Nee en het is al 10 uur..quote:
tres bien! mau weer gezien voor paar dagen! en mijn eerste boeking binnen!!!!!!!!quote:
Tof!!! Waar? Wat? Hoe?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tres bien! mau weer gezien voor paar dagen! en mijn eerste boeking binnen!!!!!!!!
Vanochtend nog... Vandaar...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Ok dan zal ik er maar over beginnen , iemand nog geneukt toevallig gister of zegmaar geoefend voor 22 december ?
Mwah.. Was er maar een... Net die ene waar ik gisteren Win Server 2k3 op had gezet.....quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Ok dan zal ik er maar over beginnen , iemand nog geneukt toevallig gister of zegmaar geoefend voor 22 december ?
Dat is alleen op vrijdagquote:Op woensdag 22 november 2006 10:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
10 uur alweer! Fok! bier, tieten en frituur snel!
SoTTjequote:
Jerruh lekker dingquote:Op woensdag 22 november 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
helegaar vergeten!tally
ripley
jane
uhuh!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:51 schreef n00cL30n het volgende:
Gefeli met je eerste boeking trouwens!
Goed bezig!
Mijn servertjes doen het weer.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef n00cL30n het volgende:
Tja... Weer is wel okee, uitzicht, zit nogsteeds in mijn donkere labje, is ook wel okee.
We hebben alleen met een stroomstoring te kampen gehad, dus even kijken wat voor een invloed dat heeft gehad op de servertjes.
Alles dus ook helemaal toppy bij jou?
Moet nog ff TS op twee machines rebooten en dan is het weer helemaal goed!quote:
Oei... Dat tooltje ziet er heel warm uit!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Nooc,
Weer een leuk tooltje ontdekt
http://www.ks-soft.net/hostmon.eng/index.htm
99$ voor de lite edition en dan kan je via wmi en unc monitoren.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oei... Dat tooltje ziet er heel warm uit!
Is volgens mij wel een woensdagochtend- erectie waard!
Ik heb zo'n 3 jaar terug veel met dit tooltje gedaan. Super handig. Hij maakt logs aan die ik indertijd importeerde in een database en heb er toen een eigen schil omheen gebouwt. Leuk!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Nooc,
Weer een leuk tooltje ontdekt
http://www.ks-soft.net/hostmon.eng/index.htm
Klinkt wel erg mooi dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 3 jaar terug veel met dit tooltje gedaan. Super handig. Hij maakt logs aan die ik indertijd importeerde in een database en heb er toen een eigen schil omheen gebouwt. Leuk!
Oh.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:24 schreef Jerruh het volgende:
nee, sorry.
hmzz...quote:Op woensdag 22 november 2006 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je fuckbuddie weer weg is dan?
Ah grappigquote:Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 3 jaar terug veel met dit tooltje gedaan. Super handig. Hij maakt logs aan die ik indertijd importeerde in een database en heb er toen een eigen schil omheen gebouwt. Leuk!
Hoi El. Weest welkomquote:Op woensdag 22 november 2006 12:54 schreef elcastel het volgende:
Verrek, deze reeks is er ook nog natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:03 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik krijg helemaal warme gevoelens!
He El !quote:Op woensdag 22 november 2006 12:54 schreef elcastel het volgende:
Verrek, deze reeks is er ook nog natuurlijk.
Warm en vochtig bleu ?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:09 schreef miss_bleu het volgende:
wat een kutdag vandaag
+10 Scherp edoch inzichtvol!quote:
Thanks, ja ik was net zo snel alweer weg als dat ik er was. Hectische hectiek hier.quote:
Mennnnn... wel enthousiast hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Thanks, ja ik was net zo snel alweer weg als dat ik er was. Hectische hectiek hier.
Tja.. waarschijnlijk weer zo'n wannabe devver die de layout onder handen heeft genomen.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:01 schreef Armageddon het volgende:
The layout is fucked up!
Scheer je weg !quote:
oh maar ik wil een rechts kliekjequote:
Jammer voor jequote:Op donderdag 23 november 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
oh maar ik wil een rechts kliekje![]()
Heb je al een donatie gedaan via paypall aan geert ?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:09 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben tegen de Islam! Dat jullie het even weten! *spuit bleekmiddel in haar*
Ik was gistern in de balie emt allemaal IDFA knakkersquote:Op donderdag 23 november 2006 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen linkse en rechtse rakkers. Morgen begint de IDFA en ik ben nu al in stemming daarvoor.
Tering Vink Pleurop ?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
tvp
En je belt mij niet even.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
Ik was gistern in de balie emt allemaal IDFA knakkers
Idem.quote:En daarna uitslagen gekeken in de Koe.
Men, ik heb mijn hele vermogen overgemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je al een donatie gedaan via paypall aan geert ?
Ik denk niets, ik denk over 2 maanden weer naar de stembus en dan weer deze uitkomst krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:13 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel uitermate benieuwd wat hier voor coalitie uit gaat komen overigens
Plusje voor Rouvoet dat ie gisteren stellig zei niet te willen regeren met CDA & VVD
Ook leuk jaquote:
Nicequote:Op donderdag 23 november 2006 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Men, ik heb mijn hele vermogen overgemaakt.
Accepteer nou gewoon dat we je niet willen in dit topiek.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Accepteer nou gewoon dat we je niet willen in dit topiek.
Nee dan moeten we alles eerlijk delenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jan het voor het zeggen krijgt. Dan is het afgelopen met je gameplay.
kom maar op met je salaris danquote:Op donderdag 23 november 2006 10:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee dan moeten we alles eerlijk delen![]()
Gelukkig ga ik straks in januari wat meer verdienen kan ik ook wat meer weggeven.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom maar op met je salaris dan
Rechtse nurd!quote:
Stimmt ! Jawohl !quote:
+2 Uiterst scherp!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom maar op met je salaris dan
Doe eens lief en laat joene lekker in zijn linkse kliekje postenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]alsof ik dat nog wil, ik zet alleen maar iets neer omdat ik weet dat jij erop in gaat
ROFLeinz... genau annschlissen.quote:
Sinds wanneer geef jij fp commentaar hierquote:
nog 15 dagen en 4 uur en ik mag hier voorgoed wegquote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef miss_bleu het volgende:
Heb geen zin meer, nog 2 uur en dan mag ik weg
Als ik mee mag ROFL-en doe ik dat van tijd tot tijd jah... bestimmt!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij fp commentaar hier
volgende week vrijdag lekker lang weekend weg metquote:Op donderdag 23 november 2006 10:56 schreef Joene het volgende:
[..]
nog 15 dagen en 4 uur en ik mag hier voorgoed weg
Leukquote:Op donderdag 23 november 2006 11:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
volgende week vrijdag lekker lang weekend weg met
Je gaat naar de kapper?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Leuk
Volgende week donderdag onder![]()
en 3 december verhaardag
![]()
Sjeweets toch.... Marschieren zum Paris!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:59 schreef Joene het volgende:
Toll Immer 111111111111 ! Lollercopter tiefus topiek !
Ondertrouw... Heel vetjes ouwe!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Leuk
Volgende week donderdag onder![]()
en 3 december verhaardag
![]()
Formaliteiten enzoquote:Op donderdag 23 november 2006 11:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sjeweets toch.... Marschieren zum Paris!
[..]
Ondertrouw... Heel vetjes ouwe!
Wel gaaf... Je bent echt hard op weg naar 'Heim ins Reich'!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Formaliteiten enzoMaar goed het hoort erbij en is weer een klein stapje dichterbij
![]()
Vrouw / StationWagen / kind / Hond zal het wordenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wel gaaf... Je bent echt hard op weg naar 'Heim ins Reich'!
Heyz gozert, alles goed?quote:
Stimmtquote:Op donderdag 23 november 2006 11:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Vrouw / Stationwagen / kind / hond = wilders
ik en mijn aanstaande willen wel zo een labrador ofzoquote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef n00cL30n het volgende:
Stationwagen heb ik al...
Vrouw/kind/hond zal het bij mij worden. Als de hond door gaat.
Nietquote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit ook aan zoeen sjiek hendige viervoeten te denken. Maar Kat en ik zijn allebei werken overdag. Dus hoe moet je dat dan doen?
hond ceaupe, kind'ren in de buaht opzoekah die je poedul willen uitlaten en hopla!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit ook aan zoeen sjiek hendige viervoeter te denken. Maar Kat en ik zijn allebei werken overdag. Dus hoe moet je dat dan doen?
Hoorde dat "Labradoodles" sjiek hendig waren.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
ik en mijn aanstaande willen wel zo een labrador ofzo![]()
Een poedel? Nee man! Ik wil er zoeen die marokkanen aan stukken trekt!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hond ceaupe, kind'ren in de buaht opzoekah die je poedul willen uitlaten en hopla!
Weaun jè in Duh Haag ofzeau?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Een poedel? Nee man! Ik wil er zoeen die marokkanen aan stukken trekt!
[afbeelding]
pak dan een kuitenbijter, kan je m naderhand zelf afranselen als je wilt.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja waarvan mijn lief 24 uur , en ik 40 . en heb een Pa die ook met zijn eigen hondje wandelt en dan wel graag de onze ook mee zou nemen. Maar omdat ik vind dat ik die daar niet mee mag opzadelen heb ik dus nu ook nog geen hond.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jullie werken toch ook allebei?
Deze is dan helemaal de bom....quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geweldig.. die beesten denken dat ze de hele wereld aan kunnen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pak dan een kuitenbijter, kan je m naderhand zelf afranselen als je wilt.
ik heb een teckel....
en die is echt stoer!
PASTA PWNAGE!quote:
Dat is ook een rede waarom wij geen hond of ander dier hebben.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja waarvan mijn lief 24 uur , en ik 40 . en heb een Pa die ook met zijn eigen hondje wandelt en dan wel graag de onze ook mee zou nemen. Maar omdat ik vind dat ik die daar niet mee mag opzadelen heb ik dus nu ook nog geen hond.
Volgens mij niet, ik zag afgelopen weekend nog een griet ermee door het bos lopen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef Joene het volgende:
Is zo een beest niet verboden in NL ?
whehehhee heb je die wel is in het echt gezien of is dat het beeld wat je krijgt na een dutchgangbang party ?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef Armageddon het volgende:
Men die hond z'n bek lijkt een beetje op de kut van Sylvana.
Och het is een lieve meid... alleen een beetje een rare voorkeur in mijn ogen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef Armageddon het volgende:
Men die hond z'n bek lijkt een beetje op de kut van Sylvana.
Tja.. FF is vandaag ook niet zo geweldig hier.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
IE is er vandaag al 16 (!) keer uitgeknald. Het gaat weer goed.
Er is een kennel in Steenbergen die ze van tijd tot tijd fokt:quote:Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef Joene het volgende:
Is zo een beest niet verboden in NL ?
Echt supergaaf zo een hondquote:Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef n00cL30n het volgende:
Om nog even hier op terug te komen....
[..]
Er is een kennel in Steenbergen die ze van tijd tot tijd fokt:
hier dus!
Jups....quote:
Of dat nu gebeurd door eigen toedoen, of door het toedoen van je hond... Maakt toch niets uit?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Totdat ie ff gaat schudden met z'n bek. Heb je een hendig sjieke woonkamer met snot.
quote:
Zoals het hoort! Woei! Maar jij hebt veel tijd met het beestje?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:08 schreef Jerruh het volgende:
n--c: onze teckel denkt dat ook, die is echt nergens bang voor! en zijn zusje, die voor de jacht wordt gebruikt, heeft al eens een wild zwijn gedood.
maar onze max is evenmin stoer! als herdershonden met hem willen vechten, delven ze het onderspit haha!
Het is ook wel een poepie hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje en ik hebben gewoon mijn ouders 2 honden aangepraat
De zogenaamde lease-honden
[afbeelding]
Moos![]()
quote:Command: PASS ********
Response: 530 User XXXXXXXXXXXX cannot log in, home directory inaccessible.
Error: Unable to connect!
je zet een ftp op neem ik aan ?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het is ook wel een poepie hoor.
Hey J. wat doe ik fout man.....
[..]
Humorquote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Joene het volgende:
Maar je hebt geen rechten op een homedir met een bepaalde usert.
Juh.. Zover was ik ook...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Joene het volgende:
Maar je hebt geen rechten op een homedir met een bepaalde usert.
kom ff op msn.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
Bizarre is, als ik dan de default FTP weer aanzet, ik dan gewoon kan inloggen....
Moet ik dan weer ergens toch een 'Everyone' toevoegen?
Kan niet connecten?quote:
kutjappen.quote:
succesquote:Op donderdag 23 november 2006 15:43 schreef n00cL30n het volgende:
Godver.. dan nog maar een keertje Live Messenger proberen!
Mogguh.. Ben er nogsteeds niet achter waarom die nieuwe FTP het nou niet deed he?quote:
Je prutst gewoonquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mogguh.. Ben er nogsteeds niet achter waarom die nieuwe FTP het nou niet deed he?
Hahahahahaha... En bedankt voor de assistentie gozert.quote:
Gaston ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:35 schreef miss_bleu het volgende:
Gooooedemorgen
Kan nog minstens 6 haakjes strakkerquote:Op donderdag 23 november 2006 14:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Zijn bandje zit niet goed...
Ow ja, het "Kijk. Tieten! Nu moet je iets kopen" principequote:
uhuhquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, het "Kijk. Tieten! Nu moet je iets kopen" principe
die hoer is doer!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:55 schreef Joene het volgende:
Nou ik wil haar wel kopen ? ies goed voor de verhuur.
ik wil de Wiiquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb opeens zin een PSP te gaan kopen.
Goed idee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu gaat zometeen voor een broodje donner
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu gaat zometeen voor een broodje donner
Wanneer komt die bleu , ik twijfel tussen die en de ps3quote:
Heeft niets met registratie jaar van doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:41 schreef Oversight het volgende:
vanaf welk registratiejaar mag je hier komen?
Het jaar voordat jij registreerde.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:41 schreef Oversight het volgende:
vanaf welk registratiejaar mag je hier komen?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Heeft niets met registratie jaar van doen.
Vriendin en ik willen allebei nog een DS en naast deze twee rakkertjes ook nog een Wii in de toekomst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Wanneer komt die bleu , ik twijfel tussen die en de ps3
8 decquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Wanneer komt die bleu , ik twijfel tussen die en de ps3
heb ook de DSquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:15 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz....
[..]
Vriendin en ik willen allebei nog een DS en naast deze twee rakkertjes ook nog een Wii in de toekomst.
Ik heb er veel over gehoord.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb ook de DS
Nieuwe Rayman spel is zooooo leuk
Och weer eens 3de in een Warrock server met een ping van in de 90ms. Wel grappig.quote:Op maandag 27 november 2006 10:25 schreef Joene het volgende:
jahoor , 13e geworden in dat pokertoernooi
en u ?
Niet goed genoeg want uiteindelijk het toernooi niet geworden , maar 13e uit 1600 is niet verkeerd.quote:Op maandag 27 november 2006 10:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
maar nog wel de spillings van die twee hands goed gemaakt dus?
quote:Op maandag 27 november 2006 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet goed genoeg want uiteindelijk het toernooi niet geworden , maar 13e uit 1600 is niet verkeerd.
Damn! Jullie zijn niet verkeerd bezig!quote:Op maandag 27 november 2006 10:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zaterdagavondnacht 100.000 bij elkaar gepokerd bij pkr.
je kan beter 2 miljoen op je 360 bijelkaar zoekenquote:Op maandag 27 november 2006 10:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zaterdagavondnacht 100.000 bij elkaar gepokerd bij pkr.
Nee dat spel doet ik niet meer. 1 december valt dat 3d pokerspel op de mat. Daar ga ik mee verder.quote:Op maandag 27 november 2006 10:38 schreef Joene het volgende:
[..]
je kan beter 2 miljoen op je 360 bijelkaar zoeken
whehehequote:Op maandag 27 november 2006 10:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat spel doet ik niet meer. 1 december valt dat 3d pokerspel op de mat. Daar ga ik mee verder.
je gaat er je beroep van maken ?quote:Op maandag 27 november 2006 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb gisteren alle pokerboeken die er bestaan in PDF formaat gedownload.
Ook hoi!quote:
Gruwelijk!quote:
allin.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 27 november 2006 11:28 schreef miss_bleu het volgende:
blegh heb het ijskoud en pijn in mijn keel.
Mennn.. Ik heb nog een heel automaat vol warm water voor je... En iets van 10 smaakjes thee... En ik geloof dat er hier ook nog wel van die warmhoud dekens zijn!quote:Op maandag 27 november 2006 11:28 schreef miss_bleu het volgende:
blegh heb het ijskoud en pijn in mijn keel, begin gewoon weeeeer ziek te worden
quote:Stephanie Harmsen kiest voor nieuwe richting
Algemeen Directeur verlaat op 1 februari 2007 Telfort
Amsterdam, 27 november 2006 – Vandaag maakt Telfort bekend dat Stephanie Harmsen per 1 februari 2007 Telfort zal verlaten. Na 7 jaar mobiele telecom kiest zij voor een nieuwe uitdaging. Stephanie Harmsen heeft dan bijna 1,5 jaar aan het hoofd gestaan van de challenger in de telecommarkt. Daarvoor was zij als directielid o.a. verantwoordelijk voor de klantenservice en communicatie.
Stephanie Harmsen: “Ik ben op een gevoelsmatig kruispunt in mijn leven aanbeland en daar wil ik rustig over na denken. Het laatste jaar is voor mij als een soort kroonjaar geweest. Ook mijn nominatie voor de Young Captain Award heeft een redelijke stroomversnelling veroorzaakt met veel nieuwe uitdagingen en kansen. Vandaar dat ik na 1 februari rustig ga kijken wat mijn volgende stap gaat worden. Dat kan je gewoon niet combineren met het besturen van een dynamisch bedrijf als Telfort. Met pijn in mijn hart ga ik dan ook straks afscheid nemen. Telfort is een geweldig bedrijf en iedereen die ons de afgelopen 10 jaar een beetje heeft gevolgd, weet dat het nooit saai is bij ons. Vooral de laatste jaren waren uniek te noemen. Van stervende zwaan groeiden we naar parel van de telecom. KPN zag dat heel scherp en nam ons vorig jaar oktober onder de vleugels. De kracht van beide bedrijven is dat Telfort Telfort is gebleven.”
Telfort betreurt haar vertrek ten zeerste, aangezien ze de verpersoonlijking was van en de stuwende kracht achter de cultuur van het bedrijf.
Nopequote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die gaat dus voor een dikke bom duiten naar de KPN?
Psies!quote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef Joene het volgende:
Goeie zaak overdenken wat je wilt doen en daarna pas kiezen
Hij is vern00bified!quote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WTF is er met de layout?
Mogguh brosserquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:57 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!
Ja vrachtwagen personenautootjes , ik kon de snelweg niet opquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag op het hoernaal dat er een ongeluk bij Den Oever was ouwe.
Weer naar huis gegaan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja vrachtwagen personenautootjes , ik kon de snelweg niet op
Wat dacht je van binnendoor en een paar km verderop de snelweg op ?quote:
Ow ik was naar huis gegaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat dacht je van binnendoor en een paar km verderop de snelweg op ?
Luie is misschien meer van toepassing dan ouwe?quote:
Nah zo zit ik niet inelkaar .quote:
quote:
Smeer je anus maar weer in.quote:
Ah Geil ?quote:
Posten!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:51 schreef Joene het volgende:
Whehhee * Joene zag gister een foto van britney die uit een limo stapte zo zonder slip iets te slecht verhult.
Likken ! Nooc ! Likken !quote:
Viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:28 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnnn.. gelijk is het hier weer uitgestorven..
Tja.. euh... ik was ff bezig?quote:
Anders heb je ff een lekke band.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja goedemorgen.
Ik kon nog wel eens een lekke band hebben.
Het zal je overkomen in de stromende regen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Zal je net zien dat je een lekke band hebt.
Woooooooooooooooooooooooooot !quote:Op woensdag 29 november 2006 09:24 schreef Armageddon het volgende:
Joene! Gisteren in de 500/200 kamer gezeten bij PKR. In één rondje 200.000 gewonnen.
Fok!kerweg was te druk.... doch okee!quote:Op woensdag 29 november 2006 06:45 schreef Joene het volgende:
Mogguh ! Brossers vanuit een rustig maar donker schipholsrijk ! Oja nooc de fok!kerweg was okay !
Het zal je overkomen dat je een lekke band hebt , 200 k in een rondje pakt en dat je daarna nog op je werk moet verschijnen ookquote:Op woensdag 29 november 2006 09:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Fok!kerweg was te druk.... doch okee!
maareuh.. zal je net zien... overkomt het je gewoon dat je een lekke band hebt en 200.000 in een rondje pakt!
Heb jij een reserveband op je fiets JK ?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toch maar eens controleren of mijn reservewiel nog wel goed is.
Een rode auto, die moet wel snel zijn JK.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van mijn scharlakenrode bolide, J.
Zo een lage sport model ?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van mijn scharlakenrode bolide, J.
ik heb geen idee hoeveel fok!kers ik dagelijks tegenkom ik ga ervanuit dat in een bedrijf waar 700 man op kantoor zit er ongetwijfeld enkele fok!kers tussenzitten.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteren 4 fokkers tegengekomen. En dan was ik niet eens op kantoor waar ik er normaliter al 2 kan zien zitten.
Ja, maar hoe vaak kom jij ripley tegen op dinsdag?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:46 schreef Joene het volgende:
ik heb geen idee hoeveel fok!kers ik dagelijks tegenkom ik ga ervanuit dat in een bedrijf waar 700 man op kantoor zit er ongetwijfeld enkele fok!kers tussenzitten.
Hoiquote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar hoe vaak kom jij ripley tegen op dinsdag?
Eigenlijk zeer zelden tot nooit , ik passeer wel elke ochtend dat mooie bedrijf alwaar zij den arbeid verricht.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1600 cc. FTW.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Een rode auto, die moet wel snel zijn JK.
Als-ie een tijdje stilstaat wel ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
Zo een lage sport model ?
Met een odol.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan stelen ze den velgen eronder wegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
1600 cc. FTW..
[..]
Als-ie een tijdje stilstaat wel ja..
Nee mên, dan zakt-ie gracieus door de veren.quote:
Ah zo een CITROEN , zo een mooie BX of XMquote:Op woensdag 29 november 2006 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên, dan zakt-ie gracieus door de veren.
Prachtig, die Franse techniek..
En knoflookademquote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met een odol.
Dunkt me.
R dan.
Een scharlakenrode BX 16 TZI Automatique, met decente 5-spaaks Mille Miglia velgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:01 schreef Joene het volgende:
Ah zo een CITROEN , zo een mooie BX of XM
Ah das een haske schoon wagentje manquote:Op woensdag 29 november 2006 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een scharlakenrode BX 16 TZI Automatique, met decente 5-spaaks Mille Miglia velgen.
Voorzien van vele opties, als een velours interieur, GTi-stuur en electrische raambediening voor én achter.
Is in gerookt.
Slechts 136.000 km. gereden.
Leuke beginnersauto.
Etc.
Ik had tapas gegeten met heatwavequote:
Ach dan blijven ze een beetje uit je buurt Rip.quote:
Ja mên, kost een shitload aan onderhoud, maar rijdt goddelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Ah das een haske schoon wagentje manZo mijne ouders hebben er een stuk of 3 gehad allemaal van die Turbo Dieseltjes
Elk jaar hydroliekbolletjes op druk laten brengen ! Toffe wagentjes
UIO bleef inderdaad opvallend hardnekkig op een paar meter afstand staan, nu je het zegtquote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach dan blijven ze een beetje uit je buurt Rip.![]()
Als ontbijt?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef Ripley het volgende:
Ik had tapas gegeten met heatwave
Knoflookchampignons![]()
Rijdt inderdaad super fijnquote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja mên, kost een shitload aan onderhoud, maar rijdt goddelijk..
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
UIO bleef inderdaad opvallend hardnekkig op een paar meter afstand staan, nu je het zegt
Hm ja, heb er in een jaar en 3 maanden 40.000 km mee gereden, dus een diesel was beter geweest dan deze 1:12 benzine. Maar ja, diesels heb je weer niet met nog geen ton op de teller.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:12 schreef Joene het volgende:
Rijdt inderdaad super fijnjammer dat ze niet zo zuinig zijn en als je dus redelijk kilometers maakt het een vrij onvoordelige auto is.
Mijn fiets zat in de weg.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef Ripley het volgende:
UIO bleef inderdaad opvallend hardnekkig op een paar meter afstand staan, nu je het zegt
Ach een beetje tzd van citroen loopt een goede 3 / 3,5 ton.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm ja, heb er in een jaar en 3 maanden 40.000 km mee gereden, dus een diesel was beter geweest dan deze 1:12 benzine. Maar ja, diesels heb je weer niet met nog geen ton op de teller.
Dillema's!
Wat moet UIO met een vulva , JK?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij trouwens al een Fulvia, UIO?
Jawel, maar het gros wat te koop stond en staat heeft dat al gelopen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:21 schreef Joene het volgende:
Ach een beetje tzd van citroen loopt een goede 3 / 3,5 ton.
Na het Fulvia debacle heb ik mij gericht op een Renault Dauphine. Met de verkoper kwam ik tot een overeenkomst, alleen verkocht hij drie uur later alsnog de dauphine aan iemand anders. Op dat moment was ik bezig verzekering en dergelijke te regelen. Deze zomer was ik in Zweden en daar zag ik een schitterende Saab 96 uit 1964 te koop staan. De beste man gebeld en uitgelegd dat ik uit NL kom en geïnteresseerd ben in oude rally-modellen. Vervolgens gevraagd of de auto nog te koop stond. Zijn antwoord was ja, maar hij verkocht hem niet aan een buitenlander. Een Zweedse vriend van me wilde hem wel voor me kopen, maar van zulke gastvrijheid kon ik geen gebruik maken. Momenteel ligt de zoektocht een beetje stil.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij trouwens al een Fulvia, UIO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |