolg van mensen als Wilders is wel dat een individu alleen nog maar wordt aangekeken op zijn uiterlijk. Iemand is geen student meer, geen voetballer, geen rock-fan, geen 'vriend van', geen Rachid maar simpel en alleen Marokkaan.

Slechte zaak!
pi_43813188
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:33 schreef pfaf het volgende:

[..]

Daar ben ik ook niet bang voor. Ik vind het gewoon jammer dat er klaarblijkelijk 600.000 Nederlanders zijn die zo kortzichtig over moslims denken...
tis net of een stem voor wilders alleen een stem tegen moslims is?
Kortzichtig.. en dat voor een modje...
  donderdag 23 november 2006 @ 10:37:02 #207
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43813218
Ja, mij persoonlijk beviel het voornemen om de max-snelheid te verhogen en een vriendelijk dier-beleid me wel
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_43813223
quote:

[..]

Kortzichtig? ze kijken juist naar de lange termijn, ze zien een slechte ontwikkeling.
Er zullen best domme mensen tussen zitten hoor, net zoals die bij andere partijen bestaan.
  donderdag 23 november 2006 @ 10:40:06 #209
136 V.
Like tears in rain...
pi_43813285
Wilders heeft wel zijn concurrentie verslagen, dus gefeliciteerd, Geert.

Maar per saldo is 9 zetels voor klein-rechts natuurlijk precies wat het was. 8 Fortuynisten (hoe versplinterd ook) en 1 Wilders was ook 9. Dus zooo schokkend is het allemaal ook weer niet. Je kunt hooguit zeggen dat de rangen gesloten zijn.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43813323
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:35 schreef Tirion het volgende:

[..]

Het gevolg van mensen als Wilders is wel dat een individu alleen nog maar wordt aangekeken op zijn uiterlijk. Iemand is geen student meer, geen voetballer, geen rock-fan, geen 'vriend van', geen Rachid maar simpel en alleen Marokkaan.

Slechte zaak!
Dat is het grootste probleem.

Hou zouden de Wilders het vinden als ze zich eens verplaatsen: stel je bent een moslim en je hoort zo over je praten?
pi_43813337
De media doet haar werk prima wat betreft beeldvorming over moslims.

Ik zal niet ontkennen de er een grote groep allochtonen de mist in gaan. En ja deze mensen moeten gewoon hard aangepakt worden ook daar ben ik voor. En niet alleen deze mensen maar elke crimineel!

Zoals Wilders gisteren overkwam toen zijn overwinning bekend was brr. Dat dee me aan Jan maat denken en beelden nog verder terug in de geschiedenis.
pi_43813358
Ik lig nogsteeds dubbel van het lachen Dit wordt weer 4 jaar lachen mensen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 23 november 2006 @ 10:44:25 #213
136 V.
Like tears in rain...
pi_43813381
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zoals Wilders gisteren overkwam toen zijn overwinning bekend was brr. Dat dee me aan Jan maat denken en beelden nog verder terug in de geschiedenis.
Nonsens. Die man was gewoon terecht blij met zijn verkiezingszege. Net als Marijnissen of een PvdD.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43813394
quote:

[..]

Nou met al die commotie over die spotprenten, burka's, hoofddoekjes, moskeen, ziekenhuizen etc. snap ik dat best.
Valt me alleen mee dat het er niet meer zijn. Niet dat ik op Wiilders heb gestemd maar ik begrijp de achter liggende gedachte wel. Hoofd in het zand steken en blijven gedogen werkt op een gegeven moment niet meer.

Wees blij dat een deel van de bevolking een signaal heeft afgegeven over dit onderwerp.
pi_43813432
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Nou met al die commotie over die spotprenten, burka's, hoofddoekjes, moskeen, ziekenhuizen etc. snap ik dat best.
Valt me alleen mee dat het er niet meer zijn. Niet dat ik op Wiilders heb gestemd maar ik begrijp de achter liggende gedachte wel. Hoofd in het zand steken en blijven gedogen werkt op een gegeven moment niet meer.

Wees blij dat een deel van de bevolking een signaal heeft afgegeven over dit onderwerp.
In die gedachte kan ik me ook wel vinden.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 november 2006 @ 10:47:23 #216
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43813476
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:40 schreef Verbal het volgende:

Maar per saldo is 9 zetels voor klein-rechts natuurlijk precies wat het was. 8 Fortuynisten (hoe versplinterd ook) en 1 Wilders was ook 9. Dus zooo schokkend is het allemaal ook weer niet. Je kunt hooguit zeggen dat de rangen gesloten zijn.

V.
Yep. Viel me ook op. En of de "rangen nu gesloten zijn" moeten we nu zien. Ik weet helemaal niets over de overige 8 kamerleden van Wilders en of die geselecteerd zijn op het braaf volgen van de de leider of niet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_43813666
Sommige mensen moeten hier trouwens van hun hypocriete hoge torentje afklimmen; Dat je moeite hebt met extreem-rechts begrijp ik wel, maar ben dan ook zo eerlijk om extreem-links af te keuren.
  donderdag 23 november 2006 @ 10:54:31 #218
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43813675
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:40 schreef Verbal het volgende:

V.
Inderdaad, er is weinig veranderd, wat dat betreft. Het verlies van VVD is naar links gegaan en het verlies van het CDA naar de CU.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_43813752
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef von_manstein het volgende:
Commotie is het goede woord, want in feite is er natuurlijk maar weinig aan de hand.

Zo zijn er slechts 150 vrouwen die mogelijkerwijs een burqa zouden dragen, zijn hoofddoekjes niet anders dan andere kleding (en niet eens een vreemd en uitsluitend islamitisch verschijnsel; let voor de grap maar eens op oude vrouwen van 70+ en vrouwen uit Oost-Europa), worden de meeste moskee diensten gehouden in gebouwen waarvan je niet zou kunnen raden dat het een gebedshuis is en het enige islamitische ziekenhuis van Nederland is opgericht door een rasechte Rotterdamse Hollandse jongen.

Sorry hoor, maar je kan ook nog te graag een probleem willen zien. Of anders gezegd, een probleem zien en er vervolgens de verkeerde conclusie aan verbinden.
pi_43813900
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nonsens. Die man was gewoon terecht blij met zijn verkiezingszege. Net als Marijnissen of een PvdD.

V.
Waar zeg ik dat hij niet blij was dan?? Ik zeg wel gevoel ik kreeg bij zijn toespraak voor zijn partij.

Daarnaast heeft geen enkele partij hem nog uit gesloten, maar weet hij zichzelf perfect in een slachtoffer rol te gooien.

Wilders is een winnaar net zoals de CU, maar te klein om alles op te gaan eisen. Tevens denk ik dat er veel grote verschillen zitten tussen zijn plannen en de plannen van CDA, PVDA, SP of VVD. Aangezien de CDA met een PVDA, VVD of een SP zal samen moeten weet je dat het voor Wilders heel moeilijk wordt om mee te regeren.

In mijn ogen heeft het uitsluiten dus niks met Wilders te maken, maar met zijn totale partij programma ten opzichte van de anderen.
pi_43813958
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef Tirion het volgende:

[..]

Commotie is het goede woord, want in feite is er natuurlijk maar weinig aan de hand.

Zo zijn er slechts 150 vrouwen die mogelijkerwijs een burqa zouden dragen, zijn hoofddoekjes niet anders dan andere kleding (en niet eens een vreemd en uitsluitend islamitisch verschijnsel; let voor de grap maar eens op oude vrouwen van 70+ en vrouwen uit Oost-Europa), worden de meeste moskee diensten gehouden in gebouwen waarvan je niet zou kunnen raden dat het een gebedshuis is en het enige islamitische ziekenhuis van Nederland is opgericht door een rasechte Rotterdamse Hollandse jongen.

Sorry hoor, maar je kan ook nog te graag een probleem willen zien. Of anders gezegd, een probleem zien en er vervolgens de verkeerde conclusie aan verbinden.
Mooi gesproken
pi_43813972
Ik dank Geert en zijn domme stemmers voor het onmogelijk maken een CDA VVD regering

En het mogelijk maken van Centrum Links
pi_43813999
Hoeveel zetels heeft Ratelband eigenlijk gehaald?
  donderdag 23 november 2006 @ 11:10:51 #224
136 V.
Like tears in rain...
pi_43814068
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat hij niet blij was dan?? Ik zeg wel gevoel ik kreeg bij zijn toespraak voor zijn partij.
En ik zeg dus dat dat nonsens is. En ik zeg niet dat jij zegt dat hij niet blij was. Die man was gewoon euforisch. Daar hoeven geen Janmaatvergelijkingen bij gehaald te worden (of eerder).
quote:
Daarnaast heeft geen enkele partij hem nog uit gesloten, maar weet hij zichzelf perfect in een slachtoffer rol te gooien.
...waar zeg ik iets over het al dan niet uitsluiten van Wilders

V.

[ Bericht 3% gewijzigd door V. op 23-11-2006 11:33:34 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 23 november 2006 @ 11:12:01 #225
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43814098
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:06 schreef PwnZ0rs het volgende:
Ik dank Geert en zijn domme stemmers voor het onmogelijk maken een CDA VVD regering

En het mogelijk maken van Centrum Links

CDA+VVD+PVV is nog immer geen meerderheid.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43814336
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

En ik zeg dus dat dat nonsens is. Die man was gewoon euforisch. Daar hoeven geen Janmaatvergelijkingen bij gehaald te worden (of eerder).
[..]
Oow sorry dat ik mijn gevoel hier weergeef. Ik wist niet dat je dat niet kenbaar mag maken ondanks zijn 9 zetels en zijn euforie.
quote:
...waar zeg ik iets over het al dan niet uitsluiten van Wilders

V.
Daar zeg je niks over, maar een beetje extra gespreksstof kan geen kwaad toch??
  donderdag 23 november 2006 @ 11:28:01 #227
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43814462
Ik heb dan wel SP gestemd, maar toch gefeliciteerd wilders mensjes
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_43814486
Geertje, je bent een democratisch gekozen ramp
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  donderdag 23 november 2006 @ 11:29:51 #229
19775 Slam
The True AoD
pi_43814510
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb dan wel SP gestemd, maar toch gefeliciteerd wilders mensjes
ik ook ben het toch met veel dingen van Wilders eens, ondanks dat ik links stem
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  donderdag 23 november 2006 @ 11:31:14 #230
136 V.
Like tears in rain...
pi_43814552
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Oow sorry dat ik mijn gevoel hier weergeef. Ik wist niet dat je dat niet kenbaar mag maken ondanks zijn 9 zetels en zijn euforie.
Dat mag wel. Net als ik mag zeggen dat ik het nergens op vind slaan, dat gevoel van jou.
quote:
Daar zeg je niks over, maar een beetje extra gespreksstof kan geen kwaad toch??
Nee hoor. Kijk alleen even kritisch naar wat je zelf eerder schreef in een reactie op mij.

Als in: wees consequent.

Alvast bedankt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43814601
Lang leve het algemeen kiesrecht.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:08:15 #232
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_43815666
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:19 schreef UberPhreak het volgende:
het valt me op dat een aantal hier niet om kunnen gaan met mensen die anders denken (pfaf bijv.)

Accepteer eens dat mensen niet altijd hetzelfde denken en gooi ze dan eens niet op een hoop?
Of is dat te moeilijk voor je?

Wie heeft er nu een laag nivo...
Ach intollorantie bekropmen linkse zieltjes blaaten altijd graag tegen het rechtse gevaar, dat leid mooi af van hun eigen domme linkse idealen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  donderdag 23 november 2006 @ 12:09:42 #233
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_43815703
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Ach intollorantie bekropmen linkse zieltjes blaaten altijd graag tegen het rechtse gevaar, dat leid mooi af van hun eigen domme linkse idealen.
en zoals je zelf al aangeeft is dat ook vice versa .
put
your
clothes
on!
  donderdag 23 november 2006 @ 12:11:42 #234
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43815765
Wilders, bedankt voor het uitschakelen van Verdonk!
Dankzij Wilders geen kabinet Balkenende-Verdonk!
  donderdag 23 november 2006 @ 12:12:49 #235
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43815799
Meteen begon hij te schreeuwen, zich af te zetten, zichzelf als een outsider op te stellen die 'toch niet serieus genomen zou worden'. En maar niet luisteren, en maar doorlullen over 'dit is nou precies waarom dit is nou precies waarom meneer rutte'. Terwijl rutte eindelijk eens iets verstandigs zei.
Die Wilders praat alleen, maar hij zegt niks. Ik ben m nu al zat!!!
I'm just a girl in the world.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:13:19 #236
3185 Adelante
To let it go now
pi_43815821
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef Pool het volgende:
M'n Rita , wat doe je?

Het kan nog wel als Balkenende er met links helemaal niet uitkomt, zal ie misschien toch weer met Mark en Geert om de tafel moeten. Geloofwaardig? Nee. Politiek? Ja.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_43815841
Ik heb even een mailtje naar hem verzonden met een link naar dit topic en hem persoonlijk even bedankt natuurlijk.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:23:21 #238
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43816048
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

M'n Rita , wat doe je?

Het kan nog wel als Balkenende er met links helemaal niet uitkomt, zal ie misschien toch weer met Mark en Geert om de tafel moeten. Geloofwaardig? Nee. Politiek? Ja.
Dat is samen maar 72 zetels. Waar halen ze die laatste vier zetels vandaan dan? Een minderheidskabinet met Mark, Geert en Jan-Peter lijkt me niet echt duurzaam.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:23:42 #239
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43816058
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef Pool het volgende:
niet echt
[..]
  donderdag 23 november 2006 @ 12:36:37 #240
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43816398
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:23 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

niet echt
Hoezo niet? Ik ken redelijk wat mensen die twijfelden tussen VVD en PVV. Uiteindelijk kozen velen van hen voor Geert, want ze wilden geen softe Mark.
pi_43816495
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:23 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat is samen maar 72 zetels. Waar halen ze die laatste vier zetels vandaan dan? Een minderheidskabinet met Mark, Geert en Jan-Peter lijkt me niet echt duurzaam.
Rutte gaat echt niet met die paupers van Wilders regeren hoor. Dan nog eerder met de PvdA.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43816665
Net zo'n eendagsvliegje als de LPF
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_43816719
Tieft op met dat mens
pi_43816767
Hoe oud zijn Jan, Wouter en Jan-Peter eigenlijk..?

donderdag 23 november 2006 @ 12:49:56 #245
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43816829
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:44 schreef cappp het volgende:
Net zo'n eendagsvliegje als de LPF
Precies. Iedereen doet nu wel alsof er veel verandert, maar de LPF gaat van 8 naar 0 en Wilders van 0 naar 9.
Dus rechts splinterpartijtje A verdwijnt en splinterpartijtje B komt er voor terug. En natuurlijk zijn beide partijen inhoudelijk niet helemaal te vergelijken, maar voor het politieke spectrum maakt het niet veel uit.
pi_43816930
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Precies. Iedereen doet nu wel alsof er veel verandert, maar de LPF gaat van 8 naar 0 en Wilders van 0 naar 9.
Dus rechts splinterpartijtje A verdwijnt en splinterpartijtje B komt er voor terug. En natuurlijk zijn beide partijen inhoudelijk niet helemaal te vergelijken, maar voor het politieke spectrum maakt het niet veel uit.
Ik vind de LPF of EenNl alsnog beter en doordachter, blijkbaar is was het hoe extremer hoe beter voor de kiezer, dat vind ik jammer
  donderdag 23 november 2006 @ 12:55:42 #247
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43817003
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:48 schreef Omkron het volgende:
Hoe oud zijn Jan, Wouter en Jan-Peter eigenlijk..?

[afbeelding]
56, 45, 50. Denk ik.

Ik ben niet goed in het inschatten van oude mensen.
Zyggie.
pi_43817010
quote:
Dus rechts splinterpartijtje A verdwijnt en splinterpartijtje B komt er voor terug. En natuurlijk zijn beide partijen inhoudelijk niet helemaal te vergelijken, maar voor het politieke spectrum maakt het niet veel uit
Mooi verhaal .. ware het niet dat de LPF 2 jaar geleden zichzelf ten gronde gericht heeft en daarna versplintert is in eenmans fracties..

Gaat niet gebeuren bij Wilders.. die heeft zijn zaken op orde. Krachtig leider.

Bovendien vergeten we de roerige periode na de moord op Pim.

Bovenstaande stelling is niet zondermeer aan te nemen.. is mijn mening.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:01:48 #249
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_43817171
Ik hoor Wilders nog zeggen hoe fout het gaat met de integratie; 1 op de 5 van de marokkanen heeft een strafblad.

Vanochtend op het nieuws (3fm): 1 op de 5 nederlanders heeft een strafblad. Dan zijn ze toch zo slecht niet geïntegreerd.

Maar dit ter illustratie van de betrouwbaarheid van de argumentatie van Dhr Wilders.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_43817272
Probleem is dat marokkanen ook nederlanders zijn.. Of je durft de statistieken te noemen of de werkelijke feiten. Nu mag jij bepalen wie wat gezegd heeft. Beiden zeggen hetzelfde enkel de noemer is anders.

3FM is dus geheel conform de feiten van dhr. Wilders.

Bovendien wil ik even toevoegen dat integratie wel verder gaat dan het wel of niet hebben van een strafblad.
pi_43817378
Nou, wij Nederlanders zijn niet meer tolerant, we zijn het wel veel te lang teveel geweest maar een Wilders met zijn extreme gedachtengoed zal er m.i. net voor zorgen dat de problemen met de Islam in Nederland groter worden.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:11:10 #252
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43817464
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:55 schreef Omkron het volgende:

[..]

Mooi verhaal .. ware het niet dat de LPF 2 jaar geleden zichzelf ten gronde gericht heeft en daarna versplintert is in eenmans fracties..

Gaat niet gebeuren bij Wilders.. die heeft zijn zaken op orde. Krachtig leider.

Bovendien vergeten we de roerige periode na de moord op Pim.

Bovenstaande stelling is niet zondermeer aan te nemen.. is mijn mening.
Nouja, ik heb nog niets gezien van de rest van Wilders' lijst, behalve wat foto's van Fleur Agema. Waarschijnlijk staat zijn lijst, net als die van de SP trouwens, vol met gelukszoekers en kansloze figuren. Het kan best zijn dat er zo wat nieuwe figuren uitvliegen, types die vergelijkbaar zijn met Winny de Jong en die Van Oudenallen.
pi_43817488
Het gedachten goed van dhr. Wilder is niet bepaald extreem te noemen met het oog op de hedendaagse feiten. Tenzij je een gebrek aan realisme hebt natuurlijk.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:12:07 #254
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_43817506
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is het grootste probleem.

Hou zouden de Wilders het vinden als ze zich eens verplaatsen: stel je bent een moslim en je hoort zo over je praten?
Als het goede moslims zijn erkennen ze die problemen. En willen ze ook van dat tuig af wat hun een slechte naam geeft.
pi_43817537
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef Omkron het volgende:
Het gedachten goed van dhr. Wilder is niet bepaald extreem te noemen met het oog op de hedendaagse feiten. Tenzij je een gebrek aan realisme hebt natuurlijk.
Nou, daarom dat ik zei dat het m.i. niks verhelpt maar het probleem net groter maakt. Wij zijn de laatste jaren echt niet tolerant. Tuurlijk doet de andere partij erg veel fout maar zolang wij nu als een klein kind in een hoekje gaan staan komen we geen stap verder
  donderdag 23 november 2006 @ 13:13:34 #256
140141 ivosnivo
pi_43817549
Hebben jullie gisteren de verkiezingen gekeken op ned1? Die gast de het presenteerde was gelukkig ook niet zo'n klein beetje anti Wilders.
pi_43817631
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef Pool het volgende:

[..]

Nouja, ik heb nog niets gezien van de rest van Wilders' lijst, behalve wat foto's van Fleur Agema. Waarschijnlijk staat zijn lijst, net als die van de SP trouwens, vol met gelukszoekers en kansloze figuren. Het kan best zijn dat er zo wat nieuwe figuren uitvliegen, types die vergelijkbaar zijn met Winny de Jong en die Van Oudenallen.
Hoeft ook niet.. voorlopig kunnen we concluderen dat de achterban van Wilders zich unaniem en met sterke bedrevenheid zich ingezet hebben voor hun lijsttrekker.. dhr. Wilders. Mede door deze inzet heeft de PvdV 9 zetels in de wacht mogen slepen.

Ik heb vertrouwen in de consistentie van deze partij.
pi_43817680
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef ivosnivo het volgende:
Hebben jullie gisteren de verkiezingen gekeken op ned1? Die gast de het presenteerde was gelukkig ook niet zo'n klein beetje anti Wilders.
Witteman.. Ja.. merkt het ook. Wittman draait overigens wel al bijna (of meer) 20 jaar mee in deze functie.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:19:38 #259
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43817766
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef Omkron het volgende:

[..]

Hoeft ook niet.. voorlopig kunnen we concluderen dat de achterban van Wilders zich unaniem en met sterke bedrevenheid zich ingezet hebben voor hun lijsttrekker.. dhr. Wilders. Mede door deze inzet heeft de PvdV 9 zetels in de wacht mogen slepen.

Ik heb vertrouwen in de consistentie van deze partij.
helemaal als ze rustig in de oppositie kunnen meedraaien de komende 4 jaar
[..]
  donderdag 23 november 2006 @ 13:19:50 #260
13250 Lod
Sapere aude!
pi_43817775
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:17 schreef Omkron het volgende:
Witteman.. Ja.. merkt het ook. Wittman draait overigens wel al bijna (of meer) 20 jaar mee in deze functie.
Dus op basis van zijn ervaring weet hij ook dat Wilders niet deugt
GNU Terry Pratchett
pi_43817818
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Als het goede moslims zijn erkennen ze die problemen. En willen ze ook van dat tuig af wat hun een slechte naam geeft.
Dit was een van de speerpunten van Hirshi Ali in het vorige kabinet. Zelfreflectie onbreekt binnen de Islam en daarom moet er hard worden ingegrepen voordat het te laat is.
pi_43817916
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef Omkron het volgende:

[..]

Dit was een van de speerpunten van Hirshi Ali in het vorige kabinet. Zelfreflectie onbreekt binnen de Islam en daarom moet er hard worden ingegrepen voordat het te laat is.
Klopt en ze hebben naar hun imams toe een erg opvolgzaam karakter. Hoe dit op te lossen of te verbeteren?
pi_43817943
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef Lod het volgende:

[..]

Dus op basis van zijn ervaring weet hij ook dat Wilders niet deugt
Laat maar ook.
pi_43817946
Ik bedoel, hoor je hoe er hier zwaar denigrerend en extreem over moslims gepraat wordt. Dat moslims zich steeds meer en meer van Nederland gaan afkeren, ik vind dat niet gek, integendeel zelfs
pi_43818008
Tsja.. zit wat in.. maar de kritiek moet toch ergens op gestoeld zijn.. lijkt mij..
pi_43818083
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:25 schreef Omkron het volgende:
Tsja.. zit wat in.. maar de kritiek moet toch ergens op gestoeld zijn.. lijkt mij..
Is het ook wel, wij waren veel te tolerant jaren geleden, laatste jaren, vooral sinds de moord op Theo van Gogh slaan we door en zijn we mega islam-minded. We vinden het achterlijk dat vrouwen daar niet gelijk zijn aan de man, maar een groep Nederlanders die CU of SGP stemt denken en doen precies hetzelfde, daar mag de vrouw niet eens stemmen.
Al is dit een kleinere groep, waarom proberen wij als een straatgevecht dit uit te knokken en niet te verhelpen? Al is dit misschien makkelijk praten maar dit is waarom ik Pastors stemde
  donderdag 23 november 2006 @ 13:29:35 #267
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43818133
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:41 schreef SCH het volgende:
Dan zou ik eens naar de wereld kijken eneerlijk tot de volgende conclusie komen: Waar moslims komen, komt ellende.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_43818143
Zeer net resultaat.
pi_43818164
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:29 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan zou ik eens naar de wereld kijken eneerlijk tot de volgende conclusie komen: Waar moslims komen, komt ellende.
Je mist het punt, je denkt nu weer vanuit jezelf. Nog een keer
pi_43818233
Omdat de CU of SGP problemen zijn van huishoudelijke aard.. die worden wel opgelost of die lossen zichzelf op.. zo is het altijd gegaan door de jaren heen.

Waar we het nu over hebben, is een externe bedreiging, iets met een andere taal en een andere cultuur.

Veel mensen stellen dus voor om eerst de externe bedreiging aan te pakken en daarna pas de interne. Niet geheel verwonderlijk.
pi_43818339
We meten eigenlijk met 2 maten, of we zijn teveel gefixeerd op het onbekende.

Serieus, ik ben bang voor de extremistische Islam, ik vind veel zwaar verwerpelijk maar op de Wilders manier verhelpen we niks, helpen we onszelf niet mee noch de Islamietjes. In plaats van ons bekende tolerantie zijn we nu aan het straatvechten
  donderdag 23 november 2006 @ 13:36:04 #272
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43818349
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
Je mist het punt, je denkt nu weer vanuit jezelf. Nog een keer
Kijk eens objectief naar de wereld: waar is het oorlog, waar zijn er opstandjes en terroristen? Welke regio van de wereld kent de minste politieke, economische en religieuze vrijheid? In welke grote wereldtaal worden er zo weinig boeken gepubliceerd? In welke cultuur worden vrouwen nog gedwongen zich volledig te bedekken?

Iedereen die rationeel denkt is kritisch over de islam, en ik denk veel moslims stiekem ook. En wat doet NL: pappen en nathouden onder het motto: "hoe zou jij het vinden dat...?" Kritiek mag dan niet meer want dan zouden de egootjes van de geliefde edele wilden wel eens gekwetst kunnen worden en dat willen we niet.

Dat andere mensen zich ook gekwetst voelen door zo veel primitieve, fascistoide intolerantie wordt maar genegeerd.
pi_43818443
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Kijk eens objectief naar de wereld: waar is het oorlog, waar zijn er opstandjes en terroristen? Welke regio van de wereld kent de minste politieke, economische en religieuze vrijheid? In welke grote wereldtaal worden er zo weinig boeken gepubliceerd? In welke cultuur worden vrouwen nog gedwongen zich volledig te bedekken?

Iedereen die rationeel denkt is kritisch over de islam, en ik dnek veel moslims stiekem ook. En wat doet NL: pappen en nathouden onder het motto: "hoe zou jij het vinden dat...?" Kritiek mag dan niet meer want dan zouden de egootjes van de geleifde edele wilden wel eens gekwetst kunnen worden en dat willen we niet.

Dat andere mensen zich ook gekwetst voelen door zo veel primitieve, fascistoide intolerantie wordt maar genegeerd.
Klopt, ik ben het redelijk met je eens.
Maar hoe zou jij het vinden als er zoveel op jouw 'groep' gefixeerd wordt, als je zo denigrerend en generaliserd wordt gebasht? Kritiek mag zeker, maar waar is onze zelfkritiek, wij maken het ze alles behalve gemakkelijk de laatste jaren.
pi_43818536
Ik zal ff sportief zijn: Gefeliciteerd.

Al verwacht ik niet dat hij zijn partij bijelkaar zal houden, ik zie hetzelfde als met de LPF gebeuren, alleen dan op kleinere schaal.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:45:39 #275
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43818649
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt, ik ben het redelijk met je eens.
Maar hoe zou jij het vinden als er zoveel op jouw 'groep' gefixeerd wordt, als je zo denigrerend en generaliserd wordt gebasht? Kritiek mag zeker, maar waar is onze zelfkritiek, wij maken het ze alles behalve gemakkelijk de laatste jaren.
Ik stem Wilders, en kijk eens om je heen op dit subforum hoe aanhangers van de PVV bejegend worden. Ik heb daar gewoon schijt aan, kijk kritisch naar Wilders en mezelf en bij de volgende verkiezingen rekenen we af.

Zelfkritiek over de manier waarop we moslims behandelen? Erg nodig. We hebben ze en masse toegelaten, laten islamitische scholen toe, geven ze uitkeringen, acceptereren het dat mensen hier 40 jaar wonen zonder de taal te leren, laten ons aboriginals noemen, schaffen het handenschudden af en laten het kopvod toe. Homo's vragen zich zelfs af of ze misschien te aanstootgevend zijn.

Daar krijgen we alleen maar grote bekken voor terug.

Maar het is net als de houding t.o.v. de USA: de helpende hand wordt zelden gewaardeerd, maar vaker gehaat vanwege een minderwaardigheidscomplex.

Het is tijd voor een moslimgemeenschap die de eigen verantwoordelijkheid neemt, zich aanpast aan de hier geldende cultuur want ze zijn hier per slot van rekening niet gekomen omdat het hier zo slecht is.

En wie daar niet aan mee wilt doen kan wat mij betreft met harde hand het land worden uitgeholpen. Het is tijd voor duidelijkheid en voor maatregelen.
pi_43818683
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
Maar hoe zou jij het vinden als er zoveel op jouw 'groep' gefixeerd wordt, als je zo denigrerend en generaliserd wordt gebasht?
Na alle feiten van de laatste tijd zou ik niet eens met 'mijn' 'groep' geassocieerd meer willen worden uit pure schaamte.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:47:07 #277
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43818698
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zal ff sportief zijn: Gefeliciteerd.

Al verwacht ik niet dat hij zijn partij bijelkaar zal houden, ik zie hetzelfde als met de LPF gebeuren, alleen dan op kleinere schaal.
Hij heeft zich veel beter kunnen voorbereiden, heeft een kleinere groep en is niet vermoord. Ik vind de vergelijking met de LPF niet opgaan.
pi_43818699
typerend is dat wilders het best gescoord heeft op het platteland
pi_43819015
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef michiel_merk het volgende:
Daar zijn minder allochtonen:
meer autochtonen om op hem te stemmen procentueel gezien
de ontwikkeling van de steden ziet er erg uit, en in de plattelandsgebeiden wil men niet dat het dezelfde kant op gaat.
pi_43819044
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef michiel_merk het volgende:
Eerder een geval van 'die troep die ze in de randstad hebben, die willen wij niet'
  donderdag 23 november 2006 @ 14:00:35 #281
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43819146
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:56 schreef UberPhreak het volgende:

[..]

Daar zijn minder allochtonen:
meer autochtonen om op hem te stemmen procentueel gezien
de ontwikkeling van de steden ziet er erg uit, en in de plattelandsgebeiden wil men niet dat het dezelfde kant op gaat.
Ik zie het meer als: wat de boer niet kent, dat vreet hij niet.

Ik heb ooit eens in een Fries dorpje in de kroeg gezeten met een paar van die boeren. Je zou ze eens moeten horen over die drie buitenlanders in heel Akkrum. Pure xenofobie. In de grote stad leef je juist met buitenlanders samen en leer je dat het ook gewoon mensen zijn, met dezelfde dagelijkse beslommeringen als de autochtonen.
pi_43819260
Ferry Mingelen zat juist
pi_43819281
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hij heeft zich veel beter kunnen voorbereiden, heeft een kleinere groep en is niet vermoord. Ik vind de vergelijking met de LPF niet opgaan.
We zullen het de komende tijd zien iig. Wel is het zo dat het alleen maar om Wilders draait, niet om de partij, en al helemaal niet om de andere personen. Eén zetel was dus voldoende geweest.
pi_43819326
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:05 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

We zullen het de komende tijd zien iig. Wel is het zo dat het alleen maar om Wilders draait, niet om de partij, en al helemaal niet om de andere personen. Eén zetel was dus voldoende geweest.
Des te meer zetels, des te meer invloed.
pi_43819849
Hoe zou de formatie gaan worden..? Iemand enig idee ? (met betrekking tot groep wilders)
pi_43819918
ik ben benieuwd of wilders het op langere termijn beter gaat doen dan de LPF.
Ik betwijfel het, eerlijk gezegd.
pi_43819974
Want..?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 november 2006 @ 14:29:52 #288
862 Arcee
Look closer
pi_43820027
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef ivosnivo het volgende:
Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.

Die bedoel je?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_43820145
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:23 schreef Omkron het volgende:
Hoe zou de formatie gaan worden..? Iemand enig idee ? (met betrekking tot groep wilders)
cda ,pvda, cu , praten praten praten komen ze er niet uit wat ik verwacht aangezien pvda sp erbij willen hebben, maar dat zal niet gaan. tweede optie cda,vvd,cu,wilders dit wordt ook lastig door die malloot van een Rutte en CU heeft er ook waarschijnlijk geen zin in.
laatste optie nieuwe verkiezingen.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:33:55 #290
140141 ivosnivo
pi_43820156
Nee, een andere man die echt gruwelijk links op me overkwam. Hij las telkens de tussenstanden voor op Ned1.
pi_43820171
Het is een feliciteer topic, wil je onze volksheld afzeiken dan maak je zelf maar een jodentopic.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 23 november 2006 @ 14:34:26 #292
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43820178
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef ivosnivo het volgende:
Nee, een andere man die echt gruwelijk links op me overkwam. Hij las telkens de tussenstanden voor op Ned1.
Ferry van Mingelen.
Zyggie.
pi_43820184
Lache.. nog niet gezien..
  donderdag 23 november 2006 @ 14:35:14 #294
136 V.
Like tears in rain...
pi_43820197
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Ferry van Mingelen.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:37:13 #295
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43820259
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Badabingea het volgende:
Het is een feliciteer topic, wil je onze volksheld afzeiken dan maak je zelf maar een jodentopic.
De titel was eerst anders. En oja, Wilders is juist tegen mensen die joden afzeiken.
Dus hou je lompe reactie gewoon voor je, domme lonsdale-kneus.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:37:34 #296
140141 ivosnivo
pi_43820268
quote:
Gefeliciteerd
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Ferry van Mingelen.
Ja hij is het, wat een linkse rakker is dat zeg. Zo jammer vind ik dat, zelfde als met voetbal (ook al kijk ik het nooit) van die partijdige presentatoren.
pi_43820278
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:19 schreef UberPhreak het volgende:
het valt me op dat een aantal hier niet om kunnen gaan met mensen die anders denken (pfaf bijv.)

Accepteer eens dat mensen niet altijd hetzelfde denken en gooi ze dan eens niet op een hoop?
Of is dat te moeilijk voor je?

Wie heeft er nu een laag nivo...
Idd.. Racisten zijn ook maar mensen, met gevoelens*

*Bron
pi_43820383
Deze is bijna vol.. we gaan hier verder..

Feliciteer hier Wilders met zijn monsterzege! #2
pi_43820401
quote:
Het is een forum, als je privee wilt praten open je maar een Yahoo mailing group.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:43:11 #300
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43820428
quote:
Dus jij wordt gepest door marokkaantjes?
Zyggie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')