jozef444 | donderdag 23 november 2006 @ 13:48 |
Zo nr'tje 3 alweer en ik gok dat iedereen weer zit te wachten op het voorjaar en het nieuwe seizoen ![]() | |
Autoreply | donderdag 23 november 2006 @ 16:10 |
quote:Hoe fraai. Waarzo precies? | |
mcDavid | donderdag 23 november 2006 @ 16:29 |
quote:Da's balen voor je! Waarschijnlijk zul je nog tot maart moeten wachten! Als het je leuk lijkt moet je trouwens eens kijken naar de iFly-regeling! Dik kans dat er voor 2007 weer zoiets bestaat! | |
cheukert | donderdag 23 november 2006 @ 16:35 |
hoi | |
YellowLedbetter | donderdag 23 november 2006 @ 19:03 |
Zoemmmmmm...... | |
cheukert | donderdag 23 november 2006 @ 22:59 |
eeeeeerrrrrrr | |
mcDavid | donderdag 23 november 2006 @ 23:12 |
Jezus. Ik probeerde ten minste nog wat toe te voegen met me tvp ![]() | |
cheukert | donderdag 23 november 2006 @ 23:22 |
sterf denk ik dan | |
mcDavid | donderdag 23 november 2006 @ 23:28 |
Dan was ik wel bij de DSA gaan vliegen! ![]() | |
cheukert | donderdag 23 november 2006 @ 23:35 |
DSA is wel toffe lui hoor | |
Autoreply | donderdag 23 november 2006 @ 23:58 |
quote:Beetje jammer dat er zoveel kisten uit de lucht flikkeren daar. Nog mensen belangstelling voor wat rukmateriaal cq een avondje Delft-zweven? | |
Keiichi | vrijdag 24 november 2006 @ 07:36 |
tvp ![]() | |
cheukert | vrijdag 24 november 2006 @ 17:03 |
quote:Die 505, welke nog meer dan recent? Heb wel een keer gelezen over een kist die het water in is gedoken toen ze nog van Ypenburg vlogen | |
jozef444 | vrijdag 24 november 2006 @ 17:21 |
ZES schijnt toch ook zo'n half maf zooitje te zijn of heb ik dat nou verkeerd meegekregen ![]() | |
cheukert | vrijdag 24 november 2006 @ 17:42 |
Mafheid van de DSA valt best mee hoor | |
Autoreply | vrijdag 24 november 2006 @ 18:55 |
quote:Ik ben er twee keer geweest en heb diverse DSA'ers op wedstrijden meegemaakt... en daar werd ik niet echt vrolijk van, óók niet in vergelijking met andere clubs met een slechte reputatie die ik kende. Maargoed, ook dat is uiteraard maar een impressie... ik moet er nog steeds 's een keer gaan borrelen. Nog mensen behoefte aan een filmavondje in Delft of elsewhere? | |
cheukert | vrijdag 24 november 2006 @ 19:37 |
Ik ben al blij dat ze niet loopen in bellen of voor bliksemafleider gaan spelen.. Ja gebeurd echt ![]() Edit: niet bij de DSA voor de duidelijkheid, wel Terlet ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door cheukert op 25-11-2006 20:34:26 ] | |
YellowLedbetter | zaterdag 25 november 2006 @ 19:24 |
studenten he.. | |
mcDavid | maandag 27 november 2006 @ 15:59 |
Ik ben es met een excursie met de DSA meegeweest. een paar weken voor die 505 naar beneden kwam... Het is zeker een hele gezellige club, alleen zoals wij met de veldauto's omgaan, gebeurt het daar met de vliegtuigen! Maargoed daar zijn ze vast niet de enigen in. Over gevaarlijk vliegwerk heb ik nog wel wat verhalen gehoord over de school op Terlet... inderdaad, half in de onweer vliegen en starten, 3 verschillende kanten op draaien in 1 bel, enz. Niet dat het er verder toe doet. Zie signature he ![]() | |
mcDavid | maandag 27 november 2006 @ 16:00 |
quote:wanneer had je in gedachte? | |
Autoreply | maandag 27 november 2006 @ 19:01 |
quote:Wellicht gecombineerd met de Delftmeet 2.0 ![]() | |
cheukert | maandag 27 november 2006 @ 21:16 |
quote:Niet alleen de school ![]() ![]() | |
mcDavid | maandag 27 november 2006 @ 23:01 |
quote:Prima ende puickend! Als we het dan maar wel ff afstemmen op de theoriecursus! Ja of het moet komende vrijdag want dan heb ik aerodynamica deel 2, en deel 1 heb ik de helft van de tijd zelf de boel staan uitleggen dus dat moet wel lukken ![]() | |
cheukert | maandag 27 november 2006 @ 23:12 |
Heb je je theorie nog niet of verlopen ![]() | |
mcDavid | maandag 27 november 2006 @ 23:17 |
quote:Heb'm nog niet! [ ![]() ![]() ![]() | |
mcDavid | dinsdag 28 november 2006 @ 11:46 |
quote:Oi een klasgenoot van me kent de persoon die dat filmpje gemaakt heeft! en ja 't is inderdaad deelen | |
cheukert | donderdag 30 november 2006 @ 23:47 |
Heeft er iemand poen voor een aandeeltje Nimbus 4DM ![]() | |
Autoreply | vrijdag 1 december 2006 @ 05:47 |
quote:Ja. 1/100ste ongeveer ![]() | |
mcDavid | vrijdag 1 december 2006 @ 12:39 |
quote:Neuh heb ik gisteren bier en perensap van gekocht.. ![]() | |
Keiichi | vrijdag 1 december 2006 @ 12:58 |
quote:Hoeveel poen? Ik ga binnenkort een oudejaar-staatlot kopen, dus wie weet ![]() | |
Autoreply | vrijdag 1 december 2006 @ 14:26 |
quote:Maar zijn er hier mensen met serieuze plannen om een kist te kopen? | |
YellowLedbetter | vrijdag 1 december 2006 @ 15:18 |
quote:als ik later groot ben ![]() | |
mcDavid | vrijdag 1 december 2006 @ 15:27 |
quote: ![]() ik heb er al een gevonden die in mijn budget past ook! ![]() | |
cheukert | vrijdag 1 december 2006 @ 15:49 |
Hout ![]() | |
YellowLedbetter | vrijdag 1 december 2006 @ 16:16 |
ghehe die kist heeft toch helemaal geen lift wan die heeft geen vleugels joh!!!:D:D @EINZ!!!111 | |
mcDavid | vrijdag 1 december 2006 @ 18:10 |
quote:Wel eens een rhön gezien? ![]() ![]() en speciaal voor cheukert: ![]() | |
YellowLedbetter | vrijdag 1 december 2006 @ 18:22 |
ja maar een rhon heeft wel lollervleugels!!! ![]() | |
mcDavid | zondag 3 december 2006 @ 21:40 |
quote:Noem jij dat vleugels? ![]() | |
cheukert | zondag 3 december 2006 @ 21:48 |
quote:Hoe noem jij het dan? vortexgenerators? ![]() Sowieso BBQ emt BvL | |
mcDavid | zondag 3 december 2006 @ 21:53 |
quote:Air to turbulence convertors | |
cheukert | zondag 3 december 2006 @ 22:19 |
quote:Jouw kist steekt waarschijnlijk beter ![]() | |
Autoreply | zondag 3 december 2006 @ 23:01 |
quote:Tyfus; ik ben die kutwinter hier ook wel weer beu. | |
cheukert | zondag 3 december 2006 @ 23:15 |
nog stoere filmpjes? de meeste ken ik al wel enzo | |
Autoreply | zondag 3 december 2006 @ 23:41 |
quote:Filmavond te Delft. (En daarna woescht de kroeg in) Gladiolen van de lucht Rokend 2.0 En die andere goeie (en lange) | |
YellowLedbetter | woensdag 27 december 2006 @ 00:21 |
Delft ![]() | |
Autoreply | woensdag 27 december 2006 @ 01:40 |
quote:Hebt u een beter voorstell? | |
YellowLedbetter | woensdag 27 december 2006 @ 12:41 |
quote:In het hoge noorden ![]() | |
jozef444 | vrijdag 29 december 2006 @ 10:54 |
quote:Waarom altijd boven die grote riolen ![]() | |
cheukert | vrijdag 29 december 2006 @ 14:14 |
Omdat jij dat zo graag wil | |
anisubs | zondag 31 december 2006 @ 10:51 |
TVP | |
Autoreply | zondag 31 december 2006 @ 14:01 |
Nog iemand van hier op de NZD geweescht? | |
mcDavid | zaterdag 20 januari 2007 @ 22:47 |
Om deze ook maar weer eens te schoppen.. Leuk, van die mensen die geen voorkeur voor winteronderhoud op zaterdag of zondag opgeven, op zaterdag ingeroosterd worden, en er dan achterkomen dat ze iedere zaterdag moeten werken. En dan dus uren tekort komen en die bij jou ploeg in willen halen. Vooral leuk als dat mensen zijn die nog niet zelfstandig een schroevendraaier vast kunnen houden. En nu maar hopen dat ze hier niet meeleest. | |
cheukert | zaterdag 20 januari 2007 @ 22:59 |
quote:Wat op tegen? Als ik in de werkplaats ben, is het toch meestal schuren of ontvetten ![]() | |
jozef444 | zondag 21 januari 2007 @ 10:58 |
Hehe zeer herkenbaar verhaal ![]() ![]() ![]() | |
Autoreply | zondag 21 januari 2007 @ 12:49 |
Ik doe op dit moment al het onderhoud aan de kisten alleen, de andere twee techneuten liggen in de kreukels ![]() | |
mcDavid | woensdag 21 februari 2007 @ 22:54 |
![]() ![]() ![]() | |
YellowLedbetter | donderdag 22 februari 2007 @ 12:18 |
Kutclub!! | |
Keiichi | donderdag 22 februari 2007 @ 12:30 |
![]() Motiveer het eens Yellow ![]() | |
YellowLedbetter | donderdag 22 februari 2007 @ 13:37 |
Omfg, waarom zou ik in godsnaam kutopmerkingen moeten gaan motiveren. Ik had gewoon zin om dat te zeggen dus dan doe ik dat. Is die motivatie goed genoeg voor je? | |
Keiichi | donderdag 22 februari 2007 @ 14:19 |
quote:Ja ![]() * Keiichi was verder gewoon nieuwsgierig ![]() | |
YellowLedbetter | donderdag 22 februari 2007 @ 14:26 |
![]() | |
Keiichi | donderdag 22 februari 2007 @ 14:51 |
quote:Nee ![]() ![]() | |
Autoreply | donderdag 22 februari 2007 @ 15:07 |
quote:Je woont er vlakbij? Anders is gliding adventures Europe misschien een idee. | |
Keiichi | donderdag 22 februari 2007 @ 15:09 |
quote:Yep, gilze is zo'n beetje om de hoek. | |
cheukert | donderdag 22 februari 2007 @ 16:31 |
Een zweefvliegclub zoekt meer leden, wat doen ze? Ze maken een poster met lekker groot een 13 erop en oudjes. Ik kan me iets beters voorstellen eerlijkgezegd ![]() | |
Autoreply | donderdag 22 februari 2007 @ 16:45 |
quote:Yepz. Onze nieuwe poster zou wat dat betreft stukken gaver zijn. Als ik naar de privekisten kijk zijn we de best uitgeruste club van Nederland ![]() | |
YellowLedbetter | donderdag 22 februari 2007 @ 16:46 |
Cheukert, je vergeet het gezelligheidsaspect na een mooi vliegdag! Die 13´s, jij weet best wat je daar mee kunt doen ![]() | |
cheukert | donderdag 22 februari 2007 @ 19:42 |
Iemand nog een ka-8je ofzo gezien voor weinig poen? | |
YellowLedbetter | donderdag 22 februari 2007 @ 20:07 |
zorg jij maar es eerst dat je je medical haalt jij! | |
mcDavid | vrijdag 23 februari 2007 @ 00:07 |
Ik moet nog eens wat dieper in de foto-archieven graven! Overigens moet je de poster natuurlijk aanpassen op de doelgroep. Doelgroep "gepensioeneerden" wordt natuurlijk wel aangesproken zo ![]() | |
cheukert | vrijdag 23 februari 2007 @ 00:16 |
Gepensioneerden willen juist jonge lekekre tjiks! | |
Autoreply | vrijdag 23 februari 2007 @ 01:03 |
quote:Geen 14-jarige Duitse flicka's ![]() | |
mcDavid | vrijdag 23 februari 2007 @ 01:04 |
quote: ![]() Meer foto's van vrouwen was trouwens sowieso al een verbeterpunt ![]() | |
cheukert | vrijdag 23 februari 2007 @ 15:31 |
quote:waar waar waar? | |
Autoreply | vrijdag 23 februari 2007 @ 15:44 |
quote: ![]() ![]() Heb me zojuist ingeschreven voor de jaarlijkse Franse wedstrijd. Twee weken boren met een hoop vrienden, wat kan het leven toch heerlijk zijn ![]() | |
cheukert | vrijdag 23 februari 2007 @ 15:50 |
Zijn de bovenstaande tjiks ook aanwezig? | |
mcDavid | vrijdag 23 februari 2007 @ 16:07 |
Nou, we moeten snel zijn met dit topic! De TT is een beetje outdated! | |
jozef444 | zaterdag 24 februari 2007 @ 14:17 |
cheuk mocht je nog een 8 voor weinig op de kop willen tikken laat maar weten ![]() ![]() | |
mcDavid | zaterdag 24 februari 2007 @ 16:17 |
Toch niet de 353 he? ![]() | |
jozef444 | zaterdag 24 februari 2007 @ 17:18 |
of de 286 ![]() ![]() | |
cheukert | zaterdag 24 februari 2007 @ 17:36 |
Voor hoeveel kan je er 1tje kopen? (BvL niet nodig) | |
jozef444 | zaterdag 24 februari 2007 @ 19:02 |
quote:mail eens naar secretariaat@acnistelrode.nl die kunnen je misschien wel meer vertellen. Ik weet ook niet zeker of er bij ons een 8je uitgaat maar ik weet wel dat er een mogelijkheid is. (trouwens allebei de 8jes hebben nog een lopend bvl) | |
cheukert | zaterdag 24 februari 2007 @ 19:12 |
Wie doet er mee ![]() | |
jozef444 | zaterdag 24 februari 2007 @ 19:20 |
quote:die paar ruggen dok je zelf maar ![]() | |
YellowLedbetter | zaterdag 24 februari 2007 @ 20:00 |
Je kunt natuurlijk ook gewoon hout kopen he cheuk...stukken goedkoper. Oke, ik geef toe dat de voldoening dn minder is mja | |
mcDavid | zondag 25 februari 2007 @ 10:52 |
quote:Die fikt anders ook prima hoor! ![]() quote:De 353 heb ik nog in gevlogen tijdens zo'n kamp van jullie een keer! ![]() quote:Daarom raad ik een Ka6 aan! Zit meer hout aan ![]() | |
jozef444 | zondag 25 februari 2007 @ 11:59 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
mcDavid | zondag 25 februari 2007 @ 12:01 |
quote:Ik vond het wel lache hoor! Best een stevig windje die dag. Van de lier in een rechte lijn naar aanknopingspunt gevlogen. 11 minuten. ![]() | |
jozef444 | zondag 25 februari 2007 @ 12:05 |
quote: ![]() ![]() | |
mcDavid | zondag 25 februari 2007 @ 12:10 |
Ook een mooie actie inderdaad! K8 oplieren was ook lache! Eerste paar meters een klein beetje gas, daarna precies genoeg om de trommel stil te houden! En die K8 mooi omhoog! Iedere keer als de wind een beetje wegviel maakte de trommel weer 2 of 3 slagen en dan stondtie weer stil! | |
mcDavid | woensdag 28 februari 2007 @ 20:31 |
Morgen D-inspectie LS4... Vrijdag mondelingen Theorie-examen... Zaterdag vliegen! ![]() | |
cheukert | woensdag 28 februari 2007 @ 20:35 |
hoezo mondeling? was je eerst gezakt ![]() | |
mcDavid | woensdag 28 februari 2007 @ 20:51 |
quote:Navigatie ![]() en instrumenten en meteo ja! ![]() ![]() | |
cheukert | woensdag 28 februari 2007 @ 21:23 |
pwnd!!!!11!1 | |
Keiichi | donderdag 1 maart 2007 @ 09:45 |
Als je toevallig je boeken in de aanbieding hebt ![]() | |
YellowLedbetter | donderdag 1 maart 2007 @ 12:17 |
Dat is maar 1 boek, en die heb ik ook nog wel ergens liggen | |
mcDavid | donderdag 1 maart 2007 @ 15:47 |
Nou Peter Jansen is blij met ons! Na afgelopen seizoen 4x het landingsgestel van de LS4 te mogen aanschouwen, waarna 2x de testvlucht zonder problemen verliep, krijgt'ie hem wéér terug wegens een (gedeeltelijke) delaminatie op de wielbak ![]() -edit- verder op een lekkende slangkoppeling na alles in orde! [14.gif] | |
mcDavid | donderdag 1 maart 2007 @ 15:48 |
quote:Ik heb er momenteel 2, één van mezelf, en één te leen van een klasgenootje. Die mag je wel kopen! ![]() | |
YellowLedbetter | donderdag 1 maart 2007 @ 16:56 |
Ik doe het voor 1 euro! | |
Autoreply | vrijdag 2 maart 2007 @ 00:18 |
quote:Ik heb een paar ls-en gevlogen en veel gerapareerd. De constructie is kut. Niet gewoon kut, maar schandalig slecht. En daar vangen ze dan een ton voor oid ![]() | |
mcDavid | vrijdag 2 maart 2007 @ 11:10 |
quote:Moet je eens een Junior van dichtbij bekijken ![]() | |
mcDavid | vrijdag 2 maart 2007 @ 11:19 |
Oh en het lag niet echt aan de LS hoor, meer aan de manier waarop hij gemarteld is afgelopen jaar! ![]() | |
jozef444 | vrijdag 2 maart 2007 @ 19:32 |
nou morgen theorie ![]() ![]() | |
mcDavid | zaterdag 3 maart 2007 @ 00:08 |
quote:Als het net zo pittig is als bij mij moet het te doen zijn! ![]() Kat -> bakkie. Nu nog ff 5x tussen die lappen landen. | |
Zweefvliegje | zaterdag 3 maart 2007 @ 12:01 |
Wat meer typen hier heh.. het vliegen is inmiddels weer begonnen (bij ons leggen we nu de laatste hand aan het winteronderhoud). Net een auto gekocht zodat ik een kist mee kan sleuren naar defensie en de zomerwedstrijden.. ben ophaalster. | |
YellowLedbetter | zaterdag 3 maart 2007 @ 14:57 |
quote:Whahaha, heb je nog niet eens een GPL!!??? ![]() ![]() | |
jozef444 | zaterdag 3 maart 2007 @ 19:01 |
Zow alles dik binnen ![]() ![]() | |
Autoreply | zaterdag 3 maart 2007 @ 22:05 |
quote:Voor die auto heb je toch je wedstrijdvlieger ![]() | |
mcDavid | zaterdag 3 maart 2007 @ 22:21 |
Vliegdag afgelast wegens te hoog zwembadgehalte van het veld. ![]() | |
Zweefvliegje | zaterdag 3 maart 2007 @ 23:15 |
quote:Ja, maarja, als die wedstrijdvlieger ook nog eens je vriend is.. | |
mcDavid | zaterdag 3 maart 2007 @ 23:47 |
quote:De lucky bastard! één van de weinigen met een vriendin én tijd om te vliegen! ![]() | |
jozef444 | zondag 4 maart 2007 @ 09:32 |
quote:Idd ik ben er ook nog steeds niet achtergekomen waar ik er zo één kan bestellen ![]() | |
Autoreply | zondag 4 maart 2007 @ 11:02 |
quote:Nog altijd dezelfde? quote:Zo moeilijk is dat niet hoor ![]() | |
Zweefvliegje | zondag 4 maart 2007 @ 13:02 |
quote:Jep, nog altijd dezelfde.. (denk ik). Ik weet niet wanneer ik jou voor het laatst heb gezien? | |
Autoreply | zondag 4 maart 2007 @ 13:33 |
quote:De laatste keer dat ik jullie als stel heb meegemaakt sloopte hij z'n motorblok in Venlo ![]() | |
Zweefvliegje | zondag 4 maart 2007 @ 13:44 |
Hahahaha! Mooi! | |
Zweefvliegje | dinsdag 20 maart 2007 @ 16:45 |
Mag ik jullie er even op attent maken dat Zweefjeugd weer online is?! Meld je aan en zeg het voort!! | |
Autoreply | dinsdag 20 maart 2007 @ 16:56 |
Ze zullen hier vast blij zijn dat ze van mijn gebagger af zijn ![]() | |
mcDavid | dinsdag 20 maart 2007 @ 17:35 |
Ik heb me maar even aangemeld. Maar het is nog niet echt bijster druk daar! | |
Autoreply | dinsdag 20 maart 2007 @ 18:05 |
quote:De ouwe garde komt wel weer terug. Eindeloze discussie over winglets, lasagna en bier ![]() | |
mcDavid | dinsdag 20 maart 2007 @ 18:08 |
Klinkt goed! | |
Autoreply | dinsdag 20 maart 2007 @ 18:15 |
quote:Komt u trouwens nog een keer rukken op m'n zweefpr0n? Gladiators of the sky, smokin 2004 en Champions of the wave klonk mij wel aardig in de oren ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 20 maart 2007 @ 18:16 |
zweefvliegpron..rukken op zulks iets....zweefvliegen is leuk om te doen maar om er nou op te lopen rukken...gaat mij wat te ver | |
Zweefvliegje | dinsdag 20 maart 2007 @ 18:18 |
quote:De site is ook pas sinds gisteravond weer in de lucht.. dat is de reden. Daarom moet je het ook even aan iedereen doorvertellen binnen je club. Een paar jaar geleden was de website erg druk! Toen was er dus meer dan een forum, maar dat komt ook wel weer. | |
mcDavid | dinsdag 20 maart 2007 @ 18:21 |
quote:Och, 't draait toch allemaal om de knuppel he! | |
mcDavid | dinsdag 20 maart 2007 @ 18:29 |
quote:Ik heb het even gespammed op ons forum! | |
Keiichi | dinsdag 20 maart 2007 @ 18:57 |
quote:Yum, lasagna ![]() ![]() | |
mcDavid | zaterdag 24 maart 2007 @ 21:28 |
LS4 is lief! ![]() | |
jozef444 | dinsdag 10 april 2007 @ 19:11 |
Hier is het ook flink rustig geworden ![]() | |
mcDavid | dinsdag 10 april 2007 @ 19:12 |
Joah iedereen zit weer in de lucht he! ![]() | |
jozef444 | dinsdag 10 april 2007 @ 19:13 |
Zekers ![]() | |
mcDavid | dinsdag 10 april 2007 @ 21:06 |
![]() ZCFlevo is ook al eens op TV geweest! http://video.google.nl/videoplay?docid=-6750342168143376433 | |
Autoreply | dinsdag 10 april 2007 @ 22:55 |
quote:Die Hilde is best wel ![]() ![]() | |
mcDavid | dinsdag 10 april 2007 @ 22:59 |
Ik zal het doorgeven! ![]() Overigens ben ik a.s. vrijdag waarschijnlijk op Terlet. Meer mensen die daar rondhangen? | |
mcDavid | dinsdag 10 april 2007 @ 23:09 |
Oh en ik lees zojuist dit op de ledensite:quote: ![]() | |
Keiichi | woensdag 11 april 2007 @ 07:01 |
Heb aanmeldformuliertje voor GLC verzonden. Iemand nog connecties daar die een mooi woordje voor me kunnen doen ![]() Ja, Keiichi met die grote mond neemt stappen ![]() | |
mcDavid | woensdag 11 april 2007 @ 10:20 |
quote:Terugnemen en naar ZCFlevo gaan! ![]() | |
mcDavid | woensdag 11 april 2007 @ 10:20 |
GLC doen ze wel een leuke ontgroening, overigens ![]() | |
Autoreply | woensdag 11 april 2007 @ 11:05 |
quote:Waarom niet de WBAC? | |
Keiichi | woensdag 11 april 2007 @ 11:32 |
Gilze is om de deur ![]() ![]() | |
Keiichi | woensdag 11 april 2007 @ 11:32 |
quote:Help ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 10:26 |
quote:Als je zegt dat je niet tegen brandnetels kunt, laten ze je redelijk met rust! ![]() eigen ervaring, ja! | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 10:27 |
Overigens ga ik toch niet naar Terlet, onze 21 doet het al weer! Dan maar vliegen, op het thuisveld morgen! | |
cheukert | donderdag 12 april 2007 @ 17:04 |
quote:maar dan moet je wel tegen kontneuken kunnen | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 17:34 |
quote:details, details! ![]() | |
MutZ | donderdag 12 april 2007 @ 18:07 |
quote:Is dat dé Hilde? ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 18:12 |
quote:Jep. | |
MutZ | donderdag 12 april 2007 @ 18:13 |
quote:Ooit een tijdje met haar staan ouwehoeren toen ze aan het lieren was (bij ons ja ![]() ![]() | |
Zweefvliegje | donderdag 12 april 2007 @ 18:18 |
Hebben jullie het over Hilde? --> http://www.youtube.com/watch?v=zk3oya5tbuw | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 18:21 |
quote:Dat zou goed kunnen idd! Als ze weer in NL is zal ik eens tegen dr zeggen dat ze zo aanbeden wordt op het FOK!forum ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 18:22 |
quote:daar hadden we het inderdaad over, spuit 11! ![]() | |
Zweefvliegje | donderdag 12 april 2007 @ 18:36 |
Owhh die discussie had ik even niet gevolgd ![]() Misschien moet ik eerst eens lezen voordat ik typ.. | |
Autoreply | donderdag 12 april 2007 @ 18:36 |
quote: quote:Whehe, het gaat over "de concurrentie" en direct zijn alle vrouwelijk zweefvliegers present ![]() Niet dat ik die ken overigens, leuke vrouwen die zweefvliegen. Of ze zijn desperate op zoek naar een kerel, of ze zijn zo mannelijk dat je gillend weg rend. | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 18:38 |
quote:Niet allemaal hoor! ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 18:39 |
Overigens is Hilde dezelfde Hilde die het commentaar geeft in dit filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5059949821644612689 "nee ik ben nóóit bang!" | |
Zweefvliegje | donderdag 12 april 2007 @ 18:41 |
Haha, ik heb met haar oud&nieuw gevierd en toen een week later kwam haar toevallig tegen op Youtube dus ik dacht dat kan ik jullie niet onthouden ![]() Ennem, @AR ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 18:43 |
quote:jij bent óók een uitzondering natuurlijk. ![]() ![]() | |
Autoreply | donderdag 12 april 2007 @ 18:44 |
quote:Van de 300 zweefvliegers oid die ik ken zitten er miss 2 bij die daaraan voldoen ![]() | |
Autoreply | donderdag 12 april 2007 @ 18:45 |
quote: ![]() SPOILER | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 18:46 |
quote:Dan moet je vaker bij ZCFlevo over de vloer komen! ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 18:47 |
quote:Oh wacht, als dat inclusief Paula en Hilde is, dan zijn die 2 al van Flevo ![]() | |
Autoreply | donderdag 12 april 2007 @ 18:52 |
quote:Paula ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 19:20 |
quote:Dat ze (terecht ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 19:27 |
Maar ik moet oppassen wat ik zeg over de dames van onze club want ik heb een link naar dit topic op ons forum gezet ![]() | |
Autoreply | donderdag 12 april 2007 @ 19:27 |
quote:Ik heb 'r nog geen twee minuten gesproken. Dat ze dan al een mening heeft lijkt me wat frappant... | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 19:30 |
quote:Zó Duidelijk is het ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 19:34 |
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze je de hele tijd stilletjes geobserveert heeft! ![]() ![]() | |
cheukert | donderdag 12 april 2007 @ 20:01 |
foto's | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 20:23 |
quote:Ik weet niet of ze daar blij van wordt ![]() | |
Autoreply | donderdag 12 april 2007 @ 20:31 |
quote:Hou oud is die instructeur trouwens? | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 20:38 |
quote:Welke instructeur? Hilde? | |
Autoreply | donderdag 12 april 2007 @ 20:51 |
quote: ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 20:53 |
24. En ja dat moest ik opzoeken. ![]() -edit- moet je ook dr telefoonnummer? | |
Zweefvliegje | donderdag 12 april 2007 @ 21:19 |
Ze is bezet................. | |
Autoreply | donderdag 12 april 2007 @ 21:44 |
quote:Stuur die van mij maar door. Heb jij er in ieder geval nog plezier van ![]() | |
Autoreply | donderdag 12 april 2007 @ 21:44 |
quote:Alles kan kapot ![]() | |
mcDavid | donderdag 12 april 2007 @ 22:05 |
quote:Dat wist ik niet? quote:Als zweefvlieger behoor je dat te weten inderdaad! | |
Keiichi | vrijdag 13 april 2007 @ 06:55 |
Kickje R&P ![]() Hilde ziet er wel leuk uit ja ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 13:32 |
quote: ![]() En waarom moet ik vandaag nou echt wat aan m'n studie doen? Ik wil naar boven! | |
Keiichi | zondag 15 april 2007 @ 14:04 |
quote:Ik zit ook nog steeds op de grond ![]() Wel 3 hoog, maar toch ![]() ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:21 |
quote:Dan doe je (net als ik) toch iets verkeerd ![]() | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 14:22 |
quote:*lotgenoot meldt. Gister wel 48 minuten gehangen en de good 'old PH-454 weer in elkaar gezet (na anderhalf jaar weer bíjna vliegklaar)! ![]() (hij heeft ge Sonja Bakkerd, hij is c.a. 6 kilo lichter geworden! | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 14:23 |
quote:'t stomme is, dan denk je "zondag ga ik niet vliegen, want ik moet leren" ...en dan zit je hier op FOK! ![]() | |
Keiichi | zondag 15 april 2007 @ 14:26 |
quote:Ik ben nog geen lid vaan clubje. Ben eigenlijk nog in afwachting van een reactie ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:27 |
quote: ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:28 |
quote:http://www.terlet.org/ | |
Keiichi | zondag 15 april 2007 @ 14:28 |
quote:Als ik apparaten uit elkaar haal en terug in elkaar zet hou ik wel eens schroefjes over, maar 6kg ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:28 |
quote:sssssttt ![]() | |
Keiichi | zondag 15 april 2007 @ 14:29 |
quote:Ik heb me aangemeld bij Gilze. Terlet is wel een grote afstand vanaf hier, plus redelijk aan de prijs vind ik ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:31 |
quote:Ik vind het grote voordeel dat je geen verplichtingen met betrekking tot o.a. winteronderhoud hebt... En de afstand kan idd een probleem zijn, hoewel ik ook vanuit Alphen a/d Rijn kom... | |
Keiichi | zondag 15 april 2007 @ 14:32 |
quote:Die verplichtingen vind ik niet erg. Houd me 's winters van de straat ![]() | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 14:33 |
quote:Vleugels en stabilo zijn compleet overhault (inclusief stuurstangen/beslagen enz.). | |
Keiichi | zondag 15 april 2007 @ 14:35 |
quote:Is dat niet bijna zoals een zwever van scratch bouwen? | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:35 |
quote:Best netjes om daarmee 6 kilo te winnen... | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:37 |
quote: ![]() En een ander bijkomend iets is dat ik vanuit de JLO al vloog op Terlet en daar toen dus ben blijven hangen... | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 14:38 |
quote:Ongeveer het dubbele aan lidmaatschap betalen van een gewone club en dan ook nog eens GEEN winteronderhoud mogen doen? ![]() Nee dankje | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 14:39 |
quote:Vond ik ook! ![]() Scheelt weer een beetje payload ook! (die is toch al krap...) | |
Keiichi | zondag 15 april 2007 @ 14:42 |
quote:Wat moet jij allemaal ondermeer bij het winteronderhoud doen? Mij lijkt het interresant om alle in and outs van een toestel te weten ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:47 |
quote:Ik ben nog jeugdlid ![]() | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 14:48 |
quote:Afgelopen seizoen was ik ploegleider van de LS4 ploeg. Met 2 nieuwe leden en 1 met ook al wat ervaring hebben we dus dat hele vliegtuig binnenstebuiten gehaald. Vooral in de cockpit moest veel gebeuren, voor de rest de vleugels hier en daar wat bijlakken enzo. | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 14:49 |
quote:dém tot hoe oud noemen ze het "jeugd", daar op terlet? ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:50 |
quote:23 | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 14:51 |
quote:En wat scheelt dat in de prijs? | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 14:56 |
quote:ik betaal iets meer dan de helft | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 15:02 |
quote:dan is het nogsteeds duurder dan een normale club senior lidmaatschap. En betaal je je ook nog blauw aan startkaarten en thermiektoeslag! ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 15:49 |
quote:Ik zeg daarom ook niet dat ik na volgend jaar hier nog zit ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 15:58 |
Edit | |
mcDavid | zondag 15 april 2007 @ 16:12 |
quote:Wheheh ![]() Is het verder eigenlijk een beetje een leuke club, die SZT? Ik hoor altijd de wildste verhalen over de capriolen die er uitgehaald worden! ![]() | |
MutZ | zondag 15 april 2007 @ 16:13 |
quote:Ik vind het echt een onwijs leuke club, en die verhalen over de capriolen kunnen wel kloppen ja... ![]() | |
mcDavid | maandag 16 april 2007 @ 23:41 |
quote:Wheheh jij draait ook om de bellen heen, in de tegengestelde richting van je voorgangers? ![]() | |
Autoreply | maandag 23 april 2007 @ 01:11 |
Zow vandaag voor 't eerst weer op de Discus rondgebaggerd. Twas lastig weer (blauw en hele kleine bellen) maar zeker niet slecht. Stond ik verdomme nog bijna buiten ook. 10 km uit en 350 meter zorgde voor een ietwat marginale final glide, ik had 1 km uit nog 30 meter hoogte "over" ![]() | |
MutZ | dinsdag 24 april 2007 @ 15:00 |
quote:Nee, dat doe ik dan weer niet... Maar ik heb het wel eens gezien ja ![]() | |
mcDavid | dinsdag 24 april 2007 @ 15:13 |
Ik heb weer es wat vrilles gemaakt van 't weekend! Altijd leuk, in de ASK13 met precíés 65 kilo op de voorste stoel! ![]() En 2x een half uur gehangen dus, bij ons het max voor de 2zitters... ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 24 april 2007 @ 16:17 |
Jaja, je bent gewoon keihard onderuitgetoeterd!! | |
mcDavid | dinsdag 24 april 2007 @ 16:18 |
quote:De SO vroeg nog of ik niet wou wachten op de LS4. Maar die is toen 2x omhoog geweest in de tijd dat ik in de lucht zat. ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 24 april 2007 @ 16:50 |
Kun je je voorstellen wat voor een prutser dat is geweest! | |
cheukert | dinsdag 24 april 2007 @ 17:08 |
Flevo heh ![]() | |
MutZ | woensdag 25 april 2007 @ 22:04 |
quote:Ik zal deze zomer nog wel harder mogen schroeven dan voorgaande zomers... Kom ik aan met m'n ff 60 kilo ![]() | |
mcDavid | donderdag 26 april 2007 @ 15:16 |
quote:60 kilo? voor de meeste plastic kisten is dat ongeveer het minimum toch? | |
mcDavid | donderdag 26 april 2007 @ 15:18 |
quote:ga jij je automatische piloot nou maar instellen op een spectaculaire 10o bocht ![]() | |
Zweefvliegje | donderdag 26 april 2007 @ 17:10 |
Bij ons moet je voor de 2zitters 68 wegen en voor de 1zitters nog 2 kilo meer.. heb zelf met mijn ook net geen 60 dan ook altijd vol lood mee. Hoe zit dat bij jullie kisten? | |
mcDavid | donderdag 26 april 2007 @ 17:12 |
ASK 13: 65 kilo 21: 70 (uit mijn hoofd, weet 't niet zeker) LS4: 60 Junior: 55 | |
Keiichi | vrijdag 27 april 2007 @ 14:37 |
Bij wie kan ik van het weekend wellicht dagje meevliegen ofzo ![]() Clubje in Gilze reageerd niet echt en is redelijk moeilijk telefonisch te bereiken (Bij mij is dat al als ze 1x niet opnemen, maar goed ![]() | |
Autoreply | vrijdag 27 april 2007 @ 15:19 |
quote:Bij ons ![]() Voor onze discus en Twin is het minimumgewicht, zelfs met chute moet ik er nog zeker 5 kilo bij verzinnen ![]() | |
mcDavid | vrijdag 27 april 2007 @ 15:24 |
quote:Bij ons ook wel! Overigens, meeste clubs zijn door de weeks niet actief, dus dan heeft bellen naar de club niet zoveel zin. | |
cheukert | vrijdag 27 april 2007 @ 16:30 |
quote:Bij ons (Valkenburg) moest je als bezoeker ook nog aanmelden enzo wat ook weer een weekje duurde (militair veld) Ik denk niet dat het bij Gilze veel anders is als je dit weekend nog wil vliegen. | |
Autoreply | vrijdag 27 april 2007 @ 16:42 |
quote:Wij vliegen gewoon 7 dagen per week hoor ![]() | |
Keiichi | vrijdag 27 april 2007 @ 19:18 |
quote:Kllinkt als een leuke club ![]() Al heb ik nu een auto die het op elk moment kan begeven (verliest koelvloeistof, er komt olie in de koelvloeistof tank terecht, etc, etc) ![]() ![]() | |
Autoreply | vrijdag 27 april 2007 @ 19:24 |
quote:Aldus een aantal leden van andere clubs die bij ons zijn komen vliegen: "Meest relaxte club waar ik ooit geweest ben" "Extreem goede sfeer" "Absurd veel mogelijkheden" enz. Overigens woont een instructeur van ons jouw kant op, dus mocht je lid worden dan is samenrijden wellicht wel een idee ![]() | |
Keiichi | vrijdag 27 april 2007 @ 20:52 |
quote:Kan ik morgen jullie secretaris bereiken? Ik heb wel zin om Zondag ochtend en begin van de middag even bij jullie rond te touren ![]() | |
Keiichi | zaterdag 28 april 2007 @ 19:15 |
Ik ga morgen (waarschijnlijk) langs AutoReply ![]() Alleen kan hij hier zelf even niet zijn van vanwege een ban ![]() | |
nogeenmaarten | zaterdag 28 april 2007 @ 19:21 |
Zijn er tegenwoordig les-kisten voor 105 kg en 2.00 m. Ik paste destijds net in een k21 (k13 was echt te klein). dg5(6?)00 was ok, maar ik kon niet met links de remkleppen/wielrem bedienen. dan moest ik door mijn armlengte eerst stuurknuppel overpakken naar links, zodat ik rechts de handle kon bedienen. niet echt optimaal ... wel een geweldige bezigheid! | |
mcDavid | zaterdag 28 april 2007 @ 19:32 |
quote:Volgens mij is de ASK21 nog steeds zo'n beetje de grootste (gangbare) tweezitter. Die DG was een DG 500 of 505. Tegenwoordig heeft die een opvolger, DG1000, maar ik denk eerder dat die krapper is geworden dan ruimer. | |
mcDavid | zaterdag 28 april 2007 @ 19:39 |
Ik ben overigens morgen weer in de lucht. Wie kan ik allemaal op de radio verwachten? (130.125) | |
BlaatBart | zaterdag 28 april 2007 @ 21:49 |
quote:Nope, de 21 romp is extreem klein, die is namelijk mede voor de 25 ontwikkelt en da's een ultieme prestatiekist. De Twin I, II en III passen personen in die grofweg 20 centimeter langer en 30 kilo groter zijn nog in. Tot pak 'm beet 2.18 en 135 kg pas je prima. Van de DG-500 zijn meer verschillende versies als geproduceerde kisten dus da's uitproberen. De Janus en Duo zijn stukken kleiner, de DG-1000 zit tussen een 21 en een Twin in. NogeenMaarten past dus makkelijk in een Twin als leskist. quote:Tot morgen ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door BlaatBart op 28-04-2007 21:54:55 ] | |
mcDavid | zaterdag 28 april 2007 @ 22:44 |
quote:Ik weet niet hoor, maar de TwinIII hebben wij weggedaan i.v.m. payloadproblemen. Dat ding mocht maar 160 kilo mee! Maar je zat daar idd wel zeer riant in! ![]() | |
cheukert | zaterdag 28 april 2007 @ 23:01 |
quote:160kg? Aangesleuteld ofzo? Ik dacht ergens de fabriekopgaven te hebben gelezen was allemaal 200kg+... Verder ook 1x meegeholpen zo'n grafbak in elkaar te zetten, sindsdien heb ik spierballen | |
mcDavid | zaterdag 28 april 2007 @ 23:12 |
quote:zal wel zonder instrumenten zijn dan! Maar sowieso moest het ding weg, het mocht alleen nog maar rechtdoorvliegen, of héél voorzichtig een bochtje! Om 'm weer acro te maken zouden er extra verstijvers inmoeten, wat dan nog meer ten koste van de payload zou gaan... | |
BlaatBart | zondag 29 april 2007 @ 00:57 |
quote:Nee hoor, oorspronkelijk 230(Twin II) 210(Twin III) kg met basis instrumentatie en accu's. Met een standaard-club uitrusting kom je dus op 220/200 kg uit, instrumenten wegen vrijwel niets... Die van jullie is vast een keer gekraakt en niet al te zuinig gerepareerd. Meestal is het niet-dragende gewicht kritisch en dat ligt nogal ingewikkeld. 10 kg extra reparatie kan je zomaar 40 kg payload schelen... Overigens is bij ons Mmax nu ook 170 Kg oid, na een compleet herbouwde staart en een matig overlakte vleugeltip. Maar hij is dan wél weer volledig Acro ![]() quote:De Twin III is niet de meest fijne kist; niet qua monteren en niet qua vliegen en al helemaal niet qua afwerking. Het enige wat hij goed deed was steken (motor erin) en vrille's maken. Tot het bittere einde helaas. Spijtig trouwens dat mensen alle Twins op een hoopje gooien; het onderlinge verschil is groter als dat tussen de dg500 en dg 1000 bijvoorbeeld... [ Bericht 16% gewijzigd door BlaatBart op 29-04-2007 01:03:05 ] | |
mcDavid | zondag 29 april 2007 @ 23:05 |
Sow, bumpy airlines vandaag! ![]() Ik hoor dat Keiichi het leuk gevonden heeft? ![]() ![]() ![]() | |
mcDavid | zondag 29 april 2007 @ 23:08 |
quote:Dan zal het zijn dat die 160 kg die ik in mijn hoofd had idd inclusief acro-kit is. Gekraakt is hij iig nooit geweest. (of die belgen moeten het de afgelopen 2 jaar geflikt hebben... net als de oude B4, die is na de verkoop in 3 jaar 2x gekraakt ![]() | |
Keiichi | maandag 30 april 2007 @ 10:42 |
quote:Ik vond het idd leuk op dat ![]() ![]() Bumpy indeed. Ik ga nog maar eens keertje tijdens het avondlieren mee, wanneer de luchten iets rustigers zijn. Op Haamstede waar ze van midden zeeland aan het lieren waren kwamen we op een gegeven moment in een bel mooi omhoog. ![]() | |
YellowLedbetter | maandag 30 april 2007 @ 19:50 |
Whehe, heb je gekotst ja ![]() ![]() | |
cheukert | maandag 30 april 2007 @ 19:53 |
Ja ook leuk dat je bij het onderhoud in 2-zitters vaak opgedroogd kots voorbij ziet komen ![]() | |
YellowLedbetter | maandag 30 april 2007 @ 22:37 |
Lekker dan, maken ze dat bij jullie niet schoon als ze de boel onder gekotst hebben dan... | |
mcDavid | maandag 30 april 2007 @ 22:38 |
Bij ons vliegt men de paxen gewoon niet misselijk. | |
YellowLedbetter | maandag 30 april 2007 @ 22:40 |
Zwak!! | |
Keiichi | maandag 30 april 2007 @ 22:49 |
quote:Ik ga het gewoon nog eens doen ![]() AutoReply, e.d. zeggen allemaal dat het na een paar vluchten wel over zou moeten zijn. ![]() | |
mcDavid | maandag 30 april 2007 @ 22:52 |
quote:Als je zelf stuurt heb je nergens meer last van ![]() | |
Keiichi | maandag 30 april 2007 @ 23:26 |
quote:Ik mocht op een gegeven moment wel sturen van Autoreply, maar ik vrees dat het toen al te laat was ![]() | |
BlaatBart | dinsdag 1 mei 2007 @ 11:23 |
quote:Jullie vliegen niet in dat turbulente weer. Gisteren stond er 20 knopen, dwars op de baan en die kwam precies over de hangars. Vergelijkbaar met bergvliegen, mijn god, wat een weer. Motorkisten werden geadviseerd om maar uit te wijken... | |
Keiichi | dinsdag 1 mei 2007 @ 12:01 |
quote:M.a.w. ik had dus een mooie dag uitgekozen om mee te vliegen ![]() Dus ik had het toch goed gezien dat sommige kisten bij het landen op het veld redelijk wat moeite hadden om gewoon rechtuit te vliegen ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 1 mei 2007 @ 12:01 |
X-wind landingen zijn juist gaaf! | |
BlaatBart | dinsdag 1 mei 2007 @ 12:22 |
quote:Gisteren stond er nog een knoopje of vijf meer, zo extreem heb ik het in Nederland nog niet meegemaakt. Microlights enzo mochten helemaal niet meer starten. Bij een van de vluchten kwam ik met een diepe slip terug. Ik keek naar beneden en ik bleef exact stil hangen tegen de wind in. 60 km/h oid... | |
Keiichi | dinsdag 1 mei 2007 @ 13:17 |
quote:Doet me denken toen ik vroeger eens met FS5 speelde. Naar het noorden starten en de windsnelheid op enkele honderde knopen instellen ![]() ![]() ![]() | |
jozef444 | dinsdag 1 mei 2007 @ 15:30 |
quote:Volkel heeft volgens mij een keer een 8je aan de lier omhoog getrokken waarna ie acheruit vloog (door de harde wind) en gewoon weer terug op de startplaats geland ![]() | |
BlaatBart | dinsdag 1 mei 2007 @ 15:48 |
quote:Dat doen we op Midden-Zeeland geregeld met stormweer. Zelfs met een Janus kan dat redelijk moeiteloos ![]() | |
jozef444 | dinsdag 1 mei 2007 @ 15:51 |
quote:Tja baas boven baas dan ![]() | |
mcDavid | dinsdag 1 mei 2007 @ 20:30 |
quote:Wij vliegen prima met heftig weer. Ook wel eens met 16m/s of meer (verder gaat de windmeter niet) 90o cross gevlogen! Alleen sjah, bij ons staat het dichtstbijzijnde opstakel niet zijnde startcaravan c.a. 1 km van het veld af dus daar hebben we dan weinig last van! | |
mcDavid | dinsdag 1 mei 2007 @ 20:32 |
quote:Precies ![]() | |
cheukert | dinsdag 1 mei 2007 @ 22:17 |
quote:Blijkbaar zijn we niet zo goed in schoonmaken | |
YellowLedbetter | woensdag 2 mei 2007 @ 20:39 |
Of jullie zijn gewoon prutspiloten dat ze maar hebben besloten de kots te laten liggen omdat je anders maar bezig blijft, het is makkelijker om telkens het zwaartepunt opnieuw te berekenen enzo ![]() | |
mcDavid | donderdag 3 mei 2007 @ 21:53 |
Eens kijken of het morgen puick doelland*-weer wordt. *Niet te verwarren met doeland, wat maar 1 L heeft. | |
YellowLedbetter | vrijdag 4 mei 2007 @ 10:04 |
het is altijd doelland weer hoor... | |
cheukert | vrijdag 4 mei 2007 @ 10:30 |
Niet voor de Flevo knulletjes | |
YellowLedbetter | vrijdag 4 mei 2007 @ 12:47 |
lafjes, zeer lafjes! | |
mcDavid | vrijdag 4 mei 2007 @ 23:50 |
Sta ik na een uur pal in het doellandingsveld, is er geen instructeur om te kijken! ![]() | |
cheukert | zaterdag 5 mei 2007 @ 00:22 |
quote:Als je in t doellandingsveld staat doe je toch iets fout... of jij kan heel goed remmen | |
mcDavid | zaterdag 5 mei 2007 @ 11:16 |
quote:Jij hebt zeker je lolbroek aan. | |
Keiichi | zaterdag 5 mei 2007 @ 14:50 |
quote:Die lag thuis, hij heeft wel z'n grapjas aan ![]() | |
YellowLedbetter | zaterdag 5 mei 2007 @ 17:27 |
quote:Logisch, wie blijft er dan ook een fucking uur weg om daarna een doellanding te doen.... als je het dan al aan een instructeur hebt verteld is deze het allang vergeten... geen wonder dat het gpl iets is wat je wel nooit zult bereiken | |
mcDavid | zaterdag 5 mei 2007 @ 17:30 |
quote:Dat jij nou iedere keer onderuit kakt als de rest van de club op 1700 meter hangt! ![]() | |
mcDavid | zondag 6 mei 2007 @ 19:14 |
En vandaag stonden er steeds andere kisten in 't doellandingsveld als ik aankwam Zo schiet het natuurlijk niet op! ![]() | |
cheukert | zondag 6 mei 2007 @ 19:16 |
quote:Een teken van boven ![]() | |
mcDavid | zondag 6 mei 2007 @ 19:20 |
quote:Och, niet dat ik na 4 jaar ineens haast gekregen heb hoor ![]() eigenlijk wel, ze pesten me! ![]() | |
cheukert | zondag 6 mei 2007 @ 19:25 |
Ja, veiligheid voor alles heh ![]() | |
mcDavid | zondag 6 mei 2007 @ 19:30 |
quote:sja het stond zo'n beetje zo: Dus toen dacht ik... sja dan maar even géén doellanding ![]() [edit] had natuurlijk met 200 km/h even de grond kunnen tippen daar, om vervolgens snel op te trekken en even verderop nogmaals te landen, maar ik betwijfel of dat goedgekeurd zou worden ![]() [ Bericht 21% gewijzigd door mcDavid op 06-05-2007 19:37:53 ] | |
cheukert | zondag 6 mei 2007 @ 20:44 |
quote:jeeeuuuuzuf, jij kan echt geen lollerpaints maken ![]() Ohja met safety first bedoelde ik uiteraard dan jij niet aan je doellandingen moet beginnen, misschien is dat het beste voor iedereen ![]() | |
Autoreply | maandag 7 mei 2007 @ 00:38 |
quote:Daar heb je misschien wel gelijk in ![]() Aan de andere kant; na 8 jaar vliegen is gewoon een rondje vliegen simpelweg saai. Dat blijkt ook; de mensen die nooit verder komen als een rondje om 't veld haken na hun zvb af. Als je in de bergen vliegt is een lierstart op een laminaire avond niet meer de moeite waard. Maargoed, ik ben dan ook zwaar verwend. Ik houd 't dus maar op bergvliegen, wedstrijden en af en toe 's een bijzondere vlucht, met pax of in moeilijke omstandigheden ![]() | |
mcDavid | vrijdag 11 mei 2007 @ 11:32 |
Pauperweer! ![]() *weer naar huis gaat ![]() | |
Keiichi | vrijdag 11 mei 2007 @ 11:35 |
quote:* Keiichi gewoon immer op werk zit ![]() ![]() | |
Autoreply | vrijdag 11 mei 2007 @ 14:18 |
quote:AR morgen gewoon vrolijk 8 man rond gaat vliegen ![]() | |
Keiichi | vrijdag 11 mei 2007 @ 15:56 |
quote:* Keiichi legt 8 zakjes bij AR ![]() | |
mcDavid | vrijdag 11 mei 2007 @ 17:00 |
* mcDavid in de trein verlekkerd naar de cumultjes zat te kijken ![]() | |
mcDavid | dinsdag 15 mei 2007 @ 20:39 |
Had ik deze al laten zien hier?![]() Tekening van het buurmeisje ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 15 mei 2007 @ 20:46 |
is dat een walvis aan een touwtje? En staat er geen copyright op? | |
cheukert | dinsdag 15 mei 2007 @ 21:39 |
Ja maar ja maar ja maar de starthaak doet ut heeeulemaal niet goed. Ik zou hard gaan huilen als die chute zo nog bleef hangen ![]() | |
mcDavid | dinsdag 15 mei 2007 @ 21:49 |
quote:Zoals op ons leden-forum ook al opgemerkt werd: De zon schijnt als enige door te hebben dat er achteruit gevlogen wordt! ![]() De leeftijd stond er niet bij overigens ![]() | |
Keiichi | dinsdag 15 mei 2007 @ 22:44 |
quote:Je ziet toch zo dat het eens zweefvliegtuig is ![]() ![]() | |
mcDavid | donderdag 17 mei 2007 @ 22:58 |
dém wat is die 2e doellanding moeilijk! ![]() | |
YellowLedbetter | donderdag 17 mei 2007 @ 23:35 |
ik had ze in mijn eerste reeks prutser | |
mcDavid | vrijdag 18 mei 2007 @ 00:09 |
Ik zag de lappen niet liggen ![]() -edit- wie doet ff de ![]() [ Bericht 36% gewijzigd door mcDavid op 18-05-2007 00:21:00 ] | |
YellowLedbetter | vrijdag 18 mei 2007 @ 12:13 |
Misschien is een bril een idee | |
Autoreply | vrijdag 18 mei 2007 @ 12:20 |
quote:Of gewoon wel 's leren vliegen ![]() AR gaat morgen maar 's overland bij gebrek aan een NK ![]() | |
mcDavid | vrijdag 18 mei 2007 @ 23:10 |
Kom je ff bij ons langs AR? Ik sta nu op 2! En ja me zonnebril ben ik kwijt, die ligt ergens op de camping in het lange gras! ![]() | |
mcDavid | zondag 27 mei 2007 @ 00:32 |
Zoh, ik sta weer op 4 ![]() Nou hopen dat morgen die eerste goed gaat ![]() | |
mcDavid | zondag 27 mei 2007 @ 22:40 |
Nou, mocht het op de 13 doen. Dat was niet bepaald moeilijk! ![]() | |
Autoreply | maandag 28 mei 2007 @ 10:12 |
quote:De tering. Vanmiddag nog twee pax en een sleepexamen (niet ik though). | |
Autoreply | maandag 28 mei 2007 @ 18:13 |
Nou | |
Autoreply | maandag 28 mei 2007 @ 18:14 |
vol. | |
Autoreply | maandag 28 mei 2007 @ 18:14 |
Nu dan? |