Nee en het is al 10 uur..quote:
tres bien! mau weer gezien voor paar dagen! en mijn eerste boeking binnen!!!!!!!!quote:
Tof!!! Waar? Wat? Hoe?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tres bien! mau weer gezien voor paar dagen! en mijn eerste boeking binnen!!!!!!!!
Vanochtend nog... Vandaar...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Ok dan zal ik er maar over beginnen , iemand nog geneukt toevallig gister of zegmaar geoefend voor 22 december ?
Mwah.. Was er maar een... Net die ene waar ik gisteren Win Server 2k3 op had gezet.....quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Ok dan zal ik er maar over beginnen , iemand nog geneukt toevallig gister of zegmaar geoefend voor 22 december ?
Dat is alleen op vrijdagquote:Op woensdag 22 november 2006 10:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
10 uur alweer! Fok! bier, tieten en frituur snel!
SoTTjequote:
Jerruh lekker dingquote:Op woensdag 22 november 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
helegaar vergeten!tally
ripley
jane
uhuh!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:51 schreef n00cL30n het volgende:
Gefeli met je eerste boeking trouwens!
Goed bezig!
Mijn servertjes doen het weer.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef n00cL30n het volgende:
Tja... Weer is wel okee, uitzicht, zit nogsteeds in mijn donkere labje, is ook wel okee.
We hebben alleen met een stroomstoring te kampen gehad, dus even kijken wat voor een invloed dat heeft gehad op de servertjes.
Alles dus ook helemaal toppy bij jou?
Moet nog ff TS op twee machines rebooten en dan is het weer helemaal goed!quote:
Oei... Dat tooltje ziet er heel warm uit!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Nooc,
Weer een leuk tooltje ontdekt
http://www.ks-soft.net/hostmon.eng/index.htm
99$ voor de lite edition en dan kan je via wmi en unc monitoren.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oei... Dat tooltje ziet er heel warm uit!
Is volgens mij wel een woensdagochtend- erectie waard!
Ik heb zo'n 3 jaar terug veel met dit tooltje gedaan. Super handig. Hij maakt logs aan die ik indertijd importeerde in een database en heb er toen een eigen schil omheen gebouwt. Leuk!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Nooc,
Weer een leuk tooltje ontdekt
http://www.ks-soft.net/hostmon.eng/index.htm
Klinkt wel erg mooi dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 3 jaar terug veel met dit tooltje gedaan. Super handig. Hij maakt logs aan die ik indertijd importeerde in een database en heb er toen een eigen schil omheen gebouwt. Leuk!
Oh.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:24 schreef Jerruh het volgende:
nee, sorry.
hmzz...quote:Op woensdag 22 november 2006 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je fuckbuddie weer weg is dan?
Ah grappigquote:Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 3 jaar terug veel met dit tooltje gedaan. Super handig. Hij maakt logs aan die ik indertijd importeerde in een database en heb er toen een eigen schil omheen gebouwt. Leuk!
Hoi El. Weest welkomquote:Op woensdag 22 november 2006 12:54 schreef elcastel het volgende:
Verrek, deze reeks is er ook nog natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:03 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik krijg helemaal warme gevoelens!
He El !quote:Op woensdag 22 november 2006 12:54 schreef elcastel het volgende:
Verrek, deze reeks is er ook nog natuurlijk.
Warm en vochtig bleu ?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:09 schreef miss_bleu het volgende:
wat een kutdag vandaag
+10 Scherp edoch inzichtvol!quote:
Thanks, ja ik was net zo snel alweer weg als dat ik er was. Hectische hectiek hier.quote:
Mennnnn... wel enthousiast hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Thanks, ja ik was net zo snel alweer weg als dat ik er was. Hectische hectiek hier.
Tja.. waarschijnlijk weer zo'n wannabe devver die de layout onder handen heeft genomen.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:01 schreef Armageddon het volgende:
The layout is fucked up!
Scheer je weg !quote:
oh maar ik wil een rechts kliekjequote:
Jammer voor jequote:Op donderdag 23 november 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
oh maar ik wil een rechts kliekje![]()
Heb je al een donatie gedaan via paypall aan geert ?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:09 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben tegen de Islam! Dat jullie het even weten! *spuit bleekmiddel in haar*
Ik was gistern in de balie emt allemaal IDFA knakkersquote:Op donderdag 23 november 2006 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen linkse en rechtse rakkers. Morgen begint de IDFA en ik ben nu al in stemming daarvoor.
Tering Vink Pleurop ?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
tvp
En je belt mij niet even.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
Ik was gistern in de balie emt allemaal IDFA knakkers
Idem.quote:En daarna uitslagen gekeken in de Koe.
Men, ik heb mijn hele vermogen overgemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je al een donatie gedaan via paypall aan geert ?
Ik denk niets, ik denk over 2 maanden weer naar de stembus en dan weer deze uitkomst krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:13 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel uitermate benieuwd wat hier voor coalitie uit gaat komen overigens
Plusje voor Rouvoet dat ie gisteren stellig zei niet te willen regeren met CDA & VVD
Ook leuk jaquote:
Nicequote:Op donderdag 23 november 2006 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Men, ik heb mijn hele vermogen overgemaakt.
Accepteer nou gewoon dat we je niet willen in dit topiek.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Accepteer nou gewoon dat we je niet willen in dit topiek.
Nee dan moeten we alles eerlijk delenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jan het voor het zeggen krijgt. Dan is het afgelopen met je gameplay.
kom maar op met je salaris danquote:Op donderdag 23 november 2006 10:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee dan moeten we alles eerlijk delen![]()
Gelukkig ga ik straks in januari wat meer verdienen kan ik ook wat meer weggeven.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom maar op met je salaris dan
Rechtse nurd!quote:
Stimmt ! Jawohl !quote:
+2 Uiterst scherp!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom maar op met je salaris dan
Doe eens lief en laat joene lekker in zijn linkse kliekje postenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]alsof ik dat nog wil, ik zet alleen maar iets neer omdat ik weet dat jij erop in gaat
ROFLeinz... genau annschlissen.quote:
Sinds wanneer geef jij fp commentaar hierquote:
nog 15 dagen en 4 uur en ik mag hier voorgoed wegquote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef miss_bleu het volgende:
Heb geen zin meer, nog 2 uur en dan mag ik weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |