Wat op tegen? Als ik in de werkplaats ben, is het toch meestal schuren of ontvettenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:47 schreef mcDavid het volgende:
Vooral leuk als dat mensen zijn die nog niet zelfstandig een schroevendraaier vast kunnen houden.
En nu maar hopen dat ze hier niet meeleest.
Jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
Omfg, waarom zou ik in godsnaam kutopmerkingen moeten gaan motiveren. Ik had gewoon zin om dat te zeggen dus dan doe ik dat. Is die motivatie goed genoeg voor je?
Neequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:26 schreef YellowLedbetter het volgende:ah tsssss. Anyway, ben jij nou al ergens aan het vliegen dan?
Je woont er vlakbij? Anders is gliding adventures Europe misschien een idee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef Keiichi het volgende:
[..]
NeeGa binnenkort maar eens bij GLC illustrious even informeren of ze mij willen hebben
![]()
Yep, gilze is zo'n beetje om de hoek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je woont er vlakbij? Anders is gliding adventures Europe misschien een idee.
Yepz. Onze nieuwe poster zou wat dat betreft stukken gaver zijn. Als ik naar de privekisten kijk zijn we de best uitgeruste club van Nederlandquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef cheukert het volgende:
Een zweefvliegclub zoekt meer leden, wat doen ze? Ze maken een poster met lekker groot een 13 erop en oudjes. Ik kan me iets beters voorstellen eerlijkgezegd
Geen 14-jarige Duitse flicka'squote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:16 schreef cheukert het volgende:
Gepensioneerden willen juist jonge lekekre tjiks!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:16 schreef cheukert het volgende:
Gepensioneerden willen juist jonge lekekre tjiks!
quote:
mail eens naar secretariaat@acnistelrode.nl die kunnen je misschien wel meer vertellen. Ik weet ook niet zeker of er bij ons een 8je uitgaat maar ik weet wel dat er een mogelijkheid is. (trouwens allebei de 8jes hebben nog een lopend bvl)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:36 schreef cheukert het volgende:
Voor hoeveel kan je er 1tje kopen? (BvL niet nodig)
Die fikt anders ook prima hoor!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:36 schreef cheukert het volgende:
(BvL niet nodig)
De 353 heb ik nog in gevlogen tijdens zo'n kamp van jullie een keer!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef jozef444 het volgende:
of de 286we hebben ook nog een 821 (7) in de aanbieding
Daarom raad ik een Ka6 aan! Zit meer hout aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon hout kopen he cheuk...stukken goedkoper. Oke, ik geef toe dat de voldoening dn minder is mja
quote:Op zondag 25 februari 2007 10:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die fikt anders ook prima hoor!
[..]
De 353 heb ik nog in gevlogen tijdens zo'n kamp van jullie een keer!
[..]
Daarom raad ik een Ka6 aan! Zit meer hout aan
Ik vond het wel lache hoor!quote:Op zondag 25 februari 2007 11:59 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ach ik heb nog nooit in die vliegende BBQ's gevlogen
kpas der niet in
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vond het wel lache hoor!
Best een stevig windje die dag. Van de lier in een rechte lijn naar aanknopingspunt gevlogen.
11 minuten.
Navigatiequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:35 schreef cheukert het volgende:
hoezo mondeling? was je eerst gezakt?
Ik heb er momenteel 2, één van mezelf, en één te leen van een klasgenootje. Die mag je wel kopen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:45 schreef Keiichi het volgende:
Als je toevallig je boeken in de aanbieding hebt![]()
Ik heb een paar ls-en gevlogen en veel gerapareerd. De constructie is kut. Niet gewoon kut, maar schandalig slecht. En daar vangen ze dan een ton voor oidquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef mcDavid het volgende:
Nou Peter Jansen is blij met ons!
Na afgelopen seizoen 4x het landingsgestel van de LS4 te mogen aanschouwen, waarna 2x de testvlucht zonder problemen verliep, krijgt'ie hem wéér terug wegens een (gedeeltelijke) delaminatie op de wielbak
-edit-
verder op een lekkende slangkoppeling na alles in orde! [14.gif]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |