Oow sorry dat ik mijn gevoel hier weergeef. Ik wist niet dat je dat niet kenbaar mag maken ondanks zijn 9 zetels en zijn euforie.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
En ik zeg dus dat dat nonsens is. Die man was gewoon euforisch. Daar hoeven geen Janmaatvergelijkingen bij gehaald te worden (of eerder).
[..]
Daar zeg je niks over, maar een beetje extra gespreksstof kan geen kwaad toch??quote:...waar zeg ik iets over het al dan niet uitsluiten van Wilders
V.
ik ookquote:Op donderdag 23 november 2006 11:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb dan wel SP gestemd, maar toch gefeliciteerd wilders mensjes
Dat mag wel. Net als ik mag zeggen dat ik het nergens op vind slaan, dat gevoel van jou.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Oow sorry dat ik mijn gevoel hier weergeef. Ik wist niet dat je dat niet kenbaar mag maken ondanks zijn 9 zetels en zijn euforie.
Nee hoor. Kijk alleen even kritisch naar wat je zelf eerder schreef in een reactie op mij.quote:Daar zeg je niks over, maar een beetje extra gespreksstof kan geen kwaad toch??
Ach intollorantie bekropmen linkse zieltjes blaaten altijd graag tegen het rechtse gevaar, dat leid mooi af van hun eigen domme linkse idealen.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:19 schreef UberPhreak het volgende:
het valt me op dat een aantal hier niet om kunnen gaan met mensen die anders denken (pfaf bijv.)
Accepteer eens dat mensen niet altijd hetzelfde denken en gooi ze dan eens niet op een hoop?
Of is dat te moeilijk voor je?
Wie heeft er nu een laag nivo...
en zoals je zelf al aangeeft is dat ook vice versaquote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ach intollorantie bekropmen linkse zieltjes blaaten altijd graag tegen het rechtse gevaar, dat leid mooi af van hun eigen domme linkse idealen.![]()
M'n Ritaquote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef Pool het volgende:
Wilders, bedankt voor het uitschakelen van Verdonk!![]()
![]()
Dankzij Wilders geen kabinet Balkenende-Verdonk!
Dat is samen maar 72 zetels. Waar halen ze die laatste vier zetels vandaan dan? Een minderheidskabinet met Mark, Geert en Jan-Peter lijkt me niet echt duurzaam.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
M'n Rita, wat doe je?
Het kan nog wel als Balkenende er met links helemaal niet uitkomt, zal ie misschien toch weer met Mark en Geert om de tafel moeten. Geloofwaardig? Nee. Politiek? Ja.
niet echtquote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef Pool het volgende:
Wilders, bedankt voor het uitschakelen van Verdonk!![]()
![]()
Dankzij Wilders geen kabinet Balkenende-Verdonk!
Hoezo niet? Ik ken redelijk wat mensen die twijfelden tussen VVD en PVV. Uiteindelijk kozen velen van hen voor Geert, want ze wilden geen softe Mark.quote:
Rutte gaat echt niet met die paupers van Wilders regeren hoor. Dan nog eerder met de PvdA.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is samen maar 72 zetels. Waar halen ze die laatste vier zetels vandaan dan? Een minderheidskabinet met Mark, Geert en Jan-Peter lijkt me niet echt duurzaam.
Precies. Iedereen doet nu wel alsof er veel verandert, maar de LPF gaat van 8 naar 0 en Wilders van 0 naar 9.quote:
Ik vind de LPF of EenNl alsnog beter en doordachter, blijkbaar is was het hoe extremer hoe beter voor de kiezer, dat vind ik jammerquote:Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Precies. Iedereen doet nu wel alsof er veel verandert, maar de LPF gaat van 8 naar 0 en Wilders van 0 naar 9.
Dus rechts splinterpartijtje A verdwijnt en splinterpartijtje B komt er voor terug. En natuurlijk zijn beide partijen inhoudelijk niet helemaal te vergelijken, maar voor het politieke spectrum maakt het niet veel uit.
56, 45, 50. Denk ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:48 schreef Omkron het volgende:
Hoe oud zijn Jan, Wouter en Jan-Peter eigenlijk..?
[afbeelding]
Mooi verhaal .. ware het niet dat de LPF 2 jaar geleden zichzelf ten gronde gericht heeft en daarna versplintert is in eenmans fracties..quote:Precies. Iedereen doet nu wel alsof er veel verandert, maar de LPF gaat van 8 naar 0 en Wilders van 0 naar 9.
Dus rechts splinterpartijtje A verdwijnt en splinterpartijtje B komt er voor terug. En natuurlijk zijn beide partijen inhoudelijk niet helemaal te vergelijken, maar voor het politieke spectrum maakt het niet veel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |