daar hadden we het inderdaad over, spuit 11!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hebben jullie het over Hilde? --> http://www.youtube.com/watch?v=zk3oya5tbuw
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:13 schreef MutZ het volgende:
Ooit een tijdje met haar staan ouwehoeren toen ze aan het lieren was (bij ons ja), leuke meid
Whehe, het gaat over "de concurrentie" en direct zijn alle vrouwelijk zweefvliegers presentquote:Op donderdag 12 april 2007 18:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hebben jullie het over Hilde? --> http://www.youtube.com/watch?v=zk3oya5tbuw
Niet allemaal hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
Whehe, het gaat over "de concurrentie" en direct zijn alle vrouwelijk zweefvliegers present![]()
Niet dat ik die ken overigens, leuke vrouwen die zweefvliegen. Of ze zijn desperate op zoek naar een kerel, of ze zijn zo mannelijk dat je gillend weg rend.
jij bent óók een uitzondering natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ennem, @ARwil je dat niet meer zeggen?
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ennem, @ARwil je dat niet meer zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je vaker bij ZCFlevo over de vloer komen!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Van de 300 zweefvliegers oid die ik ken zitten er miss 2 bij die daaraan voldoen![]()
Oh wacht, als dat inclusief Paula en Hilde is, dan zijn die 2 al van Flevoquote:Op donderdag 12 april 2007 18:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Van de 300 zweefvliegers oid die ik ken zitten er miss 2 bij die daaraan voldoen![]()
Paulaquote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh wacht, als dat inclusief Paula en Hilde is, dan zijn die 2 al van Flevo
Dat ze (terechtquote:
Ik heb 'r nog geen twee minuten gesproken. Dat ze dan al een mening heeft lijkt me wat frappant...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ze (terecht) iets over je ego zei doet haar niet gelijk onder één van die categorieën vallen hoor!
Zó Duidelijk is hetquote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb 'r nog geen twee minuten gesproken. Dat ze dan al een mening heeft lijkt me wat frappant...
Ik weet niet of ze daar blij van wordtquote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef cheukert het volgende:
foto's
Hou oud is die instructeur trouwens?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar blij van wordt
Welke instructeur? Hilde?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hou oud is die instructeur trouwens?
Stuur die van mij maar door. Heb jij er in ieder geval nog plezier vanquote:Op donderdag 12 april 2007 20:53 schreef mcDavid het volgende:
24. En ja dat moest ik opzoeken.
-edit-
moet je ook dr telefoonnummer?
Alles kan kapotquote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ze is bezet.................
Dat wist ik niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ze is bezet.................
Als zweefvlieger behoor je dat te weten inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
Whehe, het gaat over "de concurrentie" en direct zijn alle vrouwelijk zweefvliegers present![]()
Niet dat ik die ken overigens, leuke vrouwen die zweefvliegen. Of ze zijn desperate op zoek naar een kerel, of ze zijn zo mannelijk dat je gillend weg rend.
Ik zit ook nog steeds op de grondquote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
En waarom moet ik vandaag nou echt wat aan m'n studie doen? Ik wil naar boven!
Dan doe je (net als ik) toch iets verkeerdquote:Op zondag 15 april 2007 14:04 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds op de grond![]()
Wel 3 hoog, maar toch![]()
![]()
*lotgenoot meldt.quote:Op zondag 15 april 2007 14:04 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds op de grond![]()
Wel 3 hoog, maar toch![]()
![]()
't stomme is, dan denk je "zondag ga ik niet vliegen, want ik moet leren"quote:Op zondag 15 april 2007 14:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan doe je (net als ik) toch iets verkeerd
Ik ben nog geen lid vaan clubje.quote:Op zondag 15 april 2007 14:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan doe je (net als ik) toch iets verkeerd
quote:Op zondag 15 april 2007 14:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*lotgenoot meldt.
Gister wel 48 minuten gehangen
en de good 'old PH-454 weer in elkaar gezet (na anderhalf jaar weer bíjna vliegklaar)!
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07150/454.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(hij heeft ge Sonja Bakkerd, hij is c.a. 6 kilo lichter geworden!
http://www.terlet.org/quote:Op zondag 15 april 2007 14:26 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik ben nog geen lid vaan clubje.
Ben eigenlijk nog in afwachting van een reactie![]()
Als ik apparaten uit elkaar haal en terug in elkaar zet hou ik wel eens schroefjes over, maar 6kgquote:Op zondag 15 april 2007 14:22 schreef mcDavid het volgende:
Gister wel 48 minuten gehangen
en de good 'old PH-454 weer in elkaar gezet (na anderhalf jaar weer bíjna vliegklaar)!
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07150/454.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(hij heeft ge Sonja Bakkerd, hij is c.a. 6 kilo lichter geworden!
ssssstttquote:Op zondag 15 april 2007 14:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't stomme is, dan denk je "zondag ga ik niet vliegen, want ik moet leren"
...en dan zit je hier op FOK!
Ik heb me aangemeld bij Gilze.quote:
Ik vind het grote voordeel dat je geen verplichtingen met betrekking tot o.a. winteronderhoud hebt...quote:Op zondag 15 april 2007 14:29 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld bij Gilze.
Terlet is wel een grote afstand vanaf hier, plus redelijk aan de prijs vind ik![]()
Die verplichtingen vind ik niet erg.quote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het grote voordeel dat je geen verplichtingen met betrekking tot o.a. winteronderhoud hebt...
En de afstand kan idd een probleem zijn, hoewel ik ook vanuit Alphen a/d Rijn kom...
Vleugels en stabilo zijn compleet overhault (inclusief stuurstangen/beslagen enz.).quote:Op zondag 15 april 2007 14:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
wat hebben jullie allemaal uit die k-13 gesloopt dan?
Is dat niet bijna zoals een zwever van scratch bouwen?quote:Op zondag 15 april 2007 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vleugels en stabilo zijn compleet overhault (inclusief stuurstangen/beslagen enz.).
Best netjes om daarmee 6 kilo te winnen...quote:Op zondag 15 april 2007 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vleugels en stabilo zijn compleet overhault (inclusief stuurstangen/beslagen enz.).
quote:Op zondag 15 april 2007 14:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Die verplichtingen vind ik niet erg.
Houd me 's winters van de straat![]()
Ongeveer het dubbele aan lidmaatschap betalen van een gewone club en dan ook nog eens GEEN winteronderhoud mogen doen?quote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het grote voordeel dat je geen verplichtingen met betrekking tot o.a. winteronderhoud hebt...
En de afstand kan idd een probleem zijn, hoewel ik ook vanuit Alphen a/d Rijn kom...
Vond ik ook!quote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Best netjes om daarmee 6 kilo te winnen...
Wat moet jij allemaal ondermeer bij het winteronderhoud doen?quote:Op zondag 15 april 2007 14:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ongeveer het dubbele aan lidmaatschap betalen van een gewone club en dan ook nog eens GEEN winteronderhoud mogen doen?
Nee dankje
Ik ben nog jeugdlidquote:Op zondag 15 april 2007 14:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ongeveer het dubbele aan lidmaatschap betalen van een gewone club en dan ook nog eens GEEN winteronderhoud mogen doen?
Nee dankje
Afgelopen seizoen was ik ploegleider van de LS4 ploeg. Met 2 nieuwe leden en 1 met ook al wat ervaring hebben we dus dat hele vliegtuig binnenstebuiten gehaald. Vooral in de cockpit moest veel gebeuren, voor de rest de vleugels hier en daar wat bijlakken enzo.quote:Op zondag 15 april 2007 14:42 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wat moet jij allemaal ondermeer bij het winteronderhoud doen?
Mij lijkt het interresant om alle in and outs van een toestel te weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |