Nee en het is al 10 uur..quote:
tres bien! mau weer gezien voor paar dagen! en mijn eerste boeking binnen!!!!!!!!quote:
Tof!!! Waar? Wat? Hoe?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tres bien! mau weer gezien voor paar dagen! en mijn eerste boeking binnen!!!!!!!!
Vanochtend nog... Vandaar...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Ok dan zal ik er maar over beginnen , iemand nog geneukt toevallig gister of zegmaar geoefend voor 22 december ?
Mwah.. Was er maar een... Net die ene waar ik gisteren Win Server 2k3 op had gezet.....quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Ok dan zal ik er maar over beginnen , iemand nog geneukt toevallig gister of zegmaar geoefend voor 22 december ?
Dat is alleen op vrijdagquote:Op woensdag 22 november 2006 10:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
10 uur alweer! Fok! bier, tieten en frituur snel!
SoTTjequote:
Jerruh lekker dingquote:Op woensdag 22 november 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
helegaar vergeten!tally
ripley
jane
uhuh!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:51 schreef n00cL30n het volgende:
Gefeli met je eerste boeking trouwens!
Goed bezig!
Mijn servertjes doen het weer.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef n00cL30n het volgende:
Tja... Weer is wel okee, uitzicht, zit nogsteeds in mijn donkere labje, is ook wel okee.
We hebben alleen met een stroomstoring te kampen gehad, dus even kijken wat voor een invloed dat heeft gehad op de servertjes.
Alles dus ook helemaal toppy bij jou?
Moet nog ff TS op twee machines rebooten en dan is het weer helemaal goed!quote:
Oei... Dat tooltje ziet er heel warm uit!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Nooc,
Weer een leuk tooltje ontdekt
http://www.ks-soft.net/hostmon.eng/index.htm
99$ voor de lite edition en dan kan je via wmi en unc monitoren.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oei... Dat tooltje ziet er heel warm uit!
Is volgens mij wel een woensdagochtend- erectie waard!
Ik heb zo'n 3 jaar terug veel met dit tooltje gedaan. Super handig. Hij maakt logs aan die ik indertijd importeerde in een database en heb er toen een eigen schil omheen gebouwt. Leuk!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Nooc,
Weer een leuk tooltje ontdekt
http://www.ks-soft.net/hostmon.eng/index.htm
Klinkt wel erg mooi dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 3 jaar terug veel met dit tooltje gedaan. Super handig. Hij maakt logs aan die ik indertijd importeerde in een database en heb er toen een eigen schil omheen gebouwt. Leuk!
Oh.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:24 schreef Jerruh het volgende:
nee, sorry.
hmzz...quote:Op woensdag 22 november 2006 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je fuckbuddie weer weg is dan?
Ah grappigquote:Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 3 jaar terug veel met dit tooltje gedaan. Super handig. Hij maakt logs aan die ik indertijd importeerde in een database en heb er toen een eigen schil omheen gebouwt. Leuk!
Hoi El. Weest welkomquote:Op woensdag 22 november 2006 12:54 schreef elcastel het volgende:
Verrek, deze reeks is er ook nog natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:03 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik krijg helemaal warme gevoelens!
He El !quote:Op woensdag 22 november 2006 12:54 schreef elcastel het volgende:
Verrek, deze reeks is er ook nog natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |