abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48348144
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:47 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ik ben nog jeugdlid
dém tot hoe oud noemen ze het "jeugd", daar op terlet?
pi_48348186
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:

[..]

dém tot hoe oud noemen ze het "jeugd", daar op terlet?
23
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_48348212
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef MutZ het volgende:

[..]

23
En wat scheelt dat in de prijs?
pi_48348352
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:51 schreef mcDavid het volgende:

[..]

En wat scheelt dat in de prijs?
ik betaal iets meer dan de helft
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_48348549
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef MutZ het volgende:

[..]

ik betaal iets meer dan de helft
dan is het nogsteeds duurder dan een normale club senior lidmaatschap. En betaal je je ook nog blauw aan startkaarten en thermiektoeslag!
pi_48349716
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:02 schreef mcDavid het volgende:

[..]

dan is het nogsteeds duurder dan een normale club senior lidmaatschap. En betaal je je ook nog blauw aan startkaarten en thermiektoeslag!
Ik zeg daarom ook niet dat ik na volgend jaar hier nog zit
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_48349971
Edit
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_48350381
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ik zeg daarom ook niet dat ik na volgend jaar hier nog zit
Wheheh

Is het verder eigenlijk een beetje een leuke club, die SZT? Ik hoor altijd de wildste verhalen over de capriolen die er uitgehaald worden!
pi_48350427
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Wheheh

Is het verder eigenlijk een beetje een leuke club, die SZT? Ik hoor altijd de wildste verhalen over de capriolen die er uitgehaald worden!
Ik vind het echt een onwijs leuke club, en die verhalen over de capriolen kunnen wel kloppen ja...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_48401329
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:13 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ik vind het echt een onwijs leuke club, en die verhalen over de capriolen kunnen wel kloppen ja...
Wheheh jij draait ook om de bellen heen, in de tegengestelde richting van je voorgangers?
pi_48620245
Zow vandaag voor 't eerst weer op de Discus rondgebaggerd. Twas lastig weer (blauw en hele kleine bellen) maar zeker niet slecht.
Stond ik verdomme nog bijna buiten ook. 10 km uit en 350 meter zorgde voor een ietwat marginale final glide, ik had 1 km uit nog 30 meter hoogte "over"
pi_48668859
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:41 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Wheheh jij draait ook om de bellen heen, in de tegengestelde richting van je voorgangers?
Nee, dat doe ik dan weer niet... Maar ik heb het wel eens gezien ja
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_48669341
Ik heb weer es wat vrilles gemaakt van 't weekend! Altijd leuk, in de ASK13 met precíés 65 kilo op de voorste stoel!

En 2x een half uur gehangen dus, bij ons het max voor de 2zitters...
pi_48672057
Jaja, je bent gewoon keihard onderuitgetoeterd!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_48672114
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jaja, je bent gewoon keihard onderuitgetoeterd!!
De SO vroeg nog of ik niet wou wachten op de LS4. Maar die is toen 2x omhoog geweest in de tijd dat ik in de lucht zat.
pi_48673373
Kun je je voorstellen wat voor een prutser dat is geweest!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_48674104
Flevo heh
Ik steek je moeder in de fik!
pi_48721365
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb weer es wat vrilles gemaakt van 't weekend! Altijd leuk, in de ASK13 met precíés 65 kilo op de voorste stoel!

En 2x een half uur gehangen dus, bij ons het max voor de 2zitters... [afbeelding]
Ik zal deze zomer nog wel harder mogen schroeven dan voorgaande zomers... Kom ik aan met m'n ff 60 kilo
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_48740520
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:04 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ik zal deze zomer nog wel harder mogen schroeven dan voorgaande zomers... Kom ik aan met m'n ff 60 kilo
60 kilo? voor de meeste plastic kisten is dat ongeveer het minimum toch?
pi_48740571
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:08 schreef cheukert het volgende:
Flevo heh
ga jij je automatische piloot nou maar instellen op een spectaculaire 10o bocht
pi_48744574
Bij ons moet je voor de 2zitters 68 wegen en voor de 1zitters nog 2 kilo meer.. heb zelf met mijn ook net geen 60 dan ook altijd vol lood mee.
Hoe zit dat bij jullie kisten?
pi_48744647
ASK 13: 65 kilo
21: 70 (uit mijn hoofd, weet 't niet zeker)
LS4: 60
Junior: 55
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:37:52 #223
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_48778141
Bij wie kan ik van het weekend wellicht dagje meevliegen ofzo

Clubje in Gilze reageerd niet echt en is redelijk moeilijk telefonisch te bereiken (Bij mij is dat al als ze 1x niet opnemen, maar goed )
pi_48779834
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef Keiichi het volgende:
Bij wie kan ik van het weekend wellicht dagje meevliegen ofzo

Clubje in Gilze reageerd niet echt en is redelijk moeilijk telefonisch te bereiken (Bij mij is dat al als ze 1x niet opnemen, maar goed )
Bij ons

Voor onze discus en Twin is het minimumgewicht, zelfs met chute moet ik er nog zeker 5 kilo bij verzinnen
pi_48780026
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef Keiichi het volgende:
Bij wie kan ik van het weekend wellicht dagje meevliegen ofzo

Clubje in Gilze reageerd niet echt en is redelijk moeilijk telefonisch te bereiken (Bij mij is dat al als ze 1x niet opnemen, maar goed )
Bij ons ook wel! Overigens, meeste clubs zijn door de weeks niet actief, dus dan heeft bellen naar de club niet zoveel zin.
pi_48782494
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef Keiichi het volgende:
Bij wie kan ik van het weekend wellicht dagje meevliegen ofzo

Clubje in Gilze reageerd niet echt en is redelijk moeilijk telefonisch te bereiken (Bij mij is dat al als ze 1x niet opnemen, maar goed )
Bij ons (Valkenburg) moest je als bezoeker ook nog aanmelden enzo wat ook weer een weekje duurde (militair veld) Ik denk niet dat het bij Gilze veel anders is als je dit weekend nog wil vliegen.
Ik steek je moeder in de fik!
pi_48782861
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Bij ons ook wel! Overigens, meeste clubs zijn door de weeks niet actief, dus dan heeft bellen naar de club niet zoveel zin.
Wij vliegen gewoon 7 dagen per week hoor
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:18:41 #228
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_48787160
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 16:42 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Wij vliegen gewoon 7 dagen per week hoor
Kllinkt als een leuke club

Al heb ik nu een auto die het op elk moment kan begeven (verliest koelvloeistof, er komt olie in de koelvloeistof tank terecht, etc, etc) dus clubs op grote afstand lijkt me niet verstandig. (Wel voor een keertje )
pi_48787366
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:18 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Kllinkt als een leuke club

Al heb ik nu een auto die het op elk moment kan begeven (verliest koelvloeistof, er komt olie in de koelvloeistof tank terecht, etc, etc) dus clubs op grote afstand lijkt me niet verstandig. (Wel voor een keertje )
Aldus een aantal leden van andere clubs die bij ons zijn komen vliegen: "Meest relaxte club waar ik ooit geweest ben" "Extreem goede sfeer" "Absurd veel mogelijkheden" enz.

Overigens woont een instructeur van ons jouw kant op, dus mocht je lid worden dan is samenrijden wellicht wel een idee
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:52:11 #230
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_48790775
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Aldus een aantal leden van andere clubs die bij ons zijn komen vliegen: "Meest relaxte club waar ik ooit geweest ben" "Extreem goede sfeer" "Absurd veel mogelijkheden" enz.

Overigens woont een instructeur van ons jouw kant op, dus mocht je lid worden dan is samenrijden wellicht wel een idee
Kan ik morgen jullie secretaris bereiken? Ik heb wel zin om Zondag ochtend en begin van de middag even bij jullie rond te touren
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:15:05 #231
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_48811712
Ik ga morgen (waarschijnlijk) langs AutoReply krijg zodadelijk nog bericht van 'm ter bevestiging.

Alleen kan hij hier zelf even niet zijn van vanwege een ban
pi_48811866
Zijn er tegenwoordig les-kisten voor 105 kg en 2.00 m. Ik paste destijds net in een k21 (k13 was echt te klein). dg5(6?)00 was ok, maar ik kon niet met links de remkleppen/wielrem bedienen. dan moest ik door mijn armlengte eerst stuurknuppel overpakken naar links, zodat ik rechts de handle kon bedienen. niet echt optimaal ...

wel een geweldige bezigheid!
pi_48812206
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef nogeenmaarten het volgende:
Zijn er tegenwoordig les-kisten voor 105 kg en 2.00 m. Ik paste destijds net in een k21 (k13 was echt te klein). dg5(6?)00 was ok, maar ik kon niet met links de remkleppen/wielrem bedienen. dan moest ik door mijn armlengte eerst stuurknuppel overpakken naar links, zodat ik rechts de handle kon bedienen. niet echt optimaal ...

wel een geweldige bezigheid!
Volgens mij is de ASK21 nog steeds zo'n beetje de grootste (gangbare) tweezitter. Die DG was een DG 500 of 505. Tegenwoordig heeft die een opvolger, DG1000, maar ik denk eerder dat die krapper is geworden dan ruimer.
pi_48812437
Ik ben overigens morgen weer in de lucht. Wie kan ik allemaal op de radio verwachten? (130.125)
pi_48816152
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:32 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Volgens mij is de ASK21 nog steeds zo'n beetje de grootstekleinste (gangbare) tweezitter. Die DG was een DG 500 of 505. Tegenwoordig heeft die een opvolger, DG1000, maar ik denk eerder dat die krapper is geworden dan ruimer.
Nope, de 21 romp is extreem klein, die is namelijk mede voor de 25 ontwikkelt en da's een ultieme prestatiekist.

De Twin I, II en III passen personen in die grofweg 20 centimeter langer en 30 kilo groter zijn nog in. Tot pak 'm beet 2.18 en 135 kg pas je prima. Van de DG-500 zijn meer verschillende versies als geproduceerde kisten dus da's uitproberen. De Janus en Duo zijn stukken kleiner, de DG-1000 zit tussen een 21 en een Twin in.
NogeenMaarten past dus makkelijk in een Twin als leskist.
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef Keiichi het volgende:
Ik ga morgen (waarschijnlijk) langs AutoReply krijg zodadelijk nog bericht van 'm ter bevestiging.

Alleen kan hij hier zelf even niet zijn van vanwege een ban
Tot morgen

[ Bericht 4% gewijzigd door BlaatBart op 28-04-2007 21:54:55 ]
Die zien we nooit meer... terug
pi_48817728
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:49 schreef BlaatBart het volgende:

[..]

Nope, de 21 romp is extreem klein, die is namelijk mede voor de 25 ontwikkelt en da's een ultieme prestatiekist.

De Twin I, II en III passen personen in die grofweg 20 centimeter langer en 30 kilo groter zijn nog in. Tot pak 'm beet 2.18 en 135 kg pas je prima. Van de DG-500 zijn meer verschillende versies als geproduceerde kisten dus da's uitproberen. De Janus en Duo zijn stukken kleiner, de DG-1000 zit tussen een 21 en een Twin in.
NogeenMaarten past dus makkelijk in een Twin als leskist.
[..]

Tot morgen
Ik weet niet hoor, maar de TwinIII hebben wij weggedaan i.v.m. payloadproblemen. Dat ding mocht maar 160 kilo mee!
Maar je zat daar idd wel zeer riant in!
pi_48818275
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar de TwinIII hebben wij weggedaan i.v.m. payloadproblemen. Dat ding mocht maar 160 kilo mee!
Maar je zat daar idd wel zeer riant in!
160kg? Aangesleuteld ofzo? Ik dacht ergens de fabriekopgaven te hebben gelezen was allemaal 200kg+... Verder ook 1x meegeholpen zo'n grafbak in elkaar te zetten, sindsdien heb ik spierballen
Ik steek je moeder in de fik!
pi_48818527
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef cheukert het volgende:

[..]

160kg? Aangesleuteld ofzo? Ik dacht ergens de fabriekopgaven te hebben gelezen was allemaal 200kg+... Verder ook 1x meegeholpen zo'n grafbak in elkaar te zetten, sindsdien heb ik spierballen
zal wel zonder instrumenten zijn dan!
Maar sowieso moest het ding weg, het mocht alleen nog maar rechtdoorvliegen, of héél voorzichtig een bochtje!
Om 'm weer acro te maken zouden er extra verstijvers inmoeten, wat dan nog meer ten koste van de payload zou gaan...
pi_48821498
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:12 schreef mcDavid het volgende:

[..]

zal wel zonder instrumenten zijn dan!
Maar sowieso moest het ding weg, het mocht alleen nog maar rechtdoorvliegen, of héél voorzichtig een bochtje!
Om 'm weer acro te maken zouden er extra verstijvers inmoeten, wat dan nog meer ten koste van de payload zou gaan...
Nee hoor, oorspronkelijk 230(Twin II) 210(Twin III) kg met basis instrumentatie en accu's. Met een standaard-club uitrusting kom je dus op 220/200 kg uit, instrumenten wegen vrijwel niets...
Die van jullie is vast een keer gekraakt en niet al te zuinig gerepareerd. Meestal is het niet-dragende gewicht kritisch en dat ligt nogal ingewikkeld. 10 kg extra reparatie kan je zomaar 40 kg payload schelen... Overigens is bij ons Mmax nu ook 170 Kg oid, na een compleet herbouwde staart en een matig overlakte vleugeltip. Maar hij is dan wél weer volledig Acro
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef cheukert het volgende:

[..]

160kg? Aangesleuteld ofzo? Ik dacht ergens de fabriekopgaven te hebben gelezen was allemaal 200kg+... Verder ook 1x meegeholpen zo'n grafbak in elkaar te zetten, sindsdien heb ik spierballen
De Twin III is niet de meest fijne kist; niet qua monteren en niet qua vliegen en al helemaal niet qua afwerking. Het enige wat hij goed deed was steken (motor erin) en vrille's maken. Tot het bittere einde helaas. Spijtig trouwens dat mensen alle Twins op een hoopje gooien; het onderlinge verschil is groter als dat tussen de dg500 en dg 1000 bijvoorbeeld...

[ Bericht 16% gewijzigd door BlaatBart op 29-04-2007 01:03:05 ]
Die zien we nooit meer... terug
pi_48852753
Sow, bumpy airlines vandaag!

Ik hoor dat Keiichi het leuk gevonden heeft? ( )
pi_48852862
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:57 schreef BlaatBart het volgende:

[..]

Nee hoor, oorspronkelijk 230(Twin II) 210(Twin III) kg met basis instrumentatie en accu's. Met een standaard-club uitrusting kom je dus op 220/200 kg uit, instrumenten wegen vrijwel niets...
Die van jullie is vast een keer gekraakt en niet al te zuinig gerepareerd. Meestal is het niet-dragende gewicht kritisch en dat ligt nogal ingewikkeld. 10 kg extra reparatie kan je zomaar 40 kg payload schelen... Overigens is bij ons Mmax nu ook 170 Kg oid, na een compleet herbouwde staart en een matig overlakte vleugeltip. Maar hij is dan wél weer volledig Acro
Dan zal het zijn dat die 160 kg die ik in mijn hoofd had idd inclusief acro-kit is. Gekraakt is hij iig nooit geweest. (of die belgen moeten het de afgelopen 2 jaar geflikt hebben... net als de oude B4, die is na de verkoop in 3 jaar 2x gekraakt )
  maandag 30 april 2007 @ 10:42:25 #242
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_48859570
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef mcDavid het volgende:
Sow, bumpy airlines vandaag!

Ik hoor dat Keiichi het leuk gevonden heeft? ( )
Ik vond het idd leuk op dat deel na

Bumpy indeed. Ik ga nog maar eens keertje tijdens het avondlieren mee, wanneer de luchten iets rustigers zijn.

Op Haamstede waar ze van midden zeeland aan het lieren waren kwamen we op een gegeven moment in een bel mooi omhoog.
pi_48869180
Whehe, heb je gekotst ja Leuk he vliegen
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_48869262
Ja ook leuk dat je bij het onderhoud in 2-zitters vaak opgedroogd kots voorbij ziet komen
Ik steek je moeder in de fik!
pi_48874397
Lekker dan, maken ze dat bij jullie niet schoon als ze de boel onder gekotst hebben dan...
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_48874442
Bij ons vliegt men de paxen gewoon niet misselijk.
pi_48874524
Zwak!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 30 april 2007 @ 22:49:29 #248
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_48874808
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Whehe, heb je gekotst ja Leuk he vliegen
Ik ga het gewoon nog eens doen

AutoReply, e.d. zeggen allemaal dat het na een paar vluchten wel over zou moeten zijn.
pi_48874917
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:49 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik ga het gewoon nog eens doen

AutoReply, e.d. zeggen allemaal dat het na een paar vluchten wel over zou moeten zijn.
Als je zelf stuurt heb je nergens meer last van
  maandag 30 april 2007 @ 23:26:59 #250
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_48875914
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:52 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Als je zelf stuurt heb je nergens meer last van
Ik mocht op een gegeven moment wel sturen van Autoreply, maar ik vrees dat het toen al te laat was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')