Jullie vliegen niet in dat turbulente weer. Gisteren stond er 20 knopen, dwars op de baan en die kwam precies over de hangars. Vergelijkbaar met bergvliegen, mijn god, wat een weer. Motorkisten werden geadviseerd om maar uit te wijken...quote:Op maandag 30 april 2007 22:38 schreef mcDavid het volgende:
Bij ons vliegt men de paxen gewoon niet misselijk.
M.a.w. ik had dus een mooie dag uitgekozen om mee te vliegenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Jullie vliegen niet in dat turbulente weer. Gisteren stond er 20 knopen, dwars op de baan en die kwam precies over de hangars. Vergelijkbaar met bergvliegen, mijn god, wat een weer. Motorkisten werden geadviseerd om maar uit te wijken...
Gisteren stond er nog een knoopje of vijf meer, zo extreem heb ik het in Nederland nog niet meegemaakt. Microlights enzo mochten helemaal niet meer starten. Bij een van de vluchten kwam ik met een diepe slip terug. Ik keek naar beneden en ik bleef exact stil hangen tegen de wind in. 60 km/h oid...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Keiichi het volgende:
[..]
M.a.w. ik had dus een mooie dag uitgekozen om mee te vliegen![]()
Dus ik had het toch goed gezien dat sommige kisten bij het landen op het veld redelijk wat moeite hadden om gewoon rechtuit te vliegen![]()
Doet me denken toen ik vroeger eens met FS5 speelde. Naar het noorden starten en de windsnelheid op enkele honderde knopen instellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:22 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Gisteren stond er nog een knoopje of vijf meer, zo extreem heb ik het in Nederland nog niet meegemaakt. Microlights enzo mochten helemaal niet meer starten. Bij een van de vluchten kwam ik met een diepe slip terug. Ik keek naar beneden en ik bleef exact stil hangen tegen de wind in. 60 km/h oid...
Volkel heeft volgens mij een keer een 8je aan de lier omhoog getrokken waarna ie acheruit vloog (door de harde wind) en gewoon weer terug op de startplaats gelandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:17 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Doet me denken toen ik vroeger eens met FS5 speelde. Naar het noorden starten en de windsnelheid op enkele honderde knopen instellendan vlieg je gewoon achteruit
Maar ik neem aan dat het zo erg nooit zal komen
![]()
Dat doen we op Midden-Zeeland geregeld met stormweer. Zelfs met een Janus kan dat redelijk moeiteloosquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:30 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Volkel heeft volgens mij een keer een 8je aan de lier omhoog getrokken waarna ie acheruit vloog (door de harde wind) en gewoon weer terug op de startplaats geland
Tja baas boven baas danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:48 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Dat doen we op Midden-Zeeland geregeld met stormweer. Zelfs met een Janus kan dat redelijk moeiteloos![]()
Wij vliegen prima met heftig weer. Ook wel eens met 16m/s of meer (verder gaat de windmeter niet) 90o cross gevlogen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Jullie vliegen niet in dat turbulente weer. Gisteren stond er 20 knopen, dwars op de baan en die kwam precies over de hangars. Vergelijkbaar met bergvliegen, mijn god, wat een weer. Motorkisten werden geadviseerd om maar uit te wijken...
Preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:51 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Tja baas boven baas danheb het weekend iig niet gevlogen wel een paar mooie foto's op het veld kunnen maken van de kisten.
Blijkbaar zijn we niet zo goed in schoonmakenquote:Op maandag 30 april 2007 22:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
Lekker dan, maken ze dat bij jullie niet schoon als ze de boel onder gekotst hebben dan...
Als je in t doellandingsveld staat doe je toch iets fout... of jij kan heel goed remmenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef mcDavid het volgende:
Sta ik na een uur pal in het doellandingsveld, is er geen instructeur om te kijken!
Jij hebt zeker je lolbroek aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef cheukert het volgende:
[..]
Als je in t doellandingsveld staat doe je toch iets fout... of jij kan heel goed remmen
Logisch, wie blijft er dan ook een fucking uur weg om daarna een doellanding te doen.... als je het dan al aan een instructeur hebt verteld is deze het allang vergeten... geen wonder dat het gpl iets is wat je wel nooit zult bereikenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef mcDavid het volgende:
Sta ik na een uur pal in het doellandingsveld, is er geen instructeur om te kijken!
Dat jij nou iedere keer onderuit kakt als de rest van de club op 1700 meter hangt!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Logisch, wie blijft er dan ook een fucking uur weg om daarna een doellanding te doen.... als je het dan al aan een instructeur hebt verteld is deze het allang vergeten... geen wonder dat het gpl iets is wat je wel nooit zult bereiken
Een teken van bovenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:14 schreef mcDavid het volgende:
En vandaag stonden er steeds andere kisten in 't doellandingsveld als ik aankwam
Zo schiet het natuurlijk niet op!
sja het stond zo'n beetje zo:quote:
jeeeuuuuzuf, jij kan echt geen lollerpaints makenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sja het stond zo'n beetje zo:
[afbeelding]
Dus toen dacht ik... sja dan maar even géén doellanding
[edit]
had natuurlijk met 200 km/h even de grond kunnen tippen daar, om vervolgens snel op te trekken en even verderop nogmaals te landen, maar ik betwijfel of dat goedgekeurd zou worden
Daar heb je misschien wel gelijk inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
PreciesBij Jarno gaat het altijd harder/stoerder/heftiger/beter dan bij anderen. Maar dat is logisch natuurlijk.
* Keiichi gewoon immer op werk zitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:32 schreef mcDavid het volgende:
Pauperweer! [afbeelding]
*weer naar huis gaat
AR morgen gewoon vrolijk 8 man rond gaat vliegenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:35 schreef Keiichi het volgende:
[..]
* Keiichi gewoon immer op werk zitgeld maken enzo
![]()
* Keiichi legt 8 zakjes bij ARquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
AR morgen gewoon vrolijk 8 man rond gaat vliegen![]()
Zoals op ons leden-forum ook al opgemerkt werd: De zon schijnt als enige door te hebben dat er achteruit gevlogen wordt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:39 schreef cheukert het volgende:
Ja maar ja maar ja maar de starthaak doet ut heeeulemaal niet goed. Ik zou hard gaan huilen als die chute zo nog bleef hangenHoe oud is je buurmeisje? Als ze 16 t/m 19 is ben ik wel bereid het haar uit te leggen.
Je ziet toch zo dat het eens zweefvliegtuig isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
is dat een walvis aan een touwtje? En staat er geen copyright op?
Of gewoon wel 's leren vliegenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
Misschien is een bril een idee
De tering. Vanmiddag nog twee pax en een sleepexamen (niet ik though).quote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef mcDavid het volgende:
Nou, mocht het op de 13 doen. Dat was niet bepaald moeilijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |