Moet je eens een Junior van dichtbij bekijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb een paar ls-en gevlogen en veel gerapareerd. De constructie is kut. Niet gewoon kut, maar schandalig slecht. En daar vangen ze dan een ton voor oid![]()
Als het net zo pittig is als bij mij moet het te doen zijn!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:32 schreef jozef444 het volgende:
nou morgen theoriebenieuwd wat we dervan bakken
Whahaha, heb je nog niet eens een GPL!!???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als het net zo pittig is als bij mij moet het te doen zijn!
Kat -> bakkie. Nu nog ff 5x tussen die lappen landen.
Voor die auto heb je toch je wedstrijdvliegerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:01 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat meer typen hier heh.. het vliegen is inmiddels weer begonnen (bij ons leggen we nu de laatste hand aan het winteronderhoud).
Net een auto gekocht zodat ik een kist mee kan sleuren naar defensie en de zomerwedstrijden.. ben ophaalster.
Ja, maarja, als die wedstrijdvlieger ook nog eens je vriend is..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:05 schreef Autoreply het volgende:
Voor die auto heb je toch je wedstrijdvlieger![]()
De lucky bastard! één van de weinigen met een vriendin én tijd om te vliegen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ja, maarja, als die wedstrijdvlieger ook nog eens je vriend is..
Idd ik ben er ook nog steeds niet achtergekomen waar ik er zo één kan bestellenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De lucky bastard! één van de weinigen met een vriendin én tijd om te vliegen!
Nog altijd dezelfde?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ja, maarja, als die wedstrijdvlieger ook nog eens je vriend is..
Zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 09:32 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Idd ik ben er ook nog steeds niet achtergekomen waar ik er zo één kan bestellen
De laatste keer dat ik jullie als stel heb meegemaakt sloopte hij z'n motorblok in Venloquote:Op zondag 4 maart 2007 13:02 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Jep, nog altijd dezelfde.. (denk ik).
Ik weet niet wanneer ik jou voor het laatst heb gezien?
De ouwe garde komt wel weer terug. Eindeloze discussie over winglets, lasagna en bierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld. Maar het is nog niet echt bijster druk daar!
Komt u trouwens nog een keer rukken op m'n zweefpr0n? Gladiators of the sky, smokin 2004 en Champions of the wave klonk mij wel aardig in de orenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:08 schreef mcDavid het volgende:
Klinkt goed!
De site is ook pas sinds gisteravond weer in de lucht.. dat is de reden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld. Maar het is nog niet echt bijster druk daar!
Och, 't draait toch allemaal om de knuppel he!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
zweefvliegpron..rukken op zulks iets....zweefvliegen is leuk om te doen maar om er nou op te lopen rukken...gaat mij wat te ver
Ik heb het even gespammed op ons forum!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook even aan iedereen doorvertellen binnen je club.
Yum, lasagnaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De ouwe garde komt wel weer terug. Eindeloze discussie over winglets, lasagna en bier![]()
Die Hilde is best welquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef mcDavid het volgende:hip!
ZCFlevo is ook al eens op TV geweest!
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6750342168143376433
quote:- Er komt een 2 uur durende radiouitzending vanaf ons veld voor Veluwe FM.
Terugnemen en naar ZCFlevo gaan!quote:Op woensdag 11 april 2007 07:01 schreef Keiichi het volgende:
Heb aanmeldformuliertje voor GLC verzonden.
Iemand nog connecties daar die een mooi woordje voor me kunnen doen
Ja, Keiichi met die grote mond neemt stappen![]()
Waarom niet de WBAC?quote:Op woensdag 11 april 2007 07:01 schreef Keiichi het volgende:
Heb aanmeldformuliertje voor GLC verzonden.
Iemand nog connecties daar die een mooi woordje voor me kunnen doen
Ja, Keiichi met die grote mond neemt stappen![]()
Helpquote:Op woensdag 11 april 2007 10:20 schreef mcDavid het volgende:
GLC doen ze wel een leuke ontgroening, overigens
Als je zegt dat je niet tegen brandnetels kunt, laten ze je redelijk met rust!quote:
maar dan moet je wel tegen kontneuken kunnenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je zegt dat je niet tegen brandnetels kunt, laten ze je redelijk met rust!
eigen ervaring, ja!
details, details!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef cheukert het volgende:
[..]
maar dan moet je wel tegen kontneuken kunnen
Is dat dé Hilde?quote:
Ooit een tijdje met haar staan ouwehoeren toen ze aan het lieren was (bij ons jaquote:
Dat zou goed kunnen idd!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ooit een tijdje met haar staan ouwehoeren toen ze aan het lieren was (bij ons ja), leuke meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |